Aragorn Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > tego dziobaka ? > Macie moje błogosławieństwo i współczucie ;-) kotek, cho no...nie strzelaj focha i nie udawaj niedostępnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > w imie zasad, sq***u rozumiesz, rozumiesz ..... czy nie masz dzieci? masz qrfa dzieci?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 > Jak dla mnie to zadnym, bo ohydny jak malo co. Problem w tym, że wyniki sprzedaży sporadycznie korespondują z indywidualnym poczuciem estetyki Z drugiej strony ocena pozycji konkurencyjnej na tak subiektywnej bazie jest nieco karkołomna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Nie zrozumieliśmy się ;-) > Accord europejski musi być MOCNO zbliżony do tego z USA, bo inaczej > "biznes się nie opłaci". Tyle, ze akurat jest inny. Accordy USA ostatnio byly technicznie identyczne z EU w 5 generacji, czyli 94-98. Pozniej zawsze inne - wieksze, bardziej miekkie itp. W obecnej generacji tez tak jest - pod spodem Accord Euro i USA to zdecydowanie inne auta - odpowiednikiem jest Acura TSX. I tutaj faktycznie sie z Toba zgodze. Poprzednio TSX byl autentycznie lepszy (mial mocniejszy silnik, duzo lepsze wnetrze i pare innych bajerow). W nowej generacji zas, juz sa identyczne. > Dzisiaj klucz do zarobienia na tą przysłowiową sól do śledzia to > cięcie kosztów gdzie się da, a zupełnie inny model to kupa > szmalu wywalonego na R&D, stock z częściami, szkolenie > serwisów, gwarancje itd itd. To oczywiscie prawda. Tyle, ze Accord jest przeciez sedanem segmentu D...czyli niczym jakos szczegolnie dziwnym. Ma tez ledwo 2 wersje budy i 3 silniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > i to niestety w tym ASO, ktore Patrol poleca NAJBARDZIEJ ..... Jeśli są dostępne oba kluczyki - można wykonać ekspertyzę, która może potwierdzić fakt dorobienie kluczyka... Wtedy wystarczy przedstawić dowody potwierdzające to, że samochód był kilka dni wcześniej w serwisie..... Czy to stało się po przeglądzie w Autowest...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Nie zrozumieliśmy się ;-) > Accord europejski musi być MOCNO zbliżony do tego z USA, bo inaczej > "biznes się nie opłaci". > Accord w Europie jest dla Hondy tym, czym dla Toyoty jest Camry - > istnieje, żeby nikt nie powiedział, że "Honda/Toyota nie robi > auta segmentu x" - nie ma być modelem dochodowym, przeto nie > ładuje się w niego kupy kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > To oczywiscie prawda. Tyle, ze Accord jest przeciez sedanem segmentu > D...czyli niczym jakos szczegolnie dziwnym. Ma tez ledwo 2 > wersje budy i 3 silniki. I z nikim / niczym się nie dzieli tym co ma w sobie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Lotnisko Zaventem, wystawka belgijskiego przedstawiciela TOYOTY. > Można pomacać, wsiąść, tylko przejechać się nie ma gdzie > We wtorek będę, więc mogę porobić foty jeśli chcesz Bardzo poproszę.... To co moi koledzy z Paryża przywieźli to ciężko zdjęciami nazwać.... > Tam w ogóle Toyota ma b.fajne stoisko. Przez miesiąc stał tam Auris z > aluminiową karoserią, sześciotłoczkowymi zaciskami z przodu i > 230 konnym D-catem. W środku wyflokowana deska, carbon i kubły > Recaro. Fajnie to wyglądało. I na pewno całkiem nieźle jeździło.