młody_gniewny Napisano 20 Września 2007 Udostępnij Napisano 20 Września 2007 Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie : Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność? Pozdrawiam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Września 2007 Udostępnij Napisano 20 Września 2007 > Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie : > Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem > styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność? > Pozdrawiam . Godne polecenia auto, szczególnie z 1,4 - nie braknie kooniooff Clio to raczej przyzwoite, mało awaryjne auto W tej budzie to i wypas będzie przyzwoity to phase 2 czy 3 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 20 Września 2007 Udostępnij Napisano 20 Września 2007 > Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie : > Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem > styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność? > Pozdrawiam . stycznosc miau YAREK, a mam JA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 20 Września 2007 Udostępnij Napisano 20 Września 2007 > Godne polecenia auto, szczególnie z 1,4 - nie braknie kooniooff prawda > Clio to raczej przyzwoite, mało awaryjne auto mozna dyskutowac .... cewki to juz legenda do tego ja od siebie moge dodac rozrusznik i pompe hamulcowa, ze o sprezynie tylnego zawieszenia nie wspomne > W tej budzie to i wypas będzie przyzwoity nie mowie nie > to phase 2 czy 3 ? przeca widac ze phase 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spufany Napisano 20 Września 2007 Udostępnij Napisano 20 Września 2007 > przeca widac ze phase 2 Akurat na tym foto to jest ph3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 > prawda > mozna dyskutowac .... cewki to juz legenda do tego ja od siebie > moge dodac rozrusznik i pompe hamulcowa, ze o sprezynie tylnego > zawieszenia nie wspomne U mnie były wymieniane łożyska z tyłu, łączniki stabilizatora do wahacza i coś przy rozruszniku. Poprzednia właścicielka zdaje się nic nie robiła. Wiec nie jest źle > nie mowie nie > przeca widac ze phase 2 ja siem nie wyznaję na renoofkach, wiec pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 > Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie : > Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem > styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność? > Pozdrawiam . Lubię clio 2Ph2 i raczej ludziom je polecam.. Chociaż ma swoje wady. Ja mam clio 1.2 16V, ojciec też tą samą wersję. Ciotka ma 15dci.. Dwie koleżanki 1.4 16V (troszkę im zazdroszczę tej mocy..) Dwoma pierwszymi to się regularnie zajmuję. Miłe autka (chociaż wad nie pozbawione). Jeśli nie będziesz serwisować go w ASO to ceny serwisu też są znośne. Co do awaryjności to niestety głównie zawieszenie nie wytrzymuje naszych dróg. Lista usterek mojego 1.2 16V -przekładnia kierownicza (~40000 - koszt używanej ~600PLN) -chłodnica klimatyzacji - niestety zespolona ze zwykłą. Koszt ~1000PLN -silentbloki tylnej belki (70000 - ~500PLN) -amortyzatory tył (~70000) -wahacze - tuleje gumowe (~70000) -łożysko tylego koła (85000 - ~120PLN) -końcówka drążka kierowniczego (85000 - ~120PLN) -wlącznik świateł awaryjnych - (~60PLN) Lista "przyjemności" z samochodem mojego ojca (przebieg 82000): -przekładnia kierownicza -sonda lambda -sprężyna tylnego zawieszenia - pęknięta -tuleje i sworznie wahaczy przód -drążki i końców drążków kierownicznych -rozłączone pod fotelem złączki bocznych poduszek U koleżanki w 1.4 16V to do tych standardowych doszły jeszcze cewki (słynne) i przy 110000 poleciała uszczelka pod głowicą. U ciotki w 1.5 dci to najmniej przyjemna była wymiana wtryskiwaczy (na dodatek w ASO to zrobiła... ) Pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Driverek Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 > Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie : > Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem > styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność? > Pozdrawiam . Ja mam od czerwca Clio 2 ph2 1.2 16v i jest ma ledwo 46tys km przejechane. Auto kupilem od ciotki ona robil sonde lambda, sprezyny tyl i swiece bo padly. I do tego od nowosci bierze troche oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
