Skocz do zawartości

temat rzeka - hamulce...


klon75

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ zabiorę się za reanimację unka więc przysżło mi do glowy róniez polepszenie skuteczności hamowania. Prosze o pomysły, ja miałem na mysli zamontowanie większego serwa - np od poloneza - można dostac niedrogo cale serwo z pompą - czy przy podpinaniu polonezowskiego serwa z pompa wystę puja jakieś komplikacje??? O rady prosze tych co juz maja taki przeszczep za sobą....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ponieważ zabiorę się za reanimację unka więc przysżło mi do glowy

> róniez polepszenie skuteczności hamowania. Prosze o pomysły, ja

> miałem na mysli zamontowanie większego serwa - np od poloneza -

> można dostac niedrogo cale serwo z pompą - czy przy podpinaniu

> polonezowskiego serwa z pompa wystę puja jakieś komplikacje??? O

> rady prosze tych co juz maja taki przeszczep za sobą....

Zmiana samego serwa a nawet pompy nie poprawi skuteczności hamulców!

Może poprawić co najwyżej czułość pedału, a zmiana pompy na większą da wręcz odwrotny skutek.

Jak już chcesz hamować to zmień przednie hamulce na 240mm, choćby lite z sc a najlepiej wentylowane z palio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zmiana samego serwa a nawet pompy nie poprawi skuteczności hamulców!

> Może poprawić co najwyżej czułość pedału, a zmiana pompy na większą

> da wręcz odwrotny skutek.

> Jak już chcesz hamować to zmień przednie hamulce na 240mm, choćby

> lite z sc a najlepiej wentylowane z palio.

wiem - chciałem to zrobic jak najniższym kosztem

a tak to: tarcze+zaciski+klocki+felgi - troche drogo wychodzi

mialem nadziję na coś tańszego - pomyślałem, że większe serwo=większe ciśnienie w układzie ham=większy nacisk klocka na tarcze... koszt około 100zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem - chciałem to zrobic jak najniższym kosztem

> a tak to: tarcze+zaciski+klocki+felgi - troche drogo wychodzi

felgi do 240 zostają te, co masz. a jeśli felgi to chyba i opony inne? hmm.gifwtedy koszty rosną.....

> mialem nadziję na coś tańszego - pomyślałem, że większe serwo=większe

> ciśnienie w układzie ham=większy nacisk klocka na tarcze...

niema to jak dobry eksperyment - weź i zrób, to co miałeś zamiar zrobić. zobaczysz, jakie będą efekty. jak zadowalające - zostawisz, jeśli będziesz czuł niedosyt - serwo zostawisz i tylko dorzucisz "żelastwo".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem - chciałem to zrobic jak najniższym kosztem

> a tak to: tarcze+zaciski+klocki+felgi - troche drogo wychodzi

> mialem nadziję na coś tańszego - pomyślałem, że większe serwo=większe

> ciśnienie w układzie ham=większy nacisk klocka na tarcze...

> koszt około 100zł

Bzdura.

Bez serwa można wytworzyć takie ciśnienie, że koła staną - kwestia siły nacisku na pedał.

Jeszcze raz Ci powtarzam - serwo nie ma nic do skuteczności hamulców.

Felg do 240 zmieniać nie musisz. Jak dobrze poszukasz to kupisz 240-tki tanio i z głowy.

Co do serwo to największe jakie się da wstawić to takie z palio 1.6 - jak dasz takie razem z pompą to nic lepszego nie da się zrobić - do tego 240mm i BAJKA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bzdura.

> Bez serwa można wytworzyć takie ciśnienie, że koła staną - kwestia

> siły nacisku na pedał.

> Jeszcze raz Ci powtarzam - serwo nie ma nic do skuteczności hamulców.

> Felg do 240 zmieniać nie musisz. Jak dobrze poszukasz to kupisz

> 240-tki tanio i z głowy.

> Co do serwo to największe jakie się da wstawić to takie z palio 1.6 -

> jak dasz takie razem z pompą to nic lepszego nie da się zrobić -

> do tego 240mm i BAJKA!

albo 257mm na przód i 227 na tył smile.gifbiglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ja mówiłem o 13" ?

