WaWeR Napisano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2005 ..jak sie okazalo mam znacznie nadwymiarowy mixer zamiast 28mm mam 38mm auto to seicento 899 pytanie...co i w jakim stopniu nalezy oczekiwac ze sie zmieni jak zapodam ten co ma byc...znaczy 28mm?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo1 Napisano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2005 > ..jak sie okazalo mam znacznie nadwymiarowy mixer > zamiast 28mm mam 38mm > auto to seicento 899 > pytanie...co i w jakim stopniu nalezy oczekiwac ze sie zmieni jak > zapodam ten co ma byc...znaczy 28mm?? Witam 28 to zdecydowanie za mało, zważywszy że część przelotu zasłania wtryskiwacz. Dla 899 zalecane są miksery 36 albo 38 mm. Czyli masz mixer OK. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2005 > ..jak sie okazalo mam znacznie nadwymiarowy mixer > zamiast 28mm mam 38mm > auto to seicento 899 > pytanie...co i w jakim stopniu nalezy oczekiwac ze sie zmieni jak > zapodam ten co ma byc...znaczy 28mm?? A czy na tym aktualnym mikserze silnik pracuje nie tak jak trzeba? Słaby? Za dużo pali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal77 Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > Witam > 28 to zdecydowanie za mało, zważywszy że część przelotu zasłania > wtryskiwacz. Dla 899 zalecane są miksery 36 albo 38 mm. Czyli > masz mixer OK. > Pozdro hmmm ,dla astry 1.6 mono zalecany jest 32mm a tam też część wlotu luftu zaslania wtryskiwacz a pojemność silniczka troszkę wyższa,pół roku temu miałem też problem ze swoim wózkiem tyle że po kilku wizytach u monterów sam wymienilem mikser i jest ok(była nie prawidłowa budowa miksera-typowe dla masowej produkcji w stodołach)pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > ..jak sie okazalo mam znacznie nadwymiarowy mixer > zamiast 28mm mam 38mm > auto to seicento 899 > pytanie...co i w jakim stopniu nalezy oczekiwac ze sie zmieni jak > zapodam ten co ma byc...znaczy 28mm?? nic się nie zmieni,bo auto nie będzie jechać,albo wrecz taki mikser się nie zmieści 28mm się montuje do 1.2 75KM MPI,a do Twojego 34-38mm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > Witam > 28 to zdecydowanie za mało, zważywszy że część przelotu zasłania > wtryskiwacz. Dla 899 zalecane są miksery 36 albo 38 mm. Czyli > masz mixer OK. > Pozdro ...zwarzywszy ze przepustnica w 899 ma z tego co pamietam 34mm to jakos nie sadze bys wiedzial o czym piszesz...sorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > nic się nie zmieni,bo auto nie będzie jechać,albo wrecz taki mikser > się nie zmieści > 28mm się montuje do 1.2 75KM MPI,a do Twojego 34-38mm... ..niby dlaczego niby??? raczej to jak juz do wiekszej pojemnosci daje sie wikszy mixer...wieksze podcisnienie wutworzy wiekszy motor niz mniejszy pozatym wiecznie slyszalem ze wlasnie 28mm do 899 to najlepsze zlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > ..niby dlaczego niby??? ja nie piszę "niby" > raczej to jak juz do wiekszej pojemnosci daje sie wikszy > mixer...wieksze podcisnienie wutworzy wiekszy motor niz mniejszy > pozatym wiecznie slyszalem ze wlasnie 28mm do 899 to najlepsze zlo nieprawda - w SPI daje się duze miskery,bo tam jest wtrysiwacz,ktory zasłania przelot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > A czy na tym aktualnym mikserze silnik pracuje nie tak jak trzeba? > Słaby? Za dużo pali? ..albo jest klopot z "gora" albo silnik zre czyli (bo mam w tej chwili I generacje ale na pelnej elektronice bylo to samo + spalanie jeszcze wieksze ) zyskuje spalanie rzedu 7,5-9l/100 ale przy wiekszej predkosci (biegi 4-5) obroty rzedu 4500 to niemal max...powyzej auto sie nie rozpedza....owszem..mozna dociagnac i wyzej ale lub tez spalanie rzedu 8,5-11...ale mozliwosc jazdy z 4500 na biegu 4-5 istnieje jak najbardziej..ale znowu na wolnych strasznie smrodzi....wrecz okrotnie i po pracy wydechy slychac ze ma za bogato....moooooooooooooooocno za bogato stad taka "decyzja" ze zakladam na 2 tygodnie 28mm i sprawdzam...jak bedzie poprawa to zostawiam 28...jak poprawy nie bedzie to sam nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > ...zwarzywszy ze przepustnica w 899 ma z tego co pamietam 34mm to > jakos nie sadze bys wiedzial o czym