Skocz do zawartości

Amorki


xirasx

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam wszystkich.Po czym poznać że amorki nadają sie do

> wymiany?Dzięki za wszelkie odpowiedzi.

najlepiej podjechać na stację diagnostyczną i sprawdzić na urządzeniu do testu amorów, a tak pozatym po braku przyczepności podczas hamowania, po stukaniu, przeciekaniu itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> naciśnij energicznie bok i puśĆ, jak będzie się "kolebaĆ" to do

> wymiany

Pytam,bo mam na jednym wyciek,a dziś zayważyłem,że na nierównościach tak jakby coś drżało ale wydaje mi sie to bardziej,że coś na silniku,na kierownicy nic nie czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytam,bo mam na jednym wyciek,a dziś zayważyłem,że na nierównościach

> tak jakby coś drżało ale wydaje mi sie to bardziej,że coś na

> silniku,na kierownicy nic nie czuć.

Jeżeli jest wyciek to juz napewno jest do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zaczeły się pocić, albo jeden przynajmnij to w ciągu 2 miesięcy max będą się raczej nadawać do wymiany.

Ja na moich które już sikały olejem zrobiłem 2 kkm i padły totalnie. Wymieniaj puki jest bezpiecznie smile.gif Później na trasie nic poza umiejętnościami zachowania się przy takim zachowaniu samochodu biglaugh.gif nie uratuje 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najlepiej podjechać na stację diagnostyczną i sprawdzić na urządzeniu

> do testu amorów, a tak pozatym po braku przyczepności podczas

> hamowania, po stukaniu, przeciekaniu itp.

no z tym diagnostycznym to różnie bywa - u mnie z tyłu tragedien jest (wycieki i słaba przyczepność) a wykazało 80 i 72 % boje_sie.gif w szoku byłem...ale jestem pewien, że są do wymiany bo je oglądałem podczas wymiany sprężynek zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich.Po czym poznać że amorki nadają sie do

> wymiany?Dzięki za wszelkie odpowiedzi.

Możesz przejechać z nie za dużą prędkością przez garb - ogranicznik prędkości na osiedlach. Jeśli po przejeździe samochód będzie się nie naturalnie bujał to znaczy, że amorki są do wymiany. Normalnie samochód po takim przejeździe powinien przysiąść i wrócić do normalnego położenia - jeśli amortyzatory są do wymiany, wykona jeszcze kilka "bujnięć".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najlepiej podjechać na stację diagnostyczną i sprawdzić na urządzeniu

> do testu amorów, a tak pozatym po braku przyczepności podczas

> hamowania, po stukaniu, przeciekaniu itp.

raczej najgorzej smile.gif - to badanie ma na celu... no wlasnie - nikt tego nie wie - strata czasu i siana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.