urwis Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 .. w burbo zastanawiam się nad zmianą na 1.2 16v. Niestety mam nieprzyjemnosć jeździć na skrzyni 900 w obudowie 1100. Na dodatek skrzynia jest skrócona Przeszło mi prze zmyśl sprzedanie jej i założenie kompletu skrzyni S ze sprzęgłem i dociskiem 1.2 16v, ale nie wiem jakie to koszta i co konkretnie trzeba zmienić. Słyszałem ze nawet przeguby trzeba zmieniać itp itd. Zna ktos koszty takiej operacji? I jakich części dokładnie szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 -kolo zamachowe z 16v najlepiej 1.4 -sprzeglo z dociskiem najlepiej z 1.4 -lozysko oporowe z 1.1 lub 1.2 -skrzynia z wybierakiem i łapmi -półosie -wajha zmiany biegów z linkami to chyba tyle a ceny sa na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > -kolo zamachowe z 16v najlepiej 1.4 > -sprzeglo z dociskiem najlepiej z 1.4 > -lozysko oporowe z 1.1 lub 1.2 > -skrzynia z wybierakiem i łapmi > -półosie > -wajha zmiany biegów z linkami > to chyba tyle a ceny sa na allegro Ponad tysiąc zł za same części Marnie to widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > .. w burbo zastanawiam się nad zmianą na 1.2 16v. Niestety mam > nieprzyjemnosć jeździć na skrzyni 900 w obudowie 1100. Na > dodatek skrzynia jest skrócona > Przeszło mi prze zmyśl sprzedanie jej i założenie kompletu skrzyni S > ze sprzęgłem i dociskiem 1.2 16v, ale nie wiem jakie to koszta i > co konkretnie trzeba zmienić. Słyszałem ze nawet przeguby trzeba > zmieniać itp itd. > Zna ktos koszty takiej operacji? I jakich części dokładnie szukać? Ze ci wogole 8mkowe dawalo rady moje przy pierwszym doladowaniu zaczelo sie palic 16tkowe w miare daje rade przy skrzyni 1.1 zmienilem zamach plus kompletne sprzeglo u Ciebie wieksze wydatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > Ze ci wogole 8mkowe dawalo rady moje przy pierwszym doladowaniu > zaczelo sie palic 16tkowe w miare daje rade przy skrzyni 1.1 > zmienilem zamach plus kompletne sprzeglo u Ciebie wieksze > wydatki Dawało bez problemu radę... może dlatego że skrócona i mniejsze jakieś obciążenie na nią działały? W każdym bądz razie nie było problemów do czasu pożaru w komorze silnika. Po odpaleniu w ogóle nie wchodziły biegi. Sprzęgło się zapiekło jakoś tak i było tak jakby ciągle wciśnięte i nei dało się wrzucać biegów. Łapką je rozruszaliśmy i biegi już normalnie chodzą, no ale to slizganie się. Nie wiem skad to bo przed pożarem tego nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > Dawało bez problemu radę... może dlatego że skrócona i mniejsze > jakieś obciążenie na nią działały? W każdym bądz razie nie było > problemów do czasu pożaru w komorze silnika. Po odpaleniu w > ogóle nie wchodziły biegi. Sprzęgło się zapiekło jakoś tak i > było tak jakby ciągle wciśnięte i nei dało się wrzucać biegów. > Łapką je rozruszaliśmy i biegi już normalnie chodzą, no ale to > slizganie się. Nie wiem skad to bo przed pożarem tego nie było moze linka sprzegla dostala po pupie - sprobuj poluzowac np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > moze linka sprzegla dostala po pupie - sprobuj poluzowac np przeszło mi to przez myśl Jest jeszcze opcja że auto dostało mega kopa po zmianie większości przewodów na nowe i to nie sprzęgło tylko koła się ślizgają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > Ponad tysiąc zł za same części Marnie to widzę. a kto powiedzial ze tuningi sa tanie pozatym ja bym szukal kola i sprzegla z 1.4 16v bo takie sprzegielko ma 200mm srednicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > a kto powiedzial ze tuningi sa tanie pozatym ja bym szukal kola i > sprzegla z 1.4 16v bo takie sprzegielko ma 200mm srednicy nikt tak nei powiedział.. ale też nikt nie powiedział, że nie mogą się znudzić Ciekawe jak z ceną takiego sprzęgiełka, bo na allegro nie widać.. zresztą spieka można mieć za ok 600zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > nikt tak nei powiedział.. ale też nikt nie powiedział, że nie mogą > się znudzić > Ciekawe