aRtiDG Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 Cześć dzisiaj podjechałem do mechanika spytać się ile kosztuje wymiana rozrządu on mi na to że w 16v jest chusteczkowe podejście itd itd i ze 700 zł części + robocizna to dużo czy tyle biorą mechaniory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > Cześć dzisiaj podjechałem do mechanika spytać się ile kosztuje > wymiana rozrządu on mi na to że w 16v jest chusteczkowe > podejście itd itd i ze 700 zł części + robocizna to dużo czy > tyle biorą mechaniory cena jak w ASO, pytanie czy gwarancja i jakość też taka?? ja robiłem swój u mechanika za 370 PLN z częściami, z tym, że kazałem na częściach nie oszczędzać (pasek CONTI) + gwarancja. póki co zrobiłem 9 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aRtiDG Napisano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > cena jak w ASO, pytanie czy gwarancja i jakość też taka?? > ja robiłem swój u mechanika za 370 PLN z częściami, z tym, że kazałem > na częściach nie oszczędzać (pasek CONTI) + gwarancja. póki co > zrobiłem 9 kkm to ten mechanior mi powiedzial że w aso zapłace nie mniej niż 1300 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > to ten mechanior mi powiedzial że w aso zapłace nie mniej niż 1300 zł u mnie w ASO Piekary ok. 1000 PLN krzyknęli w zeszłym roku, więc nie wiem skąd Twój gość ma takie ceny. chyba, że ma jakieś pozłacane części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aRtiDG Napisano 10 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 to muszę się chyba przejechać do mojego starego dobrego mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > Cześć dzisiaj podjechałem do mechanika spytać się ile kosztuje > wymiana rozrządu on mi na to że w 16v jest chusteczkowe > podejście itd itd i ze 700 zł części + robocizna to dużo czy > tyle biorą mechaniory niby mjesca mało ale powiedz mu ze klimy nie masz super jest wtedy dostęp 700zł to sporo czesci ok 200-250zła robota aż tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sithpl Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > niby mjesca mało > ale powiedz mu ze klimy nie masz super jest wtedy dostęp > 700zł to sporo > czesci ok 200-250zła robota aż tyle We Wrocławiu w ASO wymiana w Palio 1,4 550zł ,części +robocizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lazaj007 Napisano 11 Maja 2008 Udostępnij Napisano 11 Maja 2008 ja jakies poltora roku temu zmienialem komplet rozrzadu i czesci oryginalne (z allegro) + robocizna w sumie wyniosly mnie 450. bylo by mniej ale jeszcze jakis inny pasek dodatkowo wymienili. a robilem to w wolominie, ceny maja tam prawie jak w warszafce. ps. mam hiene 1.6 16v bez klimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 11 Maja 2008 Udostępnij Napisano 11 Maja 2008 Siema! To było niecałe dwa lata temu, za części (pasek + napinacz) z wymianą dałem 260zł. Części z ASO oraz wymiana w ASO. Moja bryczka to palio 1.4. No ale ceny przez te dwa lata to podskoczyć mogły, ale nie wydaje mi się żeby aż 1000 złotych to kosztowało, coś kręci ten twój mechanik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lazaj007 Napisano 12 Maja 2008 Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 z tego co zauwazylem to do silnikow 1.2 - 1.4 czesci sa generalnie tansze niz do 1.6. u mnie dodatkowo jeszcze rolka byla wymieniana i w 1.6 jest trudniejszy dostep do czego kolwiek pod maska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 12 Maja 2008 Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 > z tego co zauwazylem to do silnikow 1.2 - 1.4 czesci sa generalnie > tansze niz do 1.6. u mnie dodatkowo jeszcze rolka byla > wymieniana > i w 1.6 jest trudniejszy dostep do czego kolwiek pod maska 1.2 8v rozrząd to koszt 50 zl .... w 16 v jest już troche drożej bo napinacz jest dość drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telepaja Napisano 12 Maja 