Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tajemnicze ucieczki 30l LPG/noc

Featured Replies

Napisano

Może coś podpowiecie...

Rok temu kupiłem uno 1.4 i.e.s 1998 rok z LPG.

Nie znam się na tym w ogóle.

Pojeździłem kilka tygodni, tankowałem LPG.

Pierwsza butla OK. Druga chyba też, ale wydało mi się, że coś za szybko gaz poszedł.

Trzecia zwiała po kilkudziesięciu kilometrach. Uznałem, że musiałem się pomylić. Zatankowałem wieczorem. Rano gazu nie było.

Pojechałem do serwisu nr 1.

Tam uznali, że ktoś "na chama" zakręcał zawór i że zawór jest uszkodzony. Naprawili zawór. Kazali jeździć. Testy zrobili, nie uciekało nic.

Wyjechałem zadowolony. Zatankowałem. Gaz zwiał.

Po iluś tygodniach wróciłem do serwisu nr 1 (czas między wizytami jest duży, bo auto mało jeździło, a ja nie miałem czasu). Sprawdzali długo, nie znaleźli nieszczelności, poregulowali. Nie wzięli ani złocisza. Kazali zrobić test pod kątem oszustwa na stacji.

Nie będę opisywał mechanizmu testowania. Dość, że chodziło o porównanie, czy problem zniknie, kiedy zmienię stację. Rzecz w tym, że tankowałem na różnych stacjach, kiedy kłopot się pojawiał. W każdym razie zatankowałem 20 litrów i... przejechałem ponad 200 km. Ucieszony zatankowałem znowu 20 l. Postawiłem samochód pod domem, a rano... gazu nie było...:/