Skocz do zawartości

ASO zdenerwowało


marcin77

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj umawiałem się, a dziś rano przyjazd i niestety "nie mam pana na liście", umówiony na 7 rano, a mogłem pospać dłużej, zajadę może w trójmieście do serwisu chevroleta (jak to jest-czy nie obowiązuje rejonizacja), a co do serwisu trzeba chyba zadzwonić do kierownika i zwrócić uwagę aby nie robili takich numerów, a przynajmniej "przepraszam" wypadało by powiedzieć a nie patrzeć się dziwnie na mnie, w sumie mam nauczkę aby zapisywać nazwiska sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam z z Twojego serwisu mam jak najlepsze wspomnienia-w porównaniu do mojego pełna kulturka. A rejonizacji żadnej nie ma jedziesz gdzie chcesz, tylko w Gdańsku terminy mogą być dłuższe. Przynajmniej u nas 3 serwisy cheviego są a zapisują najwcześniej za 3-4 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wczoraj umawiałem się, a dziś rano przyjazd i niestety "nie mam pana

> na liście", umówiony na 7 rano, [...]

a to na dzien przed nie dzwonia zeby przypomniechmm.gif? SMSa nie przysylaja, emaila? etchmm.gif?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to na dzien przed nie dzwonia zeby przypomniec? SMSa nie

> przysylaja, emaila? etc?

Raczej nie spotkałem się z czymś takim w ASO w Polsce - co najwyżej raz na jakiś czas przyślą list z przypomnieniem o rocznym przeglądzie i ubezpieczeniu smile.gif

Ale taki rodzaj dbałości o klienta można już u nas spotkać - firma medyczna Lux-med, gdzie mam obonament, przypomina mi SMSem o umówionych wizytach smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale taki rodzaj dbałości o klienta można już u nas spotkać - firma

> medyczna Lux-med, gdzie mam obonament, przypomina mi SMSem o

> umówionych wizytach

Medicover też, strasznie wkurzające to jest zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Raczej nie spotkałem się z czymś takim w ASO w Polsce - co najwyżej

> raz na jakiś czas przyślą list z przypomnieniem o rocznym

> przeglądzie i ubezpieczeniu

> Ale taki rodzaj dbałości o klienta można już u nas spotkać - firma

> medyczna Lux-med, gdzie mam obonament, przypomina mi SMSem o

> umówionych wizytach

wiesz to dziala w obie strony - jak ci nie przypomna i zapomnisz to to traca bo moga kogos innego wlepic na to miejsce, ty tracisz tez czasidea.gif ... Generalnie najpierw telefon jakies pare dni przed, na dzien przed SMS ... hmm.gif ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwis spoko ale obsługa dziś i wczoraj nie popisała się nono.gif, w sumie nie ma tragedii z tym serwisem, najwyżej będzie stukać mocniej aż może coś odpadnie (podejżewam że znowu końcówka drążka stabilizator, ale dziwne że z tej samej strony hmm.gif )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzie ???? u nas

to moze czas wprowadziczlosnik.gif... SMS - nie wiem z 10gridea.gif a potem dopisujesz do oleju 1zl, do godzin pracy 1 zl, do innych czesci 1 zlzlosnik.gif i sms ktory cie kosztowal z 10gr klient placi 3 zl ale ma poczucie ze dbasz o niegogrinser006.gif ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj bylem w ASO... cos stuka i puka... mechanik stwierdzil, ze rzeczywiscie cos jest nie tak, ale nie potrafi stwierdzic co screwy.gifpad.gif Moze poduszka pod silnikiem a moze cos w zawieszeniu. Przesmarowali, podokrecali i kazali jechac rant.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.