Skocz do zawartości

dyyymii na czarno


darekpdkp

Rekomendowane odpowiedzi

pacjent to jtd grinser006.gifwyglada to tak rozpoczynam jazde na zimnym silniku jade spokojnie silnik sie nagrzeje ,wtedy gdy ostro przygazuje zostawiam zaslone dymna ,lacznie ze sladem sadzy na drodze, przy nastepnym ostrym przyspieszeniu auto juz tak nie dymi,chyba ze jade dluzszy okres z ta sama predkoscia to przy ostrym przyspieszaniu znowu.Macie jakies pomysly hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawór EGR, to właśnie najprawdopodobniejsza przyczyna kopcenia. Na wszelki wypadek odłącz wpierw wtyczkę od przepływomierza, to także potencjalny sprawca. Kolejna przyczyna to nieszczelność w dolocie, typowa usterka w Stilo to przetarta rura od IC, przez plastikową osłonę nadkola z lewej strony. Mogłeś także zatankować coś ropopodobnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tez podejrzewalem egr ,a co do przeplywomierza to jest nowy,wiec

> chyba jest oki

EGR maiłem tak samo , meczyłem sie przez kilka miesięcy , wymienilem przepływomierz i dopiero jak zaczął sie zacierać zawór egr sie kapnalem.

1 godzinka w garazu robotka nie za czysta ale po wyczyszczeniu jak reka odjał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- zawór EGR

- przepływka

- lejące wtryskiwacze ( zalej go paliwem z Shela z dodatkiem... i zobacz czy jest lepiej czy tak samo )

- przedmuch oleju do intercoolera i jego spalanie

hmm.gifhmm.gif

- a może wirus zlosnik2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- a może wirus

wirusa niestety nie ma confused.gif dym jest czarny wiec nie sadze zeby to byl olej , a do tego go nie ubywa 10kkm zrobilem bez zadnej dolewki,a co do dodatku to paliwa musze zastosowac ,bo go chyba nidy nie widzial grinser006.gif,a jeszcze jedno pytanie mam grinser006.gifchodzi mi o silownik poruszajacy lopatkami turbiny ,przy dodawaniu gazu porudza sie on bardzo powoli ,czy tak ma byc hmm.gifi czy on ma reagowac na kazde dodanie gazu,bo jak troszke zwieksze obroty to nawed nie drgnie cfaniaczek.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do czyszczenia wtryskiwaczy to podobno to pomaga.... REKLAMA

Ja osobiscie nie skorzystałem.. ale własciciel zachwala, ze zrobił juz setke aut i zwraca pieniądze jeśli ktoś nie czuje różnicy... ( miał jedna reklamację )

Co do siłownika turbiny to proponuje sprawdzić organoleptycznie.... odłączyc wężyk od niej i ustami zassać powietrze z rurki a nastepnię upuścić - powinien sie wciągnąć do końca a po puszczeniu gwałtownie - jak spręzyna odblokować sie i wyskoczyć cięgło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jezeli bedzie oki ,

No mozna tak powiedzieć wink.gif

Co do siłownika to najczęściej same prowadnice w turbine sie zacierają lub zapiekają lub zasys.... a tu już trzeba rozkręcić turbinkę - gdzieś kiedyś wstawiałem link do strony VW z takiej operacji na turbinie Garretta ..

Ale zacznij od czyszczenia i sprawdzenia EGR-u ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.