Skocz do zawartości

Koral20

użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa

Koral20's Achievements

obsesyjny rowerzysta

obsesyjny rowerzysta (4/20)

0

Reputacja

  1. A ja sprzedałem Akordzinkę moją śliczną już przeszło miesiąc temu
  2. Koral20

    Honda FR-V

    > Myślałem o Oplu Zafirze,Fordzie C-Max a tu nagle, na oczy rzucił mi się taki samochód- FR-V Honda > FR -V ,dwulitrowa benzyna ,rocznik 2005 .I takie pytanie czy ...czy ten model ma jakieś typowe > bolączki, na co trzeba zwracać uwagę i jak z ogólną trwałością?., może ktoś miał z FR-V do > czynienia? Dokładnie, był jeden już temat a propos FR-V-ki... Ja mam 2007 1,8 I-VTEC 186kkm obecnie na zegarze. Wymienione sprzęgło 2kkm temu, teraz zmienione tarcze ... a oprócz tego jexdzi wszystko cacy pięknie. auto mam od 11kkm dopiero, ale jak na razie wszystko z nim jest w porzadku i do tej pory również było, bo od nowości autko w rodzinie było.
  3. Koral20

    Honda FR-V

    > Z tego co mówił to kupił je od pierwszego właściciela, auto z PL. Nie wiem co z przeszłością > wypadkową, ale blacharsko auto baaardzo mizerne :-/ tez w sumie zalezy jak używane bo to może też być od tego ?
  4. Koral20

    Honda FR-V

    Ciekawe czy ma od nowosci, czy kupił jakas walniętą ? bo akurat moja 2007 nie ma jeszcze nic, żadnego ogniska
  5. Koral20

    Honda FR-V

    > Zeby nie zasmiecac: jak podlacze taka FRV'ke pod rozsadny skaner OBD2 to co bede w stanie > sprawdzic? Bedzie w ogole komp Hondy gadal z takim skanerem? takie coś znalazłem: http://www.programatory.com/index.php?p272,dominator-obd2-tester-diagnostyczny FR-V jest wymienione, że kompatybilny skaner, natomiast jak w praktyce no to już nie mam pojecia
  6. Koral20

    Problemy z honda

    > Z powodu rdzy odrzuciłem jednego całkiem przyzwoitego Accorda i FR-V... Szkoda, genialnym > połączeniem byłaby buda np. takiej A4 z silnikiem K20A Heh obejrzyj mojego i powiedz czy az tak mocno jak w innych:) bo naprawde nie wierze ze takie wielkie ogniska rdzy maja te auta
  7. Koral20

    Problemy z honda

    > spojrzalem na allegro to srednio chodza te roczniki 22+ > tylko jakies zaniedbane lub do oplat ponizej 20 moja to wersja Comfort, więc za wiele na pokładzie nie ma, natomiast dobrze utrzymana, zadbana no i PL salon jest
  8. Koral20

    Problemy z honda

    jak stała za 21-22k to nikt się nie chciał na nią spojrzeć :/ a niestety auto musze sprzedać, bo mam że tak powiem małe problemy finansowe plus jeszcze drugie auto do utrzymania (FR-V)
  9. Koral20

    Problemy z honda

    > za 19 kola sprzedajesz 2004 i nikt nie chce?? > co z nia nie tak? CENA a na priva, albo na publicznym forum bo to żadna ujma mogę pokazać małe ognisko rdzy nad kierowcą przy uszczelce ... i chyba to komus przeszkadza... 3 osoby które wg mnie miały pojecie i jechały tym autem przyznały się że, faktycznie, silniczek chodzi jak igiełka i auto faktycznie zadbane a nie jakieś porwane tapicerki czy coś w tym stylu. także Cena CENA i jeszcez raz CENA. a moze przebieg 205kkm ? także jak ktoś chce żeby miała 100KKM to nech powie... pójde i na własny koszt przekręce. ale żeby mi więcej nie marudził bo naprawde to już staje się nudne, że każdy chce auto full wyposazone, 10-letnie z przebiegien 80kkm i za darmo... Przykre... ja z ceny nie zejde bo i tak za dużo zszedłem już
  10. Koral20

