xirasx Napisano 11 Maja 2007 Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 Witam wszystkich.Po czym poznać że amorki nadają sie do wymiany?Dzięki za wszelkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 11 Maja 2007 Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 > Witam wszystkich.Po czym poznać że amorki nadają sie do > wymiany?Dzięki za wszelkie odpowiedzi. najlepiej podjechać na stację diagnostyczną i sprawdzić na urządzeniu do testu amorów, a tak pozatym po braku przyczepności podczas hamowania, po stukaniu, przeciekaniu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 11 Maja 2007 Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 naciśnij energicznie bok i puśĆ, jak będzie się "kolebaĆ" to do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xirasx Napisano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 > naciśnij energicznie bok i puśĆ, jak będzie się "kolebaĆ" to do > wymiany Pytam,bo mam na jednym wyciek,a dziś zayważyłem,że na nierównościach tak jakby coś drżało ale wydaje mi sie to bardziej,że coś na silniku,na kierownicy nic nie czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 11 Maja 2007 Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 > Witam wszystkich.Po czym poznać że amorki nadają sie do > wymiany?Dzięki za wszelkie odpowiedzi. pobujaj buda jak za dlugo sie bedzie bujac to znaczy ze do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek67112 Napisano 11 Maja 2007 Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 > Pytam,bo mam na jednym wyciek,a dziś zayważyłem,że na nierównościach > tak jakby coś drżało ale wydaje mi sie to bardziej,że coś na > silniku,na kierownicy nic nie czuć. Jeżeli jest wyciek to juz napewno jest do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 11 Maja 2007 Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 Jeśli zaczeły się pocić, albo jeden przynajmnij to w ciągu 2 miesięcy max będą się raczej nadawać do wymiany. Ja na moich które już sikały olejem zrobiłem 2 kkm i padły totalnie. Wymieniaj puki jest bezpiecznie Później na trasie nic poza umiejętnościami zachowania się przy takim zachowaniu samochodu nie uratuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 11 Maja 2007 Udostępnij Napisano 11 Maja 2007 > najlepiej podjechać na stację diagnostyczną i sprawdzić na urządzeniu > do testu amorów, a tak pozatym po braku przyczepności podczas > hamowania, po stukaniu, przeciekaniu itp. no z tym diagnostycznym to różnie bywa - u mnie z tyłu tragedien jest (wycieki i słaba przyczepność) a wykazało 80 i 72 % w szoku byłem...ale jestem pewien, że są do wymiany bo je oglądałem podczas wymiany sprężynek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 12 Maja 2007 Udostępnij Napisano 12 Maja 2007 > Witam wszystkich.Po czym poznać że amorki nadają sie do > wymiany?Dzięki za wszelkie odpowiedzi. Możesz przejechać z nie za dużą prędkością przez garb - ogranicznik prędkości na osiedlach. Jeśli po przejeździe samochód będzie się nie naturalnie bujał to znaczy, że amorki są do wymiany. Normalnie samochód po takim przejeździe powinien przysiąść i wrócić do normalnego położenia - jeśli amortyzatory są do wymiany, wykona jeszcze kilka "bujnięć". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xirasx Napisano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2007 > Witam wszystkich.Po czym poznać że amorki nadają sie do > wymiany?Dzięki za wszelkie odpowiedzi. A ile biorą za wymianę mechanicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 12 Maja 2007 Udostępnij Napisano 12 Maja 2007 > najlepiej podjechać na stację diagnostyczną i sprawdzić na urządzeniu > do testu amorów, a tak pozatym po braku przyczepności podczas > hamowania, po stukaniu, przeciekaniu itp. raczej najgorzej - to badanie ma na celu... no wlasnie - nikt tego nie wie - strata czasu i siana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 12 Maja 2007 Udostępnij Napisano 12 Maja 2007 > Jeżeli jest wyciek to juz napewno jest do wymiany hym... a jak sa gazowe? jakies bilstein b4 na przyklad (to chyba gazowe). to chyba tylko przez 'bujanie'... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.