kileros Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 Cześć zamierzam się do kupienia sieny 1.4 czy jest to dobry wybór patrząc na to ze jeżdżę do pracy i z powrotem no i niekiedy dłuższe wypady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 > Cześć zamierzam się do kupienia sieny 1.4 czy jest to dobry wybór > patrząc na to ze jeżdżę do pracy i z powrotem no i niekiedy > dłuższe wypady jeśli się zamierzasz to szukaj 1,2 - tańszy w eksploatacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 > jeśli się zamierzasz to szukaj 1,2 - tańszy w eksploatacji Szukaj 1.2 16V, a lepiej 1.6 16V większa frajda z jazdy , ja mam 1.4 8V i żałuje z deczka, że kupiłem auto z tym silnikiem, trochę muli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kakus Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 ja kupiłem siene 16.16V ze względu na moc silnika ale coś za coś pali dość dużo,zleży czy chcesz jeździć szybciej ale drożej czy oszczędnie przy przyzwoitych osiągach a jeśli chodzi o 1.4 podobno nie polecają ze względu na awaryjność lepiej 1,2 16V jak podpowiadał kolega przedemną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 24 Maja 2007 Udostępnij Napisano 24 Maja 2007 bierz 1,6 16 V niejednego mozna zadziwic spod swiatel hehehe naprawde furka sie niezle zbiera ale i lubi troche wypic a jak chcesz oszczednie to kup 1,2.... mniejsza dynamika ale do spokojnego przejezdzania przez miasto w zupelnosci starczy. Wq mnie 1.4 jest slabym wyborem sposrod tych 3 silnikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 25 Maja 2007 Udostępnij Napisano 25 Maja 2007 > Szukaj 1.2 16V, a lepiej 1.6 16V większa frajda z jazdy , ja mam 1.4 > 8V i żałuje z deczka, że kupiłem auto z tym silnikiem, trochę > muli Sieny z silnikami 1,2 16V chyba nie było 1,4 - najstarszy silnik 1,2 8V 1,6 16V 1,7TD (tylko Palio) 1,2 16V (tylko Palio) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 25 Maja 2007 Udostępnij Napisano 25 Maja 2007 Może i nie było takiego silnika ,ale jeszcze sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 25 Maja 2007 Udostępnij Napisano 25 Maja 2007 A jednak były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 25 Maja 2007 Udostępnij Napisano 25 Maja 2007 > A jednak były W Polsce ??? Kiedy ??? Jak już to tylko w 2001r. Jednak wydaje mi się nadal, że w Sienach takich silników nie było Tutaj jest najnowszy 2001r Ale to jest 8V (tak mi się wydaje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 25 Maja 2007 Udostępnij Napisano 25 Maja 2007 Tutaj jest Palio z 2002r z 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
greg44 Napisano 25 Maja 2007 Udostępnij Napisano 25 Maja 2007 A ja powiem, ze sobie ten silniczek chwale /1,4/ jest to moze prosta konstrukcja /nie 16 zaworowa/, ale dosc dynamiczna i mozna niezle nia tez smigac. Moim zdaniem bardzo dobra do zagazowania /lepsza niz 1,2/. A co do tego, ze jest awaryjna to nic mi nie wiadomo, trzeba poprostu o samochód dbac. Jedyny minus jaki ja widze to spalanie w innych jest moze troszku mniejsze ale przy instalacji gazowej tego sie nie odczuwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 25 Maja 2007 Udostępnij Napisano 25 Maja 2007 > A jednak były zapewne wyczytałeś w książce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
msikor Napisano 26 Maja 2007 Udostępnij Napisano 26 Maja 2007 > Cześć zamierzam się do kupienia sieny 1.4 czy jest to dobry wybór > patrząc na to ze jeżdżę do pracy i z powrotem no i niekiedy > dłuższe wypady do takich potrzeb jak piszesz to ja bym polecal 1.2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 26 Maja 2007 Udostępnij Napisano 26 Maja 2007 > Tutaj jest Palio z 2002r z 16V No ale widzisz takie silniki były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 26 Maja 2007 Udostępnij Napisano 26 Maja 2007 > No ale widzisz takie silniki były w Palio FL (często,aczkolwiek nieprawidłowo nazywanym Palio II) ,i w Albei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 26 Maja 2007 Udostępnij Napisano 26 Maja 2007 > W Polsce ??? Kiedy ??? Jak już to tylko w 2001r. Jednak wydaje mi się > nadal, że w Sienach takich silników nie było > Tutaj jest najnowszy 2001r Ale to jest 8V (tak mi się wydaje) na tej fotce jest 1.2 8V z dolotem dodrutowanym od BBM 1.4 12V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 26 Maja 2007 Udostępnij Napisano 26 Maja 2007 > na tej fotce jest 1.2 8V z dolotem dodrutowanym od BBM 1.4 12V No i wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 26 Maja 2007 Udostępnij Napisano 26 Maja 2007 > w Palio FL (często,aczkolwiek nieprawidłowo nazywanym Palio II) ,i w > Albei Czyli tak jak pisałem Siena miała co najwyżej silnik 1,2 8V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