jak z ceną takiego sprzęgiełka, bo na allegro nie widać.. > zresztą spieka można mieć za ok 600zł sprzeglo z dociskiem to koszt niewiele wiekszy niz do 1.2 16v ale problem moze byc z zamachem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > Dawało bez problemu radę... może dlatego że skrócona i mniejsze > jakieś obciążenie na nią działały? W każdym bądz razie nie było > problemów do czasu pożaru w komorze silnika. Po odpaleniu w > ogóle nie wchodziły biegi. Sprzęgło się zapiekło jakoś tak i > było tak jakby ciągle wciśnięte i nei dało się wrzucać biegów. > Łapką je rozruszaliśmy i biegi już normalnie chodzą, no ale to > slizganie się. Nie wiem skad to bo przed pożarem tego nie było albo pomysl spieka na to co teraz masz , po pozarze to pewnie sie dowiesz co sie stalo jak rozbierzesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > .. w burbo zastanawiam się nad zmianą na 1.2 16v. Niestety mam > nieprzyjemnosć jeździć na skrzyni 900 w obudowie 1100. Na > dodatek skrzynia jest skrócona > Przeszło mi prze zmyśl sprzedanie jej i założenie kompletu skrzyni S > ze sprzęgłem i dociskiem 1.2 16v, ale nie wiem jakie to koszta i > co konkretnie trzeba zmienić. Słyszałem ze nawet przeguby trzeba > zmieniać itp itd. > Zna ktos koszty takiej operacji? I jakich części dokładnie szukać? Właściwie to nie musisz skrzyni zmieniać, chyba że chcesz. Bo Docisk i sprzęgło przy skrzyni 900-kowej jest taki sam i tylko łożyska są inne. Więc myśle sobie że z 1.2 16V też się zmieści do tej krzynki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > Właściwie to nie musisz skrzyni zmieniać, chyba że chcesz. Bo Docisk > i sprzęgło przy skrzyni 900-kowej jest taki sam i tylko łożyska > są inne. Więc myśle sobie że z 1.2 16V też się zmieści do tej > krzynki. Nawet nie wiesz jak chciałbym żebyś miał rację.. niestety mylisz się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > albo pomysl spieka na to co teraz masz , po pozarze to pewnie sie > dowiesz co sie stalo jak rozbierzesz Przyszło mi do głowy, ze spory wpływ mogła mieć również woda z Karchera, którą wymywano proszek gaśniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 ot, od czego zapaliło się auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > ot, od czego zapaliło się auto? są trzy możliwości: 1. rozwalił się trójnik pod dodatkowym czujnikiem ciśnienia oleju i sikało na kolektor (ale podobno mało prawdopodobne, żeby się olej zapalił) 2. Złapałem coś między koła i się zajarało. 3. Potopiły się przewody nad kolektorem i zapaliły. Wybierz sobie Benzyna nigdzie nie ucieka więc nie mam pomysłu na inne opcje. Ale wiem jedno... zamówiłem już taśme termoizo na kolektor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 Czy zapaliło się podczas jazdy? Coś poważnego się stało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > a kto powiedzial ze tuningi sa tanie pozatym ja bym szukal kola i > sprzegla z 1.4 16v bo takie sprzegielko ma 200mm srednicy a roznica jest okrutna jak cos moge wrzucic porownanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > a roznica jest okrutna > jak cos moge wrzucic porownanie wrzuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > Czy zapaliło się podczas jazdy? > Coś poważnego się stało? podczas wyścigu ze 180 konną Ibizą TDI Poważnego niewiele, najważniejsze, że wygrałem mimo łognia z dupy Koszt 350zł jak narazie.. no i to sprzęgło teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > a kto powiedzial ze tuningi sa tanie pozatym ja bym szukal kola i > sprzegla z 1.4 16v bo takie sprzegielko ma 200mm srednicy a poza tym, że jest o 10mm większe od 1.2 16v to jeszcze ma jakieś plusy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 11 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > a poza tym, że jest o 10mm większe od 1.2 16v to jeszcze ma jakieś > plusy? ma,koło zamachowe jest dużo lżejsze w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2007 > ma,koło zamachowe jest dużo lżejsze w serii no własnie.. słyszałem że sprzęgło