młody_gniewny Napisano 21 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2007 ja tylko dodam w temacie cewek: wystarczy kupić porządne i problem z głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 > Ja mam od czerwca Clio 2 ph2 1.2 16v i jest ma ledwo 46tys km > przejechane. Auto kupilem od ciotki ona robil sonde lambda, > sprezyny tyl i swiece bo padly. I do tego od nowosci bierze > troche oleju... Świece to ja wymieniam co 40 kkm, pomimo zaleceń producenta 60kkm.. A oleju to rzeczywiście troszkę potrafią zużyć, szczególnie przy ostrzejszej jeździe. Tak z litr na 15000km.. Ale to i tak nic w porównaniu z oplowskim ecotecami... Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 21 Września 2007 Udostępnij Napisano 21 Września 2007 > ja tylko dodam w temacie cewek: wystarczy kupić porządne i problem z > głowy dopoki nie padna - nie ma sensu ja jak narazie mam 50 / 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
młody_gniewny Napisano 21 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2007 Dzięki za obszerne info . Powiem szczerze, że trochę mi mina zrzedła jak to przeczytałem ...to moje Seicento wypada zdecydowanie lepiej, a bynajmniej go nie oszczędzam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 22 Września 2007 Udostępnij Napisano 22 Września 2007 > Dzięki za obszerne info . Powiem szczerze, że trochę mi mina zrzedła > jak to przeczytałem ...to moje Seicento wypada zdecydowanie > lepiej, a bynajmniej go nie oszczędzam... Wygląda to rzeczywiście dość paskudnie.. Ale wbrew pozorom to nie jest tak źle. Najgorsze z tego wszystkiego to były te padające przekładnie kierownicze - bo koszt nowej koszmarny. I nie powinno się dziać. Reszta - w miarę w normie. Najprzyjemniejszą cechą clio jest to że wnętrze jest przyzwoite i miło się nim jedzie. No i za stosunkowo rozsądne pieniądze można mieć autko dobrze wyposażone. A najmniej przyjemne jest to że ciągle coś wychodzi. Niby drobiazg, ale trzeba czas tracić. A ja nie lubię jeździć samochodem w którym coś stuka i jakieś luzy czuję.. Pozdrawiam Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
71mordor Napisano 23 Września 2007 Udostępnij Napisano 23 Września 2007 > Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie : > Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem > styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność? > Pozdrawiam . Jak widać w podpisie mam 2xClio diesel ma 81kkm i do tej pory tylko wymieniłem zawór EGR i łączniki stabilizatora bendzyniak ma 103kkm i wymienione były tuleje zawieszenia, końcówki i też łączniki przy 98kkm (cewki od fabryki żyją te same!!!) 1,4 16V to fajny silnik w cliaczu, fajnie wymiata te 98KM (większość kompaktów 1,6 i większych fur 1,8-2,0 wciągasz nosem, bo cliówecza lekka jest ) piękna elastyczna trójka, idealna do miasta , przy jeździe na krótkich miejskich trasach spalanie 9-9,5 l/100km w trasie ok. 6-6,5 l. ja osobiście polecam to autko, jeśli jest serwisowane i nie zapuszczone to jeździ bez większych niespodzianek poczytaj na www.krc.prv.pl pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Driverek Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 > Świece to ja wymieniam co 40 kkm, pomimo zaleceń producenta 60kkm.. > A oleju to rzeczywiście troszkę potrafią zużyć, szczególnie przy > ostrzejszej jeździe. Tak z litr na 15000km.. Ale to i tak nic w > porównaniu z oplowskim ecotecami... > Ł. ale swieca padla przy przebiegu 23tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Driverek Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 > Dzięki za obszerne info . Powiem szczerze, że trochę mi mina zrzedła > jak to przeczytałem ...to moje Seicento wypada zdecydowanie > lepiej, a bynajmniej go nie oszczędzam... ja tez sie z sejka przesiadlem, i zdecydowanie lepsze jest