darekpdkp Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 pacjent to jtd wyglada to tak rozpoczynam jazde na zimnym silniku jade spokojnie silnik sie nagrzeje ,wtedy gdy ostro przygazuje zostawiam zaslone dymna ,lacznie ze sladem sadzy na drodze, przy nastepnym ostrym przyspieszeniu auto juz tak nie dymi,chyba ze jade dluzszy okres z ta sama predkoscia to przy ostrym przyspieszaniu znowu.Macie jakies pomysly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 Zawór EGR, to właśnie najprawdopodobniejsza przyczyna kopcenia. Na wszelki wypadek odłącz wpierw wtyczkę od przepływomierza, to także potencjalny sprawca. Kolejna przyczyna to nieszczelność w dolocie, typowa usterka w Stilo to przetarta rura od IC, przez plastikową osłonę nadkola z lewej strony. Mogłeś także zatankować coś ropopodobnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 > Macie jakies pomysly Taaa, wyczyść zawór EGR. Powinno pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 tez podejrzewalem egr ,a co do przeplywomierza to jest nowy,wiec chyba jest oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 > Kolejna przyczyna to nieszczelność w dolocie, typowa usterka w Stilo > to przetarta rura od IC ta sławna rura, to doprowadza powietrze z T do IC, czy z IC do silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danrod Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 > tez podejrzewalem egr ,a co do przeplywomierza to jest nowy,wiec > chyba jest oki EGR maiłem tak samo , meczyłem sie przez kilka miesięcy , wymienilem przepływomierz i dopiero jak zaczął sie zacierać zawór egr sie kapnalem. 1 godzinka w garazu robotka nie za czysta ale po wyczyszczeniu jak reka odjał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2009 - zawór EGR - przepływka - lejące wtryskiwacze ( zalej go paliwem z Shela z dodatkiem... i zobacz czy jest lepiej czy tak samo ) - przedmuch oleju do intercoolera i jego spalanie - a może wirus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 > ta sławna rura, to doprowadza powietrze z T do IC, czy z IC do > silnika? Z T do IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 > Z T do IC dzięki, to u mnie jest już wymieniona i wycięta osłona silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 Pewnie egr sie przycina , chociaz dziwne ze te egr-y tak szybko sie zasyfiaja , ja zauwazylem ze zaleznie gdzie tankuje tak lekko dymi albo ciemniej albo jasniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 - a może wirus wirusa niestety nie ma dym jest czarny wiec nie sadze zeby to byl olej , a do tego go nie ubywa 10kkm zrobilem bez zadnej dolewki,a co do dodatku to paliwa musze zastosowac ,bo go chyba nidy nie widzial ,a jeszcze jedno pytanie mam chodzi mi o silownik poruszajacy lopatkami turbiny ,przy dodawaniu gazu porudza sie on bardzo powoli ,czy tak ma byc i czy on ma reagowac na kazde dodanie gazu,bo jak troszke zwieksze obroty to nawed nie drgnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarczykbartek Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 reaguje na zwiększenie obciążenia silnika. Dodanie gazu jest bardzo niewielkim zwiększeniem obciążenia. Podczas jazdy, albo na hamowni można to zobaczyć najlepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 Co do czyszczenia wtryskiwaczy to podobno to pomaga.... REKLAMA Ja osobiscie nie skorzystałem.. ale własciciel zachwala, ze zrobił juz setke aut i zwraca pieniądze jeśli ktoś nie czuje różnicy... ( miał jedna reklamację ) Co do siłownika turbiny to proponuje sprawdzić organoleptycznie.... odłączyc wężyk od niej i ustami zassać powietrze z rurki a nastepnię upuścić - powinien sie wciągnąć do końca a po puszczeniu gwałtownie - jak spręzyna odblokować sie i wyskoczyć cięgło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 jezeli bedzie oki ,czyli bedzie wciagany i bedzie odskakiwal to wtedy zawor overboost do wymiany dobrze kombinuje ,a jezeli bedzie silownik walniety ,to sie go jakos naprawia czy wymienia na nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 > . Podczas jazdy, albo na > hamowni można to zobaczyć najlepiej to bedzie ciezko bo ja sie patrzylem na siloxnik a moja dodawala gazu, chyba nie bede ryzykowal tego podczas jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2009 > jezeli bedzie oki , No mozna tak powiedzieć Co do siłownika to najczęściej same prowadnice w turbine sie zacierają lub zapiekają lub zasys.... a tu już trzeba rozkręcić turbinkę - gdzieś kiedyś wstawiałem link do strony VW z takiej operacji na turbinie Garretta .. Ale zacznij od czyszczenia i sprawdzenia EGR-u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2009 nie no turbinki to raczej rozbieral nie bede bo to dla mnie chyba za trudne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.