maarta Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 mam pytanko poradzil sobie moze ktos z ogrzewaniem w uno poniewaz to jest moja pierwsza zima z tym autkiem nie wiem co zrobic bo jest strasznie zimno w aucie a moze ktos wpadł na pomysl co z tym zrobic z gory dziekuje za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > mam pytanko poradzil sobie moze ktos z ogrzewaniem w uno poniewaz to > jest moja pierwsza zima z tym autkiem nie wiem co zrobic bo jest > strasznie zimno w aucie a moze ktos wpadł na pomysl co z tym > zrobic > z gory dziekuje za odpowiedzi Odpowietrzyć układ, sprawdzić działanie termostatu, ewentualnie zaworek przy nagrzewnicy, a i nie oczekiwac cudów w postaci lecącego ciepłego powietrza z bocznych kratek - TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > mam pytanko poradzil sobie moze ktos z ogrzewaniem w uno poniewaz to > jest moja pierwsza zima z tym autkiem nie wiem co zrobic bo jest > strasznie zimno w aucie a moze ktos wpadł na pomysl co z tym > zrobic > z gory dziekuje za odpowiedzi Jeśli masz LPG to do wywalenia dławik w komorze silnika na przewodach od nagrzewnicy. I przeróbka nagrzewnicy opis U mnie też było zimno, wywaliłem dławik, zmieniłem płyn chłodniczy, ustawiłem zaworek nagrzewnicy bo nie otwierał się do końca i przerobiłem nagrzewnicę. Teraz to prawie sauna jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > U mnie też było zimno, wywaliłem dławik gdzie on jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 Zamknąć dopływ powietrza ze środkowych nawiewów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krowka Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 >a i nie oczekiwac cudów w postaci > lecącego ciepłego powietrza z bocznych kratek - TTTM Według instrukcji obsługi, w wersji z zamykanym obiegiem powietrza, ciepłe powietrze wieje wszystkimi kratkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > Według instrukcji obsługi, w wersji z zamykanym obiegiem powietrza, > ciepłe powietrze wieje wszystkimi kratkami czyli w tych z klimą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maarta Napisano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 aha czyli widze ze nie wiele mozna zrobic najlepiej kupic inny samchod oby ta zima byla lagodna bo zamarzne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > aha czyli widze ze nie wiele mozna zrobic najlepiej kupic inny > samchod oby ta zima byla lagodna bo zamarzne jak zamarzasz to masz coś nie tak zobacz zawór nagrzewnicy, termostat, nalej płynu, odpowietrz nagrzewnice i powinno być ok przy tych mrozach co teraz są to ogrzewanie daje rade nagrzać auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zefir Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > aha czyli widze ze nie wiele mozna zrobic najlepiej kupic inny > samchod oby ta zima byla lagodna bo zamarzne musisz mieć coś nie tak bo u mnie to bez problemu wnętrze nagrzewa w obydwóch uniakach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 no u mnie w tym roku też coś nie-halo... zawór wymieniony, płyn zawsze Paraflu, termostat 2letni i zimno a oba węże od nagrzewnicy gorące!! czyżby wentylator, albo "odcięcie" powietrza jakieś?? albo syf na nagrzewnicy bo jak dam went. na III bieg to jakoś niespecjalnie wieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > gdzie on jest? U mnie był w komorze silnika na wężach do nagrzewnicy, plastikowe kolanka, zamiast puszczać cały płyn na nagrzewnicę to część szła poza nią przez dławik, wywaliłem i jest lepiej. Ja mam włoską wersję jeszcze, nie wiem czy w polskich to też jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > no u mnie w tym roku też coś nie-halo... zawór wymieniony, płyn > zawsze Paraflu, termostat 2letni i zimno a oba węże od > nagrzewnicy gorące!! czyżby wentylator, albo "odcięcie" > powietrza jakieś?? albo syf na nagrzewnicy bo jak dam went. na > III bieg to jakoś niespecjalnie wieje możliwe ze jesienią nawaliło ci liści i zapchało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maarta Napisano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > musisz mieć coś nie tak bo u mnie to bez problemu wnętrze nagrzewa w > obydwóch uniakach nie no u mnie tez sie nagrzeje ale z reguly jak dojade do miejsca docelowego ale chyba musze sie po swietach przejechac sie do mechanika zeby sprawdzil wszystko czy jest wporzadku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejvip39 Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > musisz mieć