marcin77 Napisano 27 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2005 przednie amortyzatory wymienione, uwagi serwisu to ustawić zbieżność, faktycznie czy niekoniecznie , druga sprawa to kierownica jest inaczej ustawiona i mnie to wqur..a (przed wymianą była na równa teraz 60stopni w lewo ustawiona) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
herjack Napisano 27 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2005 > przednie amortyzatory wymienione, uwagi serwisu to ustawić zbieżność, > faktycznie czy niekoniecznie ja bym ustawil przod, teraz szkoda kasy a pozniej moze byc szkoda opon ... druga sprawa to kierownica jest > inaczej ustawiona i mnie to wqur..a (przed wymianą była na równa > teraz 60stopni w lewo ustawiona) mialem podobnie .. tyle ze kiera odchylona o jakies 30 stopni od poprzedniegu ulozenia .. pozniej wymienlem lozysko kiera znowu zmienila polozenie .. jakies 15-20 stopni .. moim zdaniem to jest do ustawienia za free przez tych co wymieniali amory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamszew Napisano 27 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2005 kolega powyrzej ma racje... po wymianie amorkow zbieznosc warto ustawic bo za kilka miesiecy bedzie szkoda opon... co do ustawienia kierownicy to u mnie po wymianie stala jak przed wymiana wiec nic nie powiem na ten temat, ale mysle ze nie powinno byc wielkich problememow z ustawieniem tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 27 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2005 > ja bym ustawil przod, teraz szkoda kasy a pozniej moze byc szkoda > opon ... > druga sprawa to kierownica jest > mialem podobnie .. tyle ze kiera odchylona o jakies 30 stopni od > poprzedniegu ulozenia .. pozniej wymienlem lozysko kiera znowu > zmienila polozenie .. jakies 15-20 stopni .. > moim zdaniem to jest do ustawienia za free przez tych co wymieniali > amory właściwie opony ostatni sezon jeżdżą to szkoda mi $$ na ustawienie, co do kierownicy to faktycznie powinni ustawić za free Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 27 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2005 > przednie amortyzatory wymienione, uwagi serwisu to ustawić zbieżność, > faktycznie czy niekoniecznie przy amortyzatorach akurat niekoniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtasserek Napisano 27 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2005 kierownice mozna ustawic sobie samemu na wieloklinie, trzeba sciagnac przycisk klksonu i tam jest sruba mocujaca kierownice, pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pompi Napisano 27 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2005 > przy amortyzatorach akurat niekoniecznie Ja i kilku moich znajomków w firmowych UNO zawsze po wymianie amorków z przodu mieliśmy problem ze zbieżnością. Mechanicy mówili, że zgodnie ze sztuką mechaniki po wymianie amorów geometrai nie zmienia się. Praktyka zwsze była inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 28 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2005 > kierownice mozna ustawic sobie samemu na wieloklinie, trzeba sciagnac > przycisk klksonu i tam jest sruba mocujaca kierownice, pzdr czas samemu pgrzebać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
honza Napisano 28 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2005 > czas samemu pgrzebać nasadka bodajze 24 tylko pamietaj ze od razu nie wypośrodkujesz idealnie trzeba sie przejechac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrDark Napisano 28 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2005 > przednie amortyzatory wymienione, uwagi serwisu to ustawić zbieżność, > faktycznie czy niekoniecznie , U mnie było to konieczne, podejżewam, że u Ciebie również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2005 > Ja i kilku moich znajomków w firmowych UNO > zawsze po wymianie amorków z przodu mieliśmy > problem ze zbieżnością. Mechanicy mówili, że > zgodnie ze sztuką mechaniki po wymianie amorów > geometrai nie zmienia się. Praktyka zwsze była inna. no nic dziwnego... amortyzatory jak jak każdy element wykonany jest z pewną toleracją swoich punktów mocowania (szczególnie otworów mocujących amortyzator z zwrotnicą ) , co może powodować niewielką róznice w kącie pochylania koła ( w zakresie tolerancji ) , co powoduje zmianę zbieżności.... a czy amortyzator , który ma przejechane np.100 tys km jest na 100% zawsze prosty? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 29 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2005 dla pewności chyba lepiej sprawdzić i ewentualnie skorygować szkoda opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 29 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2005 > nasadka bodajze 24 tylko pamietaj ze od razu nie wypośrodkujesz > idealnie trzeba sie przejechac 24 nie ma takiej , zosatnie jak jest , chyba że wydam 47pln na zbieżność to ustawią gratis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lesnik Napisano 31 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2005 > przednie amortyzatory wymienione, uwagi serwisu to ustawić zbieżność, > faktycznie czy niekoniecznie , druga sprawa to kierownica jest > inaczej ustawiona i mnie to wqur..a (przed wymianą była na równa > teraz 60stopni w lewo ustawiona) Jeżeli przestawiła sie kierownica to na pewno zmieniła sie zbieżność. Trzeba jechać i ustawić! UNO CLIP "OGNISTY KIJ" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.