ginx Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 jezeli kogos interesuje przerobka niesmiertelnego autka to zapraszam do dyskusji mi udalo sie osiagnac przy seryjnym silniku ok35 km i jezdzil 140.km/h oczywiscie modyfikacje ukladu hamucowego sa w tym przypadku konieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 A co to sa modyfikacje "przy seryjnym silniku ok35 km"? To seria albo nie seria, zdecyduj sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ginx Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 znaczy sie przy seryjnych tlokach i bebechach silnika nie wymieniajac zadnej mechanicznej czesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > znaczy sie przy seryjnych tlokach i bebechach silnika nie wymieniajac > zadnej mechanicznej czesci Czyli CO zrobione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luxus150 Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > jezeli kogos interesuje przerobka niesmiertelnego autka to zapraszam > do dyskusji mi udalo sie osiagnac przy seryjnym silniku ok35 km > i jezdzil 140.km/h > oczywiscie modyfikacje ukladu hamucowego sa w tym przypadku konieczne mój tez latał 140....głownie modyfikacje gaźnika, dolotu, głowicy + lekkie koło zamachowe, jak na maluszka dawało zadowalające doejście- bo głownie na tym mi zależło a nie na V-max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > mój tez latał 140.... Licznikowe czy rzeczywiste? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luxus150 Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Licznikowe czy rzeczywiste? na liczniku 140 + koła 13''....kumpel astrą jechał za mną i tez mniał 140.....ale każdy licznik przekłamuje, wiec dkładnie nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ginx Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 moj rzeczywiste sprawdzane z GPS a jezeli chodzi o odejscie to szkoda ze nie widziales miny jednego takiego wlasciciela uno chyba po dzis dzien chodzi z otwartymi ustami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Ty mi na poprzednie pytanie odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ginx Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 gaznik rozwiercony glowica ;wypolerowana (zawory od cc 900 ale to bylo pozniej) kolo zamachowe ok 40% lzejsze kola 13'' poprawiony dolot (trzeba troszke powycinac) poprawione chlodzenie(tniesz polke nad silnikiem z ta rura doprowadzajaca powietrze i wspawujesz ja z lewej strony przy wlocie powietrza wiadom zimniej = lepiej jezeli chodzi o powietrze oczywiscie) pozniej bylo jeszcze pare rzeczy ale wchodzily one juz do samego silnika wiec to ci powinno wystarczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > gaznik rozwiercony znaczy konkretnie co? > glowica ;wypolerowana (zawory od cc 900 ale to bylo pozniej) kosmetyka > kolo zamachowe ok 40% lzejsze to na moc nie wplywa > kola 13'' to tym bardziej > poprawiony dolot (trzeba troszke powycinac) > poprawione chlodzenie(tniesz polke nad silnikiem z ta rura > doprowadzajaca powietrze i wspawujesz ja z lewej strony przy > wlocie powietrza wiadom zimniej = lepiej jezeli chodzi o > powietrze oczywiscie) > pozniej bylo jeszcze pare rzeczy ale wchodzily one juz do samego > silnika wiec to ci powinno wystarczyc Czyli skad te 35 kucy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ginx Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > znaczy konkretnie co? > kosmetyka > to na moc nie wplywa > to tym bardziej > Czyli skad te 35 kucy??? ale 40% lzejsze wplynelo na moment:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > ale 40% lzejsze wplynelo na moment:P Jestes pewien? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > ale 40% lzejsze wplynelo na moment:P skoro nie wyplywa na moc, to na moment tez nie, bo moc to jest przeliczenie momentu i obrotow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > skoro nie wyplywa na moc, to na moment tez nie, bo moc to jest > przeliczenie momentu i obrotow. Oj cicho Dalem mu szanse na poprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ginx Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Oj cicho Dalem mu szanse na poprawe no widzisz nie wszyscy chca zebys mnie zagial ale ty wszysko wiesz wiec po co sie rozpisuje przepraszam ze tak daleko zabrnalem w robieniu z siebie glupka no nic za skroty myslowe trzeba poniesc kare Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ginx Napisano 7 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 a poza tym ie jestem inz wiec nie musze wszystkiego wiedziec po odciazeniu kola samochod zaczal lepiej przyspiszac co pewnie mialo zwiazek z tym iz silnik latwiej sie wkrecal na obroty bo mial mniejszy moment bezwladnosci no ale moze sie myle to mnie popraw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 >> glowica ;wypolerowana (zawory od cc 900 ale to bylo pozniej) > kosmetyka Kosmetyka? To w maluchu chyba sporo daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 Daj spokój.. nie warto.. Ten kącik odwiedzają czasem spece którym nie wytłumaczysz. Wiedzą wszystko a sami jeżdzą serią i z tuningiem mają tyle wspólnego co poteoretyzować.. Nie mówię, że sam mam coś wyjątkowego ale.. wiesz o co chodzi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > na liczniku 140 + koła 13''.... Miałeś depresję czy świadomie to robiłeś? 