skovi Napisano 30 Maja 2007 Udostępnij Napisano 30 Maja 2007 > 0zł > nie było diesla > kiedyś na naszej stronie była informacja o cenach określonych modeli, > nie mogę jej teraz znaleźć Ja mam 2004r MJ ale z Francji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Maja 2007 Udostępnij Napisano 30 Maja 2007 > Ja mam 2004r MJ ale z Francji a moj z tychow jest diesle nie wiele pozniej zaczeli wkladac do pand tylko troche sie ociagali z wprowadzeniem na rynek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 30 Maja 2007 Udostępnij Napisano 30 Maja 2007 > A mam pytanie , ile diesel kosztował w 2004 r ? coś w granicach punto 1.2 8V w wersji Active, czyli stanowczo za dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 30 Maja 2007 Udostępnij Napisano 30 Maja 2007 Przeglad MJ po 20kkm kosztował mnie 34zł a po 40kkm 80zł. To koszt samego przegladu bez materialow eksploatacyjnych, a jeśli ktoś chce przyoszczędzić na materiałach to trzeba je kupic samemu gdzies w sklepie a nie w ASO i im dać by wymienili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikeanonim Napisano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2007 > o to najlepsze stwierdzenie jakie widzialem. > jak Ty chcesz jezdzic jak Amerykanie i taki jak oni masz stosunek do > frajdy z jazdy to my sie nigdy nie dogadamy . > ale gratuluje poczucia humor - uwielbienie Amerykanow dla V8 jako > argument przeciwko MJ w pandzie chłopak nie wie co mówi. nie jeździł dieslem a się mądrzy i dorabia ideologie do swojego niedoświadczenia. u mnie w domu jest trzeci diesel i jakoś nie widziałem przez 400 kkm jakie one przejechały tych problemów i dodatkowych kosztów. a co do jego argumentów... to własnie brak fiskalizmu w USA powoduje utrzymanie wielkich silników benzynowych o małych mocach. a co do przyjemności z jazdy to V6 ma tylko jedną przewagę nad turbo benzyną. ładny dźwięk... a turbo benzyna ma przewagę nad turbo dieslem w postaci dużo mniejszej wibracji i ładniejszego dźwięku. ale w sumie to co komu pasuje i co kto uważa za przyjemność... jak dla mnie to żadną przyjemnością jest 1,2 16V z LPG... diesel porównywalnej mocy daje IMHO o wiele więcej radości z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 odgrzewam posta;) jak tam na dzien dzisiejszy sprawuja sie Wasze MultiJet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > odgrzewam posta;) > jak tam na dzien dzisiejszy sprawuja sie Wasze MultiJet? dzis mialem przeglad gwarancyjny 40kkm i wszystko w najlepszym porzadku: nic nie stuka nic nie puka nie ma luzow wyciekow reczny zyleta sprawnosc amorkow choc jeden byl wymieniany 2-tyg temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > dzis mialem przeglad gwarancyjny 40kkm i wszystko w najlepszym > porzadku: nic nie stuka nic nie puka nie ma luzow wyciekow > reczny zyleta sprawnosc amorkow choc jeden byl wymieniany 2-tyg > temu a co sie stalo, ze byl wymieniany? i dlaczego jeden a nie dwa?? kurcze amorek wymieniony po 40 kkm.... ostatni raz zmienialem amory w seju...odkad zmienilem fiata na opla, toyote, skode, to nie pamietam, ze sie amorki wymienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > a co sie stalo, ze byl wymieniany? i dlaczego jeden a nie dwa?? > kurcze amorek wymieniony po 40 kkm.... ostatni raz zmienialem amory w > seju...odkad zmienilem fiata na opla, toyote, skode, to nie > pamietam, ze sie amorki wymienia... taka przypalosc czasem sie wylewa od tak bo tak , a aso jak drugi jest ok wymienia jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mouk Napisano 12 Maja 2008 Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 mi chyba ostatnio zaczal wiecej palic, rezerwa mi sie zapala jak mam przejechane ok 500km. To jeszcze w normie jest? sporo stania w korkach w krakowie i dosc szybkie przejazdy na trasach + opony 195 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondzik Napisano 12 Maja 2008 Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 Na co ci takie opony, zastosowanie tak szerokich opon nie ma zadnego uzasadnienia - gorzej sie prowadzi, przyczepnosc wcale