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Jeśli są dostępne oba kluczyki - można wykonać ekspertyzę, która może > potwierdzić fakt dorobienie kluczyka... Wtedy wystarczy > przedstawić dowody potwierdzające to, że samochód był kilka dni > wcześniej w serwisie..... > Czy to stało się po przeglądzie w Autowest...? Quote: sprawą obcenie zajmują się ustawowo powołane ku temu odpowiednie organy, i ujawnianie jakichkolwiek szczegółów na tym etapie zagroziło by śledztwu by Aragorn z BANANA ISLANDS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Quote: > odpowiedz mu, że sprawą obcenie zajmują się ustawowo powołane ku > temu odpowiednie organy, i ujawnianie jakichkolwiek szczegółów > na tym etapie zagroziło by śledztwu > by Aragorn No ok..... Bo już od jutra chciałem zamknąć wszystkich swoich warszawskich Dealerów... Ale w takim razie poczekam jeszcze trochę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Problem w tym, że wyniki sprzedaży sporadycznie korespondują z > indywidualnym poczuciem estetyki > Z drugiej strony ocena pozycji konkurencyjnej na tak subiektywnej > bazie jest nieco karkołomna. Uwierz mi proszę na słowo, że ta baza czasami może być kluczowa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 16 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Ale i dość stary. > Dodajmy też nafaszerowanie nowego różnistymi nowinkami, które > niekoniecznie są oczywistością w tym segmencie rynku. Co masz na myśli....??? Gdy pytałem w piątek Dealera o jakiś zarys specyfikacji samochodu - rozkładał ręce i mówił, że kompletnie nic jeszcze nie wie....... Jeśli masz jakieś dane - podziel się proszę z nami.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > No ok..... > Bo już od jutra chciałem zamknąć wszystkich swoich warszawskich > Dealerów... > Ale w takim razie poczekam jeszcze trochę... Quote: mnie to generalnie wali czy pozamyka dealerów czy nie, szkoda że wyszła taka głupia sytuacja. Fura była na przeglądzie i z zapisu CCTV wynika, że ktoś rozbroił alarm wsiadł i odjechał, a zrobił to tak, jakby miał oryginalny kluczyk tyle, że oba oryginalne miałem ja mam teraz lekki "niesmak" jeśli chodzi o Hondę i dlatego zamówiłem Mazdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 Quote: wklej mu, ze ni ch*ja nie rozumiemy o autor miał na myśli czy chodzi o palcówkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Quote: > wklej mu, ze ni ch*ja nie rozumiemy o autor miał na myśli > czy chodzi o palcówkę? Nie będę gadał z duchami, szczególnie przez pośredników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Co masz na myśli....??? > Gdy pytałem w piątek Dealera o jakiś zarys specyfikacji samochodu - > rozkładał ręce i mówił, że kompletnie nic jeszcze nie wie....... Jaaaakto, czegoś nie wiesz ?! No niemosz być... > Jeśli masz jakieś dane - podziel się proszę z nami.... Będą (są) systemy pre-safe - coś w przybliżeniu jak to, co stosuje Volvo/MB/BMW. M. in: - Lane departure warning - najpierw mruga, potem piszczy, potem sam wraca na pas - Pre-crash - najpierw mruga przed przeszkodą, potem piszczy, MOCNO mruga i jednocześnie domyka okna/szyberdach/dociąga pasy/pionuje oparcie/zwiększa ciśnienie w układzie hamulcowym i odpala pełną moc na BAS, w ostatniej chwili, gdy uderzenie jest już nieuniknione sam zaczyna hamować*. - Aktywny tempomat (zadana odległość od poprzedzającego auta, ale "nie szybciej niż" to co ustawisz). - Chyba też system zbliżony do city safety z Volvo XC60 - "Aktywne" VSC - poza std przyhamowaniami także "w odpowiednim kierunku" osłabia/wzmacnia wspomaganie kierownicy, coby zapobiegać nieprzemyślanym ruchom ze strony abnegata. Będzie fajne audio** - tak w bazie, jak i w opcji. Będą też nowe silniki, nowe skrzynie (6b w małej benzynie znanej z Rolki, automaty w dieslach), oczywiście nie