> Da się jeszcze większe założyć niż 257 ale to już większa rzeźba

Quote:

>
wiem - chciałem to zrobic jak najniższym kosztem

> a tak to: tarcze+zaciski+klocki+felgi - troche drogo wychodzi

> mialem nadziję na coś tańszego - pomyślałem, że większe serwo=większe

> ciśnienie w układzie ham=większy nacisk klocka na tarcze...

> koszt około 100zł

Bzdura.

Bez serwa można wytworzyć takie ciśnienie, że koła staną - kwestia siły nacisku na pedał.

Jeszcze raz Ci powtarzam - serwo nie ma nic do skuteczności hamulców.

Felg do 240 zmieniać nie musisz. Jak dobrze poszukasz to kupisz 240-tki tanio i z głowy.

Co do serwo to największe jakie się da wstawić to takie z palio 1.6 - jak dasz takie razem z pompą to nic lepszego nie da się zrobić - do tego 240mm i BAJKA!


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czemu fabryczne hamulce Was nie zadawalają? Czy żeczywiście są tak słabe? Z mojego doświadczenia zaobserwowałem że mając w dobrym stanie tarcze i klocki, hamulce są naprawdę skuteczne. U mnie wydają mi się czasem nawet aż za mocne shocked.gif. Jak to jest u Was? Rozumię tych co porobili Swapy ale te słabsze silniki hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koledzy czemu fabryczne hamulce Was nie zadawalają? Czy rżeczywiście

> są tak słabe? Z mojego doświadczenia zaobserwowałem że mając w

> dobrym stanie tarcze i klocki, hamulce są naprawdę skuteczne. U

> mnie wydają mi się czasem nawet aż za mocne . Jak to jest u Was?

> Rozumię tych co porobili Swapy ale te słabsze silniki

bez rajdowania do jednorazowego zatrzymania stykna ok.gif

ja podciągnąłem sobie korektor siły hamowania tylnej osi i jest ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie. jak się zadba o hamulce to w zupełności wystarczają. Ja robię obowiązkowo przegląd hamulców jak zakładam i zdejmuje zimówki (demontuję, smaruję oczyszczam i sprawdzam - zajmuje mi to jedno popołudnie). Przy przeglądzie technicznym diagnosta jest zawsze zdziwiony, że tak dobrze hamują. 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koledzy czemu fabryczne hamulce Was nie zadawalają? Czy żeczywiście

> są tak słabe? Z mojego doświadczenia zaobserwowałem że mając w

> dobrym stanie tarcze i klocki, hamulce są naprawdę skuteczne. U

> mnie wydają mi się czasem nawet aż za mocne . Jak to jest u Was?

> Rozumię tych co porobili Swapy ale te słabsze silniki

to ja Ci odpowiem.

mam jak na razie seryjne hamulce, ale już niedługo i tak, klocki nowe, wszystko wyczyszczone, tarcze niewiele zużyte, ale równo. na stacji powiedzieli że rewelacyjnie hamują i co...

mam taki sam silnik jak twój i już widziałem kiedyś prawie śmierć przez nie... a dlaczego, już piszę...

śpieszyłem się kiedyś i przycisnąłęm mocno po gazie, odcinek liczący 4 km, prędkość 120km/h, 4 hamowania po drodze do zera, pierwsze normalne, drugie też, trzecie z oporem a czwarte to brak hamowania... pedał nie drgnął a autko ledwo zwalniało, powód... zagrzały się do czerwoności, specjanie wysiadłem zobaczyć i świeciły w nocy

inny przypadek, ostani mój wyjazd, 5 osób na pokładzie, cały bagażnik i 350kg przyczepka, droga hamowania dużo dłuższa i dłuższa przy każdym, nawet lekkim wyhamowaniu, zatrzymanie na stacji, hamowanie z 90 do zera, na kołach mogłem jajka usmażyć...

a powiedziałbyś mały silnik itp... dla osób które nie przekraczają 50 km/h i hamują kilometr przed faktycznym miejscem hamowania to są idealne, ale nie na moje wymagania.

a Twe wrażenie, że za moce, tj masz na myśli blokowanie się kół... to już ktoś napisał, one mają trzy pozycje hamowania, brak-słabe-blokada kół, większe i wentylowane dokładają jeszcze stadia pośrednie

to tyle, myślę, że wyraziłem się jasno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koledzy czemu fabryczne hamulce Was nie zadawalają? Czy rzeczywiście

> są tak słabe? Z mojego doświadczenia zaobserwowałem że mając w

> dobrym stanie tarcze i klocki, hamulce są naprawdę skuteczne.

