Skocz do zawartości

Marek3

użytkownik
  • Liczba zawartości

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Marek3's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

1

Reputacja

  1. Wyglądają jak zwykłe diody Flux, jeśli faktycznie są uszkodzone to ich koszt nie powinien przekroczyć 2 zl za dwie
  2. > Witam > Czy posiada ktos z Was schemat instalacji wspomagania do Evandy? > Poszukuje konkretnej rurki i bez nr katalogowego takiej nigdzie nie moge znalezc > Pozdrawiam Pod poniższym linkiem jest schemat układu wspomagania Evanda, popatrz może znajdziesz tą rurkę. Schemat wspomagania Evanda
  3. > Czy wiecie czym może być to spowodowane i jak się tego pozbyć? > z góry dziękuję > pozdrawiam Moim zdaniem zacierają się sworznie do których przykręcone są ramiona wycieraczek, mechaniczny opór sworzni powoduje niewłaściwe działanie wycieraczek. Aby to sprawdzić należałoby odpiąć mechanizm wycieraczek od silnika i sprawdzić czy lekko chodzi. Jeśli będzie ciężko chodził to trzeba wymontować mechanizm wycieraczek, wyjąć sworznie, wyczyścić i przesmarować i powinno być OK.
  4. > Duży napis na zdjęciu "NIE DIESEL" pozwala mieć jakieś małe wątpliwości. Najlepiej podjechac do nich i sprawdzic (ten sklep ma też na miejscu swój serwis). Korpus pompy wyglada tak samo, moim zdaniem różnica jest w kierunku zamontowania zaworu EVO - przystosowanego pod silnik 1.8 i stąd inny - nowy numer pompy... Alternatywa jest zamówienie w ASO właściwego "numerku", jak dzwoniłem do Auto-Pol'u w zeszłym roku to życzyli sobie 1850 PLN za wersje bez zaworu EVO.
  5. > Myślisz, że do Diesla też będzie pasować? > Myślisz, że do Diesla też będzie pasować? Wygląda że powinna pasować, zawór EVO ma tylko w inna strone skierowany ale to możnaby przełożyć z starej pompy lub wykrecić jeśli wersja bez SSPS. W załączniku fotki pompy z diesla.
  6. Witam, Mam podobne objawy przy niewielkich obrotach silnika czuć jakby drganie-pulsowanie na kierownicy jakby pompa wspomagania pracowała nierównomiernie raz mocniej raz słabiej, przy większych obrotach nie jest to odczuwalne. Zastanawiam się czy przyczyną tego nie jest rozwarstwiony/ puchnący gumowy przewód od wspomagania, podobnie jak u tego użytkownika Epiki diesel: "BOBO 23.09.2011; co do drgań to należy wymienic przewód wspomagania dokładnie od powrotu jest to ciężki temat bo ten przewód złozony jest z pięciu elementów i drgania ustana ,piszę dlatego o tym bo sam miałem ten problem serwis wymienił pompe wspomagania i nic to nie pomogło ale swietny mechanik z servisu wpadł na super pomysł aby wymienić te przeklete przewody gumowe ,które sie rozwarstwiają [...] dopiero przejechałem 60.000 km."
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.