opti_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Odnosząc się do sugerowanej przez kogoś wersji sport to dołożone > bajery ( a zwłaszcze tapicerka z czerwonymi wstawkami) kojarzy > mi się z bazarem.. bardzo to mi sie nie podoba. o shit.. to bedzie mega tekst roku 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > O psuciu to się nie wypowiem, ale mogę rzec o czym innym. > Mianowicie ten diesel jest strasznie mułowaty i głośny. Do setki > jakoś tam ciągnie, ale powyżej to już kiepsko. Do tego w NB > strasznie ten silnik ciąży i auto dużo gorzej się zachowuje w > zakrętach w porównaniu z wersją z 1,4 o czesc KvM, jak tam opanowales juz umiejetnosc patrzenia rownoczesnie na wskaznik temp. w aucie i prowadzenie auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > tu coś było, i tutaj i jeszcze tutaj oraz tutaj i tu > uzyj szukajki to bedziesz miał lektury na pół nocy co nie zmienia faktu ze masz bazarowa tapicerke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > co nie zmienia faktu ze masz bazarowa tapicerke mowisz jak bys sam takiej nie mial... ;D ale spoko, wyglada na to ze sporo z nas ma 'bazarowy' gust Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > mowisz jak bys sam takiej nie mial... ;D > ale spoko, wyglada na to ze sporo z nas ma 'bazarowy' gust jak widzisz sam bazar w srodku.. a i nawet kierownica bazarowa bo obszycia czerwone sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > jak widzisz sam bazar w srodku.. > a i nawet kierownica bazarowa bo obszycia czerwone sa eee masz czerwone autko?, bo jesli to jest maranello rosso to poczytaj manuala do aparatu i popraw kolorki na zdjeciu bo to na tym zdjeciu to faktycznie bazar jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > eee masz czerwone autko?, skad.. nie widzisz ze zielony tango jest > bo to na tym zdjeciu to faktycznie bazar jest... a Durex ma odpustowy dach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 >> eee masz czerwone autko?, >skad.. nie widzisz ze zielony tango jest a to spoko, bo myslalem ze cie pojade 'po lansiarskim cyfraku' z ktorym sobie nie radzisz... a tu taka niespodzianka... >> bo to na tym zdjeciu to faktycznie bazar jest... > a Durex ma odpustowy dach no jak nic wszyscy mamy odpustowy gust... bo taki dach tez bym sobie sprawil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > a to spoko, bo myslalem ze cie pojade 'po lansiarskim cyfraku' z > ktorym sobie nie radzisz... a tu taka niespodzianka... > no jak nic wszyscy mamy odpustowy gust... bo taki dach tez bym sobie > sprawil ja to nie wiem po co tyle sarkazmu z tymi odpustami i bazarkami ... jak sie koledze nie podoba, to niech nie kupuje .. gorzej jak by kupil Dacie i powiedzial ze jest na wypasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > ja to nie wiem po co tyle sarkazmu z tymi odpustami i bazarkami ... > jak sie koledze nie podoba, to niech nie kupuje .. gorzej jak by > kupil Dacie i powiedzial ze jest na wypasie dobra, juz przestaje kolege Luteczek'a poprosze o nieprzejmowanie sie nami kupuj co ci pasuje i podoba sie najlepiej o gustach sie nie dyskutuje, a o wyzszosci benzin nad diesiel nie wolno - bo bana mozna dostac a co do wyposazenia to chyba wyczerpalismy temat i (co ciekawe) panuje z grubsza zgodnosc (no moze z wylaczeniem foteli z pakietu sport ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > a Durex ma odpustowy dach i w dodatki jestem niereformowalny bo drugi raz to samo nuda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > eee masz czerwone autko?, bo jesli to jest maranello rosso to > poczytaj manuala do aparatu i popraw kolorki na zdjeciu > bo to na tym zdjeciu to faktycznie bazar jest... Właściwie kolor jest bazarowy, nawet sie z tym zgodzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moulder Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 Jeśli wybierasz diesla to tylko nówka sztuka z salonu, nie wiesz jak ktos wczesniej jezdził i jak katował silnik, turbinę i inne - nie radze z doświadczenia!!! jak masz mało kasy to fiat daje super oferty teraz rok bez płącenia rat pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 No właśnie... napisałem, że mi się to nie podoba