    Problemy z honda

    > Zartuje > I tak pewnie nikt by nie uwierzyl Witam.... tak, mam problem z honda Accord 2004r... Nie mogę sprzedać :/ każdy oczekuje od 10-letniego auta ze będzie miał 50k przebiegu i bedzie kosztował 15k albo nawet za darmo. ale na przebieg 200k to każdy się pyta czy oryginał i czemu 19k chcę za to auto? a właśnie TEMU, że od 10-lat jeżdzę, leje olej, zmieniam filtry i leje benzyne. Nic nie tłucze nic nie skrzypi. no ale zawsze znajdzie się stado maruderów co z 19k ceny od razu palną "a może 17k dam i biorę od ręki?" Nigdy... nie to auto, nie ten stan i nie to utrzymanie Kropka
  11. > Z tym, ze Sedan nawet w execu jest biedniejszy niz 5D/Tourer. > No a Exec Tourer z 1.6 to 110k. Sporo. Aczkolwiek auto fajne, bylem w weekend pomacac w salonie. > Jakby pojawila sie jakas 180-200KM wersja w przyszlosci to bym rozwazal No ja jestem zainteresowany tylko i wyłącznie benzynowym motorem:) ale wciąż drogo ... :/
  12. > najgorsze jest to, że nawet w niektórych ASO taki olej (10w60 shella) wlewają > W pracy mam 2 x k24a, ktore jeżdzą na tym g***ie właścicielom powiedziałem, że to nie najlepszy > pomysł- niestety są przekonania, że jeżeli ASO leje to tak musi być > BTW. moje k24a też od nowości serwisowane w ASO, i w zależności pewnie co mieli to wlewali od 0w30 > poprzez 5w40, 10w60.. Ja na całe szczęście od zakupu leję 5W30 i puki co nie ubywa.... A propos oleju... nie pamiętam dokładnie już jaki olej wlał mi ASO (na pewno SHELL tylko gestości nie pamięta) i zdziwienie moje było że po 5k musiałem dodac o zgrozo 1L oleju :/... było to co prawda 3 lata temu i trochę się przeraziłem. Wujek polecił Mobil. i odkąd jeżdze na nim... nawet 100ml nie ubywa
  13. > Strasznie drogie te filtry u Ciebie. Mam taki sam silnik D16V1 w sedanie i ostatnio płaciłem za > filtry Knecht > olej -17zł > powietrze -35zł > kabinowy JC Premium z węglem - 35zł > Filtry Blueprint miałem i nie miałem żadnych problemów, tarcze hamulcowe też mam z tej firmy i są > ok. > Filtr paliwa wymienia się co 120tyś km, więc raczej warto kupić oem w aso za około 140zł > Pozdrawiam. Mam właśnie zamiar zakupic komplet tarcz własnei BLUE PRINT. jest tego sporo na ruynku i ciekaw jestem jakie to wytrzymałościowo.... Oryginalne pojeździły mi 200kkm
  14. Kurde, no obserwuje też te cenniki... Civic Tourer 1,8 Vtec Executive AUT 103k, a Civic 4D też Executive AUT 1,8 89k ... no 14k róznicy... wolałbym tourera... ale ta kasaaa....:/
  15. > W ostatnim czasie obejrzałem 2 Accordy z 2004. > W tym jeden z PL salonu, trochę ponad 100kkm przebiegu. > Każdy element karoserii miał oryginalny lakier. > Ładne auto... ale jeszcze przed obejrzeniem podwozia wyszły: > 1. początki rdzy na tylnym nadkolu > 2. rdza na zgrzewie na dole tylnych drzwi. > Wchodzimy pod auto i: > 1. strupy rdzy na tylnej belce tej znajdującej się pod tylnym zderzakiem (widok lekko dramatyczny) > - w ogóle czy ta belka odkręca się od reszty budy? > 2. tylny stabilizator jak i pozostałe elementy w rdzy. Lakier ze stabilizatora odchodzi a pod nim > grubo rdzy... > 3. początki rdzy wychodzącej na zgrzewach. > 4. z przodu pod silnikiem była osłona, więc niewiele było widać - wystawały jakies dwa elementy > przy przednim zderzaku też w rdzy. > 5. Mocowanie przednich foteli w rdzy (farba dawno temu zeszła z nich). > 6. osłona tłumika środkowego (lub kata - dokładnie nie pamiętam co tam było) mocowana na 4 śrubkach > nie istniała i widać było, że po prostu mocowania skorodowały i odpadła. Resztki mocowań > zostały. > Na przykładzie tego ostatniego którego wyżej opisałem dochodzę do wniosku, że 10 letni Accord ma > solidne problemy z rdzą, a Ci którzy mówią że ich Accordeony są bez rudzielca po prostu nie > oglądali ich w ostatnim czasie zbyt dokładnie. No ja mam Accorda 2004r i 205kkm przebiegu a szczerze mówiąc to w przebieg 100kkm średnio wierzę bo no nie jest to raczej możliwe. chyba że ktoś faktycznie od nowości ma auto i jeździ bardzo mało, a to jest rzadkie... natomiast a propos rdzy: masz racje... lewe nadkole tam mam małe rdzawe punkty, które nie świadczą o tym, żeby auto było mocno skorodowane. Dolne części drzwi, szczególnie prawe tylnie - 2-3 punkciki malenkie. Mi sie za to pojawiły na spodniej części maski rudawe punkciki. nie sa duze, jak się ktoś chce przyczepić to się przyczepi. Natomiast ze tak powiem "największym" moim problemem jest taki punkt na dachu, nad kierowcą (łączenie dachu z szybą przy uszczelce). Mam tam lekkie 3 centymetrowe ognisko rdzy. średnio to może wygląda, bo tez widac jak się mocno przyjrzymy, ale ten czy inne punkty wg mnie nie świadczą o tym , ze sa to solidne problemy. to tylko moja opinia oczywiście i każde auto od warunków uzytkowania i ilości stłuczek/uszkodzeń / cokolwiek rdzewieje albo nie inaczej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.