Mi też się wydawało, że dobrze zrobione seryjne hamulce są wystarczające... może i są... do pierwszego awaryjnego hamowania...

Ale wiesz co? Powiedz mi, dlaczego taki CC 700 ma w serii lepsze hamulce od Uno? oslabiony.gif Jeżdżę od jakiegoś czasu agentem i powiem Tobie, że w porównaniu do CC Uno ma hamulce do d**y... sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi też się wydawało, że dobrze zrobione seryjne hamulce są

> wystarczające... może i są... do pierwszego awaryjnego

> hamowania...

> Ale wiesz co? Powiedz mi, dlaczego taki CC 700 ma w serii lepsze

> hamulce od Uno? Jeżdżę od jakiegoś czasu agentem i powiem

> Tobie, że w porównaniu do CC Uno ma hamulce do d**y...

popieram w pełni, 2 lata jazdy cc700 i hamował lepiej, nigdy nie miałem spadku siły hamownaia po wielokrotnym hamowaniu... a nie żałowałem go nigdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koledzy czemu fabryczne hamulce Was nie zadawalają? Czy żeczywiście

> są tak słabe? Z mojego doświadczenia zaobserwowałem że mając w

> dobrym stanie tarcze i klocki, hamulce są naprawdę skuteczne. U

> mnie wydają mi się czasem nawet aż za mocne . Jak to jest u Was?

> Rozumię tych co porobili Swapy ale te słabsze silniki

Jeśli masz w idealnym stanie heble to może wydaje Ci się że dobrze hamują, ale jeśli porównał byś z 257 to niebo a ziemia biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> popieram w pełni, 2 lata jazdy cc700 i hamował lepiej, nigdy nie

> miałem spadku siły hamownaia po wielokrotnym hamowaniu... a nie

> żałowałem go nigdy

To kiedy kolega zakłada te 257mm zeby.GIF ? Chciałbym wkońcu zobaczyć jakiegoś Uniaka w okolicy z takimi heblami jak moje zakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest rzeczywiście taka różnica między standardowymi a większymi?

hmm...

kto ma założone z wersji 1.4? jaka różnica? jakie koszty (i co trzeba zmieniać)?

kto ma założone z Palio (wentylowane)? różnica/koszty/zmiany?

hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest rzeczywiście taka różnica między standardowymi a większymi?

> hmm...

> kto ma założone z wersji 1.4? jaka różnica? jakie koszty (i co trzeba

> zmieniać)?

> kto ma założone z Palio (wentylowane)? różnica/koszty/zmiany?

1,4 ma takie same jak inne więc różnicy nie ma(oprócz turbawki oczywiście grinser006.gif)

A po założeniu 240 wentylowanych różnica jest kolosalna zarówno w skuteczności jak i przyjemności użytkowania.Koszty hmm zależy jak trafisz:u mnie-zaciski+jarzma na obie strony 160złota,zestawy naprawcze ok.30zł za obie strony+odpowietrzniki z 10zł 2szt,świeży płyn hamulcowy 1l 8zł,tarcze 2szt 120zł z przesyłką,klocki 60zł komplet,i 2 przewody giętkie.To obowiązkowo jest potrzebne ale skoro uskuteczniamy hamulce,można pójść dalej i wymienić przewody sztywne(u mnie w złym stanie to wymieniłem)jak się okazało tylne cylinderki też już ciekły więc 30zł za sztukę,plus przewody sztywne od trójnika do cylinderków ok.40zł,piaskowanie i malowanie proszkowe można sobie zafundować w ramach renowacji koszt ok 100zł.Po rozebraniu zacisku tłoczki mogą być w złym stanie-1szt ok 30zł(zamiennik pasuje z forda escorta).Podsumowując tanio nie ma ale efekt jest super.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To kiedy kolega zakłada te 257mm ? Chciałbym wkońcu zobaczyć

> jakiegoś Uniaka w okolicy z takimi heblami jak moje

plan jest najpóźniej początkiem lipca, może wcześniej jak dorwę części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak już chcesz hamować to zmień przednie hamulce na 240mm, choćby

> lite z sc a najlepiej wentylowane z palio.

pasuja bez zadnych przerobek? te z Palio to sa nie do dostania... z jakiego to Palio sa wogole?

