Skocz do zawartości

Tankowanie ON


twa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć zdażenie jakie miałem podczas tankowania (odrazu powiem na wstępie że jest to mój pierwszy diesel i pierwsze tankowanie).

Tankuje do pełna pierwsze odbicie więc kończę tankowanie - po powrocie z kasy wsiadam odpalam a tutaj wskazówka nawet nie doszła do ostatniej kreski - czy coś jest nie tak ze zbiornikiem i rurami doprowadzającymi paliwo - czy poprostu trza lać doputy się nie wyleje i wtedy będzie do pełna

I druga sprawa co sądzicie o paliwie shell diesel Extra a np ekodiesel z Orlenu lub zwykły diesel z BP

Jakieś sugestie co do wyboru paliwa

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć zdażenie jakie miałem podczas

> tankowania (odrazu powiem na wstępie że jest to mój pierwszy

> diesel i pierwsze tankowanie).

> Tankuje do pełna pierwsze odbicie więc kończę tankowanie - po

> powrocie z kasy wsiadam odpalam a tutaj wskazówka nawet nie

> doszła do ostatniej kreski - czy coś jest nie tak ze zbiornikiem

> i rurami doprowadzającymi paliwo - czy poprostu trza lać doputy

> się nie wyleje i wtedy będzie do pełna

> I druga sprawa co sądzicie o paliwie shell diesel Extra a np

> ekodiesel z Orlenu lub zwykły diesel z BP

> Jakieś sugestie co do wyboru paliwa

> pozdrawiam

Moze wczesnie odbija a moze wskaznik zle pokazuje. Nie wiadomo. Nie dowiesz dopuki ci paliwa nie zabraknie zeby.GIF

Co do paliwa to polecam kupowac zwykle paliwo na porzadnej stacji np Shell.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć zdażenie jakie miałem podczas

> tankowania (odrazu powiem na wstępie że jest to mój pierwszy

> diesel i pierwsze tankowanie).

> Tankuje do pełna pierwsze odbicie więc kończę tankowanie - po

> powrocie z kasy wsiadam odpalam a tutaj wskazówka nawet nie

> doszła do ostatniej kreski - czy coś jest nie tak ze zbiornikiem

> i rurami doprowadzającymi paliwo - czy poprostu trza lać doputy

> się nie wyleje i wtedy będzie do pełna

> I druga sprawa co sądzicie o paliwie shell diesel Extra a np

> ekodiesel z Orlenu lub zwykły diesel z BP

> Jakieś sugestie co do wyboru paliwa

> pozdrawiam

Mi tez odbija wcześniej.Jak zatankuję i 1 raz odbije pistolet to na wskaźniku mam ciut ponad kreskę oznaczającą 50 L potem jeszcze sporo można dolać a wskaźnik i tak nie osiąga max. Myślę, że wina leży w pienieniu się ropy i jak lejesz cały zbiornik piany więceji odbija wcześniej. Tak ja sobie to tłumaczę. Dodam że nie zaobserwowałem na wlewie żadnego odpowietrznika jak kiedyś któryś z kolegów sugerował , że jego wciśnięcie powoduje możliwość zatankowania na maxa

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć zdażenie jakie miałem podczas

> tankowania (odrazu powiem na wstępie że jest to mój pierwszy

> diesel i pierwsze tankowanie).

> Tankuje do pełna pierwsze odbicie więc kończę tankowanie - po

> powrocie z kasy wsiadam odpalam a tutaj wskazówka nawet nie

> doszła do ostatniej kreski - czy coś jest nie tak ze zbiornikiem

> i rurami doprowadzającymi paliwo - czy poprostu trza lać doputy

> się nie wyleje i wtedy będzie do pełna

> I druga sprawa co sądzicie o paliwie shell diesel Extra a np

> ekodiesel z Orlenu lub zwykły diesel z BP

> Jakieś sugestie co do wyboru paliwa

> pozdrawiam

Ja leje póki nie odbije i potem wyciągam i wkładam z powrotem pistolet i w ten sposób dolejesz na max. A co do paliwa to może tak wyszło, ale w/g mnie najlepszy olej z tych zwykłych to na Shelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzecz jasna, że ON się pieni - pozostaje kwestia tylko jak bardzo, a to zależy gdzie tankujesz. Osobiście po pierwszym odbiciu dolewam do baku min 5L ON, z tym, że trochę to czasu zajmuje - trzeba mieć cierpliwość i liczyć na cierpliwość innych, szczególnie tych stojących za Tobą w kolejce do tankowania.

Przestaje dolewać jak widzę płynny ON we wlewie a jego poziom się nie obniża - wówczas mam pewność, że zatankowałem pod tzw. "korek".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rzecz jasna, że ON się pieni - pozostaje kwestia tylko jak bardzo, a

> to zależy gdzie tankujesz. Osobiście po pierwszym odbiciu

> dolewam do baku min 5L ON, z tym, że trochę to czasu zajmuje -

> trzeba mieć cierpliwość i liczyć na cierpliwość innych,

> szczególnie tych stojących za Tobą w kolejce do tankowania.

> Przestaje dolewać jak widzę płynny ON we wlewie a jego poziom się nie

> obniża - wówczas mam pewność, że zatankowałem pod tzw. "korek".

wejdzie po 1 odbiciu faktycznie sporo ale nigdy nie mam cierpliwości tak długo stać i dolewać i kończy się na 2-3 odbiciu grinser006.gif

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze wczesnie odbija a moze wskaznik zle pokazuje. Nie wiadomo. Nie

> dowiesz dopuki ci paliwa nie zabraknie

> Co do paliwa to polecam kupowac zwykle paliwo na porzadnej stacji np

> Shell.

Dzięki wielkie, czyli rozumiem że wystarczy lać np. na stacji shella diesel extra zamiast verwy czy v-powera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tankuję do pierwszego odbicia i zawsze jest na wskaźniku lekko ponad max.

Tankować na markowej stacji, obojętnie czy to będzie Shell, BP, Statoil czy Orlen. Tej najdroższej ropy nie opłaca się, chyba, że dla lepszego samopoczucia, nic poza tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba ze masz za duzo kasy. Jak nie cierpisz na ich nadmiar to lej

> zwyklego Diesla.

A czy prawdą jest, że się nie zaleca hamowania silnikiem w dieslach??

Podobno źle wpływa na pracę pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To droższe paliwo mam sens... noPb jest różnica, nie tylko w cenie...

> tak samo w ON... różnią się różnymi dodatkami do paliwka...

U mnie nie ma ani różnicy w mocy ani w zużyciu paliwa, nie mam zamiaru płacić im za marketing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy prawdą jest, że się nie zaleca hamowania silnikiem w dieslach??

> Podobno źle wpływa na pracę pompy

Najlepiej może zostawić samochód w garażu, wtedy pompa nie będzie się zużywać hehe.gif

Każdy układ jest przystosowany do tego żeby hamować silnikiem, zmniejsza to też zużycie paliwa bardziej niż jazda na luzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.