marcin77 Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 wczoraj umawiałem się, a dziś rano przyjazd i niestety "nie mam pana na liście", umówiony na 7 rano, a mogłem pospać dłużej, zajadę może w trójmieście do serwisu chevroleta (jak to jest-czy nie obowiązuje rejonizacja), a co do serwisu trzeba chyba zadzwonić do kierownika i zwrócić uwagę aby nie robili takich numerów, a przynajmniej "przepraszam" wypadało by powiedzieć a nie patrzeć się dziwnie na mnie, w sumie mam nauczkę aby zapisywać nazwiska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 Ja tam z z Twojego serwisu mam jak najlepsze wspomnienia-w porównaniu do mojego pełna kulturka. A rejonizacji żadnej nie ma jedziesz gdzie chcesz, tylko w Gdańsku terminy mogą być dłuższe. Przynajmniej u nas 3 serwisy cheviego są a zapisują najwcześniej za 3-4 dni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > wczoraj umawiałem się, a dziś rano przyjazd i niestety "nie mam pana > na liście", umówiony na 7 rano, [...] a to na dzien przed nie dzwonia zeby przypomniec? SMSa nie przysylaja, emaila? etc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > a to na dzien przed nie dzwonia zeby przypomniec? SMSa nie > przysylaja, emaila? etc? Raczej nie spotkałem się z czymś takim w ASO w Polsce - co najwyżej raz na jakiś czas przyślą list z przypomnieniem o rocznym przeglądzie i ubezpieczeniu Ale taki rodzaj dbałości o klienta można już u nas spotkać - firma medyczna Lux-med, gdzie mam obonament, przypomina mi SMSem o umówionych wizytach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > Ale taki rodzaj dbałości o klienta można już u nas spotkać - firma > medyczna Lux-med, gdzie mam obonament, przypomina mi SMSem o > umówionych wizytach Medicover też, strasznie wkurzające to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > Raczej nie spotkałem się z czymś takim w ASO w Polsce - co najwyżej > raz na jakiś czas przyślą list z przypomnieniem o rocznym > przeglądzie i ubezpieczeniu > Ale taki rodzaj dbałości o klienta można już u nas spotkać - firma > medyczna Lux-med, gdzie mam obonament, przypomina mi SMSem o > umówionych wizytach wiesz to dziala w obie strony - jak ci nie przypomna i zapomnisz to to traca bo moga kogos innego wlepic na to miejsce, ty tracisz tez czas ... Generalnie najpierw telefon jakies pare dni przed, na dzien przed SMS ... ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > a to na dzien przed nie dzwonia zeby przypomniec? SMSa nie > przysylaja, emaila? etc? gdzie ???? u nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 serwis spoko ale obsługa dziś i wczoraj nie popisała się , w sumie nie ma tragedii z tym serwisem, najwyżej będzie stukać mocniej aż może coś odpadnie (podejżewam że znowu końcówka drążka stabilizator, ale dziwne że z tej samej strony ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sparrowek Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > A rejonizacji żadnej nie ma jedziesz > gdzie chcesz, Rejonizacji rzeczywiście nie ma, ale jeżeli w jednym serwisie coś schrzanią to w drugim nie chcą oczywiście poprawić mimo że naprawy są objęte gwarancją chevroleta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2007 > gdzie ???? u nas to moze czas wprowadzic... SMS - nie wiem z 10gr a potem dopisujesz do oleju 1zl, do godzin pracy 1 zl, do innych czesci 1 zl i sms ktory cie kosztowal z 10gr klient placi 3 zl ale ma poczucie ze dbasz o niego ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2007 Dzisiaj bylem w ASO... cos stuka i puka... mechanik stwierdzil, ze rzeczywiscie cos jest nie tak, ale nie potrafi stwierdzic co Moze poduszka pod silnikiem a moze cos w zawieszeniu. Przesmarowali, podokrecali i kazali jechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.