BTW, wczoraj wsiadlem w Uniaka serce.gif bo podobno slabo hamuje - pierwsze hamowanie i pekly 2 przewody hamulcowe gietkie z przodu !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pasuja bez zadnych przerobek? te z Palio to sa nie do dostania... z

> jakiego to Palio sa wogole?

> BTW, wczoraj wsiadlem w Uniaka bo podobno slabo hamuje - pierwsze

> hamowanie i pekly 2 przewody hamulcowe gietkie z przodu !!!

do dostania jak najbardziej, np tu alledrogo , tam również masz tarcze, tylko z jarzmami kłopot... ale do 240 znajdziesz, wystarczy poszukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbował ktoś bardziej ekstremalnych rzeczy?Jak zapytałem w sklepie o tarcze brembo do uniacza to mnie gość wyśmiał i zapytał czy czasem nie pomyliłem aut.Ale tarcze brembo to tego klocki lukasa i obowiązkowo nowe przewody najczęściej też zaciski (stare zazwyczaj po zamontowaniu takiego kompletu mimo różnych zabiegów potrafią nie odbijać) i frajda z hamowania jest nieziemska.Wystarczy spojżeć na różnicę w cenie danych podzespołów a odpowiedź nasunie się sama.Najczęściej spotykam się z tym że ludzie do uniacza zakładają tarcze z poldka (bo pasują)no i własnie trzy nagłe hamowania i następne jak po lodzie.Dobra rada: nie oszczędzajcie na hamulcach przecież od tego zależy nieraz wasze życie! ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale żeś kolego zabulił icon_eek.gif

Generalnie można kupić zaciski, jarzma, tarcze i klocki e dobrym stanie już za 200zł.

(Mi udało się takie dostać razem ze zwrotnicami za 100 001.gif )

Do tego dochodzą ew:

- reperaturki zacisków na dwie strony 40 zł

- odpowietrzniki na dwie strony 5 zł

- tłoczki jeżeli pordzewiałe 20-30zł sztuka

- przewody elastyczne dwa na przód 45 zł

- przewody sztywne na przód 40 zł

- płyn hamulcowy od 10 zł na 0,5l

- cylinderek hamulcowy 16zł

W moim przypadku zakupione tarcze, klocki, zaciski, jarzma były w bardzo dobrym stanie, jeszcze bardzo grube.

Reperaturki zacisków kupiłem nowe tak na wszelki wypadek, odpowietrzniki, przewody sztywne i elastyczne, płyn hamulcowy reszta została stara. W sumie za ~ 250 zł mam super hamulce. No i jeszcze okazało się, ze pompa hamulcowa cieknie więc jeszcze 50 plnów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie powiem że było tanio ale warto, dodam tylko że to dopiero początek bo poszedlem za ciosem i wymieniłem amory bo juz ciekły mina sprzedawcy była ta sam jak zapytałem o kayaby,a ze mam podstawową wersję uniacza ( czyli nic na zegarach)wymieniłem na zegary z atu plus.no teraz czuję że to jet to co chcialem osiągnąć (sposób mocowania zegarów na www.fiatuno.pl)-polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A próbował ktoś bardziej ekstremalnych rzeczy?

Co masz na myśli? hmm.gif

> Jak zapytałem w sklepie

> o tarcze brembo do uniacza to mnie gość wyśmiał i zapytał czy

> czasem nie pomyliłem aut.

Jak dla mnie to cham bokser.gif

> Ale tarcze brembo to tego klocki lukasa

> i obowiązkowo nowe przewody najczęściej też zaciski (stare

> zazwyczaj po zamontowaniu takiego kompletu mimo różnych zabiegów

> potrafią nie odbijać)

Zaciski w uno nawet nowe potrafia nie odbijać grinser006.gif

Mówiąc poważnie nie ma znaczenia dla pracy zacisku czy siedzi tarcza X czy Y albo czy klocki są za 15 zł czy za 99 zł.

Jeżeli tłoczki są dobre, przewody nie zapchane, wszystko jest dobrze nasmarowane to będzie dobrze działać.... do czasu kolejnego czyszczenie i smarowania.