clio... wieksze troche lepiej jezdzi... i mniej pali i nic sie nie psuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 29 Września 2007 Udostępnij Napisano 29 Września 2007 > Dzięki za obszerne info . Powiem szczerze, że trochę mi mina zrzedła > jak to przeczytałem ...to moje Seicento wypada zdecydowanie > lepiej, a bynajmniej go nie oszczędzam... Nie rób scen. Moja Cliówka (jedna z pierwszych Phase II) ma juz nakulane 160kkm. Z powazniejszych awarii to wspomniane już cewki - wymiana na gwarancji. Amortyzatory tył - wymiana na gwarancji + po 80kkm wymiana odpłatna Wymiana napinacza Air Bag kierowcy - gwarancja Wymiana prowadnic foteli (wersja 3D) - gwarancja Wymiana okładzin/szczęk bembnów hamulcowych 2X - okładzina odpadła od szczęk. Wymiana na okładziny Ferodo załatwiła sprawę. Mozna by rzec - choroba dziecięca... Raz auto trafiło do ASO na lawecie jak przymarzła mi przepustnica - woda w paliwie. Ponad planowo wymieniałem łożysko koła przód, końcówki drążków kierowniczych i wahaczy - przy przebiegu grubo ponad 100kkm. Rozrząd wytrzymał !!! 105kkm !!! Teraz do wymiany mam katalizator - wypalił się jak po umyciu silnika przez dwa dni jeździłem na dwóch cylindrach. Czy ponownie kupiłbym to auto? Zdecydowanie tak! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinekkk Napisano 30 Września 2007 Udostępnij Napisano 30 Września 2007 > Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie : > Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem > styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność? > Pozdrawiam . u mnie w 2.0 105 tys padlo: przekladnia kiery-700 jakas czesci od klimy-300 lapa silnika i cos w wydechu - nie wiem ile bo robilem pare rzeczy i rachunek byl 3800:/ fura generalnie ok ale plastiki spasowane sa tragicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 i qwa jestem załamany ... moje C2 się jednak aż tak strasznie na tle clio nie psuje ... no i chyba odwołam jazdę próbną f1'ką z lekka otrzeźwiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > i qwa jestem załamany ... moje C2 się jednak aż tak > strasznie na tle clio nie psuje ... no i chyba odwołam > jazdę próbną f1'ką > z lekka otrzeźwiałem tak bywa z nowym autem, że człek ma wygórowane oczekiwania a rzeczywwistość jaka jest, taka jest i jak się troche przyzwyczaić, spojrzeć pod innym kątem, to nawet sporo pozytywów można się doszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > i qwa jestem załamany ... moje C2 się jednak aż tak > strasznie na tle clio nie psuje ... no i chyba odwołam > jazdę próbną f1'ką > z lekka otrzeźwiałem nie pierdziel, nikt nie przebije Twojego C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > Dzięki za obszerne info . Powiem szczerze, że trochę mi mina zrzedła > jak to przeczytałem ...to moje Seicento wypada zdecydowanie > lepiej, a bynajmniej go nie oszczędzam... proponuje abys uderzyl na PRIV do Milucha, Jego sluzbowe CLIO, wprawdzie 1,2, ma nastukane c.a. 160 kkm ..... i generalnie NIC sie nie dzieje ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miluch Napisano 8 Października 2007 Udostępnij Napisano 8 Października 2007 > proponuje abys uderzyl na PRIV do Milucha, Jego sluzbowe CLIO, > wprawdzie 1,2, ma nastukane c.a. 160 kkm ..... i generalnie NIC > sie nie dzieje ..... To prawda. Przez 4 lata intensywnej eksploatacji padł tylko moduł UCH ( czy jakos tak) wymiana w ASO ca 1500 pln. Poza tym auto nie do zajeb.... NIGDY nie zadarzyło się aby nie odpalił, zdechł na trasie czy potrzebował pomocy prócz okrecowych przeglądów i wymiany płynów oraz części ulegających zuzyciu eksploatacyjnemu. Nie miałem lepszego auta w życiu, a kilka ich było różnej maści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 9 Października 2007 Udostępnij Napisano 9 Października 2007 > i qwa jestem załamany ... moje C2 się jednak aż tak > strasznie na tle clio nie psuje Buahahahaha... Lepszego dowcipu nie słyszałem. Moja Brava mniej się psuła od twojego C2, a dożyła tylko do 60kkm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.