dwumasowe niezbyt dobrze działa z tym lekkim kołem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > no własnie.. słyszałem że sprzęgło dwumasowe niezbyt dobrze działa z > tym lekkim kołem ale dwumasowe to jest koło zamachowe,ale to chyba nie w tych silnikach Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > no własnie.. słyszałem że sprzęgło dwumasowe niezbyt dobrze działa z > tym lekkim kołem ale to kolo wcale lekkie nie jest, wazy tyle co seria 1.2 8v czyli 6,7kg a 1.2 16v waży 8kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > ale to kolo wcale lekkie nie jest, wazy tyle co seria 1.2 8v czyli > 6,7kg a 1.2 16v waży 8kg ja się nie znam.. tylko powtarzam co slyszałem więc to się nie liczy Teraz niech mi ktoś podpowie, czy koło i sprzęgło od 1.2 16v podejdzie do mojej durnej skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > wrzuc prosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > ale dwumasowe to jest koło zamachowe,ale to chyba nie w tych > silnikach Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę watpie zeby dwumasowke dali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > watpie zeby dwumasowke dali przecie napisal ze to w innych silnikach a nie fire fiatowskich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > prosze ale to chyba jest porownanie 8v do 1.4 16, bo miedzy 1.2 16 a 1.4 16 jest tylko 1cm roznicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > ale to chyba jest porownanie 8v do 1.4 16, bo miedzy 1.2 16 a 1.4 16 > jest tylko 1cm roznicy tak to jest porowanie 1,2 8v wlasnie do 1,4 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > ale to chyba jest porownanie 8v do 1.4 16, bo miedzy 1.2 16 a 1.4 16 > jest tylko 1cm roznicy "przecie napisal ze" to do 8v porównanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > "przecie napisal ze" to do 8v porównanie odpoczatku byla mowia o 1.2 16 i 1.4 16v a nigdzie nei widzialem slowa o 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > Teraz niech mi ktoś podpowie, czy koło i sprzęgło od 1.2 16v > podejdzie do mojej durnej skrzyni HALO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > HALO Ja osobiście nie wiem jak duża jest średnica sprzęgła z 1.2 16V, ale w obudowie sprzęgła skrzyni od 900 jest prawie tyle samo miejsca co w obudowie sprzęgła ze skrzyni 1.1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > Ja osobiście nie wiem jak duża jest średnica sprzęgła z 1.2 16V, ale > w obudowie sprzęgła skrzyni od 900 jest prawie tyle samo miejsca > co w obudowie sprzęgła ze skrzyni 1.1. ale u mnie obudowa jest z 1.1 więc to chyba nie problem. Kwestia tego co trzeba zmienić. Tylko koło zamachowe i sprzęgło z dociskiem trzeba z 1.2 16v czy coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > .. w burbo zastanawiam się nad zmianą na 1.2 16v. Niestety mam > nieprzyjemnosć jeździć na skrzyni 900 w obudowie 1100. Na > dodatek skrzynia jest skrócona > Przeszło mi prze zmyśl sprzedanie jej i założenie kompletu skrzyni S > ze sprzęgłem i dociskiem 1.2 16v, ale nie wiem jakie to koszta i > co konkretnie trzeba zmienić. Słyszałem ze nawet przeguby trzeba > zmieniać itp itd. > Zna ktos koszty takiej operacji? I jakich części dokładnie szukać? A nie mozesz sobie po prostu zrobic spieka u Radzika, ze wzmocnionym dociskiem? Tylko przynajmniej 4 lapki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > A nie mozesz sobie po prostu zrobic spieka u Radzika, ze wzmocnionym > dociskiem? Tylko przynajmniej 4 lapki. no mogę.. ale to sporo kasy i nei wiem czy nie lepiej zainwestować w większe sprzęgło poprostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejw Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > no mogę.. ale to sporo kasy i nei wiem czy nie lepiej zainwestować w > większe sprzęgło poprostu. Wydaje mi sie, ze wyjdziesz mniej wiecej na to samo. A Radzik bedzie pewniejszy i bardziej rozwojowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > ale u mnie obudowa jest z 1.1 więc to chyba nie problem. Kwestia > tego