140 Maluchem toż to samobójstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Daj spokój.. nie warto.. Ten kącik odwiedzają czasem spece którym > nie wytłumaczysz. Wiedzą wszystko a sami jeżdzą serią i z > tuningiem mają tyle wspólnego co poteoretyzować.. Nie mówię, że > sam mam coś wyjątkowego ale.. wiesz o co chodzi.. Nie bądź taki skromny... wydech pierwsza klasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Miałeś depresję czy świadomie to robiłeś? 140 Maluchem toż to > samobójstwo 130 to mial licznikowe ile przeklamywalo to inna sprawa. Moj kaszword smigal 130 ponad licznikowe a mial glowice poprawiona tylko i podregulowany gaznik Rekors V-max mial znajomy kierowca rajdowy. Mial malucha z silnikiem 1,1do zabawy i jak jechal na KJS do wroclawia to trafili go na radar .... 173 Puscili go bo stwierdzili ze niemozliwe. Ale teraz wszystko jest mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Nie bądź taki skromny... > wydech pierwsza klasa. Kolega do konca zycia bedzie wysmiewany z tego wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Kosmetyka? To w maluchu chyba sporo daje. To to ja wiem ale nie wspomniane 35KM ps. miałem 5 kaszlaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > no widzisz nie wszyscy chca zebys mnie zagial > ale ty wszysko wiesz wiec po co sie rozpisuje > przepraszam ze tak daleko zabrnalem w robieniu z siebie glupka > no nic za skroty myslowe trzeba poniesc kare Już nie bądź taki wrażliwy. Dałem tylko do przemyślenia to co napisałeś ps. jak na ten kącik byłem delikatny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > Nie bądź taki skromny... > wydech pierwsza klasa. Jak mogles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > To to ja wiem ale nie wspomniane 35KM > ps. miałem 5 kaszlaków A teraz masz 107 z KNem Jest postep Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2007 > A teraz masz 107 z KNem > Jest postep To fajnie a coś z twojej wypowiedzi w ogóle wynika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2007 > To fajnie a coś z twojej wypowiedzi w ogóle wynika? Wynika, ze masz Peugeot 107 z KNem. To wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2007 > jezeli kogos interesuje przerobka niesmiertelnego autka to zapraszam > do dyskusji mi udalo sie osiagnac przy seryjnym silniku ok35 km > i jezdzil 140.km/h > oczywiscie modyfikacje ukladu hamucowego sa w tym przypadku konieczne Wejdz na moja stronei poczytaj o mozliwych przerobkach malucha. Zabawa z seryjnym silnikiem poporstu mija sie z celem. Dochodzi sie do pewnego momentu, kiedy silnik osiaga 40KM i po 1000km trzeba robic remonta, a kasy wywalone tyle, ze spokojnie wystraczyloby na chcoaciazby 900ccm. Dla mnie to i tak za malo - ja zaczalem od silnika 1.1 a na 1.2 i skrynce od cc700 skonczylem. Na razie. W chwili obecnej buduje sie kolejne 1.2 MPI e BISie jako zupelnie nowy projekt, ktorego jeszcze nikt nie robil. Dosc przyslosciowy. A co do mojego poprzendiego malucha to smigalem nim spokojnie 160, a maxa mialem ponad 175 i jeszcze byl zapas, ale juz troche odwagi zabraklo. Teraz bedzie mozna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2007 > Wynika, ze masz Peugeot 107 z KNem. To wystarczy. Brawo, coz za przemyslenia Byle tak dalej, trzymam kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 > Kosmetyka? To w maluchu chyba sporo daje. Samo wywalenie tapicerki i wszystkiego co demontowalne z wnętrza dało odczuwalny efekt. Zmienienie seryjnego gaźnika spowodowało tylko tyle, że przestał przerywać na wybojach. Zabawa z wałkiem (seryjnym), obróbką głowicy, obróbką zamachu i dolotu dała naprawdę odczuwalne rezultaty w przyśpieszaniu z dołu Na zimę napewno mi wystarczy, a nawet stawiająć malca z dwójki na mokrym asfalcie, mam w tej chwili przysłowiową "rezerwę" mocy co by nie trzasnąć Altonena. To jest właśnie kosmetyka... Ale jeżeli ktoś jeździł rallycrossowym kaszlem, to wie jakich wrażeń ta zabawka może dostarczyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ginx Napisano 18 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 > > Ale jeżeli ktoś jeździł rallycrossowym kaszlem, to wie jakich wrażeń > ta zabawka może dostarczyć... i w pelni sie z tym zgadzam sam startowalem w regionalnych wyscigach mialem klatke w aucie i dwa kubly i nawet na seryjnym setupie bylo calkiem niezle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sobi126 Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 > Miałeś depresję czy świadomie to robiłeś? 