Skocz do zawartości

Info o Clio potrzebne...


młody_gniewny

Rekomendowane odpowiedzi

> Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie :

> Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem

> styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność?

> Pozdrawiam .

Godne polecenia auto, szczególnie z 1,4 - nie braknie kooniooff

Clio to raczej przyzwoite, mało awaryjne auto

W tej budzie to i wypas będzie przyzwoity

to phase 2 czy 3 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Godne polecenia auto, szczególnie z 1,4 - nie braknie kooniooff

prawda zlosnik.gif

> Clio to raczej przyzwoite, mało awaryjne auto

mozna dyskutowac .... cewki to juz legenda 270751858-jezyk.gif do tego ja od siebie moge dodac rozrusznik i pompe hamulcowa, ze o sprezynie tylnego zawieszenia nie wspomne crazy.gif

> W tej budzie to i wypas będzie przyzwoity

nie mowie nie wink.gif

> to phase 2 czy 3 ?

przeca widac ze phase 2 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> prawda

> mozna dyskutowac .... cewki to juz legenda do tego ja od siebie

> moge dodac rozrusznik i pompe hamulcowa, ze o sprezynie tylnego

> zawieszenia nie wspomne

U mnie były wymieniane łożyska z tyłu, łączniki stabilizatora do wahacza i coś przy rozruszniku.

Poprzednia właścicielka zdaje się nic nie robiła. Wiec nie jest źle smile.gif

> nie mowie nie

> przeca widac ze phase 2

ja siem nie wyznaję na renoofkach, wiec pytam zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie :

> Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem

> styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność?

> Pozdrawiam .

Lubię clio 2Ph2 i raczej ludziom je polecam.. Chociaż ma swoje wady.

Ja mam clio 1.2 16V, ojciec też tą samą wersję. Ciotka ma 15dci.. Dwie koleżanki 1.4 16V (troszkę im zazdroszczę tej mocy..)

Dwoma pierwszymi to się regularnie zajmuję.

Miłe autka (chociaż wad nie pozbawione). Jeśli nie będziesz serwisować go w ASO to ceny serwisu też są znośne.

Co do awaryjności to niestety głównie zawieszenie nie wytrzymuje naszych dróg.

Lista usterek mojego 1.2 16V

-przekładnia kierownicza (~40000 - koszt używanej ~600PLN)

-chłodnica klimatyzacji - niestety zespolona ze zwykłą. Koszt ~1000PLN

-silentbloki tylnej belki (70000 - ~500PLN)

-amortyzatory tył (~70000)

-wahacze - tuleje gumowe (~70000)

-łożysko tylego koła (85000 - ~120PLN)

-końcówka drążka kierowniczego (85000 - ~120PLN)

-wlącznik świateł awaryjnych - (~60PLN)

Lista "przyjemności" z samochodem mojego ojca (przebieg 82000):

-przekładnia kierownicza

-sonda lambda

-sprężyna tylnego zawieszenia - pęknięta

-tuleje i sworznie wahaczy przód

-drążki i końców drążków kierownicznych

-rozłączone pod fotelem złączki bocznych poduszek

U koleżanki w 1.4 16V to do tych standardowych doszły jeszcze cewki (słynne) i przy 110000 poleciała uszczelka pod głowicą.

U ciotki w 1.5 dci to najmniej przyjemna była wymiana wtryskiwaczy (na dodatek w ASO to zrobiła... sciana.gif)

Pozdrawiam

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie :

> Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem

> styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność?

> Pozdrawiam .

Ja mam od czerwca Clio 2 ph2 1.2 16v i jest ok.gif ma ledwo 46tys km przejechane. Auto kupilem od ciotki ona robil sonde lambda, sprezyny tyl i swiece bo padly. I do tego od nowosci bierze troche oleju...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam od czerwca Clio 2 ph2 1.2 16v i jest ma ledwo 46tys km

> przejechane. Auto kupilem od ciotki ona robil sonde lambda,

> sprezyny tyl i swiece bo padly. I do tego od nowosci bierze

> troche oleju...

Świece to ja wymieniam co 40 kkm, pomimo zaleceń producenta 60kkm..

A oleju to rzeczywiście troszkę potrafią zużyć, szczególnie przy ostrzejszej jeździe. Tak z litr na 15000km.. Ale to i tak nic w porównaniu z oplowskim ecotecami...

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za obszerne info . Powiem szczerze, że trochę mi mina zrzedła

> jak to przeczytałem ...to moje Seicento wypada zdecydowanie

> lepiej, a bynajmniej go nie oszczędzam...

Wygląda to rzeczywiście dość paskudnie.. Ale wbrew pozorom to nie jest tak źle. Najgorsze z tego wszystkiego to były te padające przekładnie kierownicze - bo koszt nowej koszmarny. I nie powinno się dziać.

Reszta - w miarę w normie. Najprzyjemniejszą cechą clio jest to że wnętrze jest przyzwoite i miło się nim jedzie. No i za stosunkowo rozsądne pieniądze można mieć autko dobrze wyposażone.

A najmniej przyjemne jest to że ciągle coś wychodzi. Niby drobiazg, ale trzeba czas tracić. A ja nie lubię jeździć samochodem w którym coś stuka i jakieś luzy czuję..

Pozdrawiam

Ł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie :

> Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem

> styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność?

> Pozdrawiam .