coś nie tak bo u mnie to bez problemu wnętrze nagrzewa w > obydwóch uniakach Witam!! To i ja tak przy okazji podwiesze sie pod temat jak jest z tym pokretłem po prawej stronie? max w prawo bierze powietrze z zewnątrz a max w lewo bierze z kabiny?normalnie zakrecone to jest bo u mnie w lewej skrajnej pozycji to coś cieniutko dmucha a czy cieplej chyba nie ale na pewno słabiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 to jest pokrętło od regulacji siły nawiewu w lewo powietrze min w prawo powietrze max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > Witam!! > To i ja tak przy okazji podwiesze sie pod temat jak jest z tym > pokretłem po prawej stronie? max w prawo bierze powietrze z > zewnątrz a max w lewo bierze z kabiny?normalnie zakrecone to > jest bo u mnie w lewej skrajnej pozycji to coś cieniutko dmucha > a czy cieplej chyba nie ale na pewno słabiej. To pokrętło jest [kurza twarz]**, nie wiem po co wstawili, jak dasz max w lewo to prawie zamyka kanał powietrzny takim kawałkiem blachy, całkiem nie zamyka zostaje z 2cm szczeliny. Ale po co to jest I tak wentylator jest do kitu, huku pełno a ledwo dmucha. W każdym aucie jest wentylator bębnowy a tutaj "piórowy" jak od chłodnicy i dlatego jest lipa. Do tego mi skubany piszczy i wali zakłócenia na radio (iskrzą szczotki), a żeby cokolwiek zrobić trzeba wydzierać nagrzewnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel484 Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > nie no u mnie tez sie nagrzeje ale z reguly jak dojade do miejsca > docelowego ale chyba musze sie po swietach przejechac sie do > mechanika zeby sprawdzil wszystko czy jest wporzadku jak ja oddałem do mechanika bo też nie grzało, to zrobił tak ze tylko grzeje i nie da się wyłączyć ciepłego powietrza póki zima to nie źle- przyjdzie lata będzie gorsza sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2007 > Odpowietrzyć układ, sprawdzić działanie termostatu, ewentualnie > zaworek przy nagrzewnicy, a i nie oczekiwac cudów w postaci > lecącego ciepłego powietrza z bocznych kratek - TTTM W moim UNO, też zimnio niczym w lodówce. Powidz jak można sprawdzić czy układ jest zapowietrzony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rockybor Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 popieram kolegow, walczylem z tym wszystkim co opisali i mialem dalej nie zadawalajacy wynik, az tu nagle postanowilem wyjac pompe wody i okazalo sie ze mialem prawie wszystkie lopatki zjedzone ) , wiec u mnie byl za slaby obieg plynu co dawalo mizerny efekt ogrzewania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 To teraz ja sie podlaczam do temata... 899- w miescie po krootkim dystansie leci letnie, po korkach leci upal, w trasie leci letnie( dystans 80km, temp na zewnatrz -4stopnie). Zaslonilem chlodnice podczas powrotu ,w trasie, i grzal elegancko... Czyzby termostat?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 Termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czesiek_ Napisano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2007 Po kupnie auta miałem to samo.. jednak po wymianie płynu i odpowietrzeniu problem jakby znikł. Jakby bo przy oszczędnej jeździe w góry na deche potrafi czasem być w bluzie zimno i trzeba mu troszke obrotów przycisnąć. I nie wiem czy macie podobną sytuacje ale gdy jade nawet długo to elegancko grzeje natomiast przy zwolnieniu przy skręcaniu czuć zimniejsze powietrze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2007 Termostat powinien przepuszczać płyn wg wartości nominalnej czyt. 82* Co? (zakładając że jest sprawny?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmajek Napisano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2007 Haha ogrzewanie w Uno porażka, nie dość że mam stałą niekontrolowaną wymianę powietrza z zewnątrz, powodem jest dziura w drzwiach kierowcy, się zadomowiła to jak zostawie go z godzinę na polku w niskiej temperaturze to zamarza mi przednia szyba od środka i zewnątrz, na nic litry płynu do spryskiwaczy, nawet zimowy mi zamarzana szybie, , nie ma na to rady, trzeba odczekać z 15 min na full ogrzewaniu i nawiewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2007 Próbowałeś zamontować spryskiwacze od wewnątrz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmajek Napisano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2007 > Próbowałeś zamontować spryskiwacze od wewnątrz? Dobra myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2007 > Dobra myśl Wiem, znany