Skocz do zawartości

EIBACH PRO - SYSTEM


ab001

Rekomendowane odpowiedzi

> na seryjnych amorach przeciez tam w zestawie sa AMORY i sprezyny

> jak juz to zamowic lepiej same springi progresy -30 ktore

> podejda bez problemu pod standardowe amory

wedlug tego co ja wiem to sa same sprezyny chyba ze eibach cos innego wyposcil ale wedle ich strony tak to sie nazywa www.eibach.de zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale o co ci chodiz ja odpowiedzialem koledze Malyy a on sie zapytal

> o same sprezyny a nie o tym co ty mowisz

sie zapytal czy na zestawie sprezny+amory mozna jezdzic na samych amorach wiec napisalem ze to bez sensu lepiej kupic same progresy bo nie mozna podwojnych amortyzatorow montowac no chyba ze ktos jest tak zdolny grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ma ktoś doświadczenia z takim zestawem ?

Mialem przez jeden rok (Pro-System - 40 mm). Wszystko OKI tylko po moim pierwszym N-ringu wylaly sie amortyzatory z przodu buu.gif ale to raczej moja wina.

Teraz mam Koni (Sport Kit - 35 mm) i chyba sa ciut twardsze poza tym bez roznicy. Niestety kosztuja drozej smirk.gif

EDIT sorki mialem napisac jak sie jezdzi hehe.gif

u mnie nie ma za duzej roznicy, bo Golf i tak jest twardy ale jezdze w dobrych warunkach wiec to nie przeszkadza. Jak jestem w PL to mozna zgubic plomby zlosnik.gif no i przez obnizke zawiechy za bardzo nie mozna wjezdzac na krawezniki.

Ale w zakretach auto chodzi jak gokart devil.gif moze raz w zimie wlaczyl sie EPS. Jak masz nadwyzke kasy to polecam ale pamietaj ze bedziesz czul kazdy kamyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mialem przez jeden rok (Pro-System - 40 mm). Wszystko OKI tylko po

> moim pierwszym N-ringu wylaly sie amortyzatory z przodu ale to

> raczej moja wina.

> Teraz mam Koni (Sport Kit - 35 mm) i chyba sa ciut twardsze poza tym

> bez roznicy. Niestety kosztuja drozej

> EDIT sorki mialem napisac jak sie jezdzi

> u mnie nie ma za duzej roznicy, bo Golf i tak jest twardy ale jezdze

> w dobrych warunkach wiec to nie przeszkadza. Jak jestem w PL to

> mozna zgubic plomby no i przez obnizke zawiechy za bardzo nie

> mozna wjezdzac na krawezniki.

> Ale w zakretach auto chodzi jak gokart moze raz w zimie wlaczyl

> sie EPS. Jak masz nadwyzke kasy to polecam ale pamietaj ze

> bedziesz czul kazdy kamyk.

No właśnie dlatego się zastanawiam bo ALU 17'' już

spowodowały, że część krawężników stała się dla mnie

niedostępna a dodatkowe obniżenie może to pogłębić crazy.gif

Natomiast za EIBACHEM przemawia to, że przy seryjnym zawieszeniu

skodzianka w ostrych zakrętach auto podpiera

się lusterkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie dlatego się zastanawiam bo ALU 17'' już

> spowodowały, że część krawężników stała się dla mnie

> niedostępna a dodatkowe obniżenie może to pogłębić

> Natomiast za EIBACHEM przemawia to, że przy seryjnym zawieszeniu

> skodzianka w ostrych zakrętach auto podpiera

> się lusterkami.

Jesli boisz sie ze bedzie za nisko, to duzo pomoze tutaj tez wymiana samych amorków na cos konkretnego. Komfortu nie stracisz dzieki seryjnym sprezynom a bedzie sztywniej. Mam tu na mysli np. Bilsteiny B6 czy Kayaba Ultra SR (chociaz przy tych drugich nie wiem jak zachowuja sie ze zwykłymi springami).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jesli boisz sie ze bedzie za nisko, to duzo pomoze tutaj tez wymiana

> samych amorków na cos konkretnego. Komfortu nie stracisz dzieki

> seryjnym sprezynom a bedzie sztywniej. Mam tu na mysli np.

> Bilsteiny B6 czy Kayaba Ultra SR (chociaz przy tych drugich nie

> wiem jak zachowuja sie ze zwykłymi springami).

Ja się tylko obawiam czy przy zwiększeniu ze 130 KM na 180 KM zmiana samych amorów jest wystarczająca crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Natomiast za EIBACHEM przemawia to, że przy seryjnym zawieszeniu

> skodzianka w ostrych zakrętach auto podpiera

> się lusterkami

Tak zostala zaprojektowana. Mimo ze drozsze pomysl o Koni - gora jest gwintowana i jak cos nie pasi mozna podniesc zawieszenie. BTW jest to fajna zabawa gdy sam dobierasz wysokosc auta zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak zostala zaprojektowana. Mimo ze drozsze pomysl o Koni - gora jest

> gwintowana i jak cos nie pasi mozna podniesc zawieszenie. BTW

> jest to fajna zabawa gdy sam dobierasz wysokosc auta

Poza laniem ropki i płynu do spryskiwaczy nie kręci mnie samodzielne dłubanie przy aucie cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sie zapytal czy na zestawie sprezny+amory mozna jezdzic na samych

> amorach wiec napisalem ze to bez sensu lepiej kupic same

> progresy bo nie mozna podwojnych amortyzatorow montowac no chyba

> ze ktos jest tak zdolny

pisalem o samych sprezynach,

a koledze BoloSr dziekuje za odpowiedz 20.GIF

no i moze ktos wie gdzie bym mogl kupic takie sprezyny w cenie 500zl lub ponizej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja się tylko obawiam czy przy zwiększeniu ze 130 KM na 180 KM zmiana

> samych amorów jest wystarczająca

jest smirk.gif jeździłes 3 lata na seryjnym zawieszeniu i nagle się obudziłeś czy same amory to nie za mało confused.gificon_rolleyes.gifniewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest jeździłes 3 lata na seryjnym zawieszeniu i nagle się obudziłeś

> czy same amory to nie za mało

nie wiem skąd wziąłeś te 3 lata jak ten samochód ma niecałe 2 a wizyta u Marka też nie była wieki temu icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem skąd wziąłeś te 3 lata jak ten samochód ma niecałe 2 a

> wizyta u Marka też nie była wieki temu

nie jezdziles wczesniej podobnym? zaczales jezdzic tuz przed tym jak kupilismy Octe, pozniej zmieniles na nowszy, tamten tez mial pod 180KM stad wzialem 3 lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale tylko w przednich, z tyłu trzeba wyciagac i krecic calym

> tloczyskiem (przynajmniej tak mam u siebie w fiescie)

Dokladnie ok.gif tylu nie ruszam. Przod ustawilem na - 45 tyl na -35. Jak jest potrzeba to przod podnosze o 20 - 25 i da sie jezdzic.

Tylko wyglada jakbym przewozil cement zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie jezdziles wczesniej podobnym?

beżowym spineyes.gif

> zaczales jezdzic tuz przed tym jak

> kupilismy Octe, pozniej zmieniles na nowszy, tamten tez mial pod

> 180KM stad wzialem 3 lata

ale zawieszenie tamtego było jakoś sztywniejsze oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.