Jump to content
rwIcIk

Znacznik śnieżynki na bieżniku

Recommended Posts

Dzisiaj sprawdzałem i mam jeszcze ciut bieżnika do znacznika śnieżynki (4 mm) jak na zdjęciu.

Na następny sezon zimowy powinny jeszcze starczyć?

Przejechane około 50 tys. km w 4 sezony.

W tym roku było czuć, że na śniegu już słabiej trzymają, ale kolejną zimę chyba damy jeszcze radę :)

 

opona1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znacznik znacznikiem, ale te opony moim zdaniem na zimowe warunki już niewiele pomogą.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym się rozglądał za nowymi, chyba że przez całą zimę będzie sucho i  koło plus 10...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest jeszcze ponad 1 mm nad śnieżynkę, czyli opony mają 5,5 mm bieżnika.

Już w tym roku na śniegu czuć było, że auto gorzej się prowadzi i hamuje.

Ale tak naprawdę taka sytuacja miała miejsce raz.

Jeżdżę głównie w mieście i pod miasto na wieś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w styczniu dałem za wygraną. Zakładałem, że jeszcze jeden sezon dojeździe na Uniroyal MS Plus 66 w podobnym stanie, ale jak rano przy wilgotnej drodze na każdym zakręcie przód wypadał z łuku skapitulowałem i kupiłem dwie opony Falken HS01. Szkoda ryzykować, nawet jak jeździ się tylko w mieście.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, rwIcIk napisał:

Jest jeszcze ponad 1 mm nad śnieżynkę, czyli opony mają 5,5 mm bieżnika.

Już w tym roku na śniegu czuć było, że auto gorzej się prowadzi i hamuje.

Ale tak naprawdę taka sytuacja miała miejsce raz.

Jeżdżę głównie w mieście i pod miasto na wieś.

A ja może nie do końca na temat, ale w wątku o oponach wielosezonowych zastanawia się kolega nad zmianą na całoroczne właśnie. Wydaje mi się to dobrym rozwiązaniem, skoro zimowe i letnie już przechodzone, a auto ma służyć jeszcze 2 lata,to taki zakup wydaje się optymalny. A te dwa komplety używanych można wystawić na jakimś olxie i pewnie ze dwie, trzy stówki odzyska. Na przekładkach w tym czasie też ze 200, 300 do przodu i już zakup nowych ma sens. Przez 2 sezony wielosezonowe nie powinny stracić własności w zimie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie skończy się na tym, że na przyszłą zimę jednak kupię uniwersalne, by przejeździć 2 zimy i lato.

Share this post


Link to post
Share on other sites

obskoczyłem 70kkm od listopada jakoś lub końcówki października na membatach icebreaker w busie, tył ledwo ruszony, na przodzie niestety już 4mm do znacznika dla zimowych

ogólnie dobre na wodzie, hamowanie przyspieszanie, ale niestety aquaplaning czy jazda w koleinie zmusiła mnie do zmiany już na letnie, na śniegu do ok 6mm były ok, później problemy z trakcją często były i lekko podsterowne auto się zrobiło, ogólnie jestem zadowolony, 70kkm zrobione na oponie za 230pln 225/65/16C, na kolejną zimę znowu nówki

co z tego, że kupie micheliny czy conti które wytrzymają ok 100kkm lub z dwa sezony, jak wydam za sztuke ok 550pln, a po jednym sezonie już będą zmęczone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.