-
Liczba zawartości
428 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O jedrek_18
- Urodziny 18.02.1994
Profile Information
-
Płeć
Male
-
Lokalizacja
Warszawa
Ostatnie wizyty
593 wyświetleń profilu
jedrek_18's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
Jak myślicie, wejdą bez rzeźby do tyłu te zaciski z 500/Pandy? W 500 są 240 mm, a w Stilo 251 mm. Wymieniłbym zaciski+klocki+linki i byłby święty spokój. Pytanie tylko czy nie będzie problemu...
-
Będzie 120-konny T-Jet, o ile mi dobrze wiadomo.
-
Według informacji prasowej ma być fabryczna: Źródło: http://www.fiatpress.pl/press/detail/857
-
Będzie 120-konny T-Jet z opcją fabrycznej instalacji LPG. Więcej zdjęć: http://moto.onet.pl/fiat-tipo-hatchback-i-kombi-zaprezentowane/jg68t2 Szkoda, że nie ma nawiewu na tył.
-
Nie wiem, taka była moja pierwsza myśl, gdy zobaczyłem rano tyle Tipo z różnymi rejestracjami w jednym miejscu (mieszkam obok).
-
Ten budynek w tle to siedziba Fiata w Warszawie, prawdopodobnie to auta demonstracyjne dla dealerów.
-
Przecież podobno suszarki, ksenony i inne bajery mają wejść razem z hatchbackiem.
-
> Obrzydliwe fotele i tapicerka.Ale wiadomo gust.... Musiałbyś wsiąść i pooglądać na żywo. Za to z zewnątrz faktycznie nieciekawie wygląda z tymi kołpakami i plastikami.
-
> nawet przedniej popielniczki nie ma Od 2004 roku nie było popielniczki wbudowanej w konsolę, tylko taki kubełek. Na zdjęciach plastik w tym miejscu wygląda, jakby wypadł z zaczepów, czyżby coś tam było majstrowane?
-
> W benzyniakach 1,6 jest żółty./"helikopter"/ Kontrolka "check engine" zawsze jest żółta.
-
> a pisałeś do Gościa? Facet jest elektronikiem i raczej wie co sprzedaje. Nie pisałem do gościa. Elektronikiem nie jestem, ale umiem przeanalizować schemat ze specyfikacji ELM327. Pisał o tym swego czasu nawet Yani (twórca MES). Chińczycy między liniami CAN-L i CAN-H umieszczają 120-ohmowy rezystor, który sprawia, że tłumienie sygnału jest zbyt duże - właśnie przez to kabel nie potrafi się połączyć z centralkami w samochodzie. Żeby w pełni przywrócić układ do wzorcowej specyfikacji trzeba byłoby jeszcze do każdej z linii wlutować 100-ohmowy opornik i kondensator o pojemności 560pF i połączyć je z uziemieniem. Dodatkowe elementy służą do tłumienia szpilek na liniach danych. Zasadniczo jednak wystarczy usunięcie kondensatora między liniami CAN-L i CAN-H i układ działa tak, jak powinien. Dziękuję kolegom bas i najduch za rozgryzienie tematu. Poniżej zdjęcie mojego interfejsu od PMFactory z miejscem, z którego usunąłem opornik.
-
> http://allegro.pl/interfejs-fiat-alfa-lancia-can-multiecuscan-pl-i4496906342.html tu masz zestaw > od porządnego sprzedawcy. Sprzedawca może porządny - kabel niekoniecznie. Ja musiałem go rozbebeszać i wylutowywać opornik, żeby w ogóle zagadał ze Stilo.
-
Grande Punto szaleje - body computer?
jedrek_18 odpowiedział jedrek_18 na temat - Punto i Grande Punto
> O,6 czy 6 V . Przy spadku do 8-9 V to już dno a u Ciebie to już denat Na mierniku było coś koło 7 V przy kręceniu kluczykiem. Kuzyn wymontował akumulator i pojechał do sklepu po nowy. Tam mieli urządzenie do testowania pod obciążeniem - wyszło 0,6 V. -
> Sam końcowy, czy cała rura? Sam końcowy.
-
> W 1,4 95km jest taki sam tłumik jak 1,6 16v i 1,9 jtd 115km ? Właśnie o to pytam.