ab001 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 Ma ktoś doświadczenia z takim zestawem ? Warto coś takiego nabyć ? Jak z komfortem jazdy ? Bardzo się usztywnia autko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 Pytasz o gotowe zawieszeni sprężyny + amory czy jak ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ab001 Napisano 26 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > Pytasz o gotowe zawieszeni sprężyny + amory czy jak ?? Tak gotowe zawieszenie. Sprężyny + amortyzatory http://www.tirerack.com/suspension/suspension.jsp?make=Eibach&model=Pro-System+Kit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ha2o Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 ja mam pytanie odnosnie eibach pro kit do focusa, czy bedzie dalo rade jezdzic z tymi sprezynami na seryjnych amorach? slyszalem ze tak, ale jakos nie jestem do konca przekonany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > ja mam pytanie odnosnie eibach pro kit do focusa, czy bedzie dalo > rade jezdzic z tymi sprezynami na seryjnych amorach? slyszalem > ze tak, ale jakos nie jestem do konca przekonany eibach pro kit daje rade na seryjnych amorach bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > eibach pro kit daje rade na seryjnych amorach bez problemu na seryjnych amorach przeciez tam w zestawie sa AMORY i sprezyny jak juz to zamowic lepiej same springi progresy -30 ktore podejda bez problemu pod standardowe amory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > na seryjnych amorach przeciez tam w zestawie sa AMORY i sprezyny > jak juz to zamowic lepiej same springi progresy -30 ktore > podejda bez problemu pod standardowe amory wedlug tego co ja wiem to sa same sprezyny chyba ze eibach cos innego wyposcil ale wedle ich strony tak to sie nazywa www.eibach.de Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > wedlug tego co ja wiem to sa same sprezyny chyba ze eibach cos innego > wyposcil ale wedle ich strony tak to sie nazywa www.eibach.de a przeczytales moze pare postow wyzej co jest napisane? chodzi o pro system czyli komplet gdyby chodzilo o springi to bylo by eibach pro springs chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > a przeczytales moze pare postow wyzej co jest napisane? ja czytalem a ty chyba nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 Quote: Tak gotowe zawieszenie. Sprężyny + amortyzatory http://www.tirerack.com/suspension/suspension.jsp?make=Eibach&model=Pro-System+Kit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > Quote: > Tak gotowe zawieszenie. Sprężyny + amortyzatory > http://www.tirerack.com/suspension/suspension.jsp?make=Eibach&model=Pro-System+Kit ale o co ci chodiz ja odpowiedzialem koledze Malyy a on sie zapytal o same sprezyny a nie o tym co ty mowisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > ale o co ci chodiz ja odpowiedzialem koledze Malyy a on sie zapytal > o same sprezyny a nie o tym co ty mowisz sie zapytal czy na zestawie sprezny+amory mozna jezdzic na samych amorach wiec napisalem ze to bez sensu lepiej kupic same progresy bo nie mozna podwojnych amortyzatorow montowac no chyba ze ktos jest tak zdolny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > sie zapytal czy na zestawie sprezny+amory mozna jezdzic na samych > amorach wiec napisalem ze to bez sensu lepiej kupic same > progresy w ktroym miejscu tak napisal bo jakos nie widze tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekPolhagen Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > Ma ktoś doświadczenia z takim zestawem ? Mialem przez jeden rok (Pro-System - 40 mm). Wszystko OKI tylko po moim pierwszym N-ringu wylaly sie amortyzatory z przodu ale to raczej moja wina. Teraz mam Koni (Sport Kit - 35 mm) i chyba sa ciut twardsze poza tym bez roznicy. Niestety kosztuja drozej EDIT sorki mialem napisac jak sie jezdzi u mnie nie ma za duzej roznicy, bo Golf i tak jest twardy ale jezdze w dobrych warunkach wiec to nie przeszkadza. Jak jestem w PL to mozna zgubic plomby no i przez obnizke zawiechy za bardzo nie mozna wjezdzac na krawezniki. Ale w zakretach auto chodzi jak gokart moze raz w zimie wlaczyl sie EPS. Jak masz nadwyzke kasy to polecam ale pamietaj ze bedziesz czul kazdy kamyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ab001 Napisano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Mialem przez jeden rok (Pro-System - 40 mm). Wszystko OKI tylko po > moim pierwszym N-ringu wylaly sie amortyzatory z przodu ale to > raczej moja wina. > Teraz mam Koni (Sport Kit - 35 mm) i chyba sa ciut twardsze poza tym > bez roznicy. Niestety kosztuja drozej > EDIT sorki mialem napisac jak sie jezdzi > u mnie nie ma za duzej roznicy, bo Golf i tak jest twardy ale jezdze > w dobrych warunkach wiec to nie przeszkadza. Jak jestem w PL to > mozna zgubic plomby no i przez obnizke zawiechy za bardzo nie > mozna wjezdzac na krawezniki. > Ale w zakretach auto chodzi jak gokart moze raz w zimie wlaczyl > sie EPS. Jak masz nadwyzke kasy to polecam ale pamietaj ze > bedziesz czul kazdy kamyk. No właśnie dlatego się zastanawiam bo ALU 17'' już spowodowały, że część krawężników stała się dla mnie niedostępna a dodatkowe obniżenie może to pogłębić Natomiast za EIBACHEM przemawia to, że przy seryjnym zawieszeniu skodzianka w ostrych zakrętach auto podpiera się lusterkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > No właśnie dlatego się zastanawiam bo ALU 17'' już > spowodowały, że część krawężników stała się dla mnie > niedostępna a dodatkowe obniżenie może to pogłębić > Natomiast za EIBACHEM przemawia to, że przy seryjnym zawieszeniu > skodzianka w ostrych zakrętach auto podpiera > się lusterkami. Jesli boisz sie ze bedzie za nisko, to duzo pomoze tutaj tez wymiana samych amorków na cos konkretnego. Komfortu nie stracisz dzieki seryjnym sprezynom a bedzie sztywniej. Mam tu na mysli np. Bilsteiny B6 czy Kayaba Ultra SR (chociaz przy tych drugich nie wiem jak zachowuja sie ze zwykłymi springami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ab001 Napisano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Jesli boisz sie ze bedzie za nisko, to duzo pomoze tutaj tez wymiana > samych amorków na cos konkretnego. Komfortu nie stracisz dzieki > seryjnym sprezynom a bedzie sztywniej. Mam tu na mysli np. > Bilsteiny B6 czy Kayaba Ultra SR (chociaz przy tych drugich nie > wiem jak zachowuja sie ze zwykłymi springami). Ja się tylko obawiam czy przy zwiększeniu ze 130 KM na 180 KM zmiana samych amorów jest wystarczająca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekPolhagen Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Natomiast za EIBACHEM przemawia to, że przy seryjnym zawieszeniu > skodzianka w ostrych zakrętach auto podpiera > się lusterkami Tak zostala zaprojektowana. Mimo ze drozsze pomysl o Koni - gora jest gwintowana i jak cos nie pasi mozna podniesc zawieszenie. BTW jest to fajna zabawa gdy sam dobierasz wysokosc auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ab001 Napisano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Tak zostala zaprojektowana. Mimo ze drozsze pomysl o Koni - gora jest > gwintowana i jak cos nie pasi mozna podniesc zawieszenie. BTW > jest to fajna zabawa gdy sam dobierasz wysokosc auta Poza laniem ropki i płynu do spryskiwaczy nie kręci mnie samodzielne dłubanie przy aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekPolhagen Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Poza laniem ropki i płynu do spryskiwaczy nie kręci mnie samodzielne > dłubanie przy aucie Nic tam nie dlubiesz. Masz po prostu na koncu kielicha kalibrowane pokretlo i krecisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ab001 Napisano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > [ciach] i krecisz mam kłamać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Nic tam nie dlubiesz. Masz po prostu na koncu kielicha kalibrowane > pokretlo i krecisz ale tylko w przednich, z tyłu trzeba wyciagac i krecic calym tloczyskiem (przynajmniej tak mam u siebie w fiescie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ha2o Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > sie zapytal czy na zestawie sprezny+amory mozna jezdzic na samych > amorach wiec napisalem ze to bez sensu lepiej kupic same > progresy bo nie mozna podwojnych amortyzatorow montowac no chyba > ze ktos jest tak zdolny pisalem o samych sprezynach, a koledze BoloSr dziekuje za odpowiedz no i moze ktos wie gdzie bym mogl kupic takie sprezyny w cenie 500zl lub ponizej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > pisalem o samych sprezynach, > a koledze BoloSr dziekuje za odpowiedz > no i moze ktos wie gdzie bym mogl kupic takie sprezyny w cenie 500zl > lub ponizej? w cenie 500 lub ponizej to na gieldzie albo na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > Ja się tylko obawiam czy przy zwiększeniu ze 130 KM na 180 KM zmiana > samych amorów jest wystarczająca jest jeździłes 3 lata na seryjnym zawieszeniu i nagle się obudziłeś czy same amory to nie za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ab001 Napisano 27 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > jest jeździłes 3 lata na seryjnym zawieszeniu i nagle się obudziłeś > czy same amory to nie za mało nie wiem skąd wziąłeś te 3 lata jak ten samochód ma niecałe 2 a wizyta u Marka też nie była wieki temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekPolhagen Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > mam kłamać ? Jak to w zyciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > nie wiem skąd wziąłeś te 3 lata jak ten samochód ma niecałe 2 a > wizyta u Marka też nie była wieki temu nie jezdziles wczesniej podobnym? zaczales jezdzic tuz przed tym jak kupilismy Octe, pozniej zmieniles na nowszy, tamten tez mial pod 180KM stad wzialem 3 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekPolhagen Napisano 27 Września 2007 Udostępnij Napisano 27 Września 2007 > ale tylko w przednich, z tyłu trzeba wyciagac i krecic calym > tloczyskiem (przynajmniej tak mam u siebie w fiescie) Dokladnie tylu nie ruszam. Przod ustawilem na - 45 tyl na -35. Jak jest potrzeba to przod podnosze o 20 - 25 i da sie jezdzic. Tylko wyglada jakbym przewozil cement Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ab001 Napisano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2007 > nie jezdziles wczesniej podobnym? beżowym > zaczales jezdzic tuz przed tym jak > kupilismy Octe, pozniej zmieniles na nowszy, tamten tez mial pod > 180KM stad wzialem 3 lata ale zawieszenie tamtego było jakoś sztywniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.