Skocz do zawartości

Czy ktoś z nas pracuje w Toyota?


PatMatJoy

Rekomendowane odpowiedzi

> Nie zrozumieliśmy się ;-)

> Accord europejski musi być MOCNO zbliżony do tego z USA, bo inaczej

> "biznes się nie opłaci".

Tyle, ze akurat jest inny. Accordy USA ostatnio byly technicznie identyczne z EU w 5 generacji, czyli 94-98. Pozniej zawsze inne - wieksze, bardziej miekkie itp. W obecnej generacji tez tak jest - pod spodem Accord Euro i USA to zdecydowanie inne auta - odpowiednikiem jest Acura TSX. I tutaj faktycznie sie z Toba zgodze. Poprzednio TSX byl autentycznie lepszy (mial mocniejszy silnik, duzo lepsze wnetrze i pare innych bajerow). W nowej generacji zas, juz sa identyczne.

> Dzisiaj klucz do zarobienia na tą przysłowiową sól do śledzia to

> cięcie kosztów gdzie się da, a zupełnie inny model to kupa

> szmalu wywalonego na R&D, stock z częściami, szkolenie

> serwisów, gwarancje itd itd.

To oczywiscie prawda. Tyle, ze Accord jest przeciez sedanem segmentu D...czyli niczym jakos szczegolnie dziwnym. Ma tez ledwo 2 wersje budy i 3 silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i to niestety w tym ASO, ktore Patrol poleca NAJBARDZIEJ .....

Jeśli są dostępne oba kluczyki - można wykonać ekspertyzę, która może potwierdzić fakt dorobienie kluczyka... Wtedy wystarczy przedstawić dowody potwierdzające to, że samochód był kilka dni wcześniej w serwisie.....

Czy to stało się po przeglądzie w Autowest...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zrozumieliśmy się ;-)

> Accord europejski musi być MOCNO zbliżony do tego z USA, bo inaczej

> "biznes się nie opłaci".

> Accord w Europie jest dla Hondy tym, czym dla Toyoty jest Camry -

> istnieje, żeby nikt nie powiedział, że "Honda/Toyota nie robi

> auta segmentu x" - nie ma być modelem dochodowym, przeto nie

> ładuje się w niego kupy kasy.

rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifbeksa.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To oczywiscie prawda. Tyle, ze Accord jest przeciez sedanem segmentu

> D...czyli niczym jakos szczegolnie dziwnym. Ma tez ledwo 2

> wersje budy i 3 silniki.

I z nikim / niczym się nie dzieli tym co ma w sobie..... wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lotnisko Zaventem, wystawka belgijskiego przedstawiciela TOYOTY.

> Można pomacać, wsiąść, tylko przejechać się nie ma gdzie

> We wtorek będę, więc mogę porobić foty jeśli chcesz

Bardzo poproszę.... smile.gif

To co moi koledzy z Paryża przywieźli to ciężko zdjęciami nazwać.... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

> Tam w ogóle Toyota ma b.fajne stoisko. Przez miesiąc stał tam Auris z

> aluminiową karoserią, sześciotłoczkowymi zaciskami z przodu i

> 230 konnym D-catem. W środku wyflokowana deska, carbon i kubły

> Recaro. Fajnie to wyglądało.

I na pewno całkiem nieźle jeździło.... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli są dostępne oba kluczyki - można wykonać ekspertyzę, która może

> potwierdzić fakt dorobienie kluczyka... Wtedy wystarczy

> przedstawić dowody potwierdzające to, że samochód był kilka dni

> wcześniej w serwisie.....

> Czy to stało się po przeglądzie w Autowest...?

Quote:

sprawą obcenie zajmują się ustawowo powołane ku temu odpowiednie organy, i ujawnianie jakichkolwiek szczegółów na tym etapie zagroziło by śledztwu


by Aragorn zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif z BANANA ISLANDS wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> odpowiedz mu, że sprawą obcenie zajmują się ustawowo powołane ku

> temu odpowiednie organy, i ujawnianie jakichkolwiek szczegółów

> na tym etapie zagroziło by śledztwu

> by Aragorn

No ok..... zlosnik.gif

Bo już od jutra chciałem zamknąć wszystkich swoich warszawskich Dealerów... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Ale w takim razie poczekam jeszcze trochę... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problem w tym, że wyniki sprzedaży sporadycznie korespondują z

> indywidualnym poczuciem estetyki

> Z drugiej strony ocena pozycji konkurencyjnej na tak subiektywnej

> bazie jest nieco karkołomna.

Uwierz mi proszę na słowo, że ta baza czasami może być kluczowa.... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale i dość stary.

> Dodajmy też nafaszerowanie nowego różnistymi nowinkami, które

> niekoniecznie są oczywistością w tym segmencie rynku.

Co masz na myśli....???

Gdy pytałem w piątek Dealera o jakiś zarys specyfikacji samochodu - rozkładał ręce i mówił, że kompletnie nic jeszcze nie wie....... niewiem.gif

Jeśli masz jakieś dane - podziel się proszę z nami.... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ok.....

> Bo już od jutra chciałem zamknąć wszystkich swoich warszawskich

> Dealerów...

> Ale w takim razie poczekam jeszcze trochę...

Quote:

mnie to generalnie wali czy pozamyka dealerów czy nie, szkoda że wyszła taka głupia sytuacja.

Fura była na przeglądzie i z zapisu CCTV wynika, że ktoś rozbroił alarm wsiadł i odjechał, a zrobił to tak, jakby miał oryginalny kluczyk

tyle, że oba oryginalne miałem ja
clown.gif

mam teraz lekki "niesmak" jeśli chodzi o Hondę
crazy.gif

i dlatego zamówiłem Mazdę
zeby.GIF


zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co masz na myśli....???

> Gdy pytałem w piątek Dealera o jakiś zarys specyfikacji samochodu -

> rozkładał ręce i mówił, że kompletnie nic jeszcze nie wie.......

Jaaaakto, czegoś nie wiesz ?!

No niemosz być...

> Jeśli masz jakieś dane - podziel się proszę z nami....

Będą (są) systemy pre-safe - coś w przybliżeniu jak to, co stosuje Volvo/MB/BMW.

M. in:

- Lane departure warning - najpierw mruga, potem piszczy, potem sam wraca na pas

- Pre-crash - najpierw mruga przed przeszkodą, potem piszczy, MOCNO mruga i jednocześnie domyka okna/szyberdach/dociąga pasy/pionuje oparcie/zwiększa ciśnienie w układzie hamulcowym i odpala pełną moc na BAS, w ostatniej chwili, gdy uderzenie jest już nieuniknione sam zaczyna hamować*.

- Aktywny tempomat (zadana odległość od poprzedzającego auta, ale "nie szybciej niż" to co ustawisz).

- Chyba też system zbliżony do city safety z Volvo XC60

- "Aktywne" VSC - poza std przyhamowaniami także "w odpowiednim kierunku" osłabia/wzmacnia wspomaganie kierownicy, coby zapobiegać nieprzemyślanym ruchom ze strony abnegata.

Będzie fajne audio** - tak w bazie, jak i w opcji.

Będą też nowe silniki, nowe skrzynie (6b w małej benzynie znanej z Rolki, automaty w dieslach), oczywiście nie będzie liftbacka.

Nie chce mi się iść po materiały, prezentacja była ze 2 m-ce temu i jakiś mój kochany user miał sraczkę, więc niestety musiałem jednym okiem patrzeć, ale retrospekcja jest taka:

Zapowiada się kanapa jeszcze milsza niż obecny aven.

O wiele ciekawszym konceptem zdaje się być IQ.

No ale ja [kurza twarz] nic przecież nie wiem, ja autoświat i tojota nius tylko czytam...

* jeździłem z czymś takim - wkur... na maxa :-) - coś jak teściowa na siedzeniu obok.

** jak na fabryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli są dostępne oba kluczyki - można wykonać ekspertyzę, która może

> potwierdzić fakt dorobienie kluczyka...

U czarnoksiężnika ?

Słyszał o bezdotykowym dorabianiu kluczy ?

Pan mnieciu z frezarką nie zawsze jest grany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, wyobraź sobie, że nie słyszał.....

> Ale wykonać nie zaszkodzi, prawda...?

Problem polega na tym, że o ile badanie mechanoskopijne może potwierdzić fakt istnienia śladów _mogących_ wskazywać na dorobienie klucza (nigdy nie ma pełnej pewności - "całkowitą pewność" będzie miał tylko biegły ze stażem 2 miesięcznym ;-) ), o tyle brak takich śladów nie wyklucza dorobienia klucza.

Aktualnie jestem na etapie dorabiania klucza do samochodu - po podaniu VIN dostanę część elektroniczną do wkodowania + grot mechaniczny - żadnego fizycznego kontaktu kluczy wyjściowych z nowo zamówionymi nie będzie.

Dobra obrabiarka CNC też da sobie radę z dorobieniem klucza bezstykowo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia....

Nie wiem, może hmm.gif

U mnie (statystyka, ekonometria) nie ma miejsca na osobiste interpretacje, więc mój punkt siedzenia jest zawsze ten sam - właściwy.

A to, że u niektórych 2+2 bywa 5.... no cóż. Tak jak z tą Hondą.... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaaaakto, czegoś nie wiesz ?!

> No niemosz być...

Wielokrotnie podkreślałem, że NIE JESTEM OMNIBUSEM.... ale jak widać Ty czytasz tylko to co chcesz "przeczytać".... zlosnik.gif

> Będą (są) systemy pre-safe - coś w przybliżeniu jak to, co stosuje

> Volvo/MB/BMW.

> M. in:

> - Lane departure warning - najpierw mruga, potem piszczy, potem sam

> wraca na pas

LKAS (LINE KEEP ASSIST SYSTEM) - Honda

> - Pre-crash - najpierw mruga przed przeszkodą, potem piszczy, MOCNO

> mruga i jednocześnie domyka okna/szyberdach/dociąga pasy/pionuje

> oparcie/zwiększa ciśnienie w układzie hamulcowym i odpala pełną

> moc na BAS, w ostatniej chwili, gdy uderzenie jest już

> nieuniknione sam zaczyna hamować*.

CMBS - (Collision Mitigation Braking System) - Honda

> - Aktywny tempomat (zadana odległość od poprzedzającego auta, ale

> "nie szybciej niż" to co ustawisz).

ACC - (Active Cruise Control) - Honda

Wszystkie wymienione przez Ciebie systemy w Accordzie JUŻ to jest dostępne......... zlosnik.gif

> - Chyba też system zbliżony do city safety z Volvo XC60

Nie znam..... ale za chwilę poczytam.... waytogo.gif

> - "Aktywne" VSC - poza std przyhamowaniami także "w odpowiednim

> kierunku" osłabia/wzmacnia wspomaganie kierownicy, coby

> zapobiegać nieprzemyślanym ruchom ze strony abnegata.

Również mnie to nie zaskakuje...... Accord JUŻ to ma.... zlosnik.gif

Jest to zintegrowany system stabilizacji toru jazdy, kontroli trakcji wraz z elektrycznym wspomaganiem układu kierowniczego... waytogo.gif

W Hondzie dodatkowo (podczas poślizgu) delikatnie "sugeruje" kierowcy w którą stronę powinien kręcić kółkiem aby wyprowadzić samochód z poślizgu (jeśli VSA już nie ma najmniejszych szans)

> Będzie fajne audio** - tak w bazie, jak i w opcji.

Punkt dla nich, bo z tego co pamiętam - audio nie należało do silnej strony AVE.

> Będą też nowe silniki, nowe skrzynie (6b w małej benzynie znanej z

> Rolki, automaty w dieslach), oczywiście nie będzie liftbacka.

Nie było to zbyt popularne nadwozie....

Toyota w ogóle nie zdecydowała się na produkcję liftback'a czy nie będzie tylko na naszym rynku...?

> Nie chce mi się iść po materiały, prezentacja była ze 2 m-ce temu i

> jakiś mój kochany user miał sraczkę, więc niestety musiałem

> jednym okiem patrzeć, ale retrospekcja jest taka:

> Zapowiada się kanapa jeszcze milsza niż obecny aven.

No to we will seeeeee.... smile.gif

> O wiele ciekawszym konceptem zdaje się być IQ.

Taki Toyotowy SMARK.... zlosnik.gif

> No ale ja [kurza twarz] nic przecież nie wiem, ja autoświat i tojota nius

> tylko czytam...

No widzisz - to i tak więcej niż ja.... bo u mnie tylko HONDA WAY mi wpajają do łba i na nic więcej nie pozwalają........ zlosnik.gif

> * jeździłem z czymś takim - wkur... na maxa :-) - coś jak teściowa na

> siedzeniu obok.

Wiem... bardzo dobrze wiem..... zlosnik.gif

Szczególnie gdy rozpędzasz się na swoim pasie aby wyprzedzić ciężarówkę.... zbliżasz się do niej z jakąś prędkością i po chwili pasy Cię szarpią, piskacz piszczy i światełko informuje o tym, że jesteś za blisko.... zlosnik.gif

Na szczęście jest magiczny guzik (oczywiście w Hondzie) - CMBS OFF.... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystkie wymienione przez Ciebie systemy w Accordzie JUŻ to jest

> dostępne.........

No wypas....

> W Hondzie dodatkowo (podczas poślizgu) delikatnie "sugeruje" kierowcy

> w którą stronę powinien kręcić kółkiem aby wyprowadzić samochód

> z poślizgu (jeśli VSA już nie ma najmniejszych szans)

No toż o tym mówię.

> Toyota w ogóle nie zdecydowała się na produkcję liftback'a czy nie

> będzie tylko na naszym rynku...?

Nie będzie w ogóle LB.

Ma być "bardziej lemuzynowo", a LB "koliduje" z ymedżem lemuzyny.

Tak wiem - "hąda nie miała w akordzie LB".

Aaaa, jeszcze będą aktywne biksenony z dynamicznym poziomowaniem wiązki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problem polega na tym, że o ile badanie mechanoskopijne może

> potwierdzić fakt istnienia śladów _mogących_ wskazywać na

> dorobienie klucza (nigdy nie ma pełnej pewności - "całkowitą

> pewność" będzie miał tylko biegły ze stażem 2 miesięcznym ;-) ),

> o tyle brak takich śladów nie wyklucza dorobienia klucza.

Fakt.... ale czy sądzisz, że ktoś zadałby sobie trud aby dorabiać taki klucz bezdotykowo...? hmm.gif

A jeśli tak - ile w Warszawie (żeby nie napisać Polsce) jest takich zakładów....???

Może jest ich mnóstwo ale również nie sądzę, żeby nie można było tego sprawdzić....

> Aktualnie jestem na etapie dorabiania klucza do samochodu - po

> podaniu VIN dostanę część elektroniczną do wkodowania + grot

> mechaniczny - żadnego fizycznego kontaktu kluczy wyjściowych z

> nowo zamówionymi nie będzie.

I dostaniesz to pewnie z Toyoty..... Myślisz, że nie będzie śladu w ich systemie komputerowym, że owy klucz do samochodu o podanym VIN'ie, został dorobiony....? hmm.gif

> Dobra obrabiarka CNC też da sobie radę z dorobieniem klucza

> bezstykowo...

Pilniczkiem też można się pobawić..... I śladu nie będzie..... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem, może

> U mnie (statystyka, ekonometria) nie ma miejsca na osobiste

> interpretacje, więc mój punkt siedzenia jest zawsze ten sam -

> właściwy.

> A to, że u niektórych 2+2 bywa 5.... no cóż. Tak jak z tą Hondą....

Statystyka / ekonometria - nauka ścisła podobnie jak fizyka.... smile.gif

Teoria względności jest definicją ściśle związaną z fizyką.... 270751858-jezyk.gif

W związku z powyższym nie rozumiem Twoich zarzutów pod moim adresem.... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I w ten sposób kolejny model out - niedługo trzeba będzie chyba

> Mondeo kupić, żeby mieć klasę D w liftbacku

Nie, nie.... zlosnik.gif Segment C (lub nie daj Boże B) tak urośnie, że zrekompensuje straty w D LB.... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wypas....

> No toż o tym mówię.

> Nie będzie w ogóle LB.

> Ma być "bardziej lemuzynowo", a LB "koliduje" z ymedżem lemuzyny.

Znaczy Aletrnative Premium......? zlosnik.gif

> Tak wiem - "hąda nie miała w akordzie LB".

Miała..... 270751858-jezyk.gif

281594189-acc.jpg

> Aaaa, jeszcze będą aktywne biksenony z dynamicznym poziomowaniem

> wiązki.

No w tym wypadku jesteśmy milion lat za murzynami...... zlosnik.gif

Nawet Legend ma "mono".... rotfl.gif

post-16904-14352498261613_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Statystyka / ekonometria - nauka ścisła podobnie jak fizyka....

> Teoria względności jest definicją ściśle związaną z fizyką....

Podoba mi się ten tok myślenia: masz akwarium więc jesteś gejem hmm.gifbiglaugh.gifzlosnik.gif

> W związku z powyższym nie rozumiem Twoich zarzutów pod moim

> adresem....

