Xsander Napisano 29 Maja 2005 Udostępnij Napisano 29 Maja 2005 Mam pytanie ja takie cos: Podłączyc, co to konkretnie daje, jakies wady i zalety. Mam silnik JTD jak to w nim podłączyć! Jestem laikiem w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałość! Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 29 Maja 2005 Udostępnij Napisano 29 Maja 2005 > Mam pytanie ja takie cos: > Podłączyc, co to konkretnie daje, jakies wady i zalety. > Mam silnik JTD jak to w nim podłączyć! > Jestem laikiem w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałość! > Pozdro! daje Ci informacje o aktualnym cisnieniu doladowania, a czego oczekujesz? odczytu predkosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsander Napisano 30 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 to akurat wiem chciałem się upewnić, jak to podłączyć!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 > to akurat wiem chciałem się upewnić, jak to podłączyć!? wpiac sie w kolektor ssacy. Szczegoly pewnie podadza Ci na stilo. generalnie samo podciagniecie przewodow do srodka samochodu to jest niezla dlubanina, pocialem sobie cala reke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mad_Mac Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 W seryjnym silniku to raczej zbedny bajer. Szczegolnie w dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 > W seryjnym silniku to raczej zbedny bajer. > Szczegolnie w dieslu. a to niby dlaczego ? taki wskaznik to idealna kontrola doladowania, czyl de facto stanu sprezarki, ustawienia zaworu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 > Mam pytanie ja takie cos: > Podłączyc, co to konkretnie daje, jakies wady i zalety. > Mam silnik JTD jak to w nim podłączyć! > Jestem laikiem w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałość! > Pozdro! cytat z motokacika: Z reguły w kazdym koletorze ssacym czy przewodach dolotowych mozna znależć "nadlewkę" czy zaślepkę gdzie mozna podłaczyc przewód do manometru . Mozna to zrobic na stałe (i wówczas mamy wskaznik "turbo") lub tylko na czas pomiaru. W sumie to przydatny element na desce rozdzielczej w aucie z turbospręzarką.Pozwala na stałą kontrole pracy urzadzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 > generalnie samo podciagniecie przewodow do srodka samochodu to jest niezla dlubanina, pocialem sobie cala reke. pociąłeś powiadasz ?? z tego co pamiętam, to tylko sobie rekę później poparzyłeś o kolektor Pozdr! BP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 > pociąłeś powiadasz ?? z tego co pamiętam, to tylko sobie rekę > później poparzyłeś o kolektor > Pozdr! > BP najpierw pochlastalem o blachy a potem ja przypieklem o kolektor wydechowy ... ale tfardy bylem i podkrecilem co trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s38 Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 A ja mam pytanie jak z dokladnoscia wskazan tego wskaznika z auto gauge? slyszalem opinie, ze te tansze moga niedokladnie podawac informacje? Zastanawiam sie wlasnie nad tymi z auto gauge a sa atrakcyjne ze wzgl. na cene, tym bardziej ze interesuje mnie jeszcze oprocz doladowania cisnienie oleju, afr, temp. oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawecki Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 > najpierw pochlastalem o blachy a potem ja przypieklem o kolektor > wydechowy ... ale tfardy bylem i podkrecilem co trzeba. Gdybyś to jescze robił przy uruchomionym silniku to miałbyś szansę na urwanie palca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lefff Napisano 30 Maja 2005 Udostępnij Napisano 30 Maja 2005 > Gdybyś to jescze robił przy uruchomionym silniku to miałbyś szansę na > urwanie palca. moze jestem walniety ale nie jestem glupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BaPit Napisano 31 Maja 2005 Udostępnij Napisano 31 Maja 2005 > Gdybyś to jescze robił przy uruchomionym silniku to miałbyś szansę na urwanie palca. Poświęcenie jest konieczne, gdy się chce, by auto za[piip]alało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dabtuner Napisano 1 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2005 jesli ktos jej zainteresowany wskazninikami auto gauge prosze na priv pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mammoth Napisano 3 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2005 > Mam pytanie ja takie cos: > Podłączyc, co to konkretnie daje, jakies wady i zalety. > Mam silnik JTD jak to w nim podłączyć! > Jestem laikiem w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałość! > Pozdro! wskazniczek pokazuje aktualne dolatowanie przydatny bajer (razem z zegarem egt pozwoli ci kontrolowac stan pracy turbiny i ewentualnie zapobiec przez jej przeciazeniem termicznym szczegolnie dobre przy dlugiej jezdzie) a jaki jest to silnik JTD?! bo jesli jakis mocniejszy to skala do 1,5Bara moze byc za mala (szczegolnie jak planujesz jakies drobne elekktoroniczne modyfikacje w aucie) znajomy zamontowal zegary Defi do 2 barow w silniczku 1,9TDI (a maksymalne doladowanie ma 2,2Bara hy hy... a bedzie jeszcze wiecej...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.