Skocz do zawartości

Wskaźnik doładowania!


Xsander

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie ja takie cos:

274735470-52799954.jpg

Podłączyc, co to konkretnie daje, jakies wady i zalety.

Mam silnik JTD jak to w nim podłączyć!

Jestem laikiem w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałość!

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie ja takie cos:

> Podłączyc, co to konkretnie daje, jakies wady i zalety.

> Mam silnik JTD jak to w nim podłączyć!

> Jestem laikiem w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałość!

> Pozdro!

daje Ci informacje o aktualnym cisnieniu doladowania, a czego oczekujesz? odczytu predkosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to akurat wiem chciałem się upewnić, jak to podłączyć!?

wpiac sie w kolektor ssacy. Szczegoly pewnie podadza Ci na stilo.

generalnie samo podciagniecie przewodow do srodka samochodu to jest niezla dlubanina, pocialem sobie cala reke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam pytanie ja takie cos:

> Podłączyc, co to konkretnie daje, jakies wady i zalety.

> Mam silnik JTD jak to w nim podłączyć!

> Jestem laikiem w tym temacie wiec prosze o wyrozumiałość!

> Pozdro!

cytat z motokacika:

Z reguły w kazdym koletorze ssacym czy przewodach dolotowych mozna znależć "nadlewkę" czy zaślepkę gdzie mozna podłaczyc przewód do manometru . Mozna to zrobic na stałe (i wówczas mamy wskaznik "turbo") lub tylko na czas pomiaru.

W sumie to przydatny element na desce rozdzielczej w aucie z turbospręzarką.Pozwala na stałą kontrole pracy urzadzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> generalnie samo podciagniecie przewodow do srodka samochodu to jest niezla dlubanina, pocialem sobie cala reke.

pociąłeś powiadasz ?? hehe.gifgrinser006.gifzlosnik.gifbiglaugh.gifrotfl.gif z tego co pamiętam, to tylko sobie rekę później poparzyłeś o kolektor biglaugh.gifzakrecony.gifgrinser006.gifzlosnik.gif

Pozdr!

BP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach