stychu Napisano 1 Października 2008 Udostępnij Napisano 1 Października 2008 Witka koledzy zaułwazyłem ostatnimi czasu straszny spadek napiecia po nocy na aku, z czego akumulator alter itp sprawne itp... Gdy odpinałem co noc inne urządzenie doszedłem do kompa i okazało sie że to jest przyczyna . Czy jest jakiś specjalny moduł wymienialny odpowiedzialny za wyłączanie kompa ? Oraz czy ktoś to robi/ł ? Z góry dzieki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 1 Października 2008 Udostępnij Napisano 1 Października 2008 > Witka koledzy zaułwazyłem ostatnimi czasu straszny spadek napiecia po > nocy na aku, z czego akumulator alter itp sprawne itp... Gdy > odpinałem co noc inne urządzenie doszedłem do kompa i okazało > sie że to jest przyczyna . Czy jest jakiś specjalny moduł > wymienialny odpowiedzialny za wyłączanie kompa ? Oraz czy ktoś > to robi/ł ? Z góry dzieki za odp Rozumiem ze auto po Swapie. Trzeba odciac jeden kabelek przy wtyczce do kompa ktory zzera prad. Ja tak pozbylem sie AKU Poszukaj w wyszukiwarce bo wiele razy bylo a ja niepamietam ktory to PIN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 1 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2008 > Rozumiem ze auto po Swapie. Trzeba odciac jeden kabelek przy wtyczce > do kompa ktory zzera prad. Ja tak pozbylem sie AKU Poszukaj w > wyszukiwarce bo wiele razy bylo a ja niepamietam ktory to PIN. Tak po swapie ale juz dawno a to sie zaczeło dziać od spawania wydechu w ulterze... Temu mnie sie wydaje że coś sie spaliło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 1 Października 2008 Udostępnij Napisano 1 Października 2008 > Tak po swapie ale juz dawno a to sie zaczeło dziać od spawania > wydechu w ulterze... Temu mnie sie wydaje że coś sie spaliło Moze poprostu wczesniej nie zauwazyles. Pozatym sprawdz pier ten PIN jak nie to to szukaj dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 1 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2008 > Moze poprostu wczesniej nie zauwazyles. Pozatym sprawdz pier ten PIN > jak nie to to szukaj dalej. Ok będe zaraz męczyc szukajke jak nie to bede pisac. dzieki jak narazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 1 Października 2008 Udostępnij Napisano 1 Października 2008 > Ok będe zaraz męczyc szukajke jak nie to bede pisac. dzieki jak > narazie wtyczka nr 26 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 1 Października 2008 Udostępnij Napisano 1 Października 2008 > wtyczka nr 26 ale ja czegos nie rozumie, to jest kolor pomaranczowy wiec czyli + po stacyjce, wiec jak to jest podlaczone w oryginalnej wiazce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 1 Października 2008 Udostępnij Napisano 1 Października 2008 > ale ja czegos nie rozumie, to jest kolor pomaranczowy wiec czyli + po > stacyjce, wiec jak to jest podlaczone w oryginalnej wiazce? nie znam się, nowy jestem.. posłuchałem naszych dłubaków mając ten sam problem i wyraźnie pomogło bo nic ponad ciachanie kabelka nie zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 1 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2008 > nie znam się, nowy jestem.. > posłuchałem naszych dłubaków mając ten sam problem i wyraźnie pomogło > bo nic ponad ciachanie kabelka nie zrobiłem A jest to może związane ze wtyczką z 899 do 1.2 ? Czy nic wspołnego dobra zaraz go ciachne 26 pomarańcz i zobacze dzieki koledzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal71 Napisano 1 Października 2008 Udostępnij Napisano 1 Października 2008 Jak możecie to napiszcie jakich wiązek i kompów dotyczy problem. Mam kompa od 1.2 i i wiązke ze sportinga i nie zauważyłem zeby coś sie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 1 Października 2008 Udostępnij Napisano 1 Października 2008 odepnij przekaznik podwójny i sprawdzaj wtedy prądy, u mnie sie kilka razy zacią a wynik rozładowany aku w kilka godzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 1 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2008 > odepnij przekaznik podwójny i sprawdzaj wtedy prądy, u mnie sie kilka > razy zacią a wynik rozładowany aku w kilka godzin U mnie juz nie pali po około 24h, a co do 26 pomarańcz poszła i zobaczymy rano jaki będzie skutek. Palić pali ;P dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stychu Napisano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2008 26 + przecięty i rano praktycznie prąd nie spadł wiec to było to dzięki wam koledzy, a tak apropos od czego on jest :> ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > 26 + przecięty i rano praktycznie prąd nie spadł wiec to było to > dzięki wam koledzy, a tak apropos od czego on jest :> ? podepnę się: ma ktoś może rozpiske pinów we wtyczce/gniazdku kompa? Bo w książce co mam od cc jest cienko zeskanowane i nic nie widać. A że mnie też coś wpierdziela prąd a też wydaje mi sie że jak wypiąłem kompa na noc raz to nie było problemu, a teraz po 24h nie chce już odpalić, po 2 tyg już nawet nie zapala sie żadna kontrolka, poresetowane radio i zegarek, akumulator kupiony nowy pod koniec wiosny, bo stary już miał 8 lat edit: anlazłem w innej książce, że styki przy kompie 899 i 1108 styki 25,26 i 27 sa niewykorzystane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > podepnę się: ma ktoś może rozpiske pinów we wtyczce/gniazdku kompa? > Bo w książce co mam od cc jest cienko zeskanowane i nic nie > widać. > A że mnie też coś wpierdziela prąd a też wydaje mi sie że jak > wypiąłem kompa na noc raz to nie było problemu, a teraz po 24h > nie chce już odpalić, po 2 tyg już nawet nie zapala sie żadna > kontrolka, poresetowane radio i zegarek, akumulator kupiony nowy > pod koniec wiosny, bo stary już miał 8 lat > edit: anlazłem w innej książce, że styki przy kompie 899 i 1108 styki > 25,26 i 27 sa niewykorzystane w ksiazce do cc pisze, ze wtyk 26 przy 1.1 jest wykozystany a przy 900 juz nie, za to w ksiazce do sc i 900 i 1100 wykozystuje ten pin, ale test to + po stacyjce wiec to nie mozee wcinac pradu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > w ksiazce do cc pisze, ze wtyk 26 przy 1.1 jest wykozystany a przy > 900 juz nie, za to w ksiazce do sc i 900 i 1100 wykozystuje ten > pin, ale test to + po stacyjce wiec to nie mozee wcinac pradu no to chyba mamy różne książki, poniżej skan z książki Seicento: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > no to chyba mamy różne książki, poniżej skan z książki Seicento: mamy ta sama, ale popatrz sobie na schematy zasilania, cala razpiska i do 26 dochodzi przewod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEV Napisano 5 Października 2008 Udostępnij Napisano 5 Października 2008 > mamy ta sama, ale popatrz sobie na schematy zasilania, cala razpiska > i do 26 dochodzi przewod to skąd różnice w wiązce i kompie? mały OT: zmierzyłem ładowanie i niezależnie obrotów silnika altek podaje 13,7-13,9V, tak ma być czy za mało? -altek od omegi daje 14,7V akumulator w CC zapodaje po krótkiej przejażdżce (0,5h) 12V i bez problemu odpala nawet dłuższe kręcenie na nim nie robi wrażenia, zobacze na wieczór jeszcze i jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > no to chyba mamy różne książki, poniżej skan z książki Seicento: tożsamo w "mateczniku" CM klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.