i mnie nie kręci... bo nie musi... prawda? Wracając do tematu to mam pytanko: czy zna ktoś link do jakiegoś testu Bravo II z jednostką 1,9/120KM ? Chodzi mi o test elastyczności. Pytam ponieważ w sieci są prawie same testy wersji 150KM - podejrzewam, że dlatego, że firmy chcąc pochwalić się wystawiają dziennikarzom wersje wypasione. No dobrze... czy ma ktoś link do testu tej wersji lub skan z artykułu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mumia Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > No właśnie... napisałem, że mi się to nie podoba i mnie nie kręci... > bo nie musi... prawda? > Wracając do tematu to mam pytanko: czy zna ktoś link do jakiegoś > testu Bravo II z jednostką 1,9/120KM ? Chodzi mi o test > elastyczności. Pytam ponieważ w sieci są prawie same testy > wersji 150KM - podejrzewam, że dlatego, że firmy chcąc pochwalić > się wystawiają dziennikarzom wersje wypasione. > No dobrze... czy ma ktoś link do testu tej wersji lub skan z > artykułu? > Pozdrawiam idź do salonu na jazde testową i sprawdź to najlepsza metoda, bo testu, z przyczyn które podałes raczej nie znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > idź do salonu na jazde testową i sprawdź > to najlepsza metoda, bo testu, z przyczyn które podałes raczej nie > znajdziesz. Tak.. możesz mieć rację :-) Ponieważ widzę w Twojej stopce taki właśnie model to pytanko do Ciebie: czy miałeś okazję jechać inna wersją i czy masz w związku z tym jakieś wnioski dotyczące Twojego? Pozdrawiam PS: Moim sąsiadem w garażu podziemnym jest dziennikarz motoryzacyjny. Jakie auta stoją i zmieniają się co 3-5 dni to nie wspomną ale wierzcie mi.. w żadnym z modeli nie widziałem żadnej normalnej wersji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Wracając do tematu to mam pytanko: czy zna ktoś link do jakiegoś > testu Bravo II z jednostką 1,9/120KM ? takie testy nic Ci nie dadza, autek demo jest pelno u dilerow, przejedz sie albo wez sobie na pare dni i sprawdz jak smiga i czy Ci sie spodoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > a to spoko, bo myslalem ze cie pojade 'po lansiarskim cyfraku' z > ktorym sobie nie radzisz... a tu taka niespodzianka... nie ze mna takie numery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > No dobrze... czy ma ktoś link do testu tej wersji lub skan z > artykułu? > Pozdrawiam Moze cos znajdziesz w tym porównaniu >>kliken Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Moze cos znajdziesz w tym porównaniu >>kliken Byłem na tej stronie ale tam jest wersja 1,6. Nie zawracał bym Koleżeństwu głowy zanim sam bym nie poszukał. Ale bardzo dziękuję. Fakt, że będę musiał się przejechać w salonie.. tylko, że na razie dni są takie krótkie i nie ma kiedy ... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > No dobrze... czy ma ktoś link do testu tej wersji lub skan z > artykułu? oczywiscie test 120mj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > oczywiscie > test 120mj Ooooo super.. dziękuję :-) Pozdrav Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > oczywiscie > test 120mj Czytając test na początku zmartwiło mnie stwierdzenie, że ten Fiat ma największa głośnośc ale potem zaglądając w tabelę dostrzegłem, że pomiędzy nim a konkurentami to tylko 0.5, 1.0, 1.5 oraz 2.0dB a więc wniosek o nagłośniejszej pracy wynika raczej z pomiarów przyrządem niż odsłuchu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mumia Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Tak.. możesz mieć rację :-) > Ponieważ widzę w Twojej stopce taki właśnie model to pytanko do > Ciebie: czy miałeś okazję jechać inna wersją i czy masz w > związku z tym jakieś wnioski dotyczące Twojego? > Pozdrawiam > PS: Moim sąsiadem w garażu podziemnym jest dziennikarz motoryzacyjny. > Jakie auta stoją i zmieniają się co 3-5 dni to nie wspomną ale > wierzcie mi.. w żadnym z modeli nie widziałem żadnej normalnej > wersji... miałem okazję teraz kupiłbym 1.4 150 albo 2.0MJ ale to tylko moje chore sportowe ambicje ... do niczego mi to nie potrzebne w rzeczywistości, bo codziennie jeżdze w korkach do pracy i spowrotem, i jakiś sprint spod świateł ... czasami w weekend polatam po kaszubach ... obiektywnie