WoWo001 Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 Ile waży 1.2 mpi, 1.1 na szprycy i turbo (1.3 lub 1.4)? Chodzi o to że springi obniżające mam od Turbo i przód jest trochę za wysoki (silnik 1.1 jest za lekki) Chciałem się dowiedzieć czy 1.2 będzie bardziej zbliżony wagą do Turbo niż 1.1 i tym samym posadzi nieco budę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 > Ile waży 1.2 mpi, 1.1 na szprycy i turbo (1.3 lub 1.4)? Chodzi o to > że springi obniżające mam od Turbo i przód jest trochę za wysoki > (silnik 1.1 jest za lekki) Chciałem się dowiedzieć czy 1.2 > będzie bardziej zbliżony wagą do Turbo niż 1.1 i tym samym > posadzi nieco budę Nie wiem czy 1.2 bo nie mam ale na pewno 1.4 lub 1.5 by Ci "posadził" budę. Tak w ogóle ciesz się że nie masz 900-tki i nie musisz po drabinie wsiadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 > Ile waży 1.2 mpi, 1.1 na szprycy i turbo (1.3 lub 1.4)? Chodzi o to > że springi obniżające mam od Turbo i przód jest trochę za wysoki > (silnik 1.1 jest za lekki) Chciałem się dowiedzieć czy 1.2 > będzie bardziej zbliżony wagą do Turbo niż 1.1 i tym samym > posadzi nieco budę masa własna uno 45 - 740kg uno 45 fire - 740kg 3D uno 45 fire - 755kg 5D uno 45 S - 740kg uno 45 SX - 790kg uno 60 - 760kg 3D uno 60 - 775 kg 5D uno 60 SX - 810kg uno 70SX ie - 830kg uno turbo ie - 925kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sajbek Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 Z Fiat uno naprawa i obsługa: Fire 1000/1100 69 kg 900 78 kg Tylko tyle z książki mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 > Ile waży 1.2 mpi, 1.1 na szprycy i turbo (1.3 lub 1.4)? Chodzi o to > że springi obniżające mam od Turbo i przód jest trochę za wysoki > (silnik 1.1 jest za lekki) Chciałem się dowiedzieć czy 1.2 > będzie bardziej zbliżony wagą do Turbo niż 1.1 i tym samym > posadzi nieco budę 1.2 jest dużo lżejszy niż T nie powiem Ci dokładnie ile ale 1.2 waży ponizej 90kilo,razem ze skrzynia. Co do turbo,jest strasznie cięzki. Z pgt silnik w trojke dzwigalismy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 > 1.2 jest dużo lżejszy niż T nie powiem Ci dokładnie ile ale 1.2 waży > ponizej 90kilo,razem ze skrzynia. Co do turbo,jest strasznie > cięzki. Z pgt silnik w trojke dzwigalismy Sprawdzalem nacisk przedniej osi 55 i GT i wyszedl dokladnie 150 kg wiekszy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 Czyli dużej różnicy nie będzie a może i żadnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 > Czyli dużej różnicy nie będzie a może i żadnej Nie, a na pewno już tego nie odczujesz... Fajerki są leciutkie to jest ich kolejną zaletą.... Ja kompletny silnik 1.2 z osprzętem i skrzynią sam przenosiłem pod auto... A SOHC+T jest cholernie ciężkim klockiem, ale za to solidnym nie umniejszając przy tym silnikom z rodziny fire. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unimor Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 > Z Fiat uno naprawa i obsługa: > Fire 1000/1100 69 kg > 900 78 kg > Tylko tyle z książki mam. a nowszy silnik 899 wazy 90 kg wg katalogu serwisu Fiata a 1.0 72 kg. a 1.1 nie ma bo nie pełna normy EURO III. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 > masa własna > uno 45 - 740kg > uno 45 fire - 740kg 3D > uno 45 fire - 755kg 5D > uno 45 S - 740kg > uno 45 SX - 790kg > uno 60 - 760kg 3D > uno 60 - 775 kg 5D > uno 60 SX - 810kg > uno 70SX ie - 830kg > uno turbo ie - 925kg Skąd te dane? U mnie w dowodzie moje Uno 45S waży 710 kilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 > Skąd te dane? U mnie w dowodzie moje Uno 45S waży 710 kilo dane z książki fiat uno od modeli 1989 wydawnictwa komunikacji i łączności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tolonu Napisano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2009 Silnik poloneza 1,6L waży 156 kg (O ile dobrze pamiętam)a to przeciez silnik fiata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zzajac Napisano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2009 > Silnik poloneza 1,6L waży 156 kg (O ile dobrze pamiętam)a to przeciez > silnik fiata. tak ale z silnikami o których tutaj mowa to on ma wspólnego tyl że to jest silnik, i że fiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 To ja mam pytanie za 100pkt. Co się szybciej zbierze 1,2 8V czy 1,4ies? Z racji wagi to na zakrętach raczej szybsze będzie 1.2 ale z pod świateł jakby to wypadlo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > To ja mam pytanie za 100pkt. > Co się szybciej zbierze 1,2 8V czy 1,4ies? > Z racji wagi to na zakrętach raczej szybsze będzie 1.2 ale z pod > świateł jakby to wypadlo? podlubane 1,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 podłubane 1.4 objedzie podłubane 1.2 IMO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > podłubane 1.4 objedzie podłubane 1.2 IMO I podłubana i seria 1.4 dostanie po dupie od 1.2. 1.4 mqa 69PS a 1.2 75PS, na dodatek 1.2 jest lżejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 > I podłubana i seria 1.4 dostanie po dupie od 1.2. 1.4 mqa 69PS a 1.2 > 75PS, na dodatek 1.2 jest lżejsze Maras pisał : Code: 1.2 8V SPI - 60KM (punto I, Lancia Y) 1.2 8V MPI - 60KM (z Punto II, Lancia Y) 1.2 8V MPI - 73KM (Punto I, Palio) 1.2 16V - 86KM (z PuntoI, Lancia Y) 1.2 16V - 80KM (z Punto II, Lancia Y, Albei itp) 1.2 16V - cos ok 82KM (taki byl w Bravo(a)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2009 I....??? Mówimy o 1.2 mpi z PI czyli 73PS. Fabrycznie jest 4PS mocniejsze ale trzeba jeszcze przynajmniej 3PS dorzucić za stożek, który jest niezbędny przy swapie do uno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.