Skocz do zawartości

Kontrolka od oliwy. Czy kogo dotknęło??


jaquszyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Może kogoś dotknęła mrugająca na wolnych obrotach kontrolka oliwy? Jak silnik jest zimny jest ok. Natomiast po rozgrzaniu się zaczyna mrugać jak tylko obroty sięgną tysiąca. Profilaktycznie zmieniłem olej i filter ale niestety nie pomogło.

Domyślam się, że problem jest nie lichy. Jeśli kogoś coś takiego spotkało to jak się ma naprawa kosztowo?

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Może kogoś dotknęła mrugająca na wolnych obrotach kontrolka

> oliwy? Jak silnik jest zimny jest ok. Natomiast po rozgrzaniu

> się zaczyna mrugać jak tylko obroty sięgną tysiąca.

> Profilaktycznie zmieniłem olej i filter ale niestety nie

> pomogło.

> Domyślam się, że problem jest nie lichy. Jeśli kogoś coś takiego

> spotkało to jak się ma naprawa kosztowo?

> Pozdrawiam serdecznie.

Na początek zacznij od najtańszych rzeczy i wymień czujnik oleju...Ja dalej będzie to samo to może oznaczać większe problemy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tyłu silnika, obok czujnika spalania stukowego...

> dojście jest utrudnione przez dolot...

Jutro przystąpie do poszukiwań. Jak oganę to napiszę czy uleczyłem swego "demona Speedu" smile.gif No chyba, że coś po pierniczę i wymięnię ten "stukowy" cool.gif Nawiasem mówiąć pisząc do czego "skukacz służy (o ile godnym zapytać :> )

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik palania stukowego (detonacyjnego) kontroluje prawidłowośc przebiegu procesu spalania, który przez: żarzącą się elektrodę swiecy zapłonowej, nagromadzony nagar w komorze spalania, lub po prostu za niską liczbę oktanowa paliwa przebiega w sposób samoczynny.

Sygnał z czujnika sp. stuk. o nieprawidłowości w/w procesu prowadzi do opóżnienia zapłonu - ratowania jednostki.

Odczuwany spadek osiągów i permamentny brak mocy podczas przyśpieszania.

Uwaga na samo przyłacze - brak sygnału z czujnika oznacza również prewencję układu - wykryje to jako spalanie stukowe.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czujnik palania stukowego (detonacyjnego) kontroluje prawidłowośc

> przebiegu procesu spalania, który przez: żarzącą się elektrodę

> swiecy zapłonowej, nagromadzony nagar w komorze spalania, lub po

> prostu za niską liczbę oktanowa paliwa przebiega w sposób

> samoczynny.

> Sygnał z czujnika sp. stuk. o nieprawidłowości w/w procesu prowadzi

> do opóżnienia zapłonu - ratowania jednostki.

> Odczuwany spadek osiągów i permamentny brak mocy podczas

> przyśpieszania.

> Uwaga na samo przyłacze - brak sygnału z czujnika oznacza również

> prewencję układu - wykryje to jako spalanie stukowe.

> Pozdrawiam.

Serdeczne Bóg zapłąć Maryna. Do dziś żyłem na "nieświadomce" smile.gif

Miłego wieczoru życzę.

Pozdr.

PS. Jeszcze ze trzy piwka i nie wiem czy znajdę jutro silnik nie mówiąc o czujniku smile.gif <na szczęście nie muszę jeździć>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jednak był czujnik ciśnienia. Wymiana rozwiązała problem.

> Pozdr.

U mnie też czujnik ciśnienia rzygał olejem i po wymianie ustąpiło świecenie. Teraz zaczęło się znowu i wymiana czujnika inc nie daje :9 jak się zagrzeje to pali lampa czerwona (tylko na wolnych obrotach)

Dodam tylko, że po wymianie paska zaworów i poskładaniu :-) (pompa wody się zatarła i pasek strzelił frown.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.