nie jest juz wieksza niz przy np. 175, a opory toczenia rosna logarytmicznie. Zaloz jeszcze szersze to bedzie palic 10L/100km lekko. Ciekawe jaki masz profil opony i felgi? Chyba dla szpanu zalozyles takie opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 12 Maja 2008 Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 > mi chyba ostatnio zaczal wiecej palic, rezerwa mi sie zapala jak mam > przejechane ok 500km. To jeszcze w normie jest? sporo stania w > korkach w krakowie i dosc szybkie przejazdy na trasach + opony > 195 dzis mi sie zapalila rezerwa przy 656przejechanych jakies 4,6 spalanie srednie, bylo spokoojnei kapcie 165/65/14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 12 Maja 2008 Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 > Na co ci takie opony, zastosowanie tak szerokich opon nie ma zadnego > uzasadnienia ma - gorzej sie prowadzi, Tylko na koleinach, w zaktętach jest napewno dużo lepiej przyczepnosc wcale nie jest > juz wieksza niz przy np. 175, a opory toczenia rosna > logarytmicznie. Zaloz jeszcze szersze to bedzie palic 10L/100km > lekko. Ciekawe jaki masz profil opony i felgi? Chyba dla szpanu > zalozyles takie opony. Wiesz napewno nie słyszałes miłych słów od obcych ludzi którym sie podoba twoja Panda. Koleżanka Elisse może zacytować co usłyszała na parkingu pod marketem o mojej pandzie Na 195x50 panda pali o 0.5l wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 > dzis mi sie zapalila rezerwa przy 656przejechanych jakies 4,6 > spalanie srednie, bylo spokoojnei kapcie 165/65/14 a ile wchodzi do zbiornika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 12 Maja 2008 Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 > a ile wchodzi do zbiornika > ? 30-32 wchodzi po tym jak mi sie zapali rezerwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mouk Napisano 13 Maja 2008 Udostępnij Napisano 13 Maja 2008 > Na co ci takie opony, zastosowanie tak szerokich opon nie ma zadnego > uzasadnienia - gorzej sie prowadzi, przyczepnosc wcale nie jest > juz wieksza niz przy np. 175, a opory toczenia rosna > logarytmicznie. Zaloz jeszcze szersze to bedzie palic 10L/100km > lekko. Ciekawe jaki masz profil opony i felgi? Chyba dla szpanu > zalozyles takie opony. 1. panda 100HP ma takie obuwie wiec widac fiat ma inne zdanie na ten temat niż Ty. 2. Wczesniej mialem pasio 155/80r13, teraz mam uniroyal rainsport 195/45r15 i naprawde roznica w przyczepnosci to masakra. Wg mnie w kazdy zakręt mozna nawet z 10-20km/h szybciej wjechac niz na pasio, wiec na tych oponkach czuje sie zdecydowanie bezpieczniej. 3. Opona niby szeroka ale na mokrym roznica miedzy pasio a rainsport to też przepaść. Wczesniej mi auto pływało po drodze, a teraz jedzie po drodze. 4. hamowanie - różnica też jest bardzo wyraźna. 5. owszem to jest troche dla szpanu i nie widzę w tym nic złego. Widać mam taki dziwny gust, że lubie mieć ładne felgi i porządne opony. 6. Autko jest wyraznie wolniejsze na prostych, ale jakoś mam takie zboczenie, że wole jechać wolniej na prostej, ale mieć za to bardzo dobrą przyczepność na zakrętach. 7. Nie mialbym nic przeciwko zmianie na 185/45/R15 albo nawet 175/45/R15, ale jak znajdziesz ten model opony z takimi parametrami w sklepie to bardzo chętnie poznam Twoje źródło. W szukajce na opony.pl nie ma dla zadnej marki i modelu opon takich parametrów. Mozna szukac dla profilu 50 i 55 i takie wczesniej mialem, ale obcierały i dlatego min zmienilem na 45. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johny Napisano 13 Maja 2008 Udostępnij Napisano 13 Maja 2008 > Na co ci takie opony, zastosowanie tak szerokich opon nie ma zadnego > uzasadnienia - gorzej sie prowadzi, przyczepnosc wcale nie jest > juz wieksza niz przy np. 175, a opory toczenia rosna > logarytmicznie. Zaloz jeszcze szersze to bedzie palic 10L/100km > lekko. Ciekawe jaki masz profil opony i felgi? Chyba dla szpanu > zalozyles takie opony. Przy 17" pali 5,6 po mieście o 10l mozesz tylko pomazyc Mowa tutaj o Punto z takim samym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.