knapior89 Napisano 4 Maja 2008 Udostępnij Napisano 4 Maja 2008 fk 60/40 ile ciac tylniego springa by bylo podobnie do przodu tylko zeby niebyla motorowka i od ktorej strony gestej czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trucker1964 Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > fk 60/40 ile ciac tylniego springa by bylo podobnie do przodu tylko > zeby niebyla motorowka i od ktorej strony gestej czy nie Ja bym uciął z gęstej - z tej co i tak pozwijana leży. A ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VojciechU Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > fk 60/40 ile ciac tylniego springa by bylo podobnie do przodu tylko > zeby niebyla motorowka i od ktorej strony gestej czy nie Po to jest 60/40 żeby w miarę równo siadło, tym bardziej, że przednie nadkole w seju jest wyższe niż tylne. A tak w ogóle to cięcie fk jest trochę bez sensu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k1s1el Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 popieram, bo nawet jak rowno stoi np. na 40/40 to przednie nadkole jest troche wyzej i motorowkowato to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > fk 60/40 ile ciac tylniego springa by bylo podobnie do przodu tylko > zeby niebyla motorowka i od ktorej strony gestej czy nie hyhyh najpierw ze za nisko i nie zaklada 60/40 a teraz chce ciac springa ;p ps u mnie w profilu na CM jest weitec 60/40 tyl jest ciety o jeden zwoj i tyl jest na zdjeciu pusty.Ale jak masz tyl to wyjdzie mniejwiecej rowno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > fk 60/40 ile ciac tylniego springa by bylo podobnie do przodu tylko > zeby niebyla motorowka i od ktorej strony gestej czy nie Tnij z gestej strony Najpierw 1 zwoj, przejedz ze 100km i stwierdzisz czy pasuje, czy chcesz jeszcze nizej i najwyzej zrobisz poprawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOST Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > Tnij z gestej strony > Najpierw 1 zwoj, przejedz ze 100km i stwierdzisz czy pasuje, czy > chcesz jeszcze nizej i najwyzej zrobisz poprawki Podepnę sie pod temat:) A cięcie Jamexów możliwe?? Tylko jak to z przodu ugryźć bo tu by bardziej chodziło o Cięcie i przodu i tyłu?? i jak by się to spisywało?? Bo mi charakterystyka jamexów odpowiada ale .... i z jakim amorem to wtedy ożenić ?? PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 Przodu nie tniemy! Lepiej zamówić tutaj - zrobią na żądaną wysokośc, a jak nie będzie Ci coś pasować, to w gratisie poprawią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > Przodu nie tniemy! dlaczego ? Jak jest gęste na dole to chyba można obciąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > dlaczego ? > Jak jest gęste na dole to chyba można obciąć ? i modlic sie zeby sprezyna nie spadla z kielicha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > i modlic sie zeby sprezyna nie spadla z kielicha pamietam jak pare lat temu byl patent na obspawanie blachom mocowania sprezyny w amorku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > pamietam jak pare lat temu byl patent na obspawanie blachom mocowania > sprezyny w amorku wiesz co, mozna tak zrobic ale dalej jes to niemilosierny drut jak dlamnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > wiesz co, mozna tak zrobic ale dalej jes to niemilosierny drut jak > dlamnie dla mnie tez, tymbardziej ze ceny progresow sa w tej chwili smieszne a nie to co bylo np. z 5 lat temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > dla mnie tez, tymbardziej ze ceny progresow sa w tej chwili smieszne > a nie to co bylo np. z 5 lat temu dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arkos Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > pamietam jak pare lat temu byl patent na obspawanie blachom mocowania > sprezyny w amorku mam taki patent + jamex -35 ucięty o dwa zwoje przód + amor seria - latam tak już dobre 1,5 roku i jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
