geqon Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 Witam wszystkich, powoli przymierzam sie do takiej wlasnie asterki 1.6 5d, benzyna+gaz mozecie mi cos powiedziec o awaryjnosci tych silnikow? na co zwracac uwage przy zakupie takiego auta, zawieszenie, blacharka, elektryka, silnik itp.? jak to jest z tymi 1.6 bo w ogloszeniach widze albo 74 albo 71KM i juz zgupialem jak to jest wkoncu. a moze 1.6 ogradzacie wogole i lepiej poszukac wiekszego motoru. zalezy mi na tym aby mialo to gaz a jezdzic bedzie glownie po miescie. pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Witam wszystkich, powoli przymierzam sie do takiej wlasnie asterki > 1.6 5d, benzyna+gaz mozecie mi cos powiedziec o awaryjnosci tych > silnikow? > na co zwracac uwage przy zakupie takiego auta, zawieszenie, > blacharka, elektryka, silnik itp.? > jak to jest z tymi 1.6 bo w ogloszeniach widze albo 74 albo 71KM i > juz zgupialem jak to jest wkoncu. > a moze 1.6 ogradzacie wogole i lepiej poszukac wiekszego motoru. > zalezy mi na tym aby mialo to gaz a jezdzic bedzie glownie po > miescie. > pozdrawiam, poczytaj linka a silnik o który pytasz to prosta konstrukcja i bezawaryjna problemy były z silnikami 16zaworowymi - branie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danek7902 Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 Silnik1.6 8V jest to jedna z najbardziej polecanych jednostek w asterkach. Uwage zwróć na rdzę. Jedny słowem polecam asterkę,bardziej napewno niż escorta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
geqon Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 ok dzieki moze jeszcze ktos cos dopisze? puki co jestem przekonany ze dobrze wybralem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ejhab Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > puki co jestem przekonany ze dobrze wybralem bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tifo Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 Hmmm. Zniknęło? Powtórnie napiszę tylko że silnik jest rewelacyjny, nawet w miarę dynamiczny, ekonomiczny - nie dał mi się ani razu we znaki. Pozdr PN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Zniknęło? Do ogłoszeń o sprzedaży jest przyklejony watek... Za regulaminem kącika: Quote: Ogłoszenia zamieszczane na forum, poza szczególnie uzasadnionymi przypadkami, będą wymiecione do kosza. Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tifo Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 Juz się zorientowałem... Automatycznie mi się wpisało na ten drugi temat. Sorki. Coby uzupełnić to co siem zniknęło - silniczek pali benzyny 5-6l/100km a LPG 8l/100km. Jestem z niego niezmiernie zadowolony. Żadncyh awarii, stresów, etc. Jedynie czynności obsługowo-eksploatacyjne. A przy kupnie to warto zwracać uwagę na skorodowane błotniki, progi czy podszybia. Reszta musi być ok Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
geqon Napisano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 tylko mi nie mowcie ze nic sie nie psuje bo nie uwierzę a jak juz cos sie sype to co najczesciej i jak finansowo po kieszeni to bije? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danek7902 Napisano 5 Marca 2008 Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 Miałem asterkę rok i 3m-ce i oprócz amorków z tyłu i zmiany końcówek drążków nic nie robiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 5 Marca 2008 Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 > tylko mi nie mowcie ze nic sie nie psuje bo nie uwierzę > a jak juz cos sie sype to co najczesciej i jak finansowo po kieszeni > to bije? mam co prawda 1.4 8v na LPG ale po przejechaniu 200kkm awarii nie było a w silniku wymieniłem - hmm pompa wody+termostat po 140kkm sonda lambda po 140kkm kable WN 160kkm pasek rozrządu co 60kkm świece co 60kkm olej+filtry co 15kkm czyli normalna eksploatacja o wymianę prosi się silniczek krokowy i chłodnica ma małe wycieki a problemy - bywają z EGR, silniczkiem krokowym, braniem oleju w 16V, wyciekami przy uszczelce misy olejowej, chłodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly_torun Napisano 5 Marca 2008 Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 > tylko mi nie mowcie ze nic sie nie psuje bo nie uwierzę > a jak juz cos sie sype to co najczesciej i jak finansowo po kieszeni > to bije? U mnie właśnie taka asterka 1,6 XSZR 75PS 5-drzwi +LPG z klima, ... jak przyjechała ze mną z Berlina miała 100tys. Od razu założyłem LPG - spalanie koło 10l (nie mniej) ale to i z klima, no i w kapeluszu sie nie śmiga. Prócz końcówek, tłumika, klocków nic nie wymieniłem. Aż wstyd się przyznać ale przejechałem już 58tyś tym autkiem i nawet nie wiem jakie ma świece ale jak sie nie psuje to lepiej nie ruszać. Oby tak dalej ... Autko z tym silnikiem jak najbardziej godne polecenia do gazu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.