2008 Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 > 1.2 8v rozrząd to koszt 50 zl hehe, dokładnie, wymieniałem jakieś 2-3 lata temu w 1.2 8v - części 50zł robocizna 50zł , teraz juz tak różowo nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 12 Maja 2008 Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 > hehe, dokładnie, wymieniałem jakieś 2-3 lata temu w 1.2 8v - części > 50zł robocizna 50zł , teraz juz tak różowo nie będzie teraz masz 16 zaworowy 1.2 ?? tam też nie ma aż takiej tragedii pasek 50- 60 zł tylko ta rolka jest droga bo coś koło 120 zł . a robocizna powinna kosztować tyle samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aRtiDG Napisano 12 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 > teraz masz 16 zaworowy 1.2 ?? tam też nie ma aż takiej tragedii > pasek 50- 60 zł tylko ta rolka jest droga bo coś koło 120 zł . > a robocizna powinna kosztować tyle samo z tego co przeglądałem na AleDrogo to częsci do 1.6 16v kosztują około 150-200 zł więc mysle że u "normalnego" mechanika zmieszcze się w w 300 - 350 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 12 Maja 2008 Udostępnij Napisano 12 Maja 2008 > z tego co przeglądałem na AleDrogo to częsci do 1.6 16v kosztują > około 150-200 zł więc mysle że u "normalnego" mechanika > zmieszcze się w w 300 - 350 zł no tu z wypowiedzi kacikowcow wyczytalem ze w 1.6 musi byc precyzyjnie ustawione wszystko ale dobry fachowiec nie koniecznie musi miec odrazu ceny z kosmosu .. i odwrotnie mega drogi nie musi byc dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin44 Napisano 13 Maja 2008 Udostępnij Napisano 13 Maja 2008 No niby masz racje. W 1.6 to jest roboty z tą wymianą trochę więcej niż w 1.4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu_80 Napisano 14 Maja 2008 Udostępnij Napisano 14 Maja 2008 > Cześć dzisiaj podjechałem do mechanika spytać się ile kosztuje > wymiana rozrządu on mi na to że w 16v jest chusteczkowe > podejście itd itd i ze 700 zł części + robocizna to dużo czy > tyle biorą mechaniory zapytaj go dokładnie co będzie wymieniane. bo czasem oprócz paska i dwóch napinaczy trzeba wymienić takie zębate kółko (nie wiem jak się ono fachowo nazywa) i wtedy ta kwota będzie realna (ja zapłaciłem w Tychach też ok 700zł, bo było właśnie wymieniane jeszcze to kółko - hałasowało). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AndrewP Napisano 18 Maja 2008 Udostępnij Napisano 18 Maja 2008 Lepiej zmień mechanika, w ASO (lubelskie) biorą 180 zł robocizna plus 480 - 500zł oryginalne części, dobry mechanik bierze ok. 100zł plus 200-250 części (dobrej klasy zamienniki). Do tego masz gwarancję na 60 tkm przebiegu. Dostęp jet ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejp-nexia Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > Cześć dzisiaj podjechałem do mechanika spytać się ile kosztuje > wymiana rozrządu on mi na to że w 16v jest chusteczkowe > podejście itd itd i ze 700 zł części + robocizna to dużo czy > tyle biorą mechaniory Wszystko zależy jeszcze co robią przy wymianie. Jeżeli po wymianie jeszcze fazują rozrząd, tak jak to jest opisane w książce to cena no nie jest mała ale akceptowalna. Ale jeżeli nie bawią się w fazowanie, jak wiekszość mechaników , to cena jest kosmiczna. 200 zł to cena normalna za wymianę Ja wymieniałem sam, oczywiście nie fazowałem silnika wiec mogę powiedzieć że nie ma specjalnie z tym dużo roboty. A jak się odpowiedznie narzędza to dość łatwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > Wszystko zależy jeszcze co robią przy wymianie. > Jeżeli po wymianie jeszcze fazują rozrząd, tak jak to jest opisane w > książce to cena no nie jest mała ale akceptowalna. > Ale jeżeli nie bawią się w fazowanie, jak wiekszość mechaników , to > cena jest kosmiczna. > 200 zł to cena normalna za wymianę > Ja wymieniałem sam, oczywiście nie fazowałem silnika wiec mogę > powiedzieć że nie ma specjalnie z tym dużo roboty. > A jak się odpowiedznie narzędza to dość łatwe. 