Wymiana przewodów elastycznych przy każdej wymianie klocków to raczej przesada - wymienia się wtedy kiedy potrzeba. Aczkolwiek teraz takie buble robią, że najczęściej starczają na jedną wymianę klocków grinser006.gif

Wymiana zacisków na nowe? oslabiony.gif Nowe kosztują krocie... a używane czy regenerowane to przecież to samo co nasze - wystarczą reperaturki i smar do tłoczków ew. nowe tłoczki i zacisk działa jak nowy.

>i frajda z hamowania jest

> nieziemska.

I jedno razowa zlosnik.gif Potem hamulce się buntują.

> Wystarczy spojżeć na różnicę w cenie danych

> podzespołów a odpowiedź nasunie się sama.Najczęściej spotykam

> się z tym że ludzie do uniacza zakładają tarcze z poldka (bo

> pasują)no i własnie trzy nagłe hamowania i następne jak po

> lodzie.Dobra rada: nie oszczędzajcie na hamulcach przecież od

> tego zależy nieraz wasze życie!

Sama marka tarczy i klocków nie rozwiązuje problemu - jest to sprawa drugorzędna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżdżę na takim zestawie od roku i jak narazie nie ma problemu co prawda bmw to nie jest ale napewno o niebo lepsza skuteczność niz fabryczne.A co do przewodów elastycznych 100% prawda obecne nadaja się do wymiany zazwyczaj razem z klockami bo lubia sobie popekać lub pozapychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeżdżę na takim zestawie od roku i jak narazie nie ma problemu co

> prawda bmw to nie jest ale napewno o niebo lepsza skuteczność

> niz fabryczne.

Nie mówię, ze nie smile.gif

> A co do przewodów elastycznych 100% prawda obecne

> nadaja się do wymiany zazwyczaj razem z klockami bo lubia sobie

> popekać lub pozapychać.

Moje wytrzymały jakieś dwa lata... Dobrze, ze zawczasu zauważyłem że jeden cieknie...a drugi się tylko pocił frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale żeś kolego zabulił

> Generalnie można kupić zaciski, jarzma, tarcze i klocki e dobrym

> stanie już za 200zł.

> (Mi udało się takie dostać razem ze zwrotnicami za 100 )

Może i można dostać ale nie u mnie.Szrotów mnóstwo a na pytanie o 240 wentylowane słyszałem że takich w siena/palio nie było za to 257 to mieli pełno.zakupiłem 240 przypadkiem w opłakanym stanie z tak zapieczonymi tłoczkami że tydzień moczenia w odrdzewiaczu i duże imadło dopiero pomogły w ich wyjęciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może i można dostać ale nie u mnie.Szrotów mnóstwo a na pytanie o 240

> wentylowane słyszałem że takich w siena/palio nie było za to 257

> to mieli pełno.zakupiłem 240 przypadkiem w opłakanym stanie z

> tak zapieczonymi tłoczkami że tydzień moczenia w odrdzewiaczu i

> duże imadło dopiero pomogły w ich wyjęciu.

a w jakiej cenie te 257 i czy kompletne, tzn z jarzmami itp... bo jak logiczna to mały spocik w bielsku na szrocie proponuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a w jakiej cenie te 257 i czy kompletne, tzn z jarzmami itp... bo jak

> logiczna to mały spocik w bielsku na szrocie proponuje

jakieś pół roku może 9mies. kosztowały 130zł za stronę cała zwrotnica czyli,tarcza+klocki+zacisk+jarzmo w dobrym stanie.a teraz to nie wiem bo nie ma czasu jeździć.szrot nazywa się "kurniki"i jest w jasienicy koło bielska-białej.chyba największy w okolicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego?

A dlaczego nie jakieś zwykłe tarcze i klocki lukas?

Jak się inwestuje w tarcze Brembo to warto też zainwestować w wysokiej jakości klocki. A nie półśrodek w postaci dobrych tarcz i zwykłych klocków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dlaczego nie jakieś zwykłe tarcze i klocki lukas?

> Jak się inwestuje w tarcze Brembo to warto też zainwestować w

> wysokiej jakości klocki. A nie półśrodek w postaci dobrych tarcz

> i zwykłych klocków...

