-
Liczba zawartości
1 487 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
kasyx's Achievements
kierowca (12/20)
0
Reputacja
-
zamykajac temat powiem ze do wymiany byl przekaznik swiec zarowych (ta czarna puszka kolo filtra paliwa). Nowy to ok 250zl, na allegro udalo mi sie kupic uzywke za 70zl + przesylka
-
Faktycznie pospawałem sobie trochę zanim przeczytałem wszystkie posty, bezpiecznik jest aż 50A. Z tego co zdążyłem pomierzyć to na wszystkich mam ten sam pomiar i właśnie taki wysoki :/ Na chwile obecna wiem ze nie działa mi przekaźnik bo nie słychać go przy testach MES, wymienię i sprawdzę co dalej ze świecami :/. Najgorsze jest to, że po rozebraniu nie widać żeby tam coś było nie tak
-
witam, Mam szybkie pytanie o rezystancje swiec zarowych w JTD 8v 115KM. Na wszystkich pokazuje mi 12,7 Ω a w internetach mam informacje ze powinno byc w okolicach 1 Ω Nie chce od razu rozkrecac wiec wpierw mierze. Nie odpala mi od kilku dni (mrozy) i mam ciagly blad P0380, signal high, fatal EDIT: I pytania pomocnicze. Jak glosny jest przekaznik swiec? Porownywalnie do tego od kompresora klimy? i czy jest rozbieralny?
-
> Tak myślę, że masz typowo polskie podejście do samochodu. Byle jak, byle tanio naprawić, co będzie > potem nie ważne. spokojnie to byl sarkazm jak przesledzicie moja aktywnosc na forum to zobaczycie ze mam poprawne podejscie do samochodu
-
final sprawy jest nastepujacy: koszt robocizny i czesci .... 500 PLN A dlaczego tyle? Otoz zeby wymienic akurat ten konkretny brok trzeba zdemontowac: - alternator - pompe wtryskowa wraz z tym zeliwnym mocowaniem - rozrzad - obie czesci polosi prawej tak sobie mysle ze chyba lepiej by bylo wlac ten specyfik do uszczelniania chlodnic
-
Jednak nie UPG, rozebralem dzisiaj prawie wszystkie elementy z tylu silnika zeby miec dostep po czym odpalilem i wsadzilem telefon w okolice kolektora wydechowego Wyciek jest mega duzy jak widac na zalaczonym filmiku, woda leci wprost na czujnik i dalej po misce olejowej na ziemie Wie ktos co to sa za okragle zaslepki? To trzeba spawac, kleic czy moze tam tez jest jakas uszczelka?
-
witam, 2 dni temu mialem nieprzyjemna sytuacje kiedy to nagle temperatura zaczela sie podnosic. Z "pionu" do max zajelo jej to ok 30 sekund :/ Stanalem i odczekalem chwile i cale szczescie ze za chwile byla stacja bo po odkreceniu korka okazalo sie ze w zbiorniku plynu brak. Wjechalem na kanal i nigdzie nie widze zadnego wycieku z rurek, chlodnica cala, pampers suchy. Po nocy widze plamy na kostce i jedyne co mnie niepokoi to zachlapany tyl silnika nad kolektorem az do samej misy olejowej. Podejrzewam ze tam jest gdzies nieszczelnosc. Macie jakis pomysl co to moze byc? Aktualnie z poziomu max do "zera" plyn schodzi w ciagu ok 40 km EDIT: Oleju nie przybywa, na bialo nie kopci
-
ogrzewanie podłogowe GÓRA I DÓŁ czy DÓŁ + Kaloryfery
kasyx odpowiedział Rszczotka na temat - Zrób to sam
> Jak jest wszystko dobrze zrobione to nic nie bedzie klawiszowac. Podloga powinna miec ok 30C, wiec > nie rozumiem co tam ma sie rozgrzewac. Nie nadaje sie do tego lite, grube drewno, ale juz > cienkie panele jak najbardziej. Trzeba pamietac tez o podkladach, najlepiej specjlanych na > ogrzewanie. dokladnie przy podlogowce panele nie sa problemem ale podklady -
> Mam tak w garażu, byly robione właśnie jakimś takim starym olejem jakieś 25 lat temu, jedynie 2 z > nich jakoś spróchniały a reszta nadal twarda i mocna. A w kanale wilgoć więc łatwo te deski > nie mają dokladnie do tego dochodzi sol w zimie, smary, rdza jak sie cos przy aucie grzebie i inne dziwne rzeczy co to po garazu sie czasem walaja
-
u mojego ojca ten sam problem byl 2 lata temu. Deski sie rozeschly wiec tylko trzeba bylo je dociac (zeszlifowac) na wymiar i bylo git Co do zabezpieczenia to tylko i wylacznie olej ktory pozostaje po wymianie w aucie, idealny na kanal jest Vidaronem to sobie mozesz altane albo piaskownice pomalowac
-
> chryste, widzę, że umiejętność czytania to już całkiem umarła w narodzie mysle ze UMIEJETNOSC a CHEC to w tym przypadku dwie rozne rzeczy
-
> 36mm nie bierz super jasnych, bo bedziesz mial lasery z tylu auta wzialem najtansze i sa tam tylko 3 diody typu 5050 wiec szalu nie bedzie, to ma byc dyskretne
-
posiada ktos takowy? ktory drucik jest od czego? Zdaje sie ze kabelki mi sie urwaly magicznie i bede musial lutowac
-
wyjalem i odpowiedz to: 37,5mm wiec biore 36mm najwyzej podegne blaszki, nastepna dlugosc to juz 39mm i boje sie ze bedzie za dluga
-
> a toś przepłacił, u mnie ostatnio (w lutym) były po 25 zeta, nie wiem po ile dzisiaj, musiał bym > zaturlać się do kumpla. ale ze original BOSCH'a? z czego wiec te roznice? 25 a 350 ?