BOGUS Napisano 13 Października 2007 Udostępnij Napisano 13 Października 2007 wlasnie jak w temacie; moj aku (fiamm) kupiony w maju 2006 dzis nie zakrecil punciawki, bateryjka wlasnie konczy sie ladowac... dziwne bo ani zimno, ostatnio nawet na dluzszych dystansach latal...tylko faktem jest ze prad ladowanie to mam tak 13,7...czy to az tak malo? no i auto stalo nie ruszane 1,5doby... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 13 Października 2007 Udostępnij Napisano 13 Października 2007 prad ladowanie to mam tak 13,7...czy to az tak malo? bardzo ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 13 Października 2007 Udostępnij Napisano 13 Października 2007 > wlasnie jak w temacie; > moj aku (fiamm) kupiony w maju 2006 dzis nie zakrecil punciawki, > bateryjka wlasnie konczy sie ladowac... > dziwne bo ani zimno, ostatnio nawet na dluzszych dystansach > latal...tylko faktem jest ze prad ladowanie to mam tak > 13,7...czy to az tak malo? no i auto stalo nie ruszane > 1,5doby... > pozdro niby powinien być naładowany, także sprawdziłbym jaki masz pobór prądu na wyłączonym silniku, coś ci może zwarcie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2007 niby takie ladowanie i pobor pradu mam niezmienny od roku moze dluzej ale ...ostatnio padlo mi grzanie tylnej szyby, tzn. nie swieci kontrolka w przycisku; bezpiecznik dobry, przejscie na szybie jest, jak wcisne to jakis przekaznik klika...a czy grzeje to nie wiem bo nie zaparowana byla, ... czy ten przycisk to sie moze zepsuc w sensie nie swiecic? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 13 Października 2007 Udostępnij Napisano 13 Października 2007 > niby takie ladowanie i pobor pradu mam niezmienny od roku moze dluzej > ale ...ostatnio padlo mi grzanie tylnej szyby, tzn. nie swieci > kontrolka w przycisku; bezpiecznik dobry, przejscie na szybie > jest, jak wcisne to jakis przekaznik klika...a czy grzeje to nie > wiem bo nie zaparowana byla, ... czy ten przycisk to sie moze > zepsuc w sensie nie swiecic? > pozdro coś tam musi świecić, więc logicznie rzecz biorąc, się spaskudzić może ale nie wiem jak to jest skonstruowane będąc szczerym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 13 Października 2007 Udostępnij Napisano 13 Października 2007 > ...a czy grzeje to nie > wiem bo nie zaparowana byla No to trzeba na nią nachuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2007 no wiesz szybe bede dmuchal/chuchal pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 13 Października 2007 Udostępnij Napisano 13 Października 2007 > no wiesz szybe bede dmuchal/chuchal > pozdro przynajmniej przetestujesz czy robi się przy tym... ...gorąca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 14 Października 2007 Udostępnij Napisano 14 Października 2007 Sprawdź ile masz poboru prądu przy wyłączonym kluczyku-być może jakiś odbiornik sie już "grzeje"-jemu zimno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 14 Października 2007 Udostępnij Napisano 14 Października 2007 > wlasnie jak w temacie; > moj aku (fiamm) kupiony w maju 2006 dzis nie zakrecil punciawki, > bateryjka wlasnie konczy sie ladowac... taki sam szajs jak MM, ale żeby rok, to troche chyba by była przesada ... > dziwne bo ani zimno, ostatnio nawet na dluzszych dystansach > latal...tylko faktem jest ze prad ladowanie to mam tak > 13,7...czy to az tak malo? no i auto stalo nie ruszane > 1,5doby... zaczynając po kolei... po 1. Nie prąd a napięcie, róznica dość istotna po 2. jak na napięcie ładowania to przyjmijmy że mieścisz się w absolutnym minimum, powinno być ok 14-14,2 V po3. niezależnie od pkt. 2 sprawdź pobór prądu w stanie jałowym, czyli przy wył. wszystkich odbiornikach. u mnie przy wył. alarmie było 25 mA. > pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2007 > taki sam szajs jak MM, ale żeby rok, to troche chyba by była > przesada ... tez mysle ze bylaby to przesada, kupilem to bo musialem w krotkim czaie kupic dwa a dodatkowo cc wymagalo nakladow... > zaczynając