jestem z pozytywnego myślenia. Daj znac jak zaczniesz projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maarta Napisano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 a ma ktos moze dmuchawe bo wlasnie sie zastanawiam czy warto wywalac piniadze na to urzadzonko bo rozne opinie chodza o nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > a ma ktos moze dmuchawe bo wlasnie sie zastanawiam czy warto wywalac > piniadze na to urzadzonko bo rozne opinie chodza o nim a co nie masz dmuchawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuba064 Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 Są dwa sposoby aby wiatrak od nagrzewnic przestał piszczeć I odkręcić podszybie i od strony kierowcy wsadzić rękę (musi być szczupła) ze smarem na palcu i wetknąć ten samr na iglice wiatraka. II jest trochę łatwiejsza sam go wypróbowałem ze 2 tygodnie temu i poskutkowało. Trzeba odkręcić lewa śrubkę trzymająca ta blachę na której wisi "bańka" z płynem od spryskiwacza, w szczelinę po śrubce wkładamy wężyk z płynem WD-40 lub jakiś inny płyn penetrująco smarujący i psikamy kilka razy, potem odpalamy wentylacje niech pochodzi ze 2 - 3 min wyłączamy i znowu psikamy. Cały bajer polega na tym ze otwór ten wypadam prawie po środku tej iglicy na której wisi ten wentylator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 (...) > śrubce wkładamy wężyk z płynem WD-40 lub jakiś inny płyn > penetrująco smarujący i psikamy kilka razy, potem odpalamy (...) WD-40 nie jest dobrym pomysłem lepiej użyć jakiś silikon albo zwykłej oliwy WD świetnie wypłukuje wszelkiego rodzaju smary pozostawiając elegancką powierzchnię do tracia lub rdzewienia ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maarta Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > a co nie masz dmuchawy? no chodzi mi o taka dodatkowa za 50 zł co mozna na allegro kupic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > no chodzi mi o taka dodatkowa za 50 zł co mozna na allegro kupic Zapodaj linka to oblukamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maarta Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > Zapodaj linka to oblukamy. http://www.allegro.pl/item285733452_grzejnik_dmuchawa_samochodowy_odmrazacz_german_12v.html lub http://www.allegro.pl/item286421995_nagrzewnica_samochodowa_dmuchawa_12v_150w_warszaw.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 Całkiem ciekawa sprawa , przyznam , że nie widziałem czegoś takiego zamontowanego w aucie, ale może i zdaje egzamin. Niedrogo , można by wypróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slejzi Napisano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2008 witam, tez niedawno posiadam uno 889ccm i tez afryki w srodku nie mam, myslałem zadowolony przesiadajac sie z malucha na uno mysle super nagrzewnica bedzie łądnie grzac.... coś nie bardzo grzeje ale spokojnie w malcu zrobiłem ogrzewanie ze jeździłem w krotkim rekawku to i uno rozgryze chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2008 > rekawku to i uno rozgryze chyba Powodzonka , a i witaj i uzupełnij profil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gpondo Napisano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2008 > ale spokojnie w malcu zrobiłem ogrzewanie ze jeździłem w krotkim > rekawku to i uno rozgryze chyba do rozgryzania duzo nie masz: odpowietrz nagrzewnice, sprawdz termostat, po wymianie na sprawny jest cieplutko, ze nie daje sie wytrzymac GP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2008 > do rozgryzania duzo nie masz: odpowietrz nagrzewnice, sprawdz > termostat, po wymianie na sprawny jest cieplutko, ze nie daje > sie wytrzymac > GP Może być jeszcze inna przypadłość (ja tak miałem i ostatnie mrozy zmotywowały mnie by się tym zająć) Mogło przydarzyć sie tak, że pokrętło od "ciepłoty" przeskoczyło na ząbkach i zawór nagrzewnicy nie jest otwierany do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2008 > witam, tez niedawno posiadam uno 889ccm i tez afryki w srodku nie ma Jak wyżej napisałem - pokrętło na max i dmuchawa na 1 bieg - sprawdź jakie leci powietrze, później zwiększ bieg i sprawdź czy nie leci chłodniejsze. Jeśli tak to przepływ przez nagrzewnicę jest ograniczony (zakładając, że jest odpowietrzona i poziom płynu jest odpowiedni) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gpondo Napisano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2008 faktycznie i taka mozliwosc jest, to pokretlo i sam zawor delikatny jest