Lars Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 Przepraszam szanowne grono ale tutaj będę zadawał głupie pytania - przynajmniej przez jakiś czas dot. 156 Pytanie 1 - Od kiedy dokładnie był lift Alfy 156? wiem że 2003 ale w jakim miesiącu. Pytanie 2 - Czy kierownik od 147 pasuje do 156 po lifcie - znalazłem furkę ale nie ma skóry na kierowniku a to troche festyniarsko wygląda a jak wiadomo na alledrogo jest wszystko a za kierownik skórzany od 147 winszują sobie 250 zeta. Pytanie 3 - Jakie głośniki montowane są w tylnej częsci samochodu - chodzi mi o rozmiar. mam głośniki znanej i dobrej firmy w Bravie i chciałbym je zabrać do Alfy. A Bose raczej nie będę miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesf Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > Pytanie 1 - Od kiedy dokładnie był lift Alfy 156? wiem że 2003 ale w > jakim miesiącu. środek już w 2002 > Pytanie 2 - Czy kierownik od 147 pasuje do 156 po lifcie - znalazłem > furkę ale nie ma skóry na kierowniku a to troche festyniarsko > wygląda a jak wiadomo na alledrogo jest wszystko a za kierownik > skórzany od 147 winszują sobie 250 zeta. po lifcie są chyba takie same > Pytanie 3 - Jakie głośniki montowane są w tylnej częsci samochodu - > chodzi mi o rozmiar. mam głośniki znanej i dobrej firmy w Bravie > i chciałbym je zabrać do Alfy. A Bose raczej nie będę miał 4 drzwi, a w każdych okragłe 160 lub 165 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 10 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > środek już w 2002 > po lifcie są chyba takie same > 4 drzwi, a w każdych okragłe 160 lub 165 mm a za tylnymi siedzeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesf Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > a za tylnymi siedzeniami u mnie brak miejsc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 10 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > u mnie brak miejsc A jak to wygląda w SW? W bagażniku za siedzeniami nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michuu Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > u mnie brak miejsc u mnie miejsca są, na głośniki 6x9", dokładnie za zagłówkami. Podsumowując w 156 jest 8 miejsc oryginalnych na głośniki. 2 wysokotonowe w przednich 4 standardowe we wszystkich drzwiach 2 na tylnej półce (sedan) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
punto_olo Napisano 10 Października 2007 Udostępnij Napisano 10 Października 2007 > A jak to wygląda w SW? W bagażniku za siedzeniami nie ma? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2007 KOlejne głupie pytanie. Czy wszystkie Alfy SW mają dzielone tylna kanapę czy przypadkiem może się zdarzyć, że trafię niedzieloną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 > KOlejne głupie pytanie. > Czy wszystkie Alfy SW mają dzielone tylna kanapę czy przypadkiem może > się zdarzyć, że trafię niedzieloną możesz. jak ktoś dosztukował z sedana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2007 > możesz. jak ktoś dosztukował z sedana czyli w SW zawesze dzielone? a w sedanie nie - czy tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 > czyli w SW zawesze dzielone? a w sedanie nie - czy tak ja bym jeszcze na twoim miejscu zgłębił temat, czy auta "z kratką" nie miały kanapy na stałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michuu Napisano 12 Października 2007 Udostępnij Napisano 12 Października 2007 > czyli w SW zawesze dzielone? a w sedanie nie - czy tak he, może teraz głupia odpowiedź u mnie w sedanie, kanapa nie dzili sie i nie rozkłada a może za słabo czytałem instrukcje obsługi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2007 