snoopi_lubin Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > mam taki patent + jamex -35 ucięty o dwa zwoje przód + amor seria - > latam tak już dobre 1,5 roku i jest az jestem ciekawy jak to sie trzyma w mocowaniu. cala sprezyna styka sie z amorem na dole ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjAvrix Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > pamietam jak pare lat temu byl patent na obspawanie blachom mocowania > sprezyny w amorku Ja tak miałem w poprzednim CC i teraz tak mam, śmiga sie super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOST Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > pamietam jak pare lat temu byl patent na obspawanie blachom mocowania > sprezyny w amorku Nie takiej rzeźby nie preferujemy nu nu Preferujemy normalne i bezpieczne rozwiązania, a pytanie było stad że charakterystyka jamexów jak dla mnei jest dobra do codziennej jazdy. Poprawia sie prowadzenie, a na co dzień można śmigać i po dziurach bez rozpadu budy i powypadanych plomb W sumie sporo jeżdżę po za asfaltem i to rozwiązanie w połączeniu z delphi albo monro (choć może i dla wielu miękkie) jest wygodne i bardziej uniwersalne Jak cośmialo by być do wszystkiego było by do niczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjAvrix Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > az jestem ciekawy jak to sie trzyma w mocowaniu. cala sprezyna styka > sie z amorem na dole ? To zależy co tniesz i ile tniesz, przy stockowym springu - do dwóch zwoi siedzi cała, a powyżej dwóch to początek sie lekko dźwiga Przy progresach nie wiem Ale dobrze pospawana blacha (lub coś innego) i wszystko bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOST Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > To zależy co tniesz i ile tniesz, przy stockowym springu - do dwóch > zwoi siedzi cała, a powyżej dwóch to początek sie lekko dźwiga > Przy progresach nie wiem > Ale dobrze pospawana blacha (lub coś innego) i wszystko bangla No tak ale przy skróceniu sprinag który standardowo jest 35/35 albo 40/40 to trza by było amor skracać bo nie będzie pracował i tak już przy tych springach obcinasz odboje amora by usiadł jak należy i pracował amor!! aa niestety wybór skróconych amorów nadal cienki bo co Cup cośtam - chyba tylko fajne bo niezbyt drogie i trochę krótsze a PZM1 no fajne ale niestety nie każdemu odpowiada taka twardość inna sprawa ze raczej wytrzymałe Coś jeszcze można zaproponować??? PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjAvrix Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > No tak ale przy skróceniu sprinag który standardowo jest 35/35 albo > 40/40 to trza by było amor skracać bo nie będzie pracował i tak > już przy tych springach obcinasz odboje amora by usiadł jak > należy i pracował amor!! > aa niestety wybór skróconych amorów nadal cienki bo co Cup cośtam - > chyba tylko fajne bo niezbyt drogie i trochę krótsze a PZM1 no > fajne ale niestety nie każdemu odpowiada taka twardość inna > sprawa ze raczej wytrzymałe > Coś jeszcze można zaproponować??? > PZDR Ja nie mam odboi woogóle (amorki Pzm1) i też gra gitara A jak komuś nie odpowiada twardość to niech sobie włoży stock zawiecho, a nie kombinuje z innym, i będzie jak na fotelu bujanym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 Gt cup line sa prawie takie jak seryjne i nie sa krotsze kolego wiec ja kinwestowac taka kase w amory to tylko pzm bo kupisz gt cup line i bedziesz po chwili narzekal ze juz leja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOST Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > Ja nie mam odboi woogóle (amorki Pzm1) i też gra gitara > A jak komuś nie odpowiada twardość to niech sobie włoży stock > zawiecho, a nie kombinuje z innym, i będzie jak na fotelu > bujanym No nie no tu się nie zgodzę podejście pt; albo moje rozwiązanie albo żadne bo każde inne jest do .... Może nie każdy chce jeździć serią ale nie każdy mieszka na asfalcie i do różnych rzeczy wykorzystujemy nasze samochody od co !!! PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOST Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > Gt cup line sa prawie takie jak seryjne i nie sa krotsze kolego > wiec ja kinwestowac taka kase w amory to tylko pzm bo kupisz gt cup > line i bedziesz po chwili narzekal ze juz leja no co Ty seria wytrzymalsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjAvrix Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > No nie no tu się nie zgodzę podejście pt; albo moje rozwiązanie albo > żadne bo każde inne jest do .... > Może nie każdy chce jeździć serią ale nie każdy mieszka na asfalcie i > do różnych rzeczy wykorzystujemy nasze samochody od co !!! > PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > i modlic sie zeby sprezyna nie spadla z kielicha ale chodzi mi o cięcie progresywnych, które są na dole bardzo gęste, tak zę sprężyna powinna siedzieć dobrze ? cięcie serii to jest porażka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 Czlowieku ja mam do domu jakies 500 m droga ktora jest w gorszym stanie niz najgorsza ruska droga i dawalem rade na -90 zawiasie gdzie miske olejowa mialem jakies 6 cm od ziemi dopiero teraz spekalem i zalozylem -60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > Czlowieku ja mam do domu jakies 500 m droga ktora jest w gorszym > stanie niz najgorsza ruska droga i dawalem rade na -90 zawiasie > gdzie miske olejowa mialem jakies 6 cm od ziemi > dopiero teraz spekalem i zalozylem -60 aha jak bylo -90 to auto stalo na zimowkach na 175/50 oponach byla by masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjAvrix Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > ale chodzi mi o cięcie progresywnych, które są na dole bardzo gęste, > tak zę sprężyna powinna siedzieć dobrze ? > cięcie serii to jest porażka Przytnij i zobacz czy Ci spadną Bo chyba tylko Arkos ma cięte progresy ale i tak ma blokady wspawane, więc sie nie dowiesz czy spadują czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOST Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > Gt cup line sa prawie takie jak seryjne i nie sa krotsze kolego > wiec ja kinwestowac taka kase w amory to tylko pzm bo kupisz gt cup > line i bedziesz po chwili narzekal ze juz leja Są krótsze o 25mm - niewiele ale są Tylko żywotność kijowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Snowflake_ Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > Przytnij i zobacz czy Ci spadną > Bo chyba tylko Arkos ma cięte progresy ale i tak ma blokady wspawane, > więc sie nie dowiesz czy spadują czy nie jest inny sposob mozna przycieta springe podgiac i dopasowac do ksztaltu talerzyka amortyzatora jednak to juz zabawa u pana kowala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjAvrix Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > jest inny sposob mozna przycieta springe podgiac i dopasowac do > ksztaltu talerzyka amortyzatora jednak to juz zabawa u pana > kowala Noooo po takim zabiegu to ja bym do auta już nie wsiadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 5 Maja 2008 Udostępnij Napisano 5 Maja 2008 > Przytnij i zobacz czy Ci spadną > Bo chyba tylko Arkos ma cięte progresy ale i tak ma blokady wspawane, > więc sie nie dowiesz czy spadują czy nie Może kiedyś narazie mi wysokość odpowiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 > Ja nie mam odboi woogóle (amorki Pzm1) i też gra gitara > A jak komuś nie odpowiada twardość to niech sobie włoży stock > zawiecho, a nie kombinuje z innym, i będzie jak na fotelu > bujanym czytam Twoje wypociny i nie wiem czy sie smiac czy plakac... Nie pisz bzdur ze ciete seryjne springi + brak odboi+pzm1 to fajne rozwiazanie. Powiem Ci wprost - nie ma szans zeby to bylo wogole sensowne rozwiazanie. Widac ze nigdy nie jezdziles na zadnym sensownym i porzadnym zawiasie, bo bys tak nie pisal. Mam porownanie kilku springow i wiem ze nawet miedzy progresami jest ogromna przepasc, a co dopiero miedzy dobrym progresem a drutem, ktory masz (bo inaczej tego nazwac sie nie da - czy sie zgodzisz z moim krytycznym zdaniem to juz nie moj problem). W zime smigam na jamexie -35, w lato na OMP -40 do ccs (w rzeczywistosci jakies 60/40 w tym sezonie) i powiem Ci ze jest przepasc - na korzysc OMP. Jezdzilem na FK, Weitecu (porownywalne jak dla mnie), Platimexie (dno wg mnie) i ostatnio na gwincie FK i powiem jedno - nie ma porownania, gwint jest wart kazdej wydanej na niego zlotowki. Jedynie nie mialem przyjemnosci sie przejechac na zestawach zawieszen od FK i Weiteca - ciekaw jestem jakie bym mial wrazenia edit - o serii sie nie wypowiadam,bo bana nie chce dostac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 > czytam Twoje wypociny i nie wiem czy sie smiac czy plakac... > Nie pisz bzdur ze ciete seryjne springi + brak odboi+pzm1 to fajne > rozwiazanie. Powiem Ci wprost - nie ma szans zeby to bylo wogole > sensowne rozwiazanie. > Widac ze nigdy nie jezdziles na zadnym sensownym i porzadnym > zawiasie, bo bys tak nie pisal. > Mam porownanie kilku springow i wiem ze nawet miedzy progresami jest > ogromna przepasc, a co dopiero miedzy dobrym progresem a drutem, > ktory masz (bo inaczej tego nazwac sie nie da - czy sie zgodzisz > z moim krytycznym zdaniem to juz nie moj problem). W zime smigam > na jamexie -35, w lato na OMP -40 do ccs (w rzeczywistosci > jakies 60/40 w tym sezonie) i powiem Ci ze jest przepasc - na > korzysc OMP. > Jezdzilem na FK, Weitecu (porownywalne jak dla mnie), Platimexie (dno > wg mnie) i ostatnio na gwincie FK i powiem jedno - nie ma > porownania, gwint jest wart kazdej wydanej na niego zlotowki. > Jedynie nie mialem przyjemnosci sie przejechac na zestawach zawieszen > od FK i Weiteca - ciekaw jestem jakie bym mial wrazenia > edit - o serii sie nie wypowiadam,bo bana nie chce dostac amen mądrego to i dobrze posłuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjAvrix Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 > czytam Twoje wypociny i nie wiem czy sie smiac czy plakac... > Nie pisz bzdur ze ciete seryjne springi + brak odboi+pzm1 to fajne > rozwiazanie. Powiem Ci wprost - nie ma szans zeby to bylo wogole > sensowne rozwiazanie. > Widac ze nigdy nie jezdziles na zadnym sensownym i porzadnym > zawiasie, bo bys tak nie pisal. > Mam porownanie kilku springow i wiem ze nawet miedzy progresami jest > ogromna przepasc, a co dopiero miedzy dobrym progresem a drutem, > ktory masz (bo inaczej tego nazwac sie nie da - czy sie zgodzisz > z moim krytycznym zdaniem to juz nie moj problem). W zime smigam > na jamexie -35, w lato na OMP -40 do ccs (w rzeczywistosci > jakies 60/40 w tym sezonie) i powiem Ci ze jest przepasc - na > korzysc OMP. > Jezdzilem na FK, Weitecu (porownywalne jak dla mnie), Platimexie (dno > wg mnie) i ostatnio na gwincie FK i powiem jedno - nie ma > porownania, gwint jest wart kazdej wydanej na niego zlotowki. > Jedynie nie mialem przyjemnosci sie przejechac na zestawach zawieszen > od FK i Weiteca - ciekaw jestem jakie bym mial wrazenia > edit - o serii sie nie wypowiadam,bo bana nie chce dostac Czytając to co piszesz tu i nie tylko zastanawiam sie dlaczego nikt inny nic tu nie napisze tylko zawsze Ty, sorka ale robisz sie dużo za mądry, ale to na towarzyski. Nie jeździłeś na takim zestawieniu o jakim pisze więc sie nie odzywaj, a to że masz porównanie do oryginalnych innych zawieszeń to może komus sie przyda, chociaż nie o tym temat Kilka osób sie pyta jak wygląda cięcie to sie wypowiadam jak to jest. Nie masz do powiedzenia nic na TEMAT to po co sie odzywasz ? Nie interesuje mnie Twoje zdanie o moim zawiechu, dobrze mi sie jeździ i sie możesz z tego śmiać i płakać. (chociaż nie widze podstaw bo raczej nie jeździłeś na takim czymś). ps: Nie każdego stać na gwint za 2klocki do auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 ja powiem tyle, ciecia sprezyn, zgniatanie, spwanie ,sranie moze i fajnie auto wyglada lezy na glebie, moze i dobrze sie jezdzi po miescie, ale powiem tylko tyle ze wystarczy jakikolwiek z tych drutow wziasc na przejazdzke po drogach( powiem z mojego przykladu, salmopol,żar,przegibek) i widac wtedy dopiero roznice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tiestodaro Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 > Czytając to co piszesz tu i nie tylko zastanawiam sie dlaczego nikt > inny nic tu nie napisze tylko zawsze Ty, bo innym nie chce sie pisac o tym co zostalo juz kiedys powiedziane > ps: Nie każdego stać na gwint za 2klocki do auta moze na gwinta nie ale na krotsze sprzezyne chyba tak a jezeli juz to jest przepascia nie do przeskoczenia to nie bierz sie za modzenie tylko smigaj szczesliwie seria jezdzilem na cietych springa i dla mnie ale jak tam kto woli, w portfel nikomu nie zagladam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 6 Maja 2008 Udostępnij Napisano 6 Maja 2008 > Czytając to co piszesz tu i nie tylko zastanawiam sie dlaczego nikt > inny nic tu nie napisze tylko zawsze Ty, sorka ale robisz sie > dużo za mądry, ale to na towarzyski. no i jest tak jak sie spodziewalem . Nie robie sie madry i wiem czemu sie nikomu nie chce pisac - bylo o tym miliony razy i wnioski byly zawsze takie same, choc byla grupa ludzi jak Ty, ktorzy mowia ze wszystko spoko i nikt sie nie zna > Nie jeździłeś na takim zestawieniu o jakim pisze więc sie nie > odzywaj, a to że masz porównanie do oryginalnych innych > zawieszeń to może komus sie przyda, chociaż nie o tym temat moze i nie jezdzilem, ale nie musze, bo jest zrozumiale ze charakterystyke ma do d.... uwierz mi ze nie chodzi tylko o to zeby bylo nizej, a glownie o charaktertystyke springa progresywnego.. > Kilka osób sie pyta jak wygląda cięcie to sie wypowiadam jak to jest. > Nie masz do powiedzenia nic na TEMAT to po co sie odzywasz ? mam bardzo duzo, bo to tez moje bezpieczenstwo. Byl juz przypadek ze ciety spring pekl i o malo nie bylo tragedii. A spotkac Cie na drodze moge i miec pecha, poza tym jesli choc 1 osoba z tego zrezygnuje to uznam to za sukces Nie > interesuje mnie Twoje zdanie o moim zawiechu, dobrze mi sie > jeździ i sie możesz z tego śmiać i płakać. (chociaż nie widze > podstaw bo raczej nie jeździłeś na takim czymś). coz... krytyke trzeba umiec przyjac, ale domyslam sie ze zadne argumenty nie trafia > ps: Nie każdego stać na gwint za 2klocki do auta niestety, takie zycie. Sam bym chcial miec..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.