GP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slejzi Napisano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2008 dokładnie nie wiem gdzie jest ten termostat i zawor termostat to wiem jak wyglada ale jak ten zawor ?? a spytam sie Ciebie GP czy Ty masz tak przerobione ogrzewanie ze leci Ci z srodkowych kratek ciepło czy tylko korzystasz z nawiewu na szybe i na nogi jak ja i po tych wszystkich zabiegach masz ciepło w aucie nie przerabiając niczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2008 > dokładnie nie wiem gdzie jest ten termostat i zawor termostat to wiem > jak wyglada ale jak ten zawor ?? a spytam sie Ciebie GP czy Ty > masz tak przerobione ogrzewanie ze leci Ci z srodkowych kratek > ciepło czy tylko korzystasz z nawiewu na szybe i na nogi jak ja > i po tych wszystkich zabiegach masz ciepło w aucie nie > przerabiając niczego http://fiatuno.pl/fiatuno,1,623.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czesiek_ Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > Jak wyżej napisałem - pokrętło na max i dmuchawa na 1 bieg - sprawdź > jakie leci powietrze, później zwiększ bieg i sprawdź czy nie > leci chłodniejsze. Jeśli tak to przepływ przez nagrzewnicę jest > ograniczony (zakładając, że jest odpowietrzona i poziom płynu > jest odpowiedni) Dokładnie tak mam! Jak się zabrać za naprawę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > Dokładnie tak mam! Jak się zabrać za naprawę? Bardzo prosto. Chwytasz za pokrętła temperatury i intensywności nawiewu i wyciągasz je, podważasz delikatnie śrubokrętem uchwyty od regulacji strumienia powietrza (te suwaki) i także je wyciągasz. W miejscach gdzie znajdowały się pokrętła są małe śrubki - odkręcasz je i zdejmujesz panel od regulacji i niech zwisa sobie swobodnie na przewodach. tu masz opis Włóż pokrętło regulacji temp, przekręć je na max i przytrzymaj. Włóż śrubokręt głębiej w mechanizm (będziesz widział tą część elementu regulacji zaznaczoną na czerwono) Naciśnij na nią delikatnie (odegnie się nieznacznie do tyłu) , a pokrętło przyciągnij do siebie i delikatnie obróć w lewo (o ząbek lub dwa). Wyciągnij śrubokręt i sprawdź czy pokrętło dochodzi do końca skali max - jeśli tak to powtórz operację. Cały zabieg może spowodować, że pokrętło nie będzie dochodziło na max, a na min nadal będzie leciało letnie powietrze - wtedy należy cofnąć pokrętło. Później składasz wszystko w całość i cieszysz się sauną w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KROLIK Napisano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2008 > Jak wyżej napisałem - pokrętło na max i dmuchawa na 1 bieg - sprawdź > jakie leci powietrze, później zwiększ bieg i sprawdź czy nie > leci chłodniejsze. Jeśli tak to przepływ przez nagrzewnicę jest > ograniczony (zakładając, że jest odpowietrzona i poziom płynu > jest odpowiedni) u mnie jest dokładnie tak jak kolega napisał(zaznaczam że wymieniłem termostat,jest nowe borygo a układ odpowietrzony) grzanie na max a im wyższy bieg to zimniejsze powietrze leci-jutro wyprubuje powyższy patent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slejzi Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 mi sie nie chciało tam grzebac i poprostu nachyliłem sie w aucie od strony pasazera i reką złapałem linke od zaworu nagrzewnicy i otwarłem na maksa tez mam te ząbki przestawione ale zostawie se to na sobote a jak narazie otwarłem recznie to na maxa odpowietrzyłem układ i łądnie grzeje ponizej fotka tej linki co ciągłem (znajduje sie to troche na lewo pod schowkiem na bloku nagrzewnicy )dla takich jak ja nie majacy przez tydzien czasu na przestawianie tych pokręteł a recznie zajmuje to dosłownie chileczke http://www.fiatuno.pl/magazyn/obraz/Glaca-ampul.jpg http://www.fiatuno.pl/magazyn/obraz/Glaca-stary.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
8i5h0p Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 Czy chłodne powietrze lecące podczas postoju na wolnych obrotach to normalne zjawisko w Uniaku czy to wina pompy wody?? Bo podczas jazdy leci super gorące ale na jałowym chłodno..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2008 > Czy chłodne powietrze lecące podczas postoju na wolnych obrotach to > normalne zjawisko w Uniaku ?? Nie, powinno być gorące jak z czajnika nawet na postoju - mój tak miał, później mu przeszło, a teraz znowu tak ma , Możliwe, że obieg płynu jest słaby - wycierające się skrzydełka pompy wody to też spotykany objaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.