Skocz do zawartości

Stabilizator tył...


geroj

Rekomendowane odpowiedzi

> ....ktokolwiek widział, ktokolwiek wie coś na ten temat, fotki mile

> widziane

byl kiedys na aledrogo i poszedl za 30-40 zeta. a tak wogule po co ci to ? to tak samo dziala jak kanapa z tylu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po czym wnosisz ? zaczepiona do budy lub belki i do obu wahaczy

> dziala jak z przodu.

jesteś pewien, że wiesz o czym mówisz?

po 1. jak wyobrażasz sobie zamocowanie rozpórki z tyłu do wahaczy? icon_rolleyes.gif może masz na myśli zaspawanie wahaczy - wtedy nie będzie się przechylała buda w ogóle hahaha.gif a może masz na myśli przyspawanie kawałka rurki do belki? - większe obciążenie mogłoby usztywnić zlosnik.gif

po 2. rozpórka między nakolami jest przymocowana tylko do blachy, nie ma więc możliwości, by jakkolwiek usztywniała zawieszenie

po 3. rozpórka z przodu naprawdę usztywnia mocowania kolumn,bo jest do nich bezpośrednio przymocowana. czego nie da się wykonać z tyłu,z powodu innego sposobu pracy tylnego zawieszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesteś pewien, że wiesz o czym mówisz?

> po 1. jak wyobrażasz sobie zamocowanie rozpórki z tyłu do wahaczy?

> może masz na myśli zaspawanie wahaczy - wtedy nie będzie się

> przechylała buda w ogóle a może masz na myśli przyspawanie

> kawałka rurki do belki? - większe obciążenie mogłoby usztywnić

Stabilizator przymocowany jest do wahaczy z tyłu ii do belki. Widziałem taki patent . Najczęściej stosowany jest w sc/cc do wyścigów płaskich i wyścigów górskich. Ale w kitcarach też występuje bo jest tego opis i fotka w homologacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stabilizator przymocowany jest do wahaczy z tyłu ii do belki.

> Widziałem taki patent . Najczęściej stosowany jest w sc/cc do

> wyścigów płaskich i wyścigów górskich. Ale w kitcarach też

> występuje bo jest tego opis i fotka w homologacji.

może znajdzie sie ktoś posiadający taką homologacje i wklei te zdjęcia i opis staba tylnej osi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ps: beda jakies rozporeczki z alu do 16v ??

z alu nie robie, jak będa gotowe to wpadne na spota to sie zrobi przymiarke do 16V.

Co do stabilizatora widziałeś kiedys na zywo, jak to jest zamontowane, może pasuje z jakiegos innego modelu, może były jakieś modele które miały to w opcji ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesteś pewien, że wiesz o czym mówisz?

> po 1. jak wyobrażasz sobie zamocowanie rozpórki z tyłu do wahaczy?

> może masz na myśli zaspawanie wahaczy - wtedy nie będzie się

> przechylała buda w ogóle a może masz na myśli przyspawanie

> kawałka rurki do belki? - większe obciążenie mogłoby usztywnić

> po 2. rozpórka między nakolami jest przymocowana tylko do blachy, nie

> ma więc możliwości, by jakkolwiek usztywniała zawieszenie

> po 3. rozpórka z przodu naprawdę usztywnia mocowania kolumn,bo jest

> do nich bezpośrednio przymocowana. czego nie da się wykonać z

> tyłu,z powodu innego sposobu pracy tylnego zawieszenia

co ty tu wypisujesz ? wiem ze kazdy ma swoje zdanie jak pewna czesc ciala ale ty bys sie pohamowal i nie osmieszal .

napisalem o stabie na tylno os . niczym w dzaialniu nie rozni sie taki stab od przedniego . co do zamocowania go to to jest kilka opcji i jakbys czasem wszedl pod auto to byc zobaczyl co i jak. pozdrawiam i zycze wiecej pokory

tu masz pogladowy obraze k od kolegi z posta wyzej

280520168-275078248-zawiecha%2520ty%25B3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja nic nie myle gadam o tym co w temacie - wczytaj sie w to co

> napisalem buda/belka + oba wahacze

no tak, piszesz o stabie, a odpowiadasz do tematu o rozporce smirk.gif

Quote:

> rozpórka z tyłu też nie działa

po czym wnosisz ? zaczepiona do budy lub belki i do obu wahaczy dziala jak z przodu.


pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no tak, piszesz o stabie, a odpowiadasz do tematu o rozporce

> Quote:

> po czym wnosisz ? zaczepiona do budy lub belki i do obu wahaczy

> dziala jak z przodu.

> pozdr.

to ja tez sie cos zakrecilem kutwa zlosnik.gif tu mowie o stabie a odpowiadam na posta o rozporce - ehhh sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to skoro juz wiesz ze sie zakreciles to moze wypadaloby przeprosic

nikoga nie obrazielm, a do bledu sie przyznalem zdecydowanie. nie wiem jak ze staba sie nagle zrobila jakas rurka rozurka ale jak napisalem moj byk

> molonka

> pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stabilizator przymocowany jest do wahaczy z tyłu ii do belki.

> Widziałem taki patent . Najczęściej stosowany jest w sc/cc do

> wyścigów płaskich i wyścigów górskich. Ale w kitcarach też

> występuje bo jest tego opis i fotka w homologacji.

pisałem o rozpórce, a nie o stabilizatorze 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co ty tu wypisujesz ? wiem ze kazdy ma swoje zdanie jak pewna czesc

> ciala ale ty bys sie pohamowal i nie osmieszal .

> napisalem o stabie na tylno os . niczym w dzaialniu nie rozni sie

> taki stab od przedniego . co do zamocowania go to to jest kilka

> opcji i jakbys czasem wszedl pod auto to byc zobaczyl co i jak.