140 Maluchem toż to > samobójstwo ja jechałem swoim malcem 170 i wcale nie było żle... może troche głośno, ale bardzo przyjemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badlook Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 Panowie prędkość, prędkość, prędkość, przeczytałem tu ze 40 postów poświęconych żyłowaniu silnika w maluchu. Ja mam obecnie silnik poskładany od podstaw, głowica -4,7mm (na miedzianej uszczelce), polerowane kanały, zgrane z kolektorami, gaźnik f74,120,190(ludzie w temacie wiedzą o co chodzi) koło zamachowe 2,95kg(seria 6,5-7,5kg), wałek rozrządu 555 kałuża motor sport i auto nie jeździ zapier.... ale zanim wrzuciłem ten silnik przygotowywałem do tego bude- wymieniłem zawieszenie, hamulce(obecnie tarcze), układ kierowniczy(obecnie przekładnia listwowa z bisa), wybebeszyłem środek, kupiłem kubły, szelki i klatke, bo po co wam w maluchu silnik który ma nawet 1000koni, jak wy wchodząc nim w zakręt 60km/h wywalicie sie na bok, a podczas próby hamowania z np tych 170 hamulec sie skończy gdzieś na 100(przynajmniej kumpel tak miał- ma w malcu 1,0l z uno). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > Panowie prędkość, prędkość, prędkość, przeczytałem tu ze 40 postów > poświęconych żyłowaniu silnika w maluchu. Ja mam obecnie silnik > poskładany od podstaw, głowica -4,7mm (na miedzianej uszczelce), > polerowane kanały, zgrane z kolektorami, gaźnik f74,120,190(ludzie w > temacie wiedzą o co chodzi) > koło zamachowe 2,95kg(seria 6,5-7,5kg), > wałek rozrządu 555 kałuża motor sport i > jak wy wchodząc nim w zakręt 60km/h wywalicie > sie na bok, a podczas próby hamowania z np tych 170 hamulec sie > skończy gdzieś na 100(przynajmniej kumpel tak miał- ma w malcu 1,0l z > uno). Sory mistrzu. Nauczaj nas niedouczonych ktory by sie zabili na pierwszym zakrecie. Dyskusja jest o modyfikacjach silnika co nie oznacza ze modyfikacje zawieszenia trzeba pominac . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > Panowie prędkość, prędkość, prędkość, przeczytałem tu ze 40 postów > poświęconych żyłowaniu silnika w maluchu. Ja mam obecnie silnik > poskładany od podstaw, głowica -4,7mm (na miedzianej uszczelce), > polerowane kanały, zgrane z kolektorami, gaźnik f74,120,190(ludzie w > temacie wiedzą o co chodzi) > koło zamachowe 2,95kg(seria 6,5-7,5kg), > wałek rozrządu 555 kałuża motor sport i > auto nie jeździ zapier.... > ale zanim wrzuciłem ten silnik przygotowywałem do tego bude- > wymieniłem zawieszenie, hamulce(obecnie tarcze), > układ kierowniczy(obecnie przekładnia listwowa z bisa), wybebeszyłem > środek, kupiłem > kubły, szelki i klatke, bo po co wam w maluchu silnik który > ma nawet 1000koni, jak wy wchodząc nim w zakręt 60km/h wywalicie > sie na bok, a podczas próby hamowania z np tych 170 hamulec sie > skończy gdzieś na 100(przynajmniej kumpel tak miał- ma w malcu 1,0l z > uno). Niestety nie każdy tak myśli. Dla wielu tuning(mechaniczny) kończy się tam gdzie dla fachowca dopiero się zaczyna.Nie samym silnikiem auto jedzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ginx Napisano 26 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 zgodze sie z toba ale widzialem tez takich ktorzy swoj "tuning" koncza na zalozeniu krutszych sprezyn i bajeranckiego buczacego tlumika ktory nawet nie dodaje mocy a potem sprawa konczy sie tak jak w warszawie ze koles na wyboju wyskoczyl kalibra i wpadl na slup wiaduktu no bo przeciez mial 'sportowe zawieszenie'..... no ale tez tak mozna nie?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luxus150 Napisano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2007 > Panowie prędkość, prędkość, prędkość, przeczytałem tu ze 40 postów > poświęconych żyłowaniu silnika w maluchu. Ja mam obecnie silnik > poskładany od podstaw, głowica -4,7mm (na miedzianej uszczelce), > polerowane kanały, zgrane z kolektorami, gaźnik f74,120,190(ludzie w > temacie wiedzą o co chodzi) > koło zamachowe 2,95kg(seria 6,5-7,5kg), > wałek rozrządu 555 kałuża motor sport i > auto nie jeździ zapier.... > ale zanim wrzuciłem ten silnik przygotowywałem do tego bude- > wymieniłem zawieszenie, hamulce(obecnie tarcze), > układ kierowniczy(obecnie przekładnia listwowa z bisa), wybebeszyłem > środek, kupiłem > kubły, szelki i klatke, bo po co wam w maluchu silnik który > ma nawet 1000koni, jak wy wchodząc nim w zakręt 60km/h wywalicie > sie na bok, a podczas próby hamowania z np tych 170 hamulec sie > skończy gdzieś na 100(przynajmniej kumpel tak miał- ma w malcu 1,0l z > uno). ja u siebie nie mogłem zegrać f74 żeby na wolnych ładnie cykał....udało Ci sie to obejść, czy nie mniałeś z tym problemów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 12 Października 2008 Udostępnij Napisano 12 Października 2008 prędzej zmienia się zawory ssące z cc700 a nie 900 no ale ja się nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.