Skocz do zawartości

Rajek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 137
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

8 obserwujących

O Rajek

  • Urodziny 03.12.1984

Retained

  • Diablo

Profile Information

  • Lokalizacja
    Białystok
  • Zainteresowania
    czasem bywa...

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Rajek's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. Witam Dawno mnie tu nie było Mam pytanie do specjalistów - wczoraj niespodziewanie moja Honda FR-V nie odpaliła, wcześniej nie było żadnych symptomów. Objaw widoczny jest na filmach - przy próbie rozruchu słychać terkotanie przekaźników, zegary mrugają, nie słyszę kręcenia rozrucznika (kiedyś był z rozrusznikiem problem, ale wtedy zegary nie mrugały, tylko rozrusznik cykał, był regenerowany). Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Rozrusznik robi jakieś zwarcie czy to problem elektryczny? Honda FR-V 2006r. 1.7PB 125KM
  2. > np. Cobra 3800 > Awaryjne wyłączenie dziękować wszystkim faktycznie znalazłem wpis w książce serwisowej że jest to alarm Cobra (model nie wpisany) i tyle pokombinuję z domyślnym kodem podanym przez SławkaW
  3. > To jest przycisk sterujący od alarmu. Miałem kiedyś coś takiego w Focusie (dokładany alarm). > Dioda - normalna dioda sygnalizująca pracę. > Przycisk - służy do awaryjnego rozbrajania alarmu. AFAIR można go zaprogramować na jakąś kombinację > naciśnięć, którą potem rozbrajasz układ w razie W. a jak się nie zna zaprogramowanej wcześniej kombinacji?
  4. > Zapewne alarm, dioda pokazuje status a przycisk do funkcji specjalnych, jak np awaryjne wylaczenie > alarmu - w instukcji powinno byc opisane jak + kod. W Subaru bylo tak, ze odpowiednia iloscia > wcisniec z przerwami wstukiwalo sie kod, zeby w razie czego rozbroic alarm. trzeba mieć instrukcję
  5. > A masz kluczyk serwisowy, taki co można odpalić auto ale nie otworzyć schowka lub bagażnika? nie, mam jedynie 2 kluczyki do odpalania auta
  6. > To jest miejsce na dodatkowe przełączniki. To może być wszystko. no właśnie wiem, i próbuję dojść co to jest bo nie mam w papierach żadnej instrukcji od dostawianego alarmu/immobilizera
  7. > Od alarmu. a może wiesz coś więcej? (do czego służy przycisk, lub jaki producent alarmów stosował takie elementy)
  8. > Dokładnie, kolega ma identyczne coś w aucie i nie odpali jeśli nie przyłoży wcześniej w to miejsce > breloczka który ma przy kluczykach tu nic nie przykładam a auto odpala normalnie
  9. Chodzi o okrągły element, zamontowany w Nissanie Note wygląda jak coś od alarmu - mniejsza kropka to dioda, większa chyba przycisk
  10. > nie powinno być tragedii - jeśli zostaną znaki to przelecisz UC od Megsa i będzie cacy rozwiń skrót jak możesz
  11. > Po pojedynczych literach i naklejkach zostaną przebarwienia i wyblaknięcia w zależności od koloru > lakieru, a na pewno różnice w fakturze i rysach na lakierze. Po zerwaniu i bardzo dokładnym > usunięciu kleju który zostanie na konturach naklejek kompleksowa polerka powinna załatwić > sprawę. orientujesz się jaki jest szacunkowy koszt takiej polerki ?
  12. Znalazłem ofertę sprzedaży auta, które jeździło w firmie i jest oklejone czy takie naklejki da się zdjąć bez uszczerbku dla lakieru? czy trzeba się liczyć że zostaną rysy lub odbarwienia (auto 2008 rok) ? jak odklejać naklejki to jak/czym?
  13. > Chyba barankiem ja słyszałem "baraszkiem" i to od dwóch różnych osób ale może i barankiem wiesz, inna część kraju - inny slang
  14. > Co to jest baraszek pojecia nie mam, no ja już któryś raz słyszę te określenie, to coś bliżej podwozia, jakieś zabezpieczenie czy coś, zazwyczaj słyszałem "pociągnął tu ktoś baraszkiem" > a to co nazywasz "wsechy" w Lanosie jest juz 8 lat i zadnych > oznak rozwojowych nie widze. a facet w serwisie straszył że w tych miejscach będą bąble na lakierze się pojawiać podpowiem że auto to nissan
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.