200 PLN to same części DOBRE kosztują. do tego jeszcze ze 150 PLN wymiana i to powinno być OK. co do fazowania - co to za pieroństwo?? nikt tego nie robi, nawet w książce nie pisze nic na ten temat. skądżeś to wytrzasnął?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejp-nexia Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > 200 PLN to same części DOBRE kosztują. do tego jeszcze ze 150 PLN > wymiana i to powinno być OK. > co do fazowania - co to za pieroństwo?? nikt tego nie robi, nawet w > książce nie pisze nic na ten temat. skądżeś to wytrzasnął?? Nie, nie jestem taki mądry żeby takie coś sam wymyślić Opis jest w książce np. Bravo Brava napisana przez pana H.R. Etzolda lub pana J. Zembrowicza "Fiat Siena, Palio Weekend" WKiŁ 1999 rok : opis na stronach 108-109. mowa oczywiście o silnikach 1,6 16V (178 B3.000) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > Nie, nie jestem taki mądry żeby takie coś sam wymyślić > Opis jest w książce np. Bravo Brava napisana przez pana H.R. Etzolda > lub pana J. Zembrowicza "Fiat Siena, Palio Weekend" WKiŁ 1999 > rok : opis na stronach 108-109. > mowa oczywiście o silnikach 1,6 16V (178 B3.000) cholerka a w książce P/S/A nic nie ma nt. temat nawet w zakładach nie znają takich rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejp-nexia Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > cholerka > a w książce P/S/A nic nie ma nt. temat > nawet w zakładach nie znają takich rzeczy I nikt tego nie robi. Sam wymieniałem i nie bawiłem się w fazowanie, z resztą i tak nie mam narzędzi do tego. Swoją drogą roboty to nie ma specjalnie dużo przy wymianie i cena 150-200 zł wydaje się być uczciwa, ale zawsze trzeba się liczyć z ryzykiem przedwczesnego zerwania paska i naprawy gwarancyjnej na koszt warsztatu. Ryzyko też pasuje mieć w cenę wkalkulowane pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > I nikt tego nie robi. > Sam wymieniałem i nie bawiłem się w fazowanie, z resztą i tak nie mam > narzędzi do tego. > Swoją drogą roboty to nie ma specjalnie dużo przy wymianie i cena > 150-200 zł wydaje się być uczciwa, ale zawsze trzeba się liczyć > z ryzykiem przedwczesnego zerwania paska i naprawy gwarancyjnej > na koszt warsztatu. > Ryzyko też pasuje mieć w cenę wkalkulowane > pozdrawiam dlatego wymieniałem w prywatnym warsztacie, kazałem kupić najlepsze części i na koniec wydać mi papier, że jest gwarancja na części i robociznę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu_80 Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 hmmm raczej nie fazowanie a ustawianie faz rozrządu przy wymianie rozrządu zawsze powinno się to zrobić (wg mojego mechanika którego chwalę i mu ufam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aRtiDG Napisano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > hmmm raczej nie fazowanie a ustawianie faz rozrządu przy wymianie > rozrządu zawsze powinno się to zrobić (wg mojego mechanika > którego chwalę i mu ufam). ja dzisiaj byłem u pana mechanika polecanego przez wszystkich z mojej pracy i Powiedział mi że około 350 zł zapłace za wymiane więc chyba taniej nie trafię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > ja dzisiaj byłem u pana mechanika polecanego przez wszystkich z mojej > pracy i Powiedział mi że około 350 zł zapłace za wymiane więc > chyba taniej nie trafię jeśli da dobre części i gwarancję, to cena jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > hmmm raczej nie fazowanie a ustawianie faz rozrządu przy wymianie > rozrządu zawsze powinno się to zrobić (wg mojego mechanika > którego chwalę i mu ufam). jak zwał tak zwał nie słyszałem, by ktoś w P/S to robił, co nie znaczy, że nie powinno się robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aRtiDG Napisano 18 