będzie liftbacka. Nie chce mi się iść po materiały, prezentacja była ze 2 m-ce temu i jakiś mój kochany user miał sraczkę, więc niestety musiałem jednym okiem patrzeć, ale retrospekcja jest taka: Zapowiada się kanapa jeszcze milsza niż obecny aven. O wiele ciekawszym konceptem zdaje się być IQ. No ale ja [kurza twarz] nic przecież nie wiem, ja autoświat i tojota nius tylko czytam... * jeździłem z czymś takim - wkur... na maxa :-) - coś jak teściowa na siedzeniu obok. ** jak na fabryczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Jeśli są dostępne oba kluczyki - można wykonać ekspertyzę, która może > potwierdzić fakt dorobienie kluczyka... U czarnoksiężnika ? Słyszał o bezdotykowym dorabianiu kluczy ? Pan mnieciu z frezarką nie zawsze jest grany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Uwierz mi proszę na słowo, że ta baza czasami może być kluczowa.... Znam się na tym więc nie uwierzę Niby te Hondy takie extra, hiper i piekne, ale coś klientela europejska widać albo ma inne gusta, albo .... design to nie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Nie będę gadał z duchami, szczególnie przez pośredników. " I see dead people....." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > " I see dead people....." Kolega nieobecny był... Parada w Poznaniu się przeciągnęła ? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Kolega nieobecny był... > Parada w Poznaniu się przeciągnęła ? :-) ty mi powiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > U czarnoksiężnika ? > Słyszał o bezdotykowym dorabianiu kluczy ? > Pan mnieciu z frezarką nie zawsze jest grany... Nie, wyobraź sobie, że nie słyszał..... Ale wykonać nie zaszkodzi, prawda...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Znam się na tym więc nie uwierzę Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > ty mi powiedz Nie byłem - miałem wieczór filmowy ze swoim chłopakiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Nie, wyobraź sobie, że nie słyszał..... > Ale wykonać nie zaszkodzi, prawda...? Problem polega na tym, że o ile badanie mechanoskopijne może potwierdzić fakt istnienia śladów _mogących_ wskazywać na dorobienie klucza (nigdy nie ma pełnej pewności - "całkowitą pewność" będzie miał tylko biegły ze stażem 2 miesięcznym ;-) ), o tyle brak takich śladów nie wyklucza dorobienia klucza. Aktualnie jestem na etapie dorabiania klucza do samochodu - po podaniu VIN dostanę część elektroniczną do wkodowania + grot mechaniczny - żadnego fizycznego kontaktu kluczy wyjściowych z nowo zamówionymi nie będzie. Dobra obrabiarka CNC też da sobie radę z dorobieniem klucza bezstykowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.... Nie wiem, może U mnie (statystyka, ekonometria) nie ma miejsca na osobiste interpretacje, więc mój punkt siedzenia jest zawsze ten sam - właściwy. A to, że u niektórych 2+2 bywa 5.... no cóż. Tak jak z tą Hondą.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Jaaaakto, czegoś nie wiesz ?! > No niemosz być... Wielokrotnie podkreślałem, że NIE JESTEM OMNIBUSEM.... ale jak widać Ty czytasz tylko to co chcesz "przeczytać".... > Będą (są) systemy pre-safe - coś w przybliżeniu jak to, co stosuje > Volvo/MB/BMW. > M. in: > - Lane departure warning - najpierw mruga, potem piszczy, potem sam > wraca na pas LKAS (LINE KEEP ASSIST SYSTEM) - Honda > - Pre-crash - najpierw mruga przed przeszkodą, potem piszczy, MOCNO > mruga i jednocześnie domyka okna/szyberdach/dociąga pasy/pionuje > oparcie/zwiększa ciśnienie w układzie hamulcowym i odpala pełną > moc na BAS, w ostatniej chwili, gdy uderzenie jest już > nieuniknione sam zaczyna hamować*. CMBS - (Collision Mitigation Braking System) - Honda > - Aktywny tempomat (zadana odległość od poprzedzającego auta, ale > "nie szybciej niż" to co ustawisz). ACC - (Active Cruise Control) - Honda Wszystkie wymienione przez Ciebie systemy w Accordzie JUŻ to jest dostępne......... > - Chyba też system zbliżony do city safety z Volvo XC60 Nie znam..... ale za chwilę poczytam.... > - "Aktywne" VSC - poza std przyhamowaniami także "w odpowiednim > kierunku" osłabia/wzmacnia wspomaganie kierownicy, coby > zapobiegać nieprzemyślanym ruchom ze strony abnegata. Również mnie to nie zaskakuje...... Accord JUŻ to ma.... Jest to zintegrowany system stabilizacji toru jazdy, kontroli trakcji wraz z elektrycznym wspomaganiem układu kierowniczego... W Hondzie dodatkowo (podczas poślizgu) delikatnie "sugeruje" kierowcy w którą stronę powinien kręcić kółkiem aby wyprowadzić samochód z poślizgu (jeśli VSA już nie ma najmniejszych szans) > Będzie fajne audio** - tak w bazie, jak i w opcji. Punkt dla nich, bo z tego co pamiętam - audio nie należało do silnej strony AVE. > Będą też nowe silniki, nowe skrzynie (6b w małej benzynie znanej z > Rolki, automaty w dieslach), oczywiście nie będzie liftbacka. Nie było to zbyt popularne nadwozie.... Toyota w ogóle nie zdecydowała się na produkcję liftback'a czy nie będzie tylko na naszym rynku...? > Nie chce mi się iść po materiały, prezentacja była ze 2 m-ce temu i > jakiś mój kochany user miał sraczkę, więc niestety musiałem > jednym okiem patrzeć, ale retrospekcja jest taka: > Zapowiada się kanapa jeszcze milsza niż obecny aven. No to we will seeeeee.... > O wiele ciekawszym konceptem zdaje się być IQ. Taki Toyotowy SMARK.... > No ale ja [kurza twarz] nic przecież nie wiem, ja autoświat i tojota nius > tylko czytam... No widzisz - to i tak więcej niż ja.... bo u mnie tylko HONDA WAY mi wpajają do łba i na nic więcej nie pozwalają........ > * jeździłem z czymś takim - wkur... na maxa :-) - coś jak teściowa na > siedzeniu obok. Wiem... bardzo dobrze wiem..... Szczególnie gdy rozpędzasz się na swoim pasie aby wyprzedzić ciężarówkę.... zbliżasz się do niej z jakąś prędkością i po chwili pasy Cię szarpią, piskacz piszczy i światełko informuje o tym, że jesteś za blisko.... Na szczęście jest magiczny guzik (oczywiście w Hondzie) - CMBS OFF.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Wszystkie wymienione przez Ciebie systemy w Accordzie JUŻ to jest > dostępne......... No wypas.... > W Hondzie dodatkowo (podczas poślizgu) delikatnie "sugeruje" kierowcy > w którą stronę powinien kręcić kółkiem aby wyprowadzić samochód > z poślizgu (jeśli VSA już nie ma najmniejszych szans) No toż o tym mówię. > Toyota w ogóle nie zdecydowała się na produkcję liftback'a czy nie > będzie tylko na naszym rynku...? Nie będzie w ogóle LB. Ma być "bardziej lemuzynowo", a LB "koliduje" z ymedżem lemuzyny. Tak wiem - "hąda nie miała w akordzie LB". Aaaa, jeszcze będą aktywne biksenony z dynamicznym poziomowaniem wiązki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Problem polega na tym, że o ile badanie mechanoskopijne może > potwierdzić fakt istnienia śladów _mogących_ wskazywać na > dorobienie klucza (nigdy nie ma pełnej pewności - "całkowitą > pewność" będzie miał tylko biegły ze stażem 2 miesięcznym ;-) ), > o tyle brak takich śladów nie wyklucza dorobienia klucza. Fakt.... ale czy sądzisz, że ktoś zadałby sobie trud aby dorabiać taki klucz bezdotykowo...? A