co trzeba zmienić. Tylko koło zamachowe i sprzęgło z > dociskiem trzeba z 1.2 16v czy coś jeszcze? no, to to ja wiem, że masz obudowe z 1.1 a właściwie zmodyfikowaną obudowe z 1.1 (bo ona ma minimalne różnice) Ale tak jak Ci pisałem w moim pierwszym poście sprzęgło z 1.2 16V powinno się zmieścić, skoro mieści się do zwykłej skrzyni 1.1 A wymienic musisz koło zamachowe, tarcza sprżęgłowa, docisk sprzęgła. Łożysko musisz zastosować takie jak miałeś czyli do modyfikowanej skrzyni 900-kowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > no, to to ja wiem, że masz obudowe z 1.1 a właściwie zmodyfikowaną > obudowe z 1.1 (bo ona ma minimalne różnice) > Ale tak jak Ci pisałem w moim pierwszym poście sprzęgło z 1.2 16V > powinno się zmieścić, skoro mieści się do zwykłej skrzyni 1.1 > A wymienic musisz koło zamachowe, tarcza sprżęgłowa, docisk sprzęgła. > Łożysko musisz zastosować takie jak miałeś czyli do modyfikowanej > skrzyni 900-kowej przypomniałem sobie, że szary to samo mi kiedyś pisał Dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > Wydaje mi sie, ze wyjdziesz mniej wiecej na to samo. A Radzik bedzie > pewniejszy i bardziej rozwojowy. Jutro zadzwonię do Radzikowskieg i się zapytam... obawiam się tylko, że mocniejsze dużo sprzęgło zabije skrzynię Może niesłusznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > Jutro zadzwonię do Radzikowskieg i się zapytam... obawiam się tylko, > że mocniejsze dużo sprzęgło zabije skrzynię Może niesłusznie. do tej pory najslabszym ogniwem bylo sprzeglo, teraz co innego szlaq bedzie trafial pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > do tej pory najslabszym ogniwem bylo sprzeglo, teraz co innego szlaq > bedzie trafial > pozdr. no wlaśnie więc nie wiem czy przy serii nie zostać a tak szczerze to coraz bardziej się przekonuję do wersji samego sprzęgła z 1.2 16v Jak będzie frut to się do tego dokupi skrzynię, przeguby i resztę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > no wlaśnie więc nie wiem czy przy serii nie zostać a tak szczerze > to coraz bardziej się przekonuję do wersji samego sprzęgła z > 1.2 16v Jak będzie frut to się do tego dokupi skrzynię, > przeguby i resztę zmieniaj zmieniaj tylko notuj dokladnie co trzeba kupic pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 12 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2007 > no wlaśnie więc nie wiem czy przy serii nie zostać a tak szczerze > to coraz bardziej się przekonuję do wersji samego sprzęgła z > 1.2 16v Jak będzie frut to się do tego dokupi skrzynię, > przeguby i resztę porównaj ceny 1.4 16 - bo moze warto odrazu z 1.4 wstawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 13 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 > A nie mozesz sobie po prostu zrobic spieka u Radzika, ze wzmocnionym > dociskiem? Tylko przynajmniej 4 lapki. Spieka na średnice ponizej 190mm nie zrobisz 4-o łapkowego, nie chcą sie podejmować bo za mało miejsca, na 190mm już robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
urwis Napisano 13 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2007 > Spieka na średnice ponizej 190mm nie zrobisz 4-o łapkowego, nie chcą > sie podejmować bo za mało miejsca, na 190mm już robią czyli 1.2 16v sprzęgiełko kompletne, łożysko 900 i zamach 1.2 16v.. chyba, że brak kasy będzie to seria wleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Siedlce Napisano 15 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2007 > A nie mozesz sobie po prostu zrobic spieka u Radzika, ze wzmocnionym > dociskiem? Tylko przynajmniej 4 lapki. spiek u "Radzia" sama tarcza 600zł+do tego wzmocnienie docisku mam zrobine to taniej ale po mega znajomościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2007 > spiek u "Radzia" sama tarcza 600zł+do tego wzmocnienie docisku > mam zrobine to taniej ale po mega znajomościach bez znajomości z ulicy 500pln spiek 4-y łapki ze wzmocnionym dociskiem w innym sprawdzonym miejscu 380pln..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.