> pozdrawiam i zycze wiecej pokory

> tu masz pogladowy obraze k od kolegi z posta wyzej

napisałem to w odpowiedzi na post o (nie)działaniu tylnej rozpórki. kol. soko spytał, po czym wnoszę, że rozpórka nie działa, więc napisałem po czym... co z kolei było wspomnieniem rozpórki w odpowiedzi na post, że takowa też nie działa 270751858-jezyk.gif

zawsze dokładnie przejrzyj wątek zanim napiszesz takie słowa, jak napisałeś 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ....ktokolwiek widział, ktokolwiek wie coś na ten temat, fotki mile

> widziane

no więc tak: stabilizator z tyłu nie wygląda tak jak na fotkach/rysunkach zlosnik.gif wiem bo widziałem live w cieniasie z którego klatke wytargałem zlosnik.gif

wygląda niemal identyko jak seria przednia z tym, że jest ze 2x grubszy i w innym punkcie łapany.

rozpórka z tyłu usztywnia bude i niema nic wspólnego z usztywnieniem/poprawieniem zawiasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ....ktokolwiek widział, ktokolwiek wie coś na ten temat, fotki mile

> widziane

Ja słyszałem plotke, ze wersja budżet to zakup tylniego stabilizatora od Marei (chyba wersja weekend), skrócenie go i zamontowanie w cc/sc.. ale to tylko plotka..

Nie widziałem na zywo jak to wyglada, jednak widziałem samochód w akcji, który ma to zrobione.. i sie zastanawiam, czy czegoś takiego nie wykminic, bo wyglądało to zachecająco.. choć napewno musiał bym sie ty cudem przejachac, by ocenić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no więc tak: stabilizator z tyłu nie wygląda tak jak na

> fotkach/rysunkach wiem bo widziałem live w cieniasie z którego

> klatke wytargałem

A porobiłeś fotexy, zeby zobaczyć co i jak?? Gadałem z chłopakiem, który ma to zamontowane, to twierdził, ze przy stabie z tyłu trzeba zmienić przedni na mocniejszy (Eibach), zeby to współgrało.. bo przy sztywnym tyle przód kładł sie bardziej niz tył i stawał sie strasznei nerwowy w prowadzeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z alu nie robie, jak będa gotowe to wpadne na spota to sie zrobi

> przymiarke do 16V.

> Co do stabilizatora widziałeś kiedys na zywo, jak to jest

> zamontowane, może pasuje z jakiegos innego modelu, może były

> jakieś modele które miały to w opcji ??

obrazki skopiowalem z podobnego tematu ktory sie tu kiedys pojawil grinser006.gif

Jestem tylko ciekaw o ile lepsza bylaby jazda z tylnym stabem, pusty tyl u mnie praktycznie sie wcale nie przechyla wiec sadze , ze taki stab wplynalby niezauwazalnie na prowadzenie

....ale moze faktycznie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no więc tak: stabilizator z tyłu nie wygląda tak jak na

> fotkach/rysunkach wiem bo widziałem live w cieniasie z którego

> klatke wytargałem

> wygląda niemal identyko jak seria przednia z tym, że jest ze 2x

> grubszy i w innym punkcie łapany.

> rozpórka z tyłu usztywnia bude i niema nic wspólnego z

> usztywnieniem/poprawieniem zawiasu.

i go nie wychabrowales razem z klatka? hmm.gif nie wierze rotfl.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A porobiłeś fotexy, zeby zobaczyć co i jak?? Gadałem z chłopakiem,

> który ma to zamontowane, to twierdził, ze przy stabie z tyłu

> trzeba zmienić przedni na mocniejszy (Eibach), zeby to

> współgrało.. bo przy sztywnym tyle przód kładł sie bardziej niz

> tył i stawał sie strasznei nerwowy w prowadzeniu...

jesli mozesz to zrob fotki tego staba! bardzo był bym wdzieczny. i zapewne nietylko ja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A porobiłeś fotexy, zeby zobaczyć co i jak?? Gadałem z chłopakiem,

> który ma to zamontowane, to twierdził, ze przy stabie z tyłu

> trzeba zmienić przedni na mocniejszy (Eibach), zeby to

> współgrało.. bo przy sztywnym tyle przód kładł sie bardziej niz

> tył i stawał sie strasznei nerwowy w prowadzeniu...

nie myślałem o tym żeby focić zlosnik.gif odnośnie staba z przodu słyszałem podobną opinię.

tak jak pisze, wygląd taki jak przodu tylko mocowany do wachaczy w 2-ch punktach no i grubaśny zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie myślałem o tym żeby focić odnośnie staba z przodu słyszałem

> podobną opinię.

> tak jak pisze, wygląd taki jak przodu tylko mocowany do wachaczy w

> 2-ch punktach no i grubaśny

kto mmial 5 z plastyki w szkole???? niech ktos namaluje gdzie dokladnie zlapany jest niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obrazki skopiowalem z podobnego tematu ktory sie tu kiedys pojawil

> Jestem tylko ciekaw o ile lepsza bylaby jazda z tylnym stabem, pusty

> tyl u mnie praktycznie sie wcale nie przechyla wiec sadze , ze

> taki stab wplynalby niezauwazalnie na prowadzenie

> ....ale moze faktycznie ....

myślę ze przy autach typu low and slow stab już nie wiele poprawi. Inna sprawa w rajdówkach i u tych co lubią ostro chodzić po zakrętach tam sie naprawdę przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę ze przy autach typu low and slow stab już nie wiele poprawi.

> Inna sprawa w rajdówkach i u tych co lubią ostro chodzić po

> zakrętach tam sie naprawdę przyda

..... waytogo.gif mnie tam kolejny niski punkt pod autem niepotrzebny hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.