Ja też nie bo nie formułuję żadnych zarzutów, a tym bardziej pod Twoim adresem icon_eek.gif

No dobra - to znajdziemy lepszy przykład konotacji designu i sprzedaży. Alfa Romeo serduszka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, nie.... Segment C (lub nie daj Boże B) tak urośnie, że

> zrekompensuje straty w D LB....

Nawet wyrośnięty compact to dla mnie za mało. Wiem, że może stanowie margines klienteli, ale to, że mogłem zapakować pralkę do auta, które wyglądało bardziej jak sedan niż kombi było dla mnie bezcenne zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podoba mi się ten tok myślenia: masz akwarium więc jesteś gejem

No właśnie Twoja wypowiedź tak zabrzmiała..... zlosnik.gif

Ja tylko wyjaśniłem, że skoro mam akwarium to lubię chodzić na ryby.... zlosnik.gif

> Ja też nie bo nie formułuję żadnych zarzutów, a tym bardziej pod

> Twoim adresem

Oj tam - czepiasz się słówek.... hehe.gifok.gif

> No dobra - to znajdziemy lepszy przykład konotacji designu i

> sprzedaży. Alfa Romeo

Zbyt mały udział w rynku.... zlosnik.gif Nie liczy się.... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nawet wyrośnięty compact to dla mnie za mało. Wiem, że może stanowie

> margines klienteli, ale to, że mogłem zapakować pralkę do auta,

> które wyglądało bardziej jak sedan niż kombi było dla mnie

> bezcenne

kup SuperBa grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nawet wyrośnięty compact to dla mnie za mało. Wiem, że może stanowie

> margines klienteli, ale to, że mogłem zapakować pralkę do auta,

> które wyglądało bardziej jak sedan niż kombi było dla mnie

> bezcenne

Wiem o czym mówisz...... Ja właśnie za to samo cenię HB / LB.

Ale w sumie co to będzie za różnica czy wielkość obecnego AVE uzyskasz dzięki Auris'owi czy Yaris'owi..... zlosnik.gif

Obstawiam, że jeszcze 10 lat i S30 będzie wielkością przypominało coś takiego:

voecb.jpg

zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2+2 jest 4 i koniec

A jeśli "2" oraz drugie "2" jest tylko zaokrągloną liczbą 1,56....? zlosnik.gif

Znaczy błąd pomiarowy jest spory i mógł wyniknąć z niewiedzy tego co kalkulator przestawił na "ZERO", a nie "F"...... Jeśli wiesz co mam na myśli.... zeby.GIF

W związku z powyższym prawidłowy wynik to 3,12..... zlosnik.gif A to jednak znacząco odbiega od pierwotnego, czyli 4.... zlosnik.gif

> No właśnie - dlaczego taki mały udział w rynku

> Przecież wszyscy mówią, że to takie piekne fury

Serwisy nie są w stanie pomieścić wszystkich "Klubowiczów" jednego dnia (przeważnie o poranku)..... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Stąd takie ograniczenia w sprzedaży.... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skupili się na kufrze, a na resztę pomysłu już brakło

No cóż - kryzys na świecie..... zlosnik.gif

Chociaż o ile przód mi się podoba (na pewno ładniejszy niż w Accordzie), o tyle tył mam wrażenie, że jest z innego samochodu...... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No cóż - kryzys na świecie.....

> Chociaż o ile przód mi się podoba (na pewno ładniejszy niż w

> Accordzie), o tyle tył mam wrażenie, że jest z innego

> samochodu......

Tył jak tył - popatrz na profil icon_eek.gifsick.gif

No chyba, że to jakies ukryte nawiązania do pewnego klasyka zlosnik.gif

281594323-tatra.jpg

post-29566-14352498262861_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tył jak tył - popatrz na profil

No też w sumie..... zlosnik.gif

> No chyba, że to jakies ukryte nawiązania do pewnego klasyka

Ej no..... proszę Cię.... zlosnik.gif

Tatry nie obrażaj...... serduszka.gifserduszka.gifserduszka.gif

Miałem kiedyś takie cudo "na baterie"..... serduszka.gifserduszka.gifserduszka.gif

Guziczek "do przodu", guziczek "do tyłu" i malutka kierownica "na linkę".... zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Ale kiedyś to był wypas........ cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.