mamy we firmie Doblo w którym własnie zdjęlismy kratę i siedzenie się kładzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2007 Troche z innej beczki. Tak sobie policzyłem że od początku roku przejechałem 7500 km tok temu przejechałem 25000km (od stycznia zmieniłem pracę). W związku z tym zacząłem się zastanawiac nad benzyną. O TS wiem wszystko (wujek miał 1.8) więc wiem co jak i za ile w silniku ale jak sprawa sie ma 2.0 JTS - ma jakieś niespodzianki w postaci wariatorów i innych dziwnych urządzeń. W sobote będę oglądał 2.0 JTS - można o tym myśleć czy lepsze TSy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 17 Października 2007 Udostępnij Napisano 17 Października 2007 > ale jak sprawa sie ma 2.0 JTS - ma jakieś niespodzianki w > postaci wariatorów i innych dziwnych urządzeń. W sobote będę > oglądał 2.0 JTS - można o tym myśleć czy lepsze TSy??? Też ma wariator, też pije duzo oleum i też dużo pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 17 Października 2007 Udostępnij Napisano 17 Października 2007 > Też ma wariator, też pije duzo oleum i też dużo pali słyszałem plotkę, że ma mniej świec Ale dziwię się Lars'owi że przy takich przebiegach w ogóle myślał o dieslu (może nie czytał historii z Twoim ) pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > słyszałem plotkę, że ma mniej świec > Ale dziwię się Lars'owi że przy takich przebiegach w ogóle myślał o > dieslu (może nie czytał historii z Twoim ) > pozdrawiam > Andrzej Ja to co innego. Poprostu nie dbam i psuje samochody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Ja to co innego. Poprostu nie dbam i psuje samochody Dobra, dobra. Ty raczej aż za bardzo dbasz . Ale nie o tym miało być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Troche z innej beczki. > Tak sobie policzyłem że od początku roku przejechałem 7500 km tok > temu przejechałem 25000km (od stycznia zmieniłem pracę). W > związku z tym zacząłem się zastanawiac nad benzyną. O TS wiem > wszystko (wujek miał 1.8) więc wiem co jak i za ile w silniku > ale jak sprawa sie ma 2.0 JTS - ma jakieś niespodzianki w > postaci wariatorów i innych dziwnych urządzeń. W sobote będę > oglądał 2.0 JTS - można o tym myśleć czy lepsze TSy??? Wybierając silnik 2.0, mamy do wyboru TS i JTS. Są to różne silnki, lecz mają też podobieństwa. Oba mają wariator, wałki balansujące, a więc i pasek do nich, a poza tym JTS ma tylko 1 świecę na cylinder, i bardzo skomplikowany bezpośredni wtrysk paliwa, który jest bardziej niż zwykły w TSie narażony na kiepskiej jakości paliwo. Przy delikatnym traktowaniu potrafi mniej palić od TSa, a osiągi ma lepsze. Minusem jest większy koszt ewentualnych napraw spowodowany skomplikowanym układem wtryskowym. To tyle na szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Troche z innej beczki. > Tak sobie policzyłem że od początku roku przejechałem 7500 km kup sobie V6. Pali tyle co TS/JTS 2.0, nie odstawia dziwnych fanaberii a kultura pracy, dźwięk i osiągi są nieporównywalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > kup sobie V6. Pali tyle co TS/JTS 2.0, nie odstawia dziwnych > fanaberii a kultura pracy, dźwięk i osiągi są nieporównywalne. Bardzo dobra rada sam miałem to napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Dobra, dobra. Ty raczej aż za bardzo dbasz . Ale nie o tym miało być. Ja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > kup sobie V6. Pali tyle co TS/JTS 2.0, nie odstawia dziwnych > fanaberii a kultura pracy, dźwięk i osiągi są nieporównywalne. Bardzo rozsądna rada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychuk Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 