jeśli tak - ile w Warszawie (żeby nie napisać Polsce) jest takich zakładów....??? Może jest ich mnóstwo ale również nie sądzę, żeby nie można było tego sprawdzić.... > Aktualnie jestem na etapie dorabiania klucza do samochodu - po > podaniu VIN dostanę część elektroniczną do wkodowania + grot > mechaniczny - żadnego fizycznego kontaktu kluczy wyjściowych z > nowo zamówionymi nie będzie. I dostaniesz to pewnie z Toyoty..... Myślisz, że nie będzie śladu w ich systemie komputerowym, że owy klucz do samochodu o podanym VIN'ie, został dorobiony....? > Dobra obrabiarka CNC też da sobie radę z dorobieniem klucza > bezstykowo... Pilniczkiem też można się pobawić..... I śladu nie będzie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Nie byłem - miałem wieczór filmowy ze swoim chłopakiem. oglądaliście czy kręciliście własny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Ma być "bardziej lemuzynowo", a LB "koliduje" z ymedżem lemuzyny. I w ten sposób kolejny model out - niedługo trzeba będzie chyba Mondeo kupić, żeby mieć klasę D w liftbacku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Nie wiem, może > U mnie (statystyka, ekonometria) nie ma miejsca na osobiste > interpretacje, więc mój punkt siedzenia jest zawsze ten sam - > właściwy. > A to, że u niektórych 2+2 bywa 5.... no cóż. Tak jak z tą Hondą.... Statystyka / ekonometria - nauka ścisła podobnie jak fizyka.... Teoria względności jest definicją ściśle związaną z fizyką.... W związku z powyższym nie rozumiem Twoich zarzutów pod moim adresem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > I w ten sposób kolejny model out - niedługo trzeba będzie chyba > Mondeo kupić, żeby mieć klasę D w liftbacku Nie, nie.... Segment C (lub nie daj Boże B) tak urośnie, że zrekompensuje straty w D LB.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > No wypas.... > No toż o tym mówię. > Nie będzie w ogóle LB. > Ma być "bardziej lemuzynowo", a LB "koliduje" z ymedżem lemuzyny. Znaczy Aletrnative Premium......? > Tak wiem - "hąda nie miała w akordzie LB". Miała..... > Aaaa, jeszcze będą aktywne biksenony z dynamicznym poziomowaniem > wiązki. No w tym wypadku jesteśmy milion lat za murzynami...... Nawet Legend ma "mono".... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Statystyka / ekonometria - nauka ścisła podobnie jak fizyka.... > Teoria względności jest definicją ściśle związaną z fizyką.... Podoba mi się ten tok myślenia: masz akwarium więc jesteś gejem > W związku z powyższym nie rozumiem Twoich zarzutów pod moim > adresem.... Ja też nie bo nie formułuję żadnych zarzutów, a tym bardziej pod Twoim adresem No dobra - to znajdziemy lepszy przykład konotacji designu i sprzedaży. Alfa Romeo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Nie, nie.... Segment C (lub nie daj Boże B) tak urośnie, że > zrekompensuje straty w D LB.... Nawet wyrośnięty compact to dla mnie za mało. Wiem, że może stanowie margines klienteli, ale to, że mogłem zapakować pralkę do auta, które wyglądało bardziej jak sedan niż kombi było dla mnie bezcenne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Podoba mi się ten tok myślenia: masz akwarium więc jesteś gejem No właśnie Twoja wypowiedź tak zabrzmiała..... Ja tylko wyjaśniłem, że skoro mam akwarium to lubię chodzić na ryby.... > Ja też nie bo nie formułuję żadnych zarzutów, a tym bardziej pod > Twoim adresem Oj tam - czepiasz się słówek.... > No dobra - to znajdziemy lepszy przykład konotacji designu i > sprzedaży. Alfa Romeo Zbyt mały udział w rynku.... Nie liczy się.