No to Cię zdziwię ale tarcze Brembo to nic nadzwyczajnego, kosztują też bardzo przeciętnie. Wysoka jakość klocków? Lukas i TRW i Ferrodo są na bardzo podobnym poziomie. icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to Cię zdziwię ale tarcze Brembo to nic nadzwyczajnego, kosztują

> też bardzo przeciętnie. Wysoka jakość klocków? Lukas i TRW i

> Ferrodo są na bardzo podobnym poziomie.

Jak dla mnie te klocki które wymieniłeś bardzo dobrze się sprawują. Co do tarcz brembo to słyszałem, że w Polsce klepane nie mają dobrej jakości, ale trzeba by było sprawdzić. ATE mi długo służyły i zawsze dobrze hamowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to Cię zdziwię ale tarcze Brembo to nic nadzwyczajnego, kosztują

> też bardzo przeciętnie. Wysoka jakość klocków? Lukas i TRW i

> Ferrodo są na bardzo podobnym poziomie.

Które Ferodo? Bo produkują oni kilka rodzai klocków, sportowe, w jakości oryginału i tańsze zamienniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Które Ferodo? Bo produkują oni kilka rodzai klocków, sportowe, w

> jakości oryginału i tańsze zamienniki

Lucas, TRW i Ferodo Premier pomiędzy dwoma ostatnimi nie zauważyłem różnicy.

Model Ferodo DS ten "sportowy" chyba napewno nie jest dostępny do naszych maluteńkich tarcz hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lucas, TRW i Ferodo Premier pomiędzy dwoma ostatnimi nie zauważyłem

> różnicy.

> Model Ferodo DS ten "sportowy" chyba napewno nie jest dostępny do

> naszych maluteńkich tarcz

Jeśli UT ma z tyłu te maluteńkie to może akurat robią? (o ile tylne są takie same jak przednie w UbezT)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli UT ma z tyłu te maluteńkie to może akurat robią? (o ile tylne

> są takie same jak przednie w UbezT)

Tarcze w UT z tyłu są takie same jak w U bez T z przodu. Za to zaciski są na pewno inne i jarzma mogą też się różnić i w związku z tym klocki mogą nie pasować grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tarcze w UT z tyłu są takie same jak w U bez T z przodu. Za to

> zaciski są na pewno inne i jarzma mogą też się różnić i w

> związku z tym klocki mogą nie pasować

i nie pasują palacz.gif na tył dobrze założyc bębny ze sieny. Mają bardzo mocny ręczny zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co dadzą same bębny

no wiadomo o so chozi zakrecony.gif się zakręciłem rotfl.gif

cały kpl tylnych hampli. Są większe bębny,więc i większe okładziny,a co za tym idzie większa siła hamowania. Mam takie w drugim uniaku i ręczny to żyleta busted.gif

ale itak pójdą na handel icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na przeglądzie i niestety wyszło niepomyślnie.

Powód: hamulce.

Stwierdzono, że lewe, tylne koło zarówno przy zaciągnięciu ręcznego jaki i wciśniętym nożnym bardo słabo hamuje. Koło prawe (mówimy o tyle) mieści się w normie.

Pytanie: Co jest grane?

Skoro wada ta występuję przy 'nożnym' i 'ręcznym' to chyba można wykluczyć zapieczone elementy typu cylinderki itp?

Co może być nie tak? Zjechana okładzina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wiadomo o so chozi się zakręciłem

> cały kpl tylnych hampli. Są większe bębny,więc i większe okładziny,a

> co za tym idzie większa siła hamowania. Mam takie w drugim

> uniaku i ręczny to żyleta

> ale itak pójdą na handel

1 w kolejce zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wiadomo o so chozi się zakręciłem

> cały kpl tylnych hampli. Są większe bębny,więc i większe okładziny,a

> co za tym idzie większa siła hamowania. Mam takie w drugim

> uniaku i ręczny to żyleta

> ale itak pójdą na handel

Czy mógłbyś trochę opisać jak te tylne hamulce ze sieny są zamontować do uno?

Co jest potrzebne? Jak jest rozwiązany ręczny (sterowanie linką i sama linka). Belka zostaje ta sama?, kola 13 pewnie tez.

Ile taka przyjemnosc u Ciebie kosztuje itd.

Czy oprocz recznego cos daja te te sieny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.