bnow Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 Jak tym jezdzic? Standardowo mamy P-Parking, R-Rear, D-Drive, N-Neutral, oraz 2 i 1 Pytania: 1. Czy jak stoje na krzyzowce na swiatlach to mam wrzucac N? Czy po prostu trzymac hamulec i miec D. 2. Jak w gorach? Jak zjezdzalem z gorki to nie mialem za wiele pomyslu i blokowalem po prostu skrzynie na 2, ew 1. Czy tak sie powinno jezdzic? A moze jest jakis program na gorska jazde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychc Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Jak tym jezdzic? > Standardowo mamy P-Parking, R-Rear, D-Drive, N-Neutral, oraz 2 i 1 > Pytania: > 1. Czy jak stoje na krzyzowce na swiatlach to mam wrzucac N? Czy po > prostu trzymac hamulec i miec D. Tak. Poprostu hamulec i D > 2. Jak w gorach? Jak zjezdzalem z gorki to nie mialem za wiele > pomyslu i blokowalem po prostu skrzynie na 2, ew 1. Czy tak sie > powinno jezdzic? Tak. Do tego służą te programy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Jak tym jezdzic? > Standardowo mamy P-Parking, R-Rear, D-Drive, N-Neutral, oraz 2 i 1 > Pytania: > 1. Czy jak stoje na krzyzowce na swiatlach to mam wrzucac N? Czy po > prostu trzymac hamulec i miec D. > 2. Jak w gorach? Jak zjezdzalem z gorki to nie mialem za wiele > pomyslu i blokowalem po prostu skrzynie na 2, ew 1. Czy tak sie > powinno jezdzic? A moze jest jakis program na gorska jazde? Teoretycznie 1 i 2 sluza wlasnie to jazdy po wzniesieniach. Jak sa dlugie swiatla to mozna wrzucic N.. to juz jak kto lubi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 Hehe Jak pierwszy raz ruszylem to dalem lewa noge na hamulec, a prawa na gaz i nijak plynnie nie moglem ruszyc. Dopiero po chwili skumalem, ze lewa ma wolne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Hehe > Jak pierwszy raz ruszylem to dalem lewa noge na hamulec, a prawa na > gaz i nijak plynnie nie moglem ruszyc. Dopiero po chwili > skumalem, ze lewa ma wolne Ja swojego jeszcze nie opanowalem. Jak wciskam przy 40 do podlogi to silnik wyje a auto raczej nie jedzie. Wrazenie jakby automat wyrzucal na N-ke. Ktos wie o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satan Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Hehe > Jak pierwszy raz ruszylem to dalem lewa noge na hamulec, a prawa na > gaz i nijak plynnie nie moglem ruszyc. Dopiero po chwili > skumalem, ze lewa ma wolne a ja przez automat nauczyłem się pasy zapinać przed ruszeniem autem co by tu dużo gadać... wcisnąłem sprzęgło.... a że zamiast niego był hamulec... a golf III miękkiej kierownicy nie ma... bolało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Wrazenie jakby automat wyrzucal na N-ke. > Ktos wie o co chodzi? A co za fura? Kiedys lanosem smigales jak pamietam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satan Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Ja swojego jeszcze nie opanowalem. > Jak wciskam przy 40 do podlogi > to silnik wyje a auto raczej nie jedzie. > Wrazenie jakby automat wyrzucal na N-ke. > Ktos wie o co chodzi? stary civic w automacie też tak miał, ale automat w nim to taki raczej przedpotopowy był i tam to se mogłeś cisnąąąąąąć do us.... śmierci, u ciebie to może raczej krzynka walnięta być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 Fakt, lewa noga kompletnie nie ma wyczucia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateo_Wlkp Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Ja swojego jeszcze nie opanowalem. > Jak wciskam przy 40 do podlogi > to silnik wyje a auto raczej nie jedzie. > Wrazenie jakby automat wyrzucal na N-ke. > Ktos wie o co chodzi? Prawdopodobnie poszly tobie tarczki w skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > A co za fura? Kiedys lanosem smigales jak pamietam... Teraz sa VAGi. A lanosa dobrze wspominam nawet na zlocie kilka dni temu bylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Prawdopodobnie poszly tobie tarczki w skrzyni. Przy delikatniejszym bucie redukuje bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 a ciśniesz go odrazu z kick'iem? bo z teorii jaka mi się obiła o uszy (chodziło o Saab'a) trzeba wpierw wcisnąć, dać