azja Napisano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 witajcie, pytanie na dziś jest takie - jak pomóc tej, za przeproszeniem, francy dać się wykręcić zapieczona na amen, nawet od spodu (z kanału) nie szło ruszyć tzn. może i by poszło, ale... szkoda by było ukręcić jakiś czas temu w corsie z podobnego rocznika oryginalna sonda dała się bez większego kłopotu wykręcić, a tu kaplica... polać (czym?) grzać palnikiem? jeśli ma ktoś doświadczenia, chętnie posłucham aaa, byłbym zapomniał kupiłem dziś sondę NTK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 Ja zawsze uzywam środka o nazwie ,,penetrus" pomaga. Tylko oczywiście na zimny kolektor. Podgrzewanie nic nieda według mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 > witajcie, > pytanie na dziś jest takie - jak pomóc tej, za przeproszeniem, francy > dać się wykręcić > zapieczona na amen, nawet od spodu (z kanału) nie szło ruszyć > tzn. może i by poszło, ale... szkoda by było ukręcić > jakiś czas temu w corsie z podobnego rocznika oryginalna sonda > dała się bez większego kłopotu wykręcić, a tu kaplica... > polać (czym?) > grzać palnikiem? > jeśli ma ktoś doświadczenia, chętnie posłucham > aaa, byłbym zapomniał > kupiłem dziś sondę NTK Jako że mam często do czynienia z zapieczonymi śrubami i nakrętkami jedyna metoda jaką stosuję to grzanie palnikiem który mam zawsze pod ręką. Nie ma żadnych problemów z wykręceniem. Jednak czasami trzeba grzać kilka razy bo jak element z lekka ostygnie to lubi się zaprzeć. BTW też będę wymieniał sondę i na pewno od razu podejdę z palnikiem do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 U mnie najpierw idzie nafta (jestem za skąpy na WD ) i po dobroci oczkowym. Jak nie idzie to stukam lekkim młotkiem w klucz. 90% śrub daje się tak odkręcić, lub się ukręca Jeśli grzeję palnikiem to przed samą próbą odkręcenia owijam delikwenta mokrą szmatą co by się troszkę skurczył. Myślę, że najlepiej odkręcić oporną sondę po krótkiej jeździe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 > Myślę, że najlepiej odkręcić oporną sondę po krótkiej jeździe. ano właśnie próbowałem na ciepłym kolektorze dzięki wszystkim za podpowiedzi w poniedziałek napiszę czy się udało i z jakim rezultatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 Bo robiłeś jak swoje, a to trzeba pier....nąć jak w metal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 > Bo robiłeś jak swoje, a to trzeba pier....nąć jak w metal ehem, a potem wykręcać kolektor wylotowy...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 Czasem palniczek ale najczęściej odrdzewiacz INNOTECA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2008 Podobny temat miałem - Corsa A Bałem się, że mi się rozleci w rękach przy próbie odkręcenia. Przez dwa dni (samochód stał) podchodziłem co kilka godzin polałem WD-40. Pierwsza próba przyniosła efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2008 zapomniałem napisać w poniedziałek sonda się poddała 20-30 minut lania WD-40 i dała się ruszyć wtedy już po trochu lewo-prawo i wylazła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.