JTS nie jest jakimś genialnym rozwiązaniem. Tak jak juz napisano ma wariator i ma wałki wyrównoważające, znaczy sie koszt przegladu z wymiana rozrządu w warsztacie (nie ASO) to ok 2000zł w ASO bliżej 4000zł. Do tego jest wrażliwy na jakość paliwa, przy ciulowym kopci z rury jak stary diesel. Ma 2 katalizatory i 4 sondy lambda i nie zawsze chce to ze sobą idealnie współgrać i objawia sie to spadkami mocy i nierówna praca na biegu jalowym (pomaga reset kompa i kalibracja tego wszystkiego od nowa) Ze spalaniem nie ma tragedii bo w mieści mozna sie zmieścić do 13 l/100km, trasa zaczyna się od 8 l/100km przy płynnej emeryckiej jeździe ale dobicie do 10 l/100 w trasie nie jest żadnym problemem. Tak jak radzili już pozostali jeśli myślisz o benzynie to zastanów sie nad 2.5 v6, koszty obsługi będą zbliżone, spalanie też a frajda z jazdy dużo większa i w teorii będzie mniej problematyczny niż JTS ze swoją listwa wtryskową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojocina Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Mam JTS od roku przejechałem ok 20.000 km.Razem silnik ma 70kkm . W trasie potrafi zejść do mniej niż 7l/1000 jazda do 130 km/h. w mieście 10 łapie.Oleum nie bierze na 1 wymianę dolałem 0,7 l. A gadanie o większych pieniądzach podczas ewentualnej awarii wtrysku to ....pozostawię bez komentarza.Bardzo jestem zadowolony z JTS. Pozdr. Tu więcej o silnikach w tym JTS http://www.cuoresportivo.pl/_m/index2.php/156/3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > kup sobie V6. Pali tyle co TS/JTS 2.0, nie odstawia dziwnych > fanaberii a kultura pracy, dźwięk i osiągi są nieporównywalne. No nieee przesadzajmy (z tym paleniem) V6 2,5 tyle co 2,0TS, a skądinąd wiadomo że 2,0TS tyle co 1,6 (tego akurat nie poddaję w wątpliwość) czyli 1,6 TS tyle co 2,5V6 ??? może różnice (które na pewno są) są mniejsze na trasie, przy dużych prędkościach, ale ciekaw jestem czy będzie to faktycznie tyle samo w jeździe typu kilka razy dziennie po 2-5 km , a raz na kilka dni 20-50. Nie sądze. (były właściciel V6 relacjonował mi w moim mieście (co kawałek światła) 17l/100, trochę mniej - a 15 gdy mieszkał w Krakowie (dłuższe odcinki) - TSom daleko do tego przeiceż. Z relacji użytkowników na przeróżnych forach, wychodziło mi między moim 1.6 a 2,5 ok. 3-7 ltr róznicy, to na pewno nie "tyle samo". Inna sprawa , że z tego co widzę chyba najtrudniej kupić V6 w dobrym stanie spośród wszystkich wersji silnikowych (a żeby jeszcze w miarę młode, i w kolorze i wnętrzu jakie by się chciało to niemożliwość-wybór jest minimalny). Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojocina Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Jadąc w tym roku do Władysławowa z rodzina nie przekraczając 120km/h przy małym ruchu 15.08 spaliła mi 6,5l beni. Ale to wszystko zależy od nogi jadącego 10l tez mógłbym osiągnąć. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Jadąc w tym roku do Władysławowa z rodzina nie przekraczając 120km/h > przy małym ruchu 15.08 spaliła mi 6,5l beni. Ale to wszystko > zależy od nogi jadącego 10l tez mógłbym osiągnąć. Pozdr. No , czyli podobnie lub niewiele więcej niż 1,6. Ale w 6,5l w V6 nawet przy spokojnej jeździe trudno uwierzyć, 10 już prędzej, choć w trasie 10 jeszcze mi sie nie udało zrobić (w tym autostrady niemieckie). Od nogi ale i od opon np zależy - Krzychuk piszeo 13ltr w JTS2.0 w mieście, ale z tego co wiem on ma szerokie opony na 18"(!). U mnie zmiana ze 185 na 205 dała wzrost spalania z grubsza 1l. Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Ja to co innego. Poprostu nie dbam i psuje samochody nooo... może nie psujesz, ale lekkiego życia np zawieszenie to nie ma z Tobą nie ? Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojocina Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 W podroży do Francji 4 dorosłe osoby dziecko i max bagażu.średnia 7,5 l. Tak więc nie jest źle a nawet jest dobrze Gazem nie myślę ją profanować , choć istnieją już systemy do gazowania JTS-a. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > No nieee przesadzajmy (z tym paleniem) ale ja nie przesadzam miałem V6, mam 1,6 a 2.0 sporo jeździłem. v6 w warunkach warszawskich korków ok 14, 1,6 ok 13, a 2.0 TS w granicach 13,5-14. Transa nonstop ta sama - z Bemowa do Centrum. w spokojnej trasie v6 ok 8,5, 1,6 ok 7,5, 2.0 ok 8. w bardzo szybkiej jezdzie autostradowej - v6 ok 12 l, 1,6 13,9 (!!!!!!), 2.0 ok 13. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Bardzo rozsądna rada. ale niestety nie każdy z niej skorzysta. Ja tam w kazdym razie szybko się przekonałem, ze 1,6 w 147 pali porównywalnie bądź więcej niż 2,5v6 w 166. I dlatego zamieniam znów na v6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Bardzo dobra rada sam miałem to napisać ale ludziom nie wytlumaczysz ps - miales dac znac jak cena amorków na przód do mojej padliny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Za gaz w Alfach powinno się walić aż dobrze opuchnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2007 wiedzą aż za dobrze a pierwsze stilo Paaaanie działo się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojocina Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Za gaz w Alfach powinno się walić aż dobrze opuchnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > ale ja nie przesadzam miałem V6, mam 1,6 a 2.0 sporo jeździłem. v6 w > warunkach warszawskich korków ok 14, 1,6 ok 13, a 2.0 TS w > granicach 13,5-14. Transa nonstop ta sama - z Bemowa do Centrum. > w spokojnej trasie v6 ok 8,5, 1,6 ok 7,5, 2.0 ok 8. w bardzo > szybkiej jezdzie autostradowej - v6 ok 12 l, 1,6 13,9 (!!!!!!), > 2.0 ok 13. Jeździłem swego czasu sporo 147 1,6 120HP, i to auto miało koła '17 215 szerokie, na kompie pokładowym przy najlżejszym traktowaniu w trasie nie udało się zejść poniżej 8l. Ostatnio złożyłem dobremu koledze silnik 2.5+ w 156 i w najbliższym czasie zobaczymy jak mu wyjdzie spalanie. Na razie mogę powiedzieć, że lata powyżej przeciętnej("+" to taki bonusik ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Kiedyś w Anglii podjechał na stację Jaguar (ten najwiekszy chyba S-type) z lepą na klapie że Turbo (nieznam się na jaguarach) do autka podszedł gość z obsługi ale nie przewidział jednego - to był holenderski samochód a jak można się spodziewać co miał? - pieprzoną gazownię. Mówiąc szczerze prawie zrobiłem koleś od nalewaka też . Przez chwile było zabawnie bo cała obsługa wyszła popatrzeć jak dutchman każe podłączać Jaga do tego gówna Drugi motyw z gazem to Mwercedes S420L też holender z gazem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2007 tego modelu nie brałem pod uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Jeździłem swego czasu sporo 147 1,6 120HP, i to auto miało koła '17 > 215 szerokie, na kompie pokładowym przy najlżejszym traktowaniu > w trasie nie udało się zejść poniżej 8l. no cóż od dawna wiadomo, ze najmniejsze silniki w danym typoszeregu AR palą najwięcej tak było ze 155 1,7 TS, ze 145 1,4, ze 166 2.0 ..... taka dziwna prawidłowość I od dawna wiadomo też, że paradoksalnie największe jednostki potrafią (co oczywiscie nie znaczy że nonstop są) być naprawdę oszczędne. 3.0 v6 w 166 pali przy zwykłej jeździe mniej niż 2,5 v6. 