Skocz do zawartości

temat rzeka - hamulce...


klon75

Rekomendowane odpowiedzi

> Czy mógłbyś trochę opisać jak te tylne hamulce ze sieny są zamontować

> do uno?

> Co jest potrzebne? Jak jest rozwiązany ręczny (sterowanie linką i

> sama linka). Belka zostaje ta sama?, kola 13 pewnie tez.

> Ile taka przyjemnosc u Ciebie kosztuje itd.

> Czy oprocz recznego cos daja te te sieny?

pokażem jak wygląda na aucie i jak to tam cała sprawa wygląda smile.gif są mocowane do seryjnej belki waytogo.gif

maras_uno dzięki za linka 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbieram dzisiaj Uniaka od mechanika.

W rozmowie przez telefon to powiedział, że szczęki zostały wymienione, mechanizm regulacji hamowania oraz jakieś cięgna (cokolwiek to jest). Problem niby rozwiązany, ale krzyknął sobie 150złoty... :/ Patrzyłem na allegro to szczęki kosztują max 50dych a razem z bębnami to za 120 można mieć... Chyba jednak trochę dużo mnie naliczył - jak uważacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

Większość problemów z układem hamulcowym zaczyna się od przednich przewodów giętkich. Tak było i umnie, zaraz po zakupie autka piersza usterka - blokowanie hamulców. Wymiana przewodów i po problemie - dobrze słuchać doświadczonych Kolegów z Kącika ok.gifsmile.gif.

Nie wymieniłem natomiast tylnego.

- Czy ten przewód również się często rozwarstwia i powoduje problemy ?

- Warto go profilaktycznie wymienić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej mało się słyszy żeby ktoś miał z nim problemy i żeby przez niego działo się coś z hamulcami. Ale ja bym proponował wymienić, jeśli nie dlatego, że ma już swoje lata, to nawet dla lepszego samopoczucia. wink.gif Koszt pewnie niewielki w 20zł się zamknie. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

> Bez serwa można wytworzyć takie ciśnienie, że koła staną - kwestia

> siły nacisku na pedał.

> Jeszcze raz Ci powtarzam - serwo nie ma nic do skuteczności hamulców.

Dokładnie tak, serwo to jedynie urzadzenie do zwiekszenia przelozenia miedzy sila nacisku nogi na pedal a tlokiem pompy. Aby filigranowa blondyna takze mogla wymusic odpowiednia sile hamowania.

Stare pojazdy nie mialy serwa, co nie znaczy ze mialy mniej skuteczne hamulce. Po prostu trzeba bylo mocniej naciskac na pedal hamulca.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie tak, serwo to jedynie urzadzenie do zwiekszenia przelozenia

> miedzy sila nacisku nogi na pedal a tlokiem pompy. Aby

> filigranowa blondyna takze mogla wymusic odpowiednia sile

> hamowania.

> Stare pojazdy nie mialy serwa, co nie znaczy ze mialy mniej skuteczne

> hamulce. Po prostu trzeba bylo mocniej naciskac na pedal

> hamulca.

> Pozdrawiam

Co nie znaczy, że to jest lekko.... różnica jest masakryczna z servem i bez, zwłaszcza z servem od cromy 9" które posiadam spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.