Skocz do zawartości

ABS - problem


langum

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj zapalila mi sie kontrolka ABS bylo slisko wiec w ramach sprawdzenia dalem mocno po hamulcach i rzeczywiscie nie dziala. Dzis rano po odpaleniu kontrolka nadal sie palila ale po kilkuset metrach zgasla. Po nacisnieciu hamulca nawet przy malutkiej predkosci ABS zaczal dzialac ale tak jakby chcial a nie mogl i po chwili znowu zapalila sie kontrolka i bylo wszystko ok (czyli hamuje ok ale ABS nie dziala). Czy ktos juz to przerabial? Ile mnie cos takiego moze kosztowac?

Oprocz tego pytanie z innej beczki ile powinienem uslyszec za robocizne- wymiana rozrzadu w 1.2 aso zaspiewalo 360?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z absem miałem to samo - powodem był kiepski kontakt przy klemie.

Jestem laikiem w tych sprawach chociaz dzieki temu autu troche sie juz nauczylem. Moglbys napisac jak dla debila co musialbym zrobic? No chyba ze bez wizyty u mechaniora sie nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powoli zbliza sie zima i zdecydowanie wole moc korzystac z tego elektronicznego syfu. W przyszlym tyg mam zamiar sie za to zabrac. Jak juz bedzie gotowe to postaram sie zrelacjonowac co to bylo i przede wszystkim ile kosztowalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powoli zbliza sie zima i zdecydowanie wole moc korzystac z tego

> elektronicznego syfu. W przyszlym tyg mam zamiar sie za to

> zabrac. Jak juz bedzie gotowe to postaram sie zrelacjonowac co

> to bylo i przede wszystkim ile kosztowalo.

Ja to se naprawiłem tak naprawa ABS EBD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach