Skocz do zawartości

cięcie


knapior89

Rekomendowane odpowiedzi

> fk 60/40 ile ciac tylniego springa by bylo podobnie do przodu tylko

> zeby niebyla motorowka i od ktorej strony gestej czy nie

Po to jest 60/40 żeby w miarę równo siadło, tym bardziej, że przednie nadkole w seju jest wyższe niż tylne. A tak w ogóle to cięcie fk jest trochę bez sensu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fk 60/40 ile ciac tylniego springa by bylo podobnie do przodu tylko

> zeby niebyla motorowka i od ktorej strony gestej czy nie

z_lol1.gif hyhyh najpierw ze za nisko i nie zaklada 60/40 a teraz chce ciac springa ;p

ps u mnie w profilu na CM jest weitec 60/40 tyl jest ciety o jeden zwoj i tyl jest na zdjeciu pusty.Ale jak masz tyl to wyjdzie mniejwiecej rowno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fk 60/40 ile ciac tylniego springa by bylo podobnie do przodu tylko

> zeby niebyla motorowka i od ktorej strony gestej czy nie

Tnij z gestej strony ok.gif

Najpierw 1 zwoj, przejedz ze 100km i stwierdzisz czy pasuje, czy chcesz jeszcze nizej i najwyzej zrobisz poprawki waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tnij z gestej strony

> Najpierw 1 zwoj, przejedz ze 100km i stwierdzisz czy pasuje, czy

> chcesz jeszcze nizej i najwyzej zrobisz poprawki

Podepnę sie pod temat:)

A cięcie Jamexów możliwe??

Tylko jak to z przodu ugryźć bo tu by bardziej chodziło o Cięcie i przodu i tyłu??

i jak by się to spisywało?? Bo mi charakterystyka jamexów odpowiada ale .... i z jakim amorem to wtedy ożenić ??

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i modlic sie zeby sprezyna nie spadla z kielicha

pamietam jak pare lat temu byl patent na obspawanie blachom mocowania sprezyny w amorku zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz co, mozna tak zrobic ale dalej jes to niemilosierny drut jak

> dlamnie

dla mnie tez, tymbardziej ze ceny progresow sa w tej chwili smieszne a nie to co bylo np. z 5 lat temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pamietam jak pare lat temu byl patent na obspawanie blachom mocowania

> sprezyny w amorku

mam taki patent + jamex -35 ucięty o dwa zwoje przód + amor seria - latam tak już dobre 1,5 roku i jest ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam taki patent + jamex -35 ucięty o dwa zwoje przód + amor seria -

> latam tak już dobre 1,5 roku i jest

az jestem ciekawy jak to sie trzyma w mocowaniu. cala sprezyna styka sie z amorem na dole ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pamietam jak pare lat temu byl patent na obspawanie blachom mocowania

> sprezyny w amorku

Nie takiej rzeźby nie preferujemy nu nu

Preferujemy normalne i bezpieczne rozwiązania, a pytanie było stad że charakterystyka jamexów jak dla mnei jest dobra do codziennej jazdy. Poprawia sie prowadzenie, a na co dzień można śmigać i po dziurach bez rozpadu budy i powypadanych plomb zeby.GIF

W sumie sporo jeżdżę po za asfaltem i to rozwiązanie w połączeniu z delphi albo monro (choć może i dla wielu miękkie) jest wygodne i bardziej uniwersalne smile.gif

Jak cośmialo by być do wszystkiego było by do niczego 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> az jestem ciekawy jak to sie trzyma w mocowaniu. cala sprezyna styka

> sie z amorem na dole ?

To zależy co tniesz i ile tniesz, przy stockowym springu - do dwóch zwoi siedzi cała, a powyżej dwóch to początek sie lekko dźwiga zlosnik.gif Przy progresach nie wiem biglaugh.gif

Ale dobrze pospawana blacha (lub coś innego) i wszystko bangla biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zależy co tniesz i ile tniesz, przy stockowym springu - do dwóch

> zwoi siedzi cała, a powyżej dwóch to początek sie lekko dźwiga

> Przy progresach nie wiem

> Ale dobrze pospawana blacha (lub coś innego) i wszystko bangla

No tak ale przy skróceniu sprinag który standardowo jest 35/35 albo 40/40 to trza by było amor skracać bo nie będzie pracował i tak już przy tych springach obcinasz odboje amora by usiadł jak należy i pracował amor!!

aa niestety wybór skróconych amorów nadal cienki bo co Cup cośtam - chyba tylko fajne bo niezbyt drogie i trochę krótsze a PZM1 no fajne ale niestety nie każdemu odpowiada taka twardość inna sprawa ze raczej wytrzymałe smile.gif

Coś jeszcze można zaproponować???

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No tak ale przy skróceniu sprinag który standardowo jest 35/35 albo

> 40/40 to trza by było amor skracać bo nie będzie pracował i tak

> już przy tych springach obcinasz odboje amora by usiadł jak

> należy i pracował amor!!

> aa niestety wybór skróconych amorów nadal cienki bo co Cup cośtam -

> chyba tylko fajne bo niezbyt drogie i trochę krótsze a PZM1 no

> fajne ale niestety nie każdemu odpowiada taka twardość inna

> sprawa ze raczej wytrzymałe

> Coś jeszcze można zaproponować???

> PZDR

Ja nie mam odboi woogóle (amorki Pzm1) i też gra gitara zakrecony.gif

A jak komuś nie odpowiada twardość to niech sobie włoży stock zawiecho, a nie kombinuje z innym, i będzie jak na fotelu bujanym biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja nie mam odboi woogóle (amorki Pzm1) i też gra gitara

> A jak komuś nie odpowiada twardość to niech sobie włoży stock

> zawiecho, a nie kombinuje z innym, i będzie jak na fotelu

> bujanym

No nie no tu się nie zgodzę podejście pt; albo moje rozwiązanie albo żadne bo każde inne jest do ....

Może nie każdy chce jeździć serią ale nie każdy mieszka na asfalcie i do różnych rzeczy wykorzystujemy nasze samochody od co !!!

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gt cup line sa prawie takie jak seryjne i nie sa krotsze kolego

> wiec ja kinwestowac taka kase w amory to tylko pzm bo kupisz gt cup

> line i bedziesz po chwili narzekal ze juz leja

no co Ty seria wytrzymalsza zeby.GIFspineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No nie no tu się nie zgodzę podejście pt; albo moje rozwiązanie albo

> żadne bo każde inne jest do ....

> Może nie każdy chce jeździć serią ale nie każdy mieszka na asfalcie i

> do różnych rzeczy wykorzystujemy nasze samochody od co !!!

> PZDR

pad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czlowieku ja mam do domu jakies 500 m droga ktora jest w gorszym stanie niz najgorsza ruska droga i dawalem rade na -90 zawiasie gdzie miske olejowa mialem jakies 6 cm od ziemi zeby.GIF

dopiero teraz spekalem i zalozylem -60 zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czlowieku ja mam do domu jakies 500 m droga ktora jest w gorszym

> stanie niz najgorsza ruska droga i dawalem rade na -90 zawiasie

> gdzie miske olejowa mialem jakies 6 cm od ziemi

> dopiero teraz spekalem i zalozylem -60

aha jak bylo -90 to auto stalo na zimowkach na 175/50 oponach byla by masakra zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale chodzi mi o cięcie progresywnych, które są na dole bardzo gęste,

> tak zę sprężyna powinna siedzieć dobrze ?

> cięcie serii to jest porażka

Przytnij i zobacz czy Ci spadną hehe.gif

Bo chyba tylko Arkos ma cięte progresy ale i tak ma blokady wspawane, więc sie nie dowiesz czy spadują czy nie biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gt cup line sa prawie takie jak seryjne i nie sa krotsze kolego

> wiec ja kinwestowac taka kase w amory to tylko pzm bo kupisz gt cup

> line i bedziesz po chwili narzekal ze juz leja

Są krótsze o 25mm - niewiele ale są 270751858-jezyk.gif

Tylko żywotność kijowa frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przytnij i zobacz czy Ci spadną

> Bo chyba tylko Arkos ma cięte progresy ale i tak ma blokady wspawane,

> więc sie nie dowiesz czy spadują czy nie

jest inny sposob mozna przycieta springe podgiac i dopasowac do ksztaltu talerzyka amortyzatora jednak to juz zabawa u pana kowala zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja nie mam odboi woogóle (amorki Pzm1) i też gra gitara

> A jak komuś nie odpowiada twardość to niech sobie włoży stock

> zawiecho, a nie kombinuje z innym, i będzie jak na fotelu

> bujanym

czytam Twoje wypociny i nie wiem czy sie smiac czy plakac...

Nie pisz bzdur ze ciete seryjne springi + brak odboi+pzm1 to fajne rozwiazanie. Powiem Ci wprost - nie ma szans zeby to bylo wogole sensowne rozwiazanie.

Widac ze nigdy nie jezdziles na zadnym sensownym i porzadnym zawiasie, bo bys tak nie pisal.

Mam porownanie kilku springow i wiem ze nawet miedzy progresami jest ogromna przepasc, a co dopiero miedzy dobrym progresem a drutem, ktory masz (bo inaczej tego nazwac sie nie da - czy sie zgodzisz z moim krytycznym zdaniem to juz nie moj problem). W zime smigam na jamexie -35, w lato na OMP -40 do ccs (w rzeczywistosci jakies 60/40 w tym sezonie) i powiem Ci ze jest przepasc - na korzysc OMP.

Jezdzilem na FK, Weitecu (porownywalne jak dla mnie), Platimexie (dno wg mnie) i ostatnio na gwincie FK i powiem jedno - nie ma porownania, gwint jest wart kazdej wydanej na niego zlotowki.

Jedynie nie mialem przyjemnosci sie przejechac na zestawach zawieszen od FK i Weiteca - ciekaw jestem jakie bym mial wrazenia

edit - o serii sie nie wypowiadam,bo bana nie chce dostac zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czytam Twoje wypociny i nie wiem czy sie smiac czy plakac...

> Nie pisz bzdur ze ciete seryjne springi + brak odboi+pzm1 to fajne

> rozwiazanie. Powiem Ci wprost - nie ma szans zeby to bylo wogole

> sensowne rozwiazanie.

> Widac ze nigdy nie jezdziles na zadnym sensownym i porzadnym

> zawiasie, bo bys tak nie pisal.

> Mam porownanie kilku springow i wiem ze nawet miedzy progresami jest

> ogromna przepasc, a co dopiero miedzy dobrym progresem a drutem,

> ktory masz (bo inaczej tego nazwac sie nie da - czy sie zgodzisz

> z moim krytycznym zdaniem to juz nie moj problem). W zime smigam

> na jamexie -35, w lato na OMP -40 do ccs (w rzeczywistosci

> jakies 60/40 w tym sezonie) i powiem Ci ze jest przepasc - na

> korzysc OMP.

> Jezdzilem na FK, Weitecu (porownywalne jak dla mnie), Platimexie (dno

> wg mnie) i ostatnio na gwincie FK i powiem jedno - nie ma

> porownania, gwint jest wart kazdej wydanej na niego zlotowki.

> Jedynie nie mialem przyjemnosci sie przejechac na zestawach zawieszen

> od FK i Weiteca - ciekaw jestem jakie bym mial wrazenia

> edit - o serii sie nie wypowiadam,bo bana nie chce dostac

amen zlosnik.gif

mądrego to i dobrze posłuchać claps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czytam Twoje wypociny i nie wiem czy sie smiac czy plakac...

> Nie pisz bzdur ze ciete seryjne springi + brak odboi+pzm1 to fajne

> rozwiazanie. Powiem Ci wprost - nie ma szans zeby to bylo wogole

> sensowne rozwiazanie.

> Widac ze nigdy nie jezdziles na zadnym sensownym i porzadnym

> zawiasie, bo bys tak nie pisal.

> Mam porownanie kilku springow i wiem ze nawet miedzy progresami jest

> ogromna przepasc, a co dopiero miedzy dobrym progresem a drutem,

> ktory masz (bo inaczej tego nazwac sie nie da - czy sie zgodzisz

> z moim krytycznym zdaniem to juz nie moj problem). W zime smigam

> na jamexie -35, w lato na OMP -40 do ccs (w rzeczywistosci

> jakies 60/40 w tym sezonie) i powiem Ci ze jest przepasc - na

> korzysc OMP.

> Jezdzilem na FK, Weitecu (porownywalne jak dla mnie), Platimexie (dno

> wg mnie) i ostatnio na gwincie FK i powiem jedno - nie ma

> porownania, gwint jest wart kazdej wydanej na niego zlotowki.

> Jedynie nie mialem przyjemnosci sie przejechac na zestawach zawieszen

> od FK i Weiteca - ciekaw jestem jakie bym mial wrazenia

> edit - o serii sie nie wypowiadam,bo bana nie chce dostac

Czytając to co piszesz tu i nie tylko zastanawiam sie dlaczego nikt inny nic tu nie napisze tylko zawsze Ty, sorka ale robisz sie dużo za mądry, ale to na towarzyski.

Nie jeździłeś na takim zestawieniu o jakim pisze więc sie nie odzywaj, a to że masz porównanie do oryginalnych innych zawieszeń to może komus sie przyda, chociaż nie o tym temat wink.gif

Kilka osób sie pyta jak wygląda cięcie to sie wypowiadam jak to jest. Nie masz do powiedzenia nic na TEMAT to po co sie odzywasz ? Nie interesuje mnie Twoje zdanie o moim zawiechu, dobrze mi sie jeździ i sie możesz z tego śmiać i płakać. (chociaż nie widze podstaw bo raczej nie jeździłeś na takim czymś).

ps: Nie każdego stać na gwint za 2klocki do auta screwy.gif

pad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja powiem tyle, ciecia sprezyn, zgniatanie, spwanie ,sranie moze i fajnie auto wyglada lezy na glebie, moze i dobrze sie jezdzi po miescie, ale powiem tylko tyle ze wystarczy jakikolwiek z tych drutow wziasc na przejazdzke po drogach( powiem z mojego przykladu, salmopol,żar,przegibek) i widac wtedy dopiero roznice oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czytając to co piszesz tu i nie tylko zastanawiam sie dlaczego nikt

> inny nic tu nie napisze tylko zawsze Ty,

bo innym nie chce sie pisac o tym co zostalo juz kiedys powiedziane waytogo.gif

> ps: Nie każdego stać na gwint za 2klocki do auta

moze na gwinta nie ale na krotsze sprzezyne chyba tak a jezeli juz to jest przepascia nie do przeskoczenia to nie bierz sie za modzenie tylko smigaj szczesliwie seria ok.gif

jezdzilem na cietych springa i dla mnie sciana.gif

ale jak tam kto woli, w portfel nikomu nie zagladam hehe.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czytając to co piszesz tu i nie tylko zastanawiam sie dlaczego nikt

> inny nic tu nie napisze tylko zawsze Ty, sorka ale robisz sie

> dużo za mądry, ale to na towarzyski.

hehe.gifhehe.gif no i jest tak jak sie spodziewalem zeby.GIF. Nie robie sie madry i wiem czemu sie nikomu nie chce pisac - bylo o tym miliony razy i wnioski byly zawsze takie same, choc byla grupa ludzi jak Ty, ktorzy mowia ze wszystko spoko i nikt sie nie zna

> Nie jeździłeś na takim zestawieniu o jakim pisze więc sie nie

> odzywaj, a to że masz porównanie do oryginalnych innych

> zawieszeń to może komus sie przyda, chociaż nie o tym temat

moze i nie jezdzilem, ale nie musze, bo jest zrozumiale ze charakterystyke ma do d.... uwierz mi ze nie chodzi tylko o to zeby bylo nizej, a glownie o charaktertystyke springa progresywnego..

> Kilka osób sie pyta jak wygląda cięcie to sie wypowiadam jak to jest.

> Nie masz do powiedzenia nic na TEMAT to po co sie odzywasz ?

mam bardzo duzo, bo to tez moje bezpieczenstwo. Byl juz przypadek ze ciety spring pekl i o malo nie bylo tragedii. A spotkac Cie na drodze moge i miec pecha, poza tym jesli choc 1 osoba z tego zrezygnuje to uznam to za sukces

Nie

> interesuje mnie Twoje zdanie o moim zawiechu, dobrze mi sie

> jeździ i sie możesz z tego śmiać i płakać. (chociaż nie widze

> podstaw bo raczej nie jeździłeś na takim czymś).

coz... krytyke trzeba umiec przyjac, ale domyslam sie ze zadne argumenty nie trafia

> ps: Nie każdego stać na gwint za 2klocki do auta

niestety, takie zycie. Sam bym chcial miec.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.