Skocz do zawartości

Komp wcina prąd :|


stychu

Rekomendowane odpowiedzi

Witka koledzy zaułwazyłem ostatnimi czasu straszny spadek napiecia po nocy na aku, z czego akumulator alter itp sprawne itp... Gdy odpinałem co noc inne urządzenie doszedłem do kompa i okazało sie że to jest przyczyna screwy.gif. Czy jest jakiś specjalny moduł wymienialny odpowiedzialny za wyłączanie kompa ? Oraz czy ktoś to robi/ł ? Z góry dzieki za odp 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witka koledzy zaułwazyłem ostatnimi czasu straszny spadek napiecia po

> nocy na aku, z czego akumulator alter itp sprawne itp... Gdy

> odpinałem co noc inne urządzenie doszedłem do kompa i okazało

> sie że to jest przyczyna . Czy jest jakiś specjalny moduł

> wymienialny odpowiedzialny za wyłączanie kompa ? Oraz czy ktoś

> to robi/ł ? Z góry dzieki za odp

Rozumiem ze auto po Swapie. Trzeba odciac jeden kabelek przy wtyczce do kompa ktory zzera prad. Ja tak pozbylem sie AKU frown.gif Poszukaj w wyszukiwarce bo wiele razy bylo a ja niepamietam ktory to PIN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem ze auto po Swapie. Trzeba odciac jeden kabelek przy wtyczce

> do kompa ktory zzera prad. Ja tak pozbylem sie AKU Poszukaj w

> wyszukiwarce bo wiele razy bylo a ja niepamietam ktory to PIN.

Tak po swapie ale juz dawno a to sie zaczeło dziać od spawania wydechu w ulterze... Temu mnie sie wydaje że coś sie spaliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale ja czegos nie rozumie, to jest kolor pomaranczowy wiec czyli + po

> stacyjce, wiec jak to jest podlaczone w oryginalnej wiazce?

niewiem.gif nie znam się, nowy jestem..

posłuchałem naszych dłubaków mając ten sam problem i wyraźnie pomogło bo nic ponad ciachanie kabelka nie zrobiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie znam się, nowy jestem..

> posłuchałem naszych dłubaków mając ten sam problem i wyraźnie pomogło

> bo nic ponad ciachanie kabelka nie zrobiłem

A jest to może związane ze wtyczką z 899 do 1.2 ? Czy nic wspołnego dobra zaraz go ciachne 26 pomarańcz i zobacze dzieki koledzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 26 + przecięty i rano praktycznie prąd nie spadł wiec to było to

> dzięki wam koledzy, a tak apropos od czego on jest :> ?

podepnę się: ma ktoś może rozpiske pinów we wtyczce/gniazdku kompa? Bo w książce co mam od cc jest cienko zeskanowane i nic nie widać.

A że mnie też coś wpierdziela prąd a też wydaje mi sie że jak wypiąłem kompa na noc raz to nie było problemu, a teraz po 24h nie chce już odpalić, po 2 tyg już nawet nie zapala sie żadna kontrolka, poresetowane radio i zegarek, akumulator kupiony nowy pod koniec wiosny, bo stary już miał 8 lat zlosnik.gif

edit: anlazłem w innej książce, że styki przy kompie 899 i 1108 styki 25,26 i 27 sa niewykorzystane niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podepnę się: ma ktoś może rozpiske pinów we wtyczce/gniazdku kompa?

> Bo w książce co mam od cc jest cienko zeskanowane i nic nie

> widać.

> A że mnie też coś wpierdziela prąd a też wydaje mi sie że jak

> wypiąłem kompa na noc raz to nie było problemu, a teraz po 24h

> nie chce już odpalić, po 2 tyg już nawet nie zapala sie żadna

> kontrolka, poresetowane radio i zegarek, akumulator kupiony nowy

> pod koniec wiosny, bo stary już miał 8 lat

> edit: anlazłem w innej książce, że styki przy kompie 899 i 1108 styki

> 25,26 i 27 sa niewykorzystane

w ksiazce do cc pisze, ze wtyk 26 przy 1.1 jest wykozystany a przy 900 juz nie, za to w ksiazce do sc i 900 i 1100 wykozystuje ten pin, ale test to + po stacyjce wiec to nie mozee wcinac pradu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w ksiazce do cc pisze, ze wtyk 26 przy 1.1 jest wykozystany a przy

> 900 juz nie, za to w ksiazce do sc i 900 i 1100 wykozystuje ten

> pin, ale test to + po stacyjce wiec to nie mozee wcinac pradu

no to chyba mamy różne książki, poniżej skan z książki Seicento:

281402664-komp.JPG

post-15724-1435249736718_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mamy ta sama, ale popatrz sobie na schematy zasilania, cala razpiska

> i do 26 dochodzi przewod

to skąd różnice w wiązce i kompie?

mały OT: zmierzyłem ładowanie i niezależnie obrotów silnika altek podaje 13,7-13,9V, tak ma być czy za mało? -altek od omegi daje 14,7V

akumulator w CC zapodaje po krótkiej przejażdżce (0,5h) 12V i bez problemu odpala nawet dłuższe kręcenie na nim nie robi wrażenia, zobacze na wieczór jeszcze i jutro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.