Skocz do zawartości

Wskaźnik doładowania!


Xsander

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie ja takie cos:

274735470-52799954.jpg

Podłączyc, co to konkretnie daje, jakies wady i zalety.

Mam silnik JTD jak to w nim podłączyć!

Jestem laikiem w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałość!

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie ja takie cos:

> Podłączyc, co to konkretnie daje, jakies wady i zalety.

> Mam silnik JTD jak to w nim podłączyć!

> Jestem laikiem w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałość!

> Pozdro!

daje Ci informacje o aktualnym cisnieniu doladowania, a czego oczekujesz? odczytu predkosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to akurat wiem chciałem się upewnić, jak to podłączyć!?

wpiac sie w kolektor ssacy. Szczegoly pewnie podadza Ci na stilo.

generalnie samo podciagniecie przewodow do srodka samochodu to jest niezla dlubanina, pocialem sobie cala reke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie ja takie cos:

> Podłączyc, co to konkretnie daje, jakies wady i zalety.

> Mam silnik JTD jak to w nim podłączyć!

> Jestem laikiem w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałość!

> Pozdro!

cytat z motokacika:

Z reguły w kazdym koletorze ssacym czy przewodach dolotowych mozna znależć "nadlewkę" czy zaślepkę gdzie mozna podłaczyc przewód do manometru . Mozna to zrobic na stałe (i wówczas mamy wskaznik "turbo") lub tylko na czas pomiaru.

W sumie to przydatny element na desce rozdzielczej w aucie z turbospręzarką.Pozwala na stałą kontrole pracy urzadzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> generalnie samo podciagniecie przewodow do srodka samochodu to jest niezla dlubanina, pocialem sobie cala reke.

pociąłeś powiadasz ?? hehe.gifgrinser006.gifzlosnik.gifbiglaugh.gifrotfl.gif z tego co pamiętam, to tylko sobie rekę później poparzyłeś o kolektor biglaugh.gifzakrecony.gifgrinser006.gifzlosnik.gif

Pozdr!

BP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pociąłeś powiadasz ?? z tego co pamiętam, to tylko sobie rekę

> później poparzyłeś o kolektor

> Pozdr!

> BP

najpierw pochlastalem o blachy a potem ja przypieklem o kolektor wydechowy ... ale tfardy bylem i podkrecilem co trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie jak z dokladnoscia wskazan tego wskaznika z auto gauge? slyszalem opinie, ze te tansze moga niedokladnie podawac informacje? Zastanawiam sie wlasnie nad tymi z auto gauge a sa atrakcyjne ze wzgl. na cene, tym bardziej ze interesuje mnie jeszcze oprocz doladowania cisnienie oleju, afr, temp. oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie ja takie cos:

> Podłączyc, co to konkretnie daje, jakies wady i zalety.

> Mam silnik JTD jak to w nim podłączyć!

> Jestem laikiem w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałość!

> Pozdro!

wskazniczek pokazuje aktualne dolatowanie przydatny bajer (razem z zegarem egt pozwoli ci kontrolowac stan pracy turbiny i ewentualnie zapobiec przez jej przeciazeniem termicznym szczegolnie dobre przy dlugiej jezdzie)

a jaki jest to silnik JTD?! bo jesli jakis mocniejszy to skala do 1,5Bara moze byc za mala (szczegolnie jak planujesz jakies drobne elekktoroniczne modyfikacje w aucie)

znajomy zamontowal zegary Defi do 2 barow w silniczku 1,9TDI (a maksymalne doladowanie ma 2,2Bara hy hy... a bedzie jeszcze wiecej...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.