wojto79 Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 Witam! Mam problem z ukladem chlodzenia. Ktoregos ranka sprawdzam pozion plynu (bo wymienialem wezyk od nagrzewnicy) a tu po calej nocy postaju cisnienie w ukladzie jak bym dopiero z trasy wrocil. Poza tym jak mam odkrecony korek zbiorniczka to po dodaniu gazu pojawia sie wir a pozniej potrafi plyn wyrzucic. Jesli moja diagnoza jest poprawna to moze ktos zna przyblizony koszt wymiany uszczelki. Dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skoro Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 skoro piszesz o wirze i wywalaniu płynu to niestety wygląda to na uszczelke. poza tym jak wyglada olej? kopci na bialo jak sie zagrzeje? temp skacze? slyszysz wystepujace zapowietrzenie wewnatrz auta (cos jak przelewanie wody)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojto79 Napisano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 no wlasnie: olej jest czysty, auto nie kopci, co do temp to nie wiem bo padl albo wskaznik albo jakis opornik w zegarach a nie mam czasu zeby tam grzebac. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skoro Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 skoro całkowitej pewności nie ma to na początek zmień korek zbiorniczka - koszt znikomy - poobserwujesz sytuację. zobacz jeszcze jak wygląda sam płyn - nie jest mętny, brzydki, śmierdzący, no i czy ścianki zbiorniczka nie mają białego osadu od wewnątrz. bo nie wiem czemu płyn wywala - czy przypadkiem nie ma go za dużo??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinstyk Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 > no wlasnie: olej jest czysty, auto nie kopci, co do temp to nie wiem > bo padl albo wskaznik albo jakis opornik w zegarach a nie mam > czasu zeby tam grzebac. pozdr. Ja miałem taki problem pękł mi przewód idący do reduktorka LPG. Po naprawie ciekło przez plastikowe trujniki pomogła wymiana na metalowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojto79 Napisano 24 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 Owidzisz kolego to mnie troche naprowadza:) A co do korka to tez mi przez glowe przeszlo. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szwagier10 Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 > Witam! > Mam problem z ukladem chlodzenia. Ktoregos ranka sprawdzam pozion > plynu (bo wymienialem wezyk od nagrzewnicy) a tu po calej nocy > postaju cisnienie w ukladzie jak bym dopiero z trasy wrocil. > Poza tym jak mam odkrecony korek zbiorniczka to po dodaniu gazu > pojawia sie wir a pozniej potrafi plyn wyrzucic. Jesli moja > diagnoza jest poprawna to moze ktos zna przyblizony koszt > wymiany uszczelki. Dzieki za odpowiedzi. Pozdrawiam. Zdejmij odme-krótki lacznik gumowy, ktory wchodzi w pokrywe zaworow po prwej stronie silnika(stojac przodem do auta). Jesli tam bedzie majonez to znaczy ze to UPG. Mi tez ostatnio padla UPG i ani majonezu pod korkim ani kopcenia nie bylo-za to majonez byl w odmie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sklejek Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 warto tez sprawdzić stopień sprężania kompresji to w zupełności by Ciebie upewiło czy to UPG pozdr sklejek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 Z pewnością kolega miał na myśli pomiar kompresji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.