Skocz do zawartości

MIXOL do TDI ? slyszał ktoś ?


mmaciejosss

Rekomendowane odpowiedzi

> mixol do 2-takt'ow ... do TDI tylko dobry ON

to teraz sprecyzuj swą wypowiedz , bo ja twierdze , ze do zwyklego diesla moze byc mixol , zwlaszcza ze dobrego paliwa u nas niet!!! i tak jak w dwutakcie , tak w dzieslu owe male ilosci mixolu poprawią smarowanie pompy wtryskowej i wtrysków - zaszkodzis nie zaszkodzi napewno

co innego juz gdy jest turbina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to teraz sprecyzuj swą wypowiedz , bo ja twierdze , ze do

> zwyklego diesla moze byc mixol , zwlaszcza ze dobrego

co masz na mysli piszac zwykly diesel? mowa w temacie jest o TDI

> paliwa u nas niet!!!

> i tak jak w dwutakcie , tak w

> dzieslu owe male ilosci mixolu poprawią smarowanie pompy

> wtryskowej i wtrysków - zaszkodzis nie zaszkodzi napewno

> co innego juz gdy jest turbina

a w czym turbina jesli juz miala by przeszadzac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Są tacy co leją...ale do opałowego... no i zdecydowanie nie do

> silników TDI....

> Krawiec

Znam takich, co jeżdżą na nafcie lotniczej (bez mieszania z ON).

Znam innych, co leją oranżadę z Mixolem do TDI (również nie VAG).

Wszyscy robią duże przebiegi i nigdy nie mieli problemów z takimi wynalazkami.

PS Piszę informacyjnie. Nie agituję.

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krawiec

Ale co ma turbina do paliwa? Przecież paliwo nie ma w żaden sposób w normalnie funkcjonującym silniku styku z trubiną.

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale co ma turbina do paliwa? Przecież paliwo nie ma w żaden sposób w

> normalnie funkcjonującym silniku styku z trubiną.

> Krawiec

ale rodzaj i sklad paliwa moze miec wplyw na temperature spalin oraz to czy bedzie calkowicie spalane co moze doprowadzic do uszkodzenia termicznego lub zasyfic lopatki turbiny

a co do tematu TDI i mixol to wyobrazam sobie jak musi sie sprawowac silnik 2,0 16V TDI lub 3,0 V6 TDI na takiej ekscytujacej mieszance...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a widzisz , to wleweaj olej mixol do silnika jakiegokolwiek

> z turbiną a sie pzrekonsz co sie stanie - powodzenia !

kolego, ja nie musze wlewac mixolu do diesla jakos nie czuje takiej potrzeby[patrz moj przedostatni post] , ale skoro juz posiadasz takowe doswiadczenia w tym temacie - to prosze chetnie poczytam i z pewnoscia nietylko ja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale rodzaj i sklad paliwa moze miec wplyw na temperature spalin oraz

> to czy bedzie calkowicie spalane co moze doprowadzic do

> uszkodzenia termicznego lub zasyfic lopatki turbiny

1Z to tez TDI zlosnik.gif i niejeden zanieczyszczony gnoj[czyt. nieczysty ON] by przezyl wink.gif

> a co do tematu TDI i mixol to wyobrazam sobie jak musi sie sprawowac

> silnik 2,0 16V TDI lub 3,0 V6 TDI na takiej ekscytujacej

> mieszance...

tu sie zgodze, dla mnie taki experyment z mixolem uwazam za kompletny absurd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolega powyzej w poscie napisał juz wsio , reszta sam sie

> dowiesz jak bedziesz lał mixol do silników z turbinami -

> podpowiem ci jednak co sie stanie - efektem bedzie

> oczywiscie awaria turbiny

a jakiego rodzaju ta awaria bedzie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wiec do czego zmierzam ... nie wszystkie TDI mialy VGT np,

> wspomniany wyzej 1Z

zadam inne pytanie: widziales kiedys wydech 2t (dwusów). mam Enduro YAMAHA 125 wlasnie 2t. i nie ma bata nie wiem na jakiego oleju byś nie dodawał jak mega precyzynie ustawiony miałbys gaznik to ZAWSZE bedzie popewnym czasie nagar na świecy a o wydechu to już wogóle szkoda gadać. np: po 5kkm można zdzierać warstwe 2-3mm !!!!

wyobraż sobie co się bedzie odkłądało na łopatkach turbiny - nie sadza tylko NAGAT - najgorszy syf!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zadam inne pytanie: widziales kiedys wydech 2t (dwusów). mam Enduro

mialo sie kiedys pare sprzetow zlosnik.gif

> YAMAHA 125 wlasnie 2t. i nie ma bata nie wiem na jakiego oleju

> byś nie dodawał jak mega precyzynie ustawiony miałbys gaznik to

> ZAWSZE bedzie popewnym czasie nagar na świecy a o wydechu to już

> wogóle szkoda gadać. np: po 5kkm można zdzierać warstwe 2-3mm

> !!!!