piszesz...sorki sorki kolego,ale to Ty nie wiesz,co piszesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > ja nie piszę "niby" > nieprawda - w SPI daje się duze miskery,bo tam jest wtrysiwacz,ktory > zasłania przelot ...ale ja niekoniecznie mam wtryskiwacz ...ja nawet paliwa w zbiorniku nie mam.. czujniki przy korpusie wtrysku poodpinane... ot...takie uproszczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > ..albo jest klopot z "gora" albo silnik zre > czyli (bo mam w tej chwili I generacje ale na pelnej elektronice bylo > to samo + spalanie jeszcze wieksze ) > zyskuje spalanie rzedu 7,5-9l/100 > ale przy wiekszej predkosci (biegi 4-5) obroty rzedu 4500 to niemal > max...powyzej auto sie nie rozpedza....owszem..mozna dociagnac i > wyzej ale > lub tez spalanie rzedu 8,5-11...ale mozliwosc jazdy z 4500 na biegu > 4-5 istnieje jak najbardziej..ale znowu na wolnych strasznie > smrodzi....wrecz okrotnie > i po pracy wydechy slychac ze ma za bogato....moooooooooooooooocno za > bogato > stad taka "decyzja" ze zakladam na 2 tygodnie 28mm i sprawdzam...jak > bedzie poprawa to zostawiam 28...jak poprawy nie bedzie to sam > nie wiem primo - to nie zabangla - albo fizycznie taki misker sie wejdzie,albo szczelina między palnikiem a wtryskiem będzie tak mała,ze silnik będzie zdławiony na maxa... Secundo - im mnieszy mikser,tym mocniejsze zasysanie gazu=bogatsza mieszanka,czyli osiągniesz efekt odwrotny do zamierzonego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > ...ale ja niekoniecznie mam wtryskiwacz ...ja nawet paliwa w > zbiorniku nie mam.. > czujniki przy korpusie wtrysku poodpinane... > ot...takie uproszczenie ja zakładałem,ze masz serię Bo niby skąd mam wiedzieć,ze masz wóz LPG only ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > primo - to nie zabangla - albo fizycznie taki misker sie > wejdzie,albo szczelina między palnikiem a wtryskiem będzie tak > mała,ze silnik będzie zdławiony na maxa... ...momento.. piszemy o srednicy czy wysokosci?? > Secundo - im mnieszy mikser,tym mocniejsze zasysanie gazu=bogatsza > mieszanka,czyli osiągniesz efekt odwrotny do zamierzonego... ...czyli na wolnych moge ustawic na mniejsza wydajnosc na registerze a gora ............... reduktor wyrowna zglupialem nic...testy nic nie kosztuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > ja zakładałem,ze masz serię ...no...bo mam > Bo niby skąd mam wiedzieć,ze masz wóz LPG only ? ..chwilowo..poki zbiornika nie zmienie bo moj sie rozpadl...potem sie wszystko ladnie popodlacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > ...momento.. > piszemy o srednicy czy wysokosci?? o srednicy oczka > ...czyli na wolnych moge ustawic na mniejsza wydajnosc na registerze > a gora ............... > reduktor wyrowna > zglupialem > nic...testy nic nie kosztuja nie wyrownasz,bo charakterystyka układu reduktor-mikser musi być (prawie)liniowa...inaczej albo będzie w jakims przedziale ubożeć,albo przelewać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > o srednicy oczka ..to co tam sie moze nie zmiescic bo nie bardzo jarze... wtryskiwacz???jest sporo wyzej przepustnica.????sporo nizej.. generalnie ten co mam ma wieksza i to sporo srednice niz sama przepustnica..pewnie daltego na noPB auto nic nie czulo ze jest "zwezka" w dolocie > nie wyrownasz,bo charakterystyka układu reduktor-mikser musi być > (prawie)liniowa...inaczej albo będzie w jakims przedziale > ubożeć,albo przelewać... ..nic to...zostalo przetestowac konfig...by byc pewnym ... zaloze...ustawie jak sie da i obacze..jak nie bedzie pozytywnie to po prostu oddam ten maly... i chyba powiadomie moda..niech sie mundrale odpowiedzialne za ten qcik przyjrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > ..to co tam sie moze nie zmiescic bo nie bardzo jarze... > wtryskiwacz???jest sporo wyzej > przepustnica.????sporo nizej.. chodzi o szczelinę między wtryskiem a mikserem To ta szczelina pełni funkcję zwezki... > generalnie ten co mam ma wieksza i to sporo srednice niz sama > przepustnica..pewnie daltego na noPB auto nic nie czulo ze jest > "zwezka" w dolocie > ..nic to...zostalo przetestowac konfig...by byc pewnym ... > zaloze...ustawie jak sie da i obacze..jak nie bedzie pozytywnie to po > prostu oddam