Jump to content
Sign in to follow this  
steyr

Punto 2 1.2 8v zmiana silnika na wersję z klimą

Recommended Posts

Cześć,

 

pisze tutaj bo nie takie kombinacje zapewne odstawialiście;] Otóż zmieniam silnik w P2 1.2 8v, zakupiłem silnik tzn sam dół poskładałem z resztą i okazało się że czujnik położenia koła pasowego jest bardziej odsadzony w stronę podłużnicy i przy nowym silniku jest inne koło pasowe. Przypuszczam że jest to wersją pod klimatyzację. I teraz tak, poza zmianą alternatora [stary i tak jest pęknięty] na inny [ pasek 5 rowkowy, obecny jest 4 rowkowy] na pewno muszę dokupić wspornik alternatora z napinaczem. Czy ktoś przerabiał podobny problem, i co mnie jeszcze czeka i czy to jest wykonalne. Klimatyzacji i tak nie będzie. pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drutowanie CPW albo wymiana pompy oleju na wersję bez klimy - tam jest inne osadzenie czujnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, podmieniam pompę oleju za dużo drutowania:ok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Latwiej zmienic  kolo pasowe na takie z seicento 1.1 albo ccs niz zmieniac pompe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniłem pompę oleju. Osadzenie czujnika wału w pompie oleju jest inne, wątpie żeby koło pasowe z sc załatwiło temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podzielam zdanie kolegów - również wymieniałem pompę oleju. Tym bardziej, że ją masz w starym silniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.