Skocz do zawartości

ciezko zapala?


ktkfcc

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem jak auto jest zimne pali na cyk a jak jest zagrzany to jest problem go zapalic trzeba tak ze 4 sekundy krecic zeby zapalil dodam ze jest lpg ale instalka była regulowana jakies 2tys temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam mam problem jak auto jest zimne pali na cyk a jak jest zagrzany

> to jest problem go zapalic trzeba tak ze 4 sekundy krecic zeby

> zapalil dodam ze jest lpg ale instalka była regulowana jakies

> 2tys temu

mozliwe ze jak jak odpalasz to LPG jest w kolektorze + bena i na cieplym nie chce palic (za bogato)

sprobuj zgasic na benie i sprobowac odpalic po tej czynnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mozliwe ze jak jak odpalasz to LPG jest w kolektorze + bena i na

> cieplym nie chce palic (za bogato)

> sprobuj zgasic na benie i sprobowac odpalic po tej czynnosci

zawsze zapalam na benie ale nie slychac zaworow ani nic z takich rzeczy a na gazie pali tak samo jak na benie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to zgaś też na benie.

jak go zgasze na benie jest to samo tylko powiem ci jeszcze po ustawieniu gazu bylo prawie dobrze ale teraz dalej jest lipa czy to morze byc zle ustwaiona instalacja lpg ze go zalewa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam mam problem jak auto jest zimne pali na cyk a jak jest zagrzany

> to jest problem go zapalic trzeba tak ze 4 sekundy krecic zeby

> zapalil dodam ze jest lpg ale instalka była regulowana jakies

> 2tys temu

Miałem podobny problem, jak był ciepły to nie chciał zapalić. W moim przypadku problem był po stronie jakiegoś czujnika przy rozrządzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam mam problem jak auto jest zimne pali na cyk a jak jest zagrzany

> to jest problem go zapalic trzeba tak ze 4 sekundy krecic zeby

> zapalil dodam ze jest lpg ale instalka była regulowana jakies

> 2tys temu

hej miałem ten sam problem i każdy mi mówił ze to reduktor z gazu sie skończyl i nadaje sie do wymiany. Guzik prawda. Okazało sie ze padła membrana w regulatorze cisnienia paliwa we wtrysku. wymieniłem czesc wtrysku z tym regulatorem i teraz jest OK.

Polecam ci to sprawdzic. Nie wiem jak to wyglada w MPi ale u mnie jak zdjąłem obudowe filtra powietrza to z takich dwóch dziurek tryskalo paliwko i zalewało wtrysk dodatkowym paliwem i sie dławił przy zapalaniu i trudno zapalał tak jak u Ciebie; a na wolnych obrotach lekko szarpał. Sprawdź to sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam mam problem jak auto jest zimne pali na cyk a jak jest zagrzany

> to jest problem go zapalic trzeba tak ze 4 sekundy krecic zeby

> zapalil dodam ze jest lpg ale instalka była regulowana jakies

> 2tys temu

moze regeneracja reduktora pomoze? ile ma przelatane?

a doraznie to sproboj wcisnac pedal gazu podczas odpalania - zeby wiecej powietrza sie dostawalo do cylindrow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem podobny problem, jak był ciepły to nie chciał zapalić. W moim

> przypadku problem był po stronie jakiegoś czujnika przy

> rozrządzie.

Pewnie czujnik położenia wału waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.