ten maly... > i chyba powiadomie moda..niech sie mundrale odpowiedzialne za ten > qcik przyjrza powiadom Mod Ci powie,ze wg katalogu BRC do tego silnika montuje się 34 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > chodzi o szczelinę między wtryskiem a mikserem > To ta szczelina pełni funkcję zwezki... > powiadom > Mod Ci powie,ze wg katalogu BRC do tego silnika montuje się 34 mm ..hakuna matata... taki tez znajde... ale i tak uwazam ze 38mm to zdecydowanie za duzo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > ..hakuna matata... > taki tez znajde... > ale i tak uwazam ze 38mm to zdecydowanie za duzo... 38mm to do 1.1/1.2 SPI Luknij TU ...zapisz numer miksera i luknij TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > 38mm to do 1.1/1.2 SPI ..to mam za duzy...tak czy sialk mam za duzy > Luknij TU ...zapisz numer miksera i luknij TU ..szkoda ze to nie dziala pod mozilla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > chodzi o szczelinę między wtryskiem a mikserem > To ta szczelina pełni funkcję zwezki... > powiadom > Mod Ci powie,ze wg katalogu BRC do tego silnika montuje się 34 mm i/lub 36mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > i/lub 36mm ..oooooooo..i jest laskawca 38 to za duzo... 28???penie za malowiec 34??? chce sie troche doedukowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 11 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > ..oooooooo..i jest laskawca > 38 to za duzo... > 28???penie za malowiec > 34??? > chce sie troche doedukowac Wtryskiwacz masz zamontowany na swoim miejscu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2005 > Wtryskiwacz masz zamontowany na swoim miejscu ? ..mam mam...tak sie tylko droczylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2005 > ..mam mam...tak sie tylko droczylem To 28mm odpada. Pozostaje 34 lub 36 i testy, który lepciejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 13 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2005 > To 28mm odpada. Pozostaje 34 lub 36 i testy, który lepciejszy ..wiec 36 juz mam...jutro zaczynam testy przepolerowalem przy okazji jego swezke..na lusterko ./.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 ..no i fajno...mam mixer 36mm...zamioast x dziurek ma szczelinke "od spodu stozka"... stozek se wypolerkowalem poustawialem mieszanke i na wolnych dalej bogato ale przy kreceniu motoru ubozej sie robi dopiero w rejonie 5krpm....i dziwne..bo jak odejme pedala to znowu jest znaczy co...reduktor nie wyrabia??? ma juz jakies 100kkm i nie byl nigdy oszczedzany...no..ale od nowosci byl badziewnym "romano"... to co... reduktor ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 14 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 > ..no i fajno...mam mixer 36mm...zamioast x dziurek ma szczelinke "od > spodu stozka"... > stozek se wypolerkowalem > poustawialem mieszanke i > na wolnych dalej bogato > ale przy kreceniu motoru ubozej sie robi dopiero w rejonie 5krpm....i > dziwne..bo jak odejme pedala to znowu jest > znaczy co...reduktor nie wyrabia??? > ma juz jakies 100kkm i nie byl nigdy oszczedzany...no..ale od nowosci > byl badziewnym "romano"... > to co... > reduktor ?? Spada podciśnienie, więc może warto sprawdzić 34mm, a bogate wolne obroty skorygować śrubką regulacyjną na reduktorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 14 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2005 > Spada podciśnienie, więc może warto sprawdzić 34mm, a bogate wolne > obroty skorygować śrubką regulacyjną na reduktorze. ..to musze sie dowiedziec kto ma wolny 34mm a majac mozliwosc brac taki ze szczelinka czy taki jak palnik..z dziurkami?? o ile ma to jakies znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 > ..to musze sie dowiedziec kto ma wolny 34mm > a majac mozliwosc brac taki ze szczelinka czy taki jak palnik..z > dziurkami?? > o ile ma to jakies znaczenie Lepszy palnikowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_luk1 Napisano 16 Czerwca 2005 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2005 > Lepszy palnikowy. Potwierdzam. Miałem szczelinowy od Rybackiego i to była kicha. Na takim z dziurkami auto jakoś lepiej jeździ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.