mu zredukować i dopiero kick'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > a ciśniesz go odrazu z kick'iem? bo z teorii jaka mi się obiła o uszy > (chodziło o Saab'a) trzeba wpierw wcisnąć, dać mu zredukować i > dopiero kick'a to chyba bez sensu by było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 jak tak nie zrobiłem, to nie do końca ta skrzynia zadziałała dobrze, z takim patentem, najpierw zredukował jeden bieg, i w tym momencie dałem kick'a do zredukował drugi i pojechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > a ciśniesz go odrazu z kick'iem? bo z teorii jaka mi się obiła o uszy > (chodziło o Saab'a) trzeba wpierw wcisnąć, dać mu zredukować i > dopiero kick'a Brzmi absurdalnie ale moze. Chciaz wydaje mi sie ze po kopnieciu do podlogi powinien wybrac najnizszy mozliwy bieg (jak nie 1 to 2) i jazda do przodu a nie wyc i stac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Brzmi absurdalnie ale moze. > Chciaz wydaje mi sie ze po kopnieciu do podlogi > powinien wybrac najnizszy mozliwy bieg (jak nie 1 to 2) > i jazda do przodu a nie wyc i stac. powinno być tak jak opisałeś a nie jakieś czekanie czy też dawanie czasu na redukcję. po samym depnięciu powinien już zredukować a po depnięciu na maxa (kick down) powinien wykorzystać całą swoją moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateo_Wlkp Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Przy delikatniejszym bucie redukuje bez problemu. Sprawdz te tarczki,bo to pewnie one sa cisnienie nie takie daja i to przez to.Tez tak mialem takze troche juz o automacie wiem teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Jak tym jezdzic? > Standardowo mamy P-Parking, R-Rear, R jak Reverse a nie Rear D-Drive, N-Neutral, oraz 2 i 1 > Pytania: > 1. Czy jak stoje na krzyzowce na swiatlach to mam wrzucac N? Czy po > prostu trzymac hamulec i miec D. jak komu pasuje, generalnie dobrym autem gdzie wszystko chodzi jak ta lala to można trzymać noge na hamulcu mając wrzucony Drive ale raz jechałem Saabem 9000, z którym coś było nie tak i na światlach trzeba było dosć mocno nacisnać hamulec bo sie wyrywał. Dlatego wolałem zrzucić na N-kę > 2. Jak w gorach? Jak zjezdzalem z gorki to nie mialem za wiele > pomyslu i blokowalem po prostu skrzynie na 2, ew 1. Czy tak sie > powinno jezdzic? A moze jest jakis program na gorska jazde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 30 Lipca 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 A moze i Reverse ... A Rear mi sie z Indianapolis kojarzy - jak rear`spojler ustawialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
groszek Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 > Tak. Poprostu hamulec i D RECZNY, oczywiscie > Tak. Do tego służą te programy. nie no, programy to bywaja na ten przyklad taki "E" lub "S" , a na zjazdach uzywamy tych polozen/przyciskow w celu zblokowana skrzyni na poszczegolnych przelozeniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 niby tak, ale skrzynia w tym Saabie (9000) inaczej miała problemy z odpowiednim redukowaniem... ja tylko piszę z czym miałem styczność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 30 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2007 też mi się tak zawsze wydawało - ale skrzynia w tamtym Saabie była okej, a może to tylko sprzęgło się ślizga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 31 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2007 To ja mam do ciebie pytanie odnosnie skrzynki w omedze: P - zostawiać na parkingu lub na światłach sobie czasem włączam jak mam długo stać R - wsteczny N - neutral D - drive jazda miejska i nie tylko 3 - ? kiedy stosować 2 - ? j.w 1 - ? j.w "*" - ? Tryb zimowy jak i kiedy stosować? Czy można zmieniać biegi w trakcie jazdy? Np z D na 3,2,lub 1 bo na inne to chyba raczej nie. Przycisk sport to już opanowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0i Napisano 31 Lipca 2007 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2007 Polecam link: http://forum.infojama.pl/viewtopic.php?t=60647& i post usera "automat-serwis" jest też o "*" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.