po kolei... > po 1. Nie prąd a napięcie, róznica dość istotna- nie jestem elektrykiem a jako laik moge byc nieco malo precyzyjny > po 2. jak na napięcie ładowania to przyjmijmy że mieścisz się w > absolutnym minimum, powinno być ok 14-14,2 V - wiem ale przy codziennej jezdzie powinno wystarczyc, jak znajde czas to odstawie do kolegi niech sie pobawi ja nie mam kanalu ani nawet garazu > po3. niezależnie od pkt. 2 sprawdź pobór prądu w stanie jałowym, > czyli przy wył. wszystkich odbiornikach. u mnie przy wył. > alarmie było 25 mA. o ile dobrze pamietam to w tamtym roku mialem cos ok. 75? przy gazie, radiu i alarmie. > > pozdro pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 14 Października 2007 Udostępnij Napisano 14 Października 2007 > ... czy ten przycisk to sie moze zepsuc w sensie nie swiecic? Może podświetlenie padło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SmartRadlin Napisano 14 Października 2007 Udostępnij Napisano 14 Października 2007 Co do aku. to tez mialem rano problem...WIELKI dzien wczesniej jezdzilem,w szystko EXTRA. Dzis rano chce zapalic samochod a tu lipa nawet niezakrecil... :/ Poprostu K.O. aku mial nawet juz alarm juz niedał rady sie odzywac, a o jakiej kolwiek swiecacej diodzie w zegarze niewspomne... Dopiero potem, jak sasiad podjechal Mercedesem i polaczylismy kablami. akumulatory. to pojakims czasie zadziałał... Pooki co na noc go zostawie pod prostownikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 14 Października 2007 Udostępnij Napisano 14 Października 2007 > prad ladowanie to mam tak 13,7...czy to az tak malo? > bardzo ładnie jakie bardzo ładnie???? bardzo ładnie toby bylo powyżej 14V do 14,5V 13,7 to jest za mało i nie pozwala akumulatorowi się w pełni naładować, także jeździłeś z permanentnie niedoładowanym aq. chyba że to 13,7 rosło do przynajmniej 14 jak dodałeś trochę gazu. może nie było to mocne niedoładowanie, ale jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 14 Października 2007 Udostępnij Napisano 14 Października 2007 > o ile dobrze pamietam to w tamtym roku mialem cos ok. 75? przy gazie, > radiu i alarmie. > pozdro to IMHO dobra wartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2007 > to IMHO dobra wartość. no to tak : -aku 46aha ladowal sie prawie 12h pradem 4A -do wylaczenia prostownika (wylancza sie gdy aku jest w pelni naladowany) -po kolejnych 12h stania na balkonie miernik wykazal na klemach aku wartosc 12.85V -po podlaczeniu do auta , zaprogramowaniu wszystkich [bip] typu szyber, alarm, radio , zegar auto odpalilo jakby nigdy nic -"uplyw" pradu zmierzony dzis wyniosl 82mA -ladowanie na wolnych obr. z wylaczonymi wszystkimi odbiornikami :13.9V / z wlaczonymi swiatlami mijania :13.85V / przy wlaczonym wszystkim prawie co sie da i przy 3000obr: 13.25V. czy wedle tych danych mozna wczorajsza przygode z nieodpaleniem potraktowac jako wypadek przy pracy? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Troszkę duży upływ masz Ale jak jeździsz dużo to się akumulator doładuje W książce serwisowej bądź instrukcji obsługi jest tabelka z dopuszczalnymi prądami, w zależności od Ah akusia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abel Napisano 15 Października 2007 Udostępnij Napisano 15 Października 2007 > czy wedle tych danych mozna wczorajsza przygode z nieodpaleniem > potraktowac jako wypadek przy pracy? witam.potraktuj to jako ostrzeżenie ze strony akumulatora .Dobrze że to się stało jesienią a nie przy 20 stopniowym mrozie . zbyt mała gęstość elektrolitu (rozładowany akumulator) może doprowadzić do zamarznięcia i rozsadzenia obudowy akumulatora Elektrolit o gęstości 1,10 g/cm3 zamarza w temp. -9oC, Elektrolit o gęstości 1,15 g/cm3 zamarza w temp. -15oC przez własne zaniedbanie i lenistwo moja centra plus pewnego styczniowego słonecznego poranka zamarzła ,obudowy nie rozsadziło ale płyty się posypały wewnątrz niego i sprawność jego jest dużo dużo mniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.