kasyx Napisano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 witam, Mam szybkie pytanie o rezystancje swiec zarowych w JTD 8v 115KM. Na wszystkich pokazuje mi 12,7 Ω a w internetach mam informacje ze powinno byc w okolicach 1 Ω Nie chce od razu rozkrecac wiec wpierw mierze. Nie odpala mi od kilku dni (mrozy) i mam ciagly blad P0380, signal high, fatal EDIT: I pytania pomocnicze. Jak glosny jest przekaznik swiec? Porownywalnie do tego od kompresora klimy? i czy jest rozbieralny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 ja to zawsze świece żarowe sprawdzałem , żaróweczką na kabelku i przykładałem do poszczególnych świec , jak świeciła to jest przejście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2016 Żarówką sprawdzisz tylko czy jest przepływ, miernikiem natomiast jej opór, czyli siłę grzania, jeśli żarówka świeci to świeca grzeje, ale jak mocno to nie wiem. Jaka jest poprawna wartość to nie pamiętam ale też mi się coś kojarzy 1-3ohm, powyżej 3ohm o ile pamięć mnie nie myli jest już błąd... na wszystkich 4 masz idealnie tą samą wartość? Jest to prawie niemożliwe wykonując poprawnie pomiar. Co do przekaźnika to nie rozbierałem bo był sprawny, ale jak zamierzasz się za niego zabrać to od spodu jest nakrętka z oczkiem i chyba jakiś czarny kabel od tego oczka czy coś w ten deseń, no można dać sobie obciąć męskość że to masa... ale jak założysz na to klucz i dotkniesz do obudowy to masz fajerwerki.... to jest '+' zasilania przekaźnika, warto wiedzieć... ja pospawałem klucz bo tam jest zabezpieczenie coś rzędu 30A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2016 Powinna być około 0,8 Ohma , po uwzglednieniu oczywiście rezystancji kabli od miernika . Miałem kiedyś świecę o rezystancji wiekszej o 0,2 od pozostałych i zauważalnie słabiej się żarzyła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2016 Faktycznie pospawałem sobie trochę zanim przeczytałem wszystkie posty, bezpiecznik jest aż 50A. Z tego co zdążyłem pomierzyć to na wszystkich mam ten sam pomiar i właśnie taki wysoki :/ Na chwile obecna wiem ze nie działa mi przekaźnik bo nie słychać go przy testach MES, wymienię i sprawdzę co dalej ze świecami :/. Najgorsze jest to, że po rozebraniu nie widać żeby tam coś było nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 9 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2016 zamykajac temat powiem ze do wymiany byl przekaznik swiec zarowych (ta czarna puszka kolo filtra paliwa). Nowy to ok 250zl, na allegro udalo mi sie kupic uzywke za 70zl + przesylka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.