starling Napisano 27 Maja 2007 Udostępnij Napisano 27 Maja 2007 > jeśli chodzi o 1.4 > podobno nie polecają ze względu na awaryjność Ciekawe... a jakie typowe usterki silnika 1,4 wymienisz?? W 1,6 ciągle słyszę o pękającym pasku rozrządu , a w 1,2 o padaczce uszczelki głowicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 27 Maja 2007 Udostępnij Napisano 27 Maja 2007 jak sie paska nie wymienia wtedy kiedy trzeba tylko jezdzi do oporu myslac ze jeszcze sie da to peka ;> chyba normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 27 Maja 2007 Udostępnij Napisano 27 Maja 2007 > jak sie paska nie wymienia wtedy kiedy trzeba tylko jezdzi do oporu > myslac ze jeszcze sie da to peka ;> chyba normalne hmmm ... a w 1,6 to KIEDY trzeba ?? bo ja słyszałem o 30 kkm i 100 kkm na jednym pasku. więc kiedy się wymienia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 27 Maja 2007 Udostępnij Napisano 27 Maja 2007 > hmmm ... a w 1,6 to KIEDY trzeba ?? bo ja słyszałem o 30 kkm i 100 > kkm na jednym pasku. więc kiedy się wymienia ?? w 1.6 nie ma reguły najlepiej chyba co wymiane oleju czyli co 15 tys... znajomy chcial wymieniac co 30 i mial pecha przy 23000 km yebnał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 28 Maja 2007 Udostępnij Napisano 28 Maja 2007 > znajomy chcial wymieniac co 30 i mial pecha > przy 23000 km yebnał To są zdarzenia ekstremalne Takich, nie bierzemy pod uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raptorf22 Napisano 28 Maja 2007 Udostępnij Napisano 28 Maja 2007 Od kilku miesiecy, posiadam Sienkę 1.4 Chodzi b. dobrze, dosyć dynamicznie , nie mam powodów aby narzekac na ten samochód. Na gazie także chodzi wyśmienicie.Sam zdecyduj, wszystko zależy ile auto ma nakulane kilometrów i czy kierowca wie kiedy co wymieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniaq Napisano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2007 też sie kręce jak rysio z klanu po mieście sienką 1.4 zagazowaną z przebiegiem 145000 !!!z 98 (w 2003 z nowiutkim sercem po 60kkm) w sumie jestem drugim właścicielem ale poprzedni właściciel z tego co wiem tylko lał paliwko... tak że się troszke nazbierało i zaraz po kupnie w 2006 roku m maju: wymieniałem wachacze linki zmiany biegów linkę sprzęgła opony ,gąbki w fotelach szczęki ,bębny cylinderki klocki tarczre, oczywiście rozrząd i pasek urządzeń pomocniczych...hm zaspawałem tłumik założyłem gaz rozebrałem wnętrze do gołej blachy łącznie z podsufitówką potem karcher i proszek...wygląda jak nowe .dalej uzupełniłem oświetlenie w zestawie wskaźników w panelu sterującym ogrzewaniem,założyłem fajne głośniczki w półke żeby bumboliło:D i zaczełem sie cieszyć życiam .w trakcie ekspluatacji padła cewka wysokiego napięcia (podejżewam że była już jakaś felerna bo z rana na 3 garki palił jak było wigotno) wyłącznik wentylatora nagrzewnicy potem opornik ,teraz jeszcze pomalowałem kilka elementów (odpryski niestety wada lakieru 109 i 132 haha )a dziś po równo roku pękł mi przewód h-cowy w okolicach zbiornika paliwa na dzień dzisiejszy jestem troche rozczarowany że przewody h-cowe w mojej sienie są z cłości ale i tak zrobie by-pasa bo po co mam sie bawić w wymiane wszystkich jak są w dobrym stanie spalanie miasto paliwo 8 litrów jak nie dotykam pedału gazu:D 10L jak dotykam haha na gazie znacznie lepiej bo też sie w 10 mieści ale za to jest mocniejszy i sie lepiej zbiera powiem nawet że osiągi ma lepsze niż 1.2 mpi czy jakieś tam punta odchodzi tylko 16.16v poza tym jak szykasz niedrogiego auta z dużyb bagażnikiem to polecam siene hhm jak chcesz moją i kilka informacji to daj znać na priv. (powymieniałem już prawie wszystko co mogło sie zepsuć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2007 > oszczędnie przy przyzwoitych osiągach a jeśli chodzi o 1.4 > podobno nie polecają ze względu na awaryjność lepiej 1,2 16V jak Niestety moja opinia jest inna. Mam 1,4 silnik ten sam tyle że w Uno od nowosci 105kkm i zero awarii, nawet luz zaworowy jest w granicach normy - nigdy nie regulowany przez ten okres, to stary ale dobry i trwały silnik. Jedyny minus w porówniau z 1,2 to ze wiecej pali może i droższe OC. Wolnijeszy na pewno nie jest popatrzcie sobie na wykresy mocy 1,4 i 1,2 16V dopiero powyżej 4000obr/min 1,2 ma wyzszy wznios. Niestety nie mam tych krzywych żeby przytoczyć, ale widziałem już nie 1 raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Javoreczek Napisano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2007 > hmmm ... a w 1,6 to KIEDY trzeba ?? bo ja słyszałem o 30 kkm i 100 > kkm na jednym pasku. więc kiedy się wymienia ?? po 3-4 latach max, na przebieg sie nie patrz, chyba że rzeczywiscie duzo jeździsz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.