Skocz do zawartości

lukaszek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    237
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O lukaszek

  • Urodziny 28.08.1986

Retained

  • reduktor

Profile Information

  • Lokalizacja
    RKR
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

lukaszek's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. > 5x105 maja diesle oraz 1.6 benzyna > kola pasuja od cruza, astry IV i insigni Tylko Astra i Cruze. Insignia ma rozstaw 5x120mm.
  2. Tolerancja wynosi miesiąc lub 1500km.
  3. > Czy już coś wiesz na temat współpracy GN4 z MyLink? Generalnie jest lista smartfonów > współpracujących z MyLink, ale datowana na 2012 rok, czyli "oj dawno dawno temu". > Pytam też dlatego, że sam zastanawiam się nad tym telefonem. W przypadku Nexusa 4 wszystkie funkcje MyLinka łącznie z nawigacją działają bez problemu. Polecam takie połączenie.
  4. W moim przypadku "ajfon" nie wchodzi w grę, bo nie zupełnie nie trawię tego sprzętu, a konieczność podłączania jego kablem to już do reszty porażka. Czekam zatem na Nexusa 4 i w drugiej połowie czerwca dam znać jak całość śmiga w moim Cruzie.
  5. Jakim telefonem dysponujesz? Z tego co wiem, to nie każdy Android współpracuje z BringGo, a przymierzam się do zmiany smartfona.
  6. W wersji europejskiej nie ma regulacji podświetlenia deski i zegarów. Podświetlenie jedynie przygasa po włączeniu świateł mijania.
  7. > A wiecie coś na temat upustów oferowanych przez salony na Insignie? Najwięcej dowiesz się dzwoniąc lub zjawiając się osobiście w salonie. Można trafić na ciekawe sztuki "z placu" z dużymi upustami.
  8. Nakrętki od alusów pasują do stalówek i odwrotnie, ale na chromowane nakrętki nie da się założyć oryginalnych kołpaków, ponieważ wymagają one nakrętek z gwintem zewnętrznym.
  9. W naszym niewielkim salonie w głębi Podkarpacia sprzedaliśmy do tej pory dwa Malibu LTZ, jedno 2,4 AT i jedno 2,0 w manualu. Ogólnie auto się podoba, nawet dotychczasowi użytkownicy Insignii, którzy je oglądali w wielu przypadkach nie mieliby oporów przed przesiadką na Malibu, ale... No właśnie jest kilka "ale". Po pierwsze brak wersji innej niż sedan (Insignia ma 5D i kombi - oba o niebo praktyczniejsze), po drugie brak taniej wersji benzynowej, chociażby z motorem 1.8, a po trzecie Insignia po uwzględnieniu rabatów na firmę lub grupy zawodowe wychodzi bardzo podobnie cenowo. Ogólnie GM wie co robi, żeby nie strzelić Oplowi w plecy.
  10. > Ten 86 koni to silnik japoński (chyba isuzu). Na pewno nie Opel. U żony w autku taki siedzi. Nawet > dość żwawy. Bzdura. Wszystkie silniki w nowym Aveo pochodzą z półki Opla. A 70KM od 86KM mechanicznie niczym się nie różni.
  11. > Lukasz_K, jak siedzisz na serwisie to powiedz mi jak to jest ze w Oplu moga sie nie swiecic tylne > lampy, a Chevroelt musi miec je zaswiecone? Odpowiedź jest bardzo prosta. Ople mają oddzielne światła dzienne, a w Chevrolecie (z wyjątkiem Captivy) są tylko mijania.
  12. Nie da się tego wyłączyć, w Oplu jest podobnie.
  13. > Ciekaw jestem co z autami demo. Takie kupilem i juz sprzedałem, ciekaw jestem kto dostanie pismo. U nas jest taka zasada, że wysyłamy list do aktualnego klienta przypisanego do danego auta w bazie, nawet jeżeli nie jest to pierwszy właściciel.
  14. Dzisiaj po południu dostaliśmy listę VIN-ów objętych kampanią, więc od jutra można atakować ASO z pytaniami. Nasz skromny serwisik ma prawie 250 aut.
  15. Spokojnie Panowie, Chevrolet Polska dostał listę VIN-ów z całej Europy i teraz w Warszawie ostro pracują nad wyłuskaniem aut z polskiej sieci sprzedaży i podzieleniu na poszczególnych dealerów. Robota iście mrówcza, ale niebawem każde ASO dostanie listę numerów VIN objętych kampanią. Jest to kampania przywoławcza, więc będzie obowiązek listownego powiadomienia właścicieli. Jeżeli chodzi o auta sprowadzone, to sądzę, że trzeba będzie wysyłać zapytania do centrali.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.