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > jeśli da dobre części i gwarancję, to cena jest Taniej ma między innymi dlatego że ma też od razu sklep i jak sie u niego części kupuje to liczy jakoś taniej wymianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2008 > jak zwał tak zwał nie słyszałem, by ktoś w P/S to robił, co nie > znaczy, że nie powinno się robić hmm ktoś tu pisał na forum o tym .. że z gazem miał problemy ... czy jakoś tak i właśnie po tej operacji wszystko się ustabilizowało ... ale jak przez mgłę pamiętam to ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AKuba Napisano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2008 > I nikt tego nie robi. > Sam wymieniałem i nie bawiłem się w fazowanie, z resztą i tak nie mam > narzędzi do tego. > Swoją drogą roboty to nie ma specjalnie dużo przy A po mojemu "fazowanie " to nazwa po prostu dobrego i jedynego właściwego ustawienia kół zębatych wałków rozrz. i paska względem położenia wału korbowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aRtiDG Napisano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 jeszcze się podłącze do tematu i chciałem sie dowiedzieć ile można przejechać km na pasku, ile daje gwarancji ASO bo słyszałem że w sienach jest podobno do 120 tyś. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 1 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2008 > jeszcze się podłącze do tematu i chciałem sie dowiedzieć ile można > przejechać km na pasku, ile daje gwarancji ASO bo słyszałem że w > sienach jest podobno do 120 tyś. ? podobno tak, ale samemu lepiej nie sprawdzać. jak zmienisz po 60 kkm to poprawisz sobie samopoczucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrozmen Napisano 4 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 witam dzisiaj wymieniam rozrząd sam koszty to pasek 28 zeta i rolka 19 i oczywiście Żubry które podejdą bliżej podczas wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu_80 Napisano 4 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 > dzisiaj wymieniam rozrząd sam koszty to pasek 28 zeta i rolka 19 a napinacz? tylko nie pisz że zaoszczędziłeś i nie wymieniłeś. poza tym z tego co kojarzę trzeba mieć jakieś narzędzia specjalne do zablokowania czegoś tam (masz je?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 4 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 > a napinacz? tylko nie pisz że zaoszczędziłeś i nie wymieniłeś. poza > tym z tego co kojarzę trzeba mieć jakieś narzędzia specjalne do > zablokowania czegoś tam (masz je?) jest duza szansa ze ta rolka jest jednoczesnie napinaczem, a co do narzedzia to dobrze kojarzysz ale nie do wszystkich jest ono potrzebne. w wielu silnikach wystarczy ustawic kola na znakach i gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 4 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 > a napinacz? tylko nie pisz że zaoszczędziłeś i nie wymieniłeś. poza > tym z tego co kojarzę trzeba mieć jakieś narzędzia specjalne do > zablokowania czegoś tam (masz je?) te specjalne narzędzie w 1.2 16 v do zablokowania wałków to robisz z 2 sub i gumówki w 2 minuty , ale jak zmieniasz pasek i poprzedni był dobrze założony to obejdzie się bez blokad , ustwić na znakach , policzyć zęby dla pewności i po sprawie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 4 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2008 > witam > dzisiaj wymieniam rozrząd sam koszty to pasek 28 zeta i rolka 19 > i oczywiście Żubry które podejdą bliżej podczas wymiany hmm ceny części to powiem ci ekstrymalnie tanio .. coś podejrzne wręcz .. sam napinacz kosztował mnie ze 100 zł jakieś 2 lata temu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrozmen Napisano 5 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 > hmm ceny części to powiem ci ekstrymalnie tanio .. coś podejrzne > wręcz .. > sam napinacz kosztował mnie ze 100 zł jakieś 2 lata temu ... hmmmm jestem już po walce z rozrządem - i tak po zdjęciu okazało się, że zamiast rolki jest napinacz (oczywiście w katalogu jest w tym modelu rolka) a napinacz moi drodzy znalazłem w Idei, Marea ale cóż dziwne kombinacja podzespołów w tym modelu i fakt koszt 90 zeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrozmen Napisano 5 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 > a napinacz? tylko nie pisz że zaoszczędziłeś i nie wymieniłeś. poza > tym z tego co kojarzę trzeba mieć jakieś narzędzia specjalne do > zablokowania czegoś tam (masz je?) napisałem wcześniej po zdjęciu okazało się , że jest napinacz i go wymieniłem. Co do narzędzi to troszkę kluczy i nie mam problemu i jeszcze jedna bardzo ważna uwaga w tym silniku rozrząd ustawiamy na znaki na czujnikach położenia wałków nie ma znaków na głowicy !!!! czyli na dużym dolnym kole szeroka szczelina pomiędzy czujnikiem i na górnym wałku odkręcamy czujnik i ustawiamy szczelinę w okienku - długo kombinowałem - i jeszcze jedno dolne koło nie jest jak w innych autkach wykręcane na jedną śrubę i zostaje nam zębatka, należy je wykręcić z 3 śrub ważne bo jeśli ktoś z automatu zmienia rozrząd to nie zrobi sobie znaków pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 5 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 > hmmmm jestem już po walce z rozrządem - i tak po zdjęciu okazało się, > że zamiast rolki jest napinacz (oczywiście w katalogu jest w > tym modelu rolka) a napinacz moi drodzy znalazłem w Idei, Marea > ale cóż dziwne kombinacja podzespołów w tym modelu i fakt koszt > 90 zeta hmm coś musiałęś pomieszać w 16 v zawsze był napinacz i nigdy nie spotkałem sie z info że jest inaczej w jakimś katalogu ... i pasek rozrządu też jest inny jak kupiłes ten od 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 5 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2008 > napisałem wcześniej po zdjęciu okazało się , że jest napinacz i go > wymieniłem. Co do narzędzi to troszkę kluczy i nie mam problemu > i jeszcze jedna bardzo ważna uwaga w tym silniku rozrząd > ustawiamy na znaki na czujnikach położenia wałków nie ma znaków > na głowicy !!!! czyli na dużym dolnym kole szeroka szczelina > pomiędzy czujnikiem i na górnym wałku odkręcamy czujnik i > ustawiamy szczelinę w okienku - długo kombinowałem - i jeszcze > jedno dolne koło nie jest jak w innych autkach wykręcane na > jedną śrubę i zostaje nam zębatka, należy je wykręcić z 3 śrub > ważne bo jeśli ktoś z automatu zmienia rozrząd to nie zrobi > sobie znaków > pozdro jak tylko zmieniasz a było dobrze ustawione to nawet korkotrem można sobie bazgrnąc znaki a i tak pewniej policzyć zęby od punktu do punktu żeby poźniej tak samo założyć .. a jak się coś nie powiedziecie do na szybko blokade wałka z śruby i gumówki i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zachary76 Napisano 19 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2008 Jestem świeżo po wymianie rozrządu. Koszt : 430 zł w tym części:230 zł pasek CONTItech CT879, napinasz SKF VKM12242, rolka prowadząca SKF VKM22242. 200 zł robocizna w autoryzowanym serwisie Fiata - oczywiście na lewo bez zlecenia. Sądzę że to dość tanio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aRtiDG Napisano 20 Lipca 2008 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2008 > Jestem świeżo po wymianie rozrządu. Koszt : 430 zł w tym części:230 > zł pasek CONTItech CT879, napinasz SKF VKM12242, rolka > prowadząca SKF VKM22242. > 200 zł robocizna w autoryzowanym serwisie Fiata - oczywiście na lewo > bez zlecenia. > Sądzę że to dość tanio. jeśli w autoryzowanym to myśle ze nie drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 20 Lipca 2008 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2008 > jeśli w autoryzowanym to myśle ze nie drogo pisał na lewo, bez zlecenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.