hiszpaniec Napisano 9 Marca 2017 Udostępnij Napisano 9 Marca 2017 Witam, ostatnio zauwazylem ze zostawiam male plamki oleju po krotkich odcinkach, po trasie 200km nic nie zostaje. Pod stilonem widac ewidentnie ze sie poci na laczeniu miski i bloku silnika przy samej skrzyni biegow i olej scieka na mocowanie rury wydechowaj a nastepnie na oslone. Mam 430k km z fabrycznym sprzeglem i jeszcze nigdy nie musialem tam nic rozkrecac. (turbo tez fabryczne) Moj problem jest taki, ze nie wiem jak dostac sie do 2 srub od miski olejowej ktore sa przy kole zamachowym Trzeba odkrecic skrzynie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 10 Marca 2017 Udostępnij Napisano 10 Marca 2017 Sprawdził bym w e-lernie jak to się odkręca. Poza tym upewnilbym się na 100% czy aby na pewno to poci się na laczeniu miska-blok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hiszpaniec Napisano 10 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2017 Blok silnika jest suchy, koło zamachowe tez, od gory zostalo wszystko wyczyszczone, od turbo nie ścieka na silnik (od 250k km małe wycieki). Na zdjęciu ewidentnie widać, że wycieki przy skrzyni biegów. Mógłbym prosić o jakiś link do e lerna? 3 zdjęcie na polepszenie humoru Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 13 Marca 2017 Udostępnij Napisano 13 Marca 2017 Elerna zassalem z chomikoj.pl ale trzeba mieć tsm konto i kupić pakiet danych . Równie dobrze może ci cieknac zuszczelniacza wału od strony skrzyni, przy takim przebiegu to możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Dnia 9.03.2017 o 16:53, hiszpaniec napisał: Moj problem jest taki, ze nie wiem jak dostac sie do 2 srub od miski olejowej ktore sa przy kole zamachowym Trzeba odkrecic skrzynie? Pozdrawiam aby dostać się do tych śrub musisz odkręcić metalową osłonę (widać ją na zdjęciu )jest to dość upierdliwe - potem długim torxem najlepiej z okrągłą główką ( ruchy klucza będą bardzo niewielkie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Opcja numer jeden to bardzo możliwe że cieknie simeringu silnik-skrzynia. Opcja nr. 2 to cieknie Ci na odmie? czy jak to tam się nazywa, ta czarna rura co wchodzi do kolektora ssącego, widoczne od góry oczywiście, u mnie tak jest, cieknie tam i spływa sobie na dół w tak magiczny sposób że wszystko suche po drodze a skrzynia zaolejona identycznie jak u ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 12 Maja 2017 Udostępnij Napisano 12 Maja 2017 Sorry za off top ale przebieg zacny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.