2,5 v6 z kolei pali mniej, niż 2.0 TS Ot taka ciekawostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > ale ja nie przesadzam miałem V6, mam 1,6 a 2.0 sporo jeździłem. v6 w > warunkach warszawskich korków ok 14, 1,6 ok 13, a 2.0 TS w > granicach 13,5-14. Transa nonstop ta sama - z Bemowa do Centrum. > w spokojnej trasie v6 ok 8,5, 1,6 ok 7,5, 2.0 ok 8. w bardzo > szybkiej jezdzie autostradowej - v6 ok 12 l, 1,6 13,9 (!!!!!!), > 2.0 ok 13. W trasie takiego spalania (13-14) nie miałem przez prawie 40tys km od kiedy ją mam, nawet wliczając trasy autostradowe z umieszczonym na dachu sprzętem ws : http://www.rzeszow.mm.pl/~andrzejsroka/fam156/2006_09040004.html Wtedy raczej nie przekraczam 120, wyjątkowo do 140 i były baki po 10-11 ltr ale nie 13-14. Z gołym autem max między 9-10 z autostradami w niemczech gdzie cisnąłem i poniżej 5tys nieczeto schodziły obroty. W płaskiej Holandii i mieszcząc się w przepisowych 120 coś koło 7. Po mieście w zimie - jeden raz zrobiłem cały bak na trasach 2-5km w zasadzie - 12ltr (ale fakt na oponach 185, więc teraz byłoby pewnie 13). Podaję pomiary "na bak" bo komputery w 156 nagminnie zaniżają o ok 1ltr. Fajni by było zmienić na V6... ale za młoda jeszcze ta moja i szkoda mi jej, no i kiedyś z grubsza policzyłem że to 3-4-5 tys więcej rocznie by kosztowało (taki rozrzut bo bazowałem na opiniach użytkowników nt spalania - Twoje tu trochę mieszają ale są dość odosobnione) + ubezp, serwis. No i przede wszystkim, nie ma o czym mówić bo i tak ich nie ma na rynku na tyle żeby wybrać pasującą kolorystykę. Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > W podroży do Francji 4 dorosłe osoby dziecko i max bagażu.średnia 7,5 To wg komputera ? Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiat_as Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > Za gaz w Alfach powinno się walić aż dobrze opuchnie Wiesz, podobnie niektórzy mówią o ropie ( nie mam gazu i nie będę miał ale dlatego,że każda kolejna modyfikacja czy komplikacja jest potencjalnym źródłem usterek + zajmuje miejsce w bagażniku ). Pozdrawiam Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojocina Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > To wg komputera ? > Pozdrawiam > Andrzej he w/g kompa to zupełna bajka 6,6. Wynik z autopsji 7,5 Tankowanie do pełna przebieg-tankowanie do pełna....itd. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojocina Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 http://www.rzeszow.mm.pl/~andrzejsroka/fam156/2006_09040004.html No nieźle naładowana.Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lars Napisano 18 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2007 a dlaczego jedna ma alusy a druga nie i w podpisie jest 2.0 JTS a na pikczerach 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojocina Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > a dlaczego jedna ma alusy a druga nie i w podpisie jest 2.0 JTS a na > pikczerach 1.6 na pikczerach jest granatowa 1,6 kolegi Andrzeja S , Ja mam 2,0 JTS srebrną i nie sportwagon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > ale ludziom nie wytlumaczysz > ps - miales dac znac jak cena amorków na przód do mojej padliny Zapomniałem zaraz sprawdzę i Ci napisze !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > wiedzą aż za dobrze a pierwsze stilo Paaaanie działo się No działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeco Napisano 18 Października 2007 Udostępnij Napisano 18 Października 2007 > nooo... może nie psujesz, ale lekkiego życia np zawieszenie to nie ma > z Tobą nie ? > Pozdrawiam > Andrzej No fakt wagi jestem słusznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.