patgaw Napisano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2016 Witam dzis mnie spotkaly dwa pechy zwiazane z samochodem. Najpierw mi nie odpalil z powodu akumulatora, przyjechal kolega, odpalilem z kabli i zostawilem go tak na ok 35 min zeby sie naladowal ... i nagle zauwazylem ze plyn chlodniczy spod spodu plynie strumieniem. Zgasilem silnik, podnioslem maske i nagralem taki filmik: niestety na nim nie slychac tego, ale bylo slychac jak ten plyn jeszcze sie przelewa gdzies w srodku ... Po nagraniu tego filmiku wsiadlem do srodka i przekrecilem raz kluczyk i palila sie caly czas kontrolka temperatury. I teraz mam pytanie czy to jest mozliwe ze przez niesprawny wentylator (bo nie slyszalem zeby w ogole pracowal) mogl sie plyn zagotowac i go tak wywalilo? Czy obstawiacie jakas inna przyczyne? Tutaj jeszcze zdjecie zrobione przed filmem widac ze poziom plynu bardzo sie podniosl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 Termostat albo UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychter Napisano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 1)Termostat się zawiesił. 2)Sprawdź "na krótko" czy działa wentylator https://www.youtube.com/watch?v=10vwPcUHPnc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 a mozecie mi powiedziec gdzie jest termostat? przy silniku na tym wezu co idzie do chlodnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychter Napisano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 pod cewkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2016 ok bylem przy samochodzie odpalilem go i chodzi w miare normalnie. Plyn raczej nie cieknie i nie wywala go juz. Probowalem poruszyc reka wentylator i ni chu .. wiec na pewno nie jest sprawny szkoda ze wczesniej tego nie zauwazylem ... Dotknalem tez chlodnicy po nagrzaniu silnika i jest ciepla, czyli termostat dziala tak? Czy jest mozliwe ze przez niesprawny wentylator, plyn chlodniczy sie przegrzal i wywalilo go przez ktores laczenie wezykow? Gdzie w 1.1 mpi sa bezpiecznik wentylatora? Czy taki wentylator co sie go nie da ruszyc idzie jakos naprawic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 ale widac u ciebie wyraznie, ze plyn wylecial przez korek cisnieniowy, czyli zadzialal on prawidlowo. Gdyby nie zadzialal to by rozerwalo jakis waz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 moim zdaniem padl silnik wentylatora na chlodnicy. pokrec palcem na wylaczoym samochodzie i zobacz czy idzie w miare lekko czy ma opor. mozesz odpalic silnik ipoczekac az sie ngrzeje i wtedy sprawdzic czy wszystkie weze sa cieple przy termostacie i przy chlodnicy. jesli silnik wentylatora jest zatarty, to nie chlodzi, a jednoczesnie pobiera duzy prad i moze stad to rozladowanie akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patgaw Napisano 20 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 pokrec palcem na wylaczoym samochodzie i zobacz czy idzie w miare lekko czy ma opor. No wlasnie w poprzednim poscie napisalem ze nie idzie go ruszyc reka weze byly cieple, tylko jak bardzo one maja byc cieple? beda parzyc przy pelnym nagrzaniu silnika? Czy powinny one byc miekkie czy twarde? gdzie jest bezpiecznik wentylatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychter Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 skoro nie ruszysz go ręką to silnik do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2016 No wlasnie w poprzednim poscie napisalem ze nie idzie go ruszyc reka no to wymieniasz. u zony tez zima padl i jak zaczal sie silnik wentylatora smazyc, to myslalem, ze ktos w okolicy kable wypala - tak smrod szedl z niego. weze byly cieple, tylko jak bardzo one maja byc cieple? beda parzyc przy pelnym nagrzaniu silnika? Czy powinny one byc miekkie czy twarde? gdzie jest bezpiecznik wentylatora? bardzo. w srodku bedziesz mial plyn w okolicach 87 stopni Celsjusza. przez gume tak nie czuc, ale ledwo utrzymac idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2016 Nie chcę być złym prorokiem, ale po naprawie wentylatora obserwuj poziom i barwę płynu chłodzącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.