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Nawet wyrośnięty compact to dla mnie za mało. Wiem, że może stanowie > margines klienteli, ale to, że mogłem zapakować pralkę do auta, > które wyglądało bardziej jak sedan niż kombi było dla mnie > bezcenne kup SuperBa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > kup SuperBa Nie znajduję w nim odrobiny Azjaty - odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Nie znajduję w nim odrobiny Azjaty - odpada a ja az za duzo jakis taki koreanski sie zrobil z wyglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Nawet wyrośnięty compact to dla mnie za mało. Wiem, że może stanowie > margines klienteli, ale to, że mogłem zapakować pralkę do auta, > które wyglądało bardziej jak sedan niż kombi było dla mnie > bezcenne Wiem o czym mówisz...... Ja właśnie za to samo cenię HB / LB. Ale w sumie co to będzie za różnica czy wielkość obecnego AVE uzyskasz dzięki Auris'owi czy Yaris'owi..... Obstawiam, że jeszcze 10 lat i S30 będzie wielkością przypominało coś takiego: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > No właśnie Twoja wypowiedź tak zabrzmiała..... 2+2 jest 4 i koniec > Zbyt mały udział w rynku.... Nie liczy się.... No właśnie - dlaczego taki mały udział w rynku Przecież wszyscy mówią, że to takie piekne fury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Nie znajduję w nim odrobiny Azjaty - odpada Pomysł z otwieraniem klapy bagażnika jest godny największych, japońskich umysłów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Pomysł z otwieraniem klapy bagażnika jest godny największych, > japońskich umysłów Skupili się na kufrze, a na resztę pomysłu już brakło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > 2+2 jest 4 i koniec A jeśli "2" oraz drugie "2" jest tylko zaokrągloną liczbą 1,56....? Znaczy błąd pomiarowy jest spory i mógł wyniknąć z niewiedzy tego co kalkulator przestawił na "ZERO", a nie "F"...... Jeśli wiesz co mam na myśli.... W związku z powyższym prawidłowy wynik to 3,12..... A to jednak znacząco odbiega od pierwotnego, czyli 4.... > No właśnie - dlaczego taki mały udział w rynku > Przecież wszyscy mówią, że to takie piekne fury Serwisy nie są w stanie pomieścić wszystkich "Klubowiczów" jednego dnia (przeważnie o poranku)..... Stąd takie ograniczenia w sprzedaży.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Skupili się na kufrze, a na resztę pomysłu już brakło No cóż - kryzys na świecie..... Chociaż o ile przód mi się podoba (na pewno ładniejszy niż w Accordzie), o tyle tył mam wrażenie, że jest z innego samochodu...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > a ja az za duzo jakis taki koreanski sie zrobil z wyglądu Cena Octavii zrobiła się jakaś taka "koreańska"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > No cóż - kryzys na świecie..... > Chociaż o ile przód mi się podoba (na pewno ładniejszy niż w > Accordzie), o tyle tył mam wrażenie, że jest z innego > samochodu...... Tył jak tył - popatrz na profil No chyba, że to jakies ukryte nawiązania do pewnego klasyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 18 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Tył jak tył - popatrz na profil No też w sumie..... > No chyba, że to jakies ukryte nawiązania do pewnego klasyka Ej no..... proszę Cię.... Tatry nie obrażaj...... Miałem kiedyś takie cudo "na baterie"..... Guziczek "do przodu", guziczek "do tyłu" i malutka kierownica "na linkę".... Ale kiedyś to był wypas........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.