james89 Napisano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2009 > Czy mógłbyś trochę opisać jak te tylne hamulce ze sieny są zamontować > do uno? > Co jest potrzebne? Jak jest rozwiązany ręczny (sterowanie linką i > sama linka). Belka zostaje ta sama?, kola 13 pewnie tez. > Ile taka przyjemnosc u Ciebie kosztuje itd. > Czy oprocz recznego cos daja te te sieny? pokażem jak wygląda na aucie i jak to tam cała sprawa wygląda są mocowane do seryjnej belki maras_uno dzięki za linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 Odbieram dzisiaj Uniaka od mechanika. W rozmowie przez telefon to powiedział, że szczęki zostały wymienione, mechanizm regulacji hamowania oraz jakieś cięgna (cokolwiek to jest). Problem niby rozwiązany, ale krzyknął sobie 150złoty... :/ Patrzyłem na allegro to szczęki kosztują max 50dych a razem z bębnami to za 120 można mieć... Chyba jednak trochę dużo mnie naliczył - jak uważacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gpondo Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 czy ja wiem, zależy co tam wymienił ale jak mówisz szczeki 50, rozpieraki pewnie 20-30, do tego robocizna, myślę że uczciwie, chciałeś tanio to trzeba niestety robić samemu GP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikomir Napisano 3 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2009 Witam, Większość problemów z układem hamulcowym zaczyna się od przednich przewodów giętkich. Tak było i umnie, zaraz po zakupie autka piersza usterka - blokowanie hamulców. Wymiana przewodów i po problemie - dobrze słuchać doświadczonych Kolegów z Kącika . Nie wymieniłem natomiast tylnego. - Czy ten przewód również się często rozwarstwia i powoduje problemy ? - Warto go profilaktycznie wymienić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 Raczej mało się słyszy żeby ktoś miał z nim problemy i żeby przez niego działo się coś z hamulcami. Ale ja bym proponował wymienić, jeśli nie dlatego, że ma już swoje lata, to nawet dla lepszego samopoczucia. Koszt pewnie niewielki w 20zł się zamknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 > Bez serwa można wytworzyć takie ciśnienie, że koła staną - kwestia > siły nacisku na pedał. > Jeszcze raz Ci powtarzam - serwo nie ma nic do skuteczności hamulców. Dokładnie tak, serwo to jedynie urzadzenie do zwiekszenia przelozenia miedzy sila nacisku nogi na pedal a tlokiem pompy. Aby filigranowa blondyna takze mogla wymusic odpowiednia sile hamowania. Stare pojazdy nie mialy serwa, co nie znaczy ze mialy mniej skuteczne hamulce. Po prostu trzeba bylo mocniej naciskac na pedal hamulca. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 30 Października 2009 Udostępnij Napisano 30 Października 2009 > Dokładnie tak, serwo to jedynie urzadzenie do zwiekszenia przelozenia > miedzy sila nacisku nogi na pedal a tlokiem pompy. Aby > filigranowa blondyna takze mogla wymusic odpowiednia sile > hamowania. > Stare pojazdy nie mialy serwa, co nie znaczy ze mialy mniej skuteczne > hamulce. Po prostu trzeba bylo mocniej naciskac na pedal > hamulca. > Pozdrawiam Co nie znaczy, że to jest lekko.... różnica jest masakryczna z servem i bez, zwłaszcza z servem od cromy 9" które posiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.