kasyx Napisano 22 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 witam, 2 dni temu mialem nieprzyjemna sytuacje kiedy to nagle temperatura zaczela sie podnosic. Z "pionu" do max zajelo jej to ok 30 sekund :/ Stanalem i odczekalem chwile i cale szczescie ze za chwile byla stacja bo po odkreceniu korka okazalo sie ze w zbiorniku plynu brak. Wjechalem na kanal i nigdzie nie widze zadnego wycieku z rurek, chlodnica cala, pampers suchy. Po nocy widze plamy na kostce i jedyne co mnie niepokoi to zachlapany tyl silnika nad kolektorem az do samej misy olejowej. Podejrzewam ze tam jest gdzies nieszczelnosc. Macie jakis pomysl co to moze byc? Aktualnie z poziomu max do "zera" plyn schodzi w ciagu ok 40 km EDIT: Oleju nie przybywa, na bialo nie kopci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 UPG. Miałem tak w kropku1. Najgorsze to że tak jeździłem z rok czasu bo "fachowcy" twierdzili że uszczelka ok. Pewnego poranka odpaliłem auto ruszyłem została mokra plama na ziemi a jak podniosłem maskę to pięknie sikało właśnie z pod upg prosto na kolektor wydechowy. Zapal niech chwile pochodzi zgaś i słuchaj czy gdzieś nie syczy z tych okolic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 28 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2015 Jednak nie UPG, rozebralem dzisiaj prawie wszystkie elementy z tylu silnika zeby miec dostep po czym odpalilem i wsadzilem telefon w okolice kolektora wydechowego Wyciek jest mega duzy jak widac na zalaczonym filmiku, woda leci wprost na czujnik i dalej po misce olejowej na ziemie Wie ktos co to sa za okragle zaslepki? To trzeba spawac, kleic czy moze tam tez jest jakas uszczelka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 Zaślepka bloku silnika. Co prawda z innego forum ale można poczytać. jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > Wie ktos co to sa za okragle zaslepki? To trzeba spawac, kleic czy moze tam tez jest jakas > uszczelka? to trzeba wymienić na nowe , najlepiej kup w aso fiat , takie coś to jest http://www.czesci.autotrader.pl/czesci-s...i-silnika-10620 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 to sa zaslepki bloku silnika nabijane prasa , sa po to aby w przypadku zamarzniecia plynu chlodniczego nie zniszczylo bloku, glowicy itp, po prostu wypcha je i beda nieszczelne... spotkalem sie z 2 przypadkami nieszczelnosci na nich> 1. wlasnie zamarzniety plyn punto 1.2 2. przepuszczaly ze starosci, tzn skorodowaly. bedziesz musial wyciagnac silnik zeby je wprasowac... aczkolwiek sa magicy co wbijaja je ale jak nie wiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 1 Marca 2015 Udostępnij Napisano 1 Marca 2015 > aczkolwiek sa magicy co wbijaja je ale jak nie wiem . Idzie nabić bez problemu tylko w miarę równo, niektórzy dodatkowo smarują silikonem, sprzedaję takie zaślepki do ciągników więc kwestia rozmiaru - można podpasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 final sprawy jest nastepujacy: koszt robocizny i czesci .... 500 PLN A dlaczego tyle? Otoz zeby wymienic akurat ten konkretny brok trzeba zdemontowac: - alternator - pompe wtryskowa wraz z tym zeliwnym mocowaniem - rozrzad - obie czesci polosi prawej tak sobie mysle ze chyba lepiej by bylo wlac ten specyfik do uszczelniania chlodnic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 14 Marca 2015 Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 > tak sobie mysle ze chyba lepiej by bylo wlac ten specyfik do uszczelniania chlodnic a potem wymienić silnik, chłodnicę, nagrzewnicę i wszystkie węże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > tak sobie mysle ze chyba lepiej by bylo wlac ten specyfik do uszczelniania chlodnic Tak myślę, że masz typowo polskie podejście do samochodu. Byle jak, byle tanio naprawić, co będzie potem nie ważne. Inżynierowie , którzy projektują samochód powinni przez roczek serwisować swoje dzieło dostając najniższą krajową za pracę a jestem przekonany, że wiele rozwiązan konstrukcji byłoby dużo lepiej przemyślanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 > Tak myślę, że masz typowo polskie podejście do samochodu. Byle jak, byle tanio naprawić, co będzie > potem nie ważne. spokojnie to byl sarkazm jak przesledzicie moja aktywnosc na forum to zobaczycie ze mam poprawne podejscie do samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.