Jak widać w podpisie mam 2xClio

diesel ma 81kkm i do tej pory tylko wymieniłem zawór EGR i łączniki stabilizatora

bendzyniak ma 103kkm i wymienione były tuleje zawieszenia, końcówki i też łączniki przy 98kkm (cewki od fabryki żyją te same!!!)

1,4 16V to fajny silnik w cliaczu, fajnie wymiata te 98KM (większość kompaktów 1,6 i większych fur 1,8-2,0 wciągasz nosem, bo cliówecza lekka jest ok.gif) piękna elastyczna trójka, idealna do miasta ok.gif , przy jeździe na krótkich miejskich trasach spalanie 9-9,5 l/100km w trasie ok. 6-6,5 l.

ja osobiście polecam to autko, jeśli jest serwisowane i nie zapuszczone to jeździ bez większych niespodzianek

poczytaj na www.krc.prv.pl

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Świece to ja wymieniam co 40 kkm, pomimo zaleceń producenta 60kkm..

> A oleju to rzeczywiście troszkę potrafią zużyć, szczególnie przy

> ostrzejszej jeździe. Tak z litr na 15000km.. Ale to i tak nic w

> porównaniu z oplowskim ecotecami...

> Ł.

ale swieca padla przy przebiegu 23tys km smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za obszerne info . Powiem szczerze, że trochę mi mina zrzedła

> jak to przeczytałem ...to moje Seicento wypada zdecydowanie

> lepiej, a bynajmniej go nie oszczędzam...

ja tez sie z sejka przesiadlem, i zdecydowanie lepsze jest clio... smile.gif wieksze troche lepiej jezdzi... i mniej pali i nic sie nie psuje... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za obszerne info . Powiem szczerze, że trochę mi mina zrzedła

> jak to przeczytałem ...to moje Seicento wypada zdecydowanie

> lepiej, a bynajmniej go nie oszczędzam...

Nie rób scen.

Moja Cliówka (jedna z pierwszych Phase II) ma juz nakulane 160kkm.

Z powazniejszych awarii to wspomniane już cewki - wymiana na gwarancji.

Amortyzatory tył - wymiana na gwarancji + po 80kkm wymiana odpłatna

Wymiana napinacza Air Bag kierowcy - gwarancja

Wymiana prowadnic foteli (wersja 3D) - gwarancja

Wymiana okładzin/szczęk bembnów hamulcowych 2X - okładzina odpadła od szczęk. Wymiana na okładziny Ferodo załatwiła sprawę.

Mozna by rzec - choroba dziecięca...

Raz auto trafiło do ASO na lawecie jak przymarzła mi przepustnica - woda w paliwie.

Ponad planowo wymieniałem łożysko koła przód, końcówki drążków kierowniczych i wahaczy - przy przebiegu grubo ponad 100kkm.

Rozrząd wytrzymał !!! 105kkm !!!

Teraz do wymiany mam katalizator - wypalił się jak po umyciu silnika przez dwa dni jeździłem na dwóch cylindrach.

Czy ponownie kupiłbym to auto?

Zdecydowanie tak!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi konkretnie o Clio w tej budzie :

> Interesuje mnie głównie silnik 1.4 16V . Ktoś miał z tym autem

> styczość? Jeżeli tak to jak wrażenia? Jak awaryjność?

> Pozdrawiam .

u mnie w 2.0

105 tys padlo:

przekladnia kiery-700

jakas czesci od klimy-300

lapa silnika i cos w wydechu - nie wiem ile bo robilem pare rzeczy i rachunek byl 3800:/

fura generalnie ok ale plastiki spasowane sa tragicznie sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> i qwa jestem załamany ... moje C2 się jednak aż tak

> strasznie na tle clio nie psuje ... no i chyba odwołam

> jazdę próbną f1'ką

> z lekka otrzeźwiałem

tak bywa z nowym autem, że człek ma wygórowane oczekiwania

a rzeczywwistość jaka jest, taka jest i jak się troche przyzwyczaić, spojrzeć pod innym kątem, to nawet sporo pozytywów można się doszukać zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za obszerne info . Powiem szczerze, że trochę mi mina zrzedła

> jak to przeczytałem ...to moje Seicento wypada zdecydowanie

> lepiej, a bynajmniej go nie oszczędzam...

proponuje abys uderzyl na PRIV do Milucha, Jego sluzbowe CLIO, wprawdzie 1,2, ma nastukane c.a. 160 kkm ..... i generalnie NIC sie nie dzieje ..... ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> proponuje abys uderzyl na PRIV do Milucha, Jego sluzbowe CLIO,

> wprawdzie 1,2, ma nastukane c.a. 160 kkm ..... i generalnie NIC

> sie nie dzieje .....

To prawda.

Przez 4 lata intensywnej eksploatacji padł tylko moduł UCH ( czy jakos tak) wymiana w ASO ca 1500 pln.

Poza tym auto nie do zajeb....

NIGDY nie zadarzyło się aby nie odpalił, zdechł na trasie czy potrzebował pomocy prócz okrecowych przeglądów i wymiany płynów oraz części ulegających zuzyciu eksploatacyjnemu.

Nie miałem lepszego auta w życiu, a kilka ich było różnej maści ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i qwa jestem załamany ... moje C2 się jednak aż tak

> strasznie na tle clio nie psuje

Buahahahaha...

Lepszego dowcipu nie słyszałem. hahaha.gif

Moja Brava mniej się psuła od twojego C2, a dożyła tylko do 60kkm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.