Skocz do zawartości

jedrek_18

użytkownik
  • Liczba zawartości

    428
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O jedrek_18

  • Urodziny 18.02.1994

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

593 wyświetleń profilu

jedrek_18's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Jak myślicie, wejdą bez rzeźby do tyłu te zaciski z 500/Pandy? W 500 są 240 mm, a w Stilo 251 mm. Wymieniłbym zaciski+klocki+linki i byłby święty spokój. Pytanie tylko czy nie będzie problemu...
  2. jedrek_18

    Fiat TIPO 2015

    Będzie 120-konny T-Jet, o ile mi dobrze wiadomo.
  3. jedrek_18

    Fiat TIPO 2015

    Według informacji prasowej ma być fabryczna: Źródło: http://www.fiatpress.pl/press/detail/857
  4. jedrek_18

    Fiat TIPO 2015

    Będzie 120-konny T-Jet z opcją fabrycznej instalacji LPG. Więcej zdjęć: http://moto.onet.pl/fiat-tipo-hatchback-i-kombi-zaprezentowane/jg68t2 Szkoda, że nie ma nawiewu na tył.
  5. jedrek_18

    Fiat TIPO 2015

    Nie wiem, taka była moja pierwsza myśl, gdy zobaczyłem rano tyle Tipo z różnymi rejestracjami w jednym miejscu (mieszkam obok).
  6. jedrek_18

    Fiat TIPO 2015

    Ten budynek w tle to siedziba Fiata w Warszawie, prawdopodobnie to auta demonstracyjne dla dealerów.
  7. jedrek_18

    Fiat TIPO 2015

    Przecież podobno suszarki, ksenony i inne bajery mają wejść razem z hatchbackiem.
  8. > Obrzydliwe fotele i tapicerka.Ale wiadomo gust.... Musiałbyś wsiąść i pooglądać na żywo. Za to z zewnątrz faktycznie nieciekawie wygląda z tymi kołpakami i plastikami.
  9. > nawet przedniej popielniczki nie ma Od 2004 roku nie było popielniczki wbudowanej w konsolę, tylko taki kubełek. Na zdjęciach plastik w tym miejscu wygląda, jakby wypadł z zaczepów, czyżby coś tam było majstrowane?
  10. > W benzyniakach 1,6 jest żółty./"helikopter"/ Kontrolka "check engine" zawsze jest żółta.
  11. > a pisałeś do Gościa? Facet jest elektronikiem i raczej wie co sprzedaje. Nie pisałem do gościa. Elektronikiem nie jestem, ale umiem przeanalizować schemat ze specyfikacji ELM327. Pisał o tym swego czasu nawet Yani (twórca MES). Chińczycy między liniami CAN-L i CAN-H umieszczają 120-ohmowy rezystor, który sprawia, że tłumienie sygnału jest zbyt duże - właśnie przez to kabel nie potrafi się połączyć z centralkami w samochodzie. Żeby w pełni przywrócić układ do wzorcowej specyfikacji trzeba byłoby jeszcze do każdej z linii wlutować 100-ohmowy opornik i kondensator o pojemności 560pF i połączyć je z uziemieniem. Dodatkowe elementy służą do tłumienia szpilek na liniach danych. Zasadniczo jednak wystarczy usunięcie kondensatora między liniami CAN-L i CAN-H i układ działa tak, jak powinien. Dziękuję kolegom bas i najduch za rozgryzienie tematu. Poniżej zdjęcie mojego interfejsu od PMFactory z miejscem, z którego usunąłem opornik.
  12. > http://allegro.pl/interfejs-fiat-alfa-lancia-can-multiecuscan-pl-i4496906342.html tu masz zestaw > od porządnego sprzedawcy. Sprzedawca może porządny - kabel niekoniecznie. Ja musiałem go rozbebeszać i wylutowywać opornik, żeby w ogóle zagadał ze Stilo.
  13. > O,6 czy 6 V . Przy spadku do 8-9 V to już dno a u Ciebie to już denat Na mierniku było coś koło 7 V przy kręceniu kluczykiem. Kuzyn wymontował akumulator i pojechał do sklepu po nowy. Tam mieli urządzenie do testowania pod obciążeniem - wyszło 0,6 V.
  14. > Sam końcowy, czy cała rura? Sam końcowy.
  15. > W 1,4 95km jest taki sam tłumik jak 1,6 16v i 1,9 jtd 115km ? Właśnie o to pytam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.