ten 120 wystarcza ... (tylko ta 5 biegowa skrzynia ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Czytając test na początku zmartwiło mnie stwierdzenie, że ten Fiat ma > największa głośnośc ale potem zaglądając w tabelę dostrzegłem, > że pomiędzy nim a konkurentami to tylko 0.5, 1.0, 1.5 oraz > 2.0dB a więc wniosek o nagłośniejszej pracy wynika raczej z > pomiarów przyrządem niż odsłuchu... eeee... ale wiesz ze dB jest logarytmiczna jednostka miary? tutaj masz definicje... Jednostka opisująca natężenie dźwięku. Decybel (dB) to jedna dziesiąta bela (od nazwiska Aleksandra Grahama Bella - wynalazcy telefonu). Decybel nie opisuje głośności dźwięku, gdyż ta jest parametrem subiektywnym - zależy od wrażliwości ucha słuchacza. Decybel wyraża logarytmiczny stosunek głośności dwóch sygnałów dźwiękowych. Z powodu logarytmicznych właściwości słuchu ludzkiego używanie tego typu jednostki okazało się bardziej praktyczne niż posługiwanie się bezwzględnymi wartościami. Dwukrotny wzrost natężenia dźwięku odpowiada trzem decybelom. Ok. 26 decybeli to próg słyszalności. Człowiek rozmawia z natężeniem dźwięku ok. 60 dB, słucha muzyki przy ok. 90 dB, a odgłos startującego samolotu odrzutowego to w tej skali 160-170 dB (już za granicą bólu, która wynosi ok. 130 dB). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > eeee... ale wiesz ze dB jest logarytmiczna jednostka miary? > tutaj masz definicje... > Jednostka opisująca natężenie dźwięku. Decybel (dB) to jedna > dziesiąta bela (od nazwiska Aleksandra Grahama Bella - wynalazcy > telefonu). Decybel nie opisuje głośności dźwięku, gdyż ta jest > parametrem subiektywnym - zależy od wrażliwości ucha słuchacza. > Decybel wyraża logarytmiczny stosunek głośności dwóch sygnałów > dźwiękowych. Z powodu logarytmicznych właściwości słuchu > ludzkiego używanie tego typu jednostki okazało się bardziej > praktyczne niż posługiwanie się bezwzględnymi wartościami. > Dwukrotny wzrost natężenia dźwięku odpowiada trzem decybelom. > Ok. 26 decybeli to próg słyszalności. Człowiek rozmawia z > natężeniem dźwięku ok. 60 dB, słucha muzyki przy ok. 90 dB, a > odgłos startującego samolotu odrzutowego to w tej skali 160-170 > dB (już za granicą bólu, która wynosi ok. 130 dB). Wiem bo jestem inżynierem Telekomunikacji i Elektroniki :-) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > miałem okazję > teraz kupiłbym 1.4 150 albo 2.0MJ Bo.....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mumia Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Bo.....? przeczytaj jeszcze raz, edytowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Wiem bo jestem inżynierem Telekomunikacji i Elektroniki :-) > Pozdrawiam Kolega Tepsiarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > obiektywnie ten 120 wystarcza ... (tylko ta 5 biegowa skrzynia ) 6tka by byla idealna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > obiektywnie ten 120 wystarcza ... (tylko ta 5 biegowa skrzynia ) A jakie masz subiektywne odczucie co do wyciszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Kolega Tepsiarz Przecież telekomunikacja to dziedzina nauki taka sama jak Medycyna i wcale nie musi określać miejsca pracy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mumia Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > A jakie masz subiektywne odczucie co do wyciszenia? tak sobie, w pugu mojego ojca (1.6 HDi) jest o wiele ciszej. ostatnio z kolegą szastanem woziliśmy się nawzajem, prezentując potęge naszych jednostek (1.4 TJ vs MJ 120) i musze powiedzieć, że moj jakoś mocno głośniejszy nie był ... wiem, tak powiem: głośno jest powyzej 3 tys i po zimnym rozruchu. koniecznie idź do salonu potestować.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mumia Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > 6tka by byla idealna SILENCE !!! I kill YOU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > SILENCE !!! I kill YOU bo Walterem poszczuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 Code: > tak sobie, w pugu mojego ojca (1.6 HDi) jest o wiele Co to jest "pugu" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Code:Co to jest "pugu" ? pełgełot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 Mam jeszcze jedno pytanie zanim naciągnę panów w salonie na przejażdżkę: Czy ktoś z szanownego Koleżeństwa miał okazję jeżdzić wcześniej na Bravo/Brava pierwszej generacji? Chodzi mi o subiektywne porównanie, odczucie różnic w komforcie jazdy: zbieranie nierówności, głośność zawieszenia/zbierania dziur i silnika i cała reszta. Chodzi mi o cywilną (nietuningowaną - normalne profile, wydechy..itp) wersję Bravo/Brava/Nuova Bravo... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Przecież telekomunikacja to dziedzina nauki taka sama jak Medycyna i > wcale nie musi określać miejsca pracy... Ale to żaden wstyd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Czy ktoś z szanownego Koleżeństwa miał okazję jeżdzić wcześniej na > Bravo/Brava pierwszej generacji? Tak miałem okazje posiadać z silnikiem o jedynej słusznej pojemności 1,4 , Ale takie porównanie jest bez sensu. Jak chcesz porównywać NB to nie do BBM, a Stilo Nie mniej jak Ci zalezy to mogę powiedzieć, że nie ma co porównywać, to dwa różne światy pod każdym wzgledem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Ale to żaden wstyd Nie... zwłaszcza, że trafiłeś ...ale to była tylko taka luźna uwaga.... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Nie... zwłaszcza, że trafiłeś ... to witaj w klubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Tak miałem okazje posiadać z silnikiem o jedynej słusznej pojemności > 1,4 , Ale takie porównanie jest bez sensu. Jak chcesz porównywać > NB to nie do BBM, a Stilo Nie mniej jak Ci zalezy to mogę > powiedzieć, że nie ma co porównywać, to dwa różne światy pod > każdym wzgledem Na korzyść...? Mógłbyś rozwinąć wypowiedź? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Na korzyść...? Innej możliwości nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Tak miałem okazje posiadać z silnikiem o jedynej słusznej pojemności > 1,4 , Ale takie porównanie jest bez sensu. Jak chcesz porównywać > NB to nie do BBM, a Stilo Nie mniej jak Ci zalezy to mogę > powiedzieć, że nie ma co porównywać, to dwa różne światy pod > każdym wzgledem ja jeździłem i B i S i NB i powiem że to sa trzy światy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > ja jeździłem i B i S i NB i powiem że to sa trzy światy W mojej Bravie denerwuje mnie głośna (w zasadzie od nowości) praca zawieszenia na dziurach.. tzn nie chodzi mi tu nawet o dziwne odgłosy (auto ma 130kkm i chyba "gumki" od stabilizatora są do wymiany) ale ogólny poziom hałasu od pokonywanych nierówności (odejmując ewentualne walenie zużytych elementów podwozia).... Pozdrawiam PS: właśnie szukam (i nie mogę znaleźć) w sieci testu Bravo/Brava poprzedniej generacji z pomiarem głośności... pamięć mi podpowiada, że to dla poprzedniej generacji było 71dB... ale nie jestem pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moulder Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 uważam że porównywanie bravo 1 do nowego jest całkowicie nieporozumieniem, to zupełnie inne samochody skonstruowane od podstaw na zupełnie innych zasadach. Może komus sie łezka kręcić, bowiem styliści chcieli nawiązać do starego bravo tylnimi lampami i to by było na tyle ze zbieżności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Tak miałem okazje posiadać z silnikiem o jedynej słusznej pojemności > 1,4 , Ale takie porównanie jest bez sensu. Jak chcesz porównywać > NB to nie do BBM, a Stilo Nie mniej jak Ci zalezy to mogę > powiedzieć, że nie ma co porównywać, to dwa różne światy pod > każdym wzgledem jak ostatnio był u mnie ksiądz po kolędzie, o czym już pisałem, to mówił ze NB jest znacznie lepiej wyciszony od Stilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > ja jeździłem i B i S i NB i powiem że to sa trzy światy aż tak to chyba nie no może miedzy S i NB 0,25 świata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > jak ostatnio był u mnie ksiądz po kolędzie, o czym już pisałem, to > mówił ze NB jest znacznie lepiej wyciszony od Stilo Na pewno silnik t-jet jest cichszy od 1,4 w stilo, ale nie wiem czy NB jest lepiej wyciszone. Jeździłem 1,4 90 w NB, ale jak pamiętam możesz mieć rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.