spad Napisano 4 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2008 Muszę naprawić alternator i wstępnie wiem, że naprawa przekroczy cenę 400zł. Trzeba wymienić tylko rolkę napędzającą ale ona sama kosztuje ponad 300zł. Czy lepiej regenerować stary altek, czy też lepiej kupić nieoryginalny nowy np. taki . Sprzedawca daje rok gwarancji na alternator ale obawiam się, czy nie trafię na jakiś chiński wynalazek. Może ktoś z Was kupował u niego alternator. Cena jest bardzo kusząca bo wydając tyle samo kasy będę miał albo stary regenerowany alternator albo nowy zamiennik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irek88 Napisano 4 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2008 Zadzwoń i zapytaj co to za alternator. Ten zakład regeneruje alternatory więc może chodzi o regenerowany ?? Nie spotkałem się z chińskimi alternatorami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2008 > Zadzwoń i zapytaj co to za alternator. Ten zakład regeneruje > alternatory więc może chodzi o regenerowany ?? Nie spotkałem się > z chińskimi alternatorami Ten na aukcji jest nowy. Regenrowany jest ok. 30 zł tańszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miat Napisano 5 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2008 >Czy lepiej regenerować stary altek, czy też lepiej kupić nieoryginalny nowy Od kiedy w sc zamontowałem regenerowany i padł mi po roku wolę montować nowe zamienniki. W Brava nowy zamiennik sprawował się u mnie bez żadnych problemów poza tym, że nie do końca pasował przy montażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 5 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2008 > Od kiedy w sc zamontowałem regenerowany i padł mi po roku wolę > montować nowe zamienniki. W Brava nowy zamiennik sprawował się u > mnie bez żadnych problemów poza tym, że nie do końca pasował > przy montażu. Ale chyba wiesz, ze w SC padaja altki niezaleznie z czego sa zrobione ? One sa w zlym miejscu zamontowane i zaden tego nie wytrzyma Mi oryginal w Seicento wytrzymal 100tys km i sie spalil. Teraz mam zamiennik z allegro. Przejechal 20tys i narazie jest ok . Byl tanszy od oryginalu 2x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 6 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2008 sprawdz dokładnie jaki masz zamontowany w aucie, altków jest do wyboru, koloru, montowane były zależnie od tego czy ma klimę, jaka wersja, a nawet czy południe czy północ europy, różnią się wielkością amperażu, wiem bo przeszedłem to wymieniając u siebie, żeby było śmieszniej to nalepka z typem altka jest tak umiejscowiona że tylko jak go zdejmiesz to odczytasz dane, chyba że się pogimnastykujesz i spróbujesz odczytać przy pomocy lusterka stomatologicznego (ja nie próbowałem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiaki Napisano 6 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2008 Mam do sprzedania alternator do alfy 147 z 2007r., tylko że to wersja 1.6 - benzyna wieć nie wiem czy będzie pasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.