> wyobraż sobie co się bedzie odkłądało na łopatkach turbiny - nie

> sadza tylko NAGAT - najgorszy syf!!!!

w sumie nie wiem po co sie rozpisywac bo jak juz pisalem jestem przeciwny tej metodzie, ale dobra

pierwze primo to jest diesel a nie benzyna

drugie - lalbys mixol do diesla 1:50 albo nawet i lepiej ?

nie mowie ze nie byloby syfu - napewno by byl ale nie taki jak w 2-takcie

ostatnia sprawa - sa TDI nie tylko na zmiennej geometrii lopatek, ale juz o tym pisalem wyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mialo sie kiedys pare sprzetow

> w sumie nie wiem po co sie rozpisywac bo jak juz pisalem jestem

> przeciwny tej metodzie, ale dobra

> pierwze primo to jest diesel a nie benzyna

a co to za roznica? w kwesti niedopalonego oleju?

> drugie - lalbys mixol do diesla 1:50 albo nawet i lepiej ?

jak bedziesz kac 1:500 to nagar bedzie po 50kkm a nie po 5kkm ale bedzie!!!!

> nie mowie ze nie byloby syfu - napewno by byl ale nie taki jak w

> 2-takcie

> ostatnia sprawa - sa TDI nie tylko na zmiennej geometrii lopatek, ale

> juz o tym pisalem wyzej

ale to ze nagar bedzie odkladal sie na lopatach turbiny to nie wplynie na jej szybsze uszkodzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co to za roznica? w kwesti niedopalonego oleju?

olej w 2-takcie pelni inna funcje i potrzeba go znacznie wiecej

> jak bedziesz kac 1:500 to nagar bedzie po 50kkm a nie po 5kkm ale

> bedzie!!!!

wszystko zalezy od dawki

> ale to ze nagar bedzie odkladal sie na lopatach turbiny to nie

> wplynie na jej szybsze uszkodzenie?

a wszyscy inni leja czysciutka ropke do auta i turbiny sie nigdy nie psuja

nie ma co debatowac bo zaraz sam sobie zaczne zaprzeczac i wyjdzie na to ze to pochwalam te metode,

zejde na dol i wleje sobie do baku 1l mixola mlot.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wszyscy inni leja czysciutka ropke do auta i turbiny sie nigdy nie

> psuja ok.gif

to trzeba było powiedzieć na początku, jaki w ogóle jest sens debaty na mixolem gdy postępując jak przykazał producent tzn. wymieniać olej(regularnie i porządny) i lać najlepsze paliwo jakie uda sie dostać i cieszyć się bezawaryjna jazdą. drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1Z to tez TDI i niejeden zanieczyszczony gnoj[czyt. nieczysty ON]

> by przezyl

> tu sie zgodze, dla mnie taki experyment z mixolem uwazam za kompletny

> absurd

ja widziałem taki patent

koleś lał oranżade do baku (czerwoną zlosnik2.gif ) i potem dolewał mixolu bo opał bądź co bądź ma dużo mniejsze właściwości smarowalnicze screwy.gif

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja widziałem taki patent

> koleś lał oranżade do baku (czerwoną ) i potem dolewał mixolu bo

> opał bądź co bądź ma dużo mniejsze właściwości smarowalnicze

> pozdro

Mój syn jest pasjonatem chemikiem , powiem wam w skrucie jak z oleju opalowego zrobic czysty ON bo prawda jest taka ze ruznica jest tylko w barwniku

masz beczke , do niej wlewasz OO do tego wlewasz roztwór kwasu taki jak w akumulatorze , potem do tego wsypujesz wapno , i na dole w beczce robi ci sie cos w postaci gipsu , a wszystko co powyzej to masz czysty 0N - ot wsio w wiekim skrócie

mialem merca 3000 diesel zrobilem na opale nim ponad chyba z 40 tys km bez zadnych skutków ubocznych a mial pzrejechane 800 tys km jak chodził przed zakupem tak w chwili sprzedazy a chodził bardo ładnie ! zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.