Skocz do zawartości

Regeneracja czy nowy parownik?


whitepawer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. tak szukam w google, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

Otóż ile kkm wytrzymuje przeciętnie reduktor?

Który z zabiegów będzie lepszy, wymiana czy regeneracja? Jedni piszą że regenerować, bo nawet jeśli wsadzimy nowe membrany to "reszta" będzie stara. Drudzy natomiast ze nowy, bo to zawsze nowe 270751858-jezyk.gif

Jeśli istnieje podobny temat to proszę o link, bo ja za pan brat z szukajka nie jestem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Otóż ile kkm wytrzymuje przeciętnie reduktor?

Przeciętnie 150k km (od 50 do 250)

> Który z zabiegów będzie lepszy, wymiana czy regeneracja?

O tym były już flejmy i dyskusje - looknij do archeo.

> Jeśli istnieje podobny temat to proszę o link, bo ja za pan brat z szukajka nie jestem....

To najwyższy czas się zaprzyjaźnić. Szybciej i więcej odpowiedzi znajdziesz, a i bana może czasami gdzieś unikniesz.

Klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O tym były już flejmy i dyskusje - looknij do archeo.

to akurat znalazłem, ale nie obrazajac cie w zadnym wypadku, tam tylko ty twardo stoisz za regeneracja, piszesz ze naorginalnych gratach, wsio ma byc ok.

Samemu nie bede nic grzebał w instalacji, zastanawiam sie tylko co bedzie lepsze regeneracja czy nowy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to akurat znalazłem, ale nie obrazajac cie w zadnym wypadku, tam

> tylko ty twardo stoisz za regeneracja, piszesz ze naorginalnych

> gratach, wsio ma byc ok.

> Samemu nie bede nic grzebał w instalacji, zastanawiam sie tylko co

> bedzie lepsze regeneracja czy nowy....

regenerecja w warsztacie parownika, kosztuje tyle ile na allegro kosztuje nowy z gwarancją parownik biglaugh.gif samemu można się bawić w regeneracje, ale kumplowi wolał bym kupić co by mnie nie ścigał w razie czego rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. tak szukam w google, ale nie znalazłem jednoznacznej

> odpowiedzi.

> Otóż ile kkm wytrzymuje przeciętnie reduktor?

> Który z zabiegów będzie lepszy, wymiana czy regeneracja? Jedni piszą

> że regenerować, bo nawet jeśli wsadzimy nowe membrany to

> "reszta" będzie stara. Drudzy natomiast ze nowy, bo to zawsze

> nowe

> Jeśli istnieje podobny temat to proszę o link, bo ja za pan brat z

> szukajka nie jestem....

mój tartarini wytrzymał 208tyś;) to takim przebiegu, regeneracja za 60zł i dalej jazda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> regenerecja w warsztacie parownika, kosztuje tyle ile na allegro

> kosztuje nowy z gwarancją parownik samemu można się bawić w

> regeneracje, ale kumplowi wolał bym kupić co by mnie nie ścigał

> w razie czego

no racje masz, można samemu ale.... autko rodziców dziś byli na przeglądzie u gazownika i mówi ze najprawdopodobniej zaczyna się kończyć, jest jeszcze czas, ale lepiej za wczasu się rozejrzeć. także wracając do tematu, oni nie chcą samemu wkładać ręce w instalacje, a ja nie mam zamiaru ich namawiać. a ze różnica to 100zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to akurat znalazłem, ale nie obrazajac cie w zadnym wypadku, tam

> tylko ty twardo stoisz za regeneracja, piszesz ze naorginalnych

> gratach, wsio ma byc ok.

> Samemu nie bede nic grzebał w instalacji, zastanawiam sie tylko co

> bedzie lepsze regeneracja czy nowy....

dlaczego sam nic nie będziesz grzebał???

ja wczoraj wymieniałem wielo zawor w butli i tez sie obawiałem tego trochę smile.gif ale szkoda bylo mi wydać 150zł na to żeby oni odkręcili 6 śrub i wkręcili je s powrotem wydalem tylko 5zł na sprawdzenie szczelności smile.gif

a i jeszcze chcieli żebym auto odebrał na 2 dzień a roboty w sumie było 30 minut!

z regeneracja parownika jest jeszcze prostrza sprawa smile.gif wyczyszczenie i wymiana membrany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlaczego sam nic nie będziesz grzebał???

pewnie dlatego zeby dobrac sie do parownika to trzeba kanalu i cos demontowac do tego jeszcze, nie mieli miesca pod maska wiec go jakos od spodu upcheli,

niestety ciezki dostep aby sie tam uczyc..

> ja wczoraj wymieniałem wielo zawor w butli i tez sie obawiałem tego

> trochę ale szkoda bylo mi wydać 150zł na to żeby oni odkręcili

> 6 śrub i wkręcili je s powrotem wydalem tylko 5zł na

> sprawdzenie szczelności

> a i jeszcze chcieli żebym auto odebrał na 2 dzień a roboty w sumie

> było 30 minut!

> z regeneracja parownika jest jeszcze prostrza sprawa wyczyszczenie i

> wymiana membrany

w drugim aucie bym bym nawet nie myslal a gazowniku, bo tam jest tyle miejsca ze bym jeszcze 10 parownikow wsadzil grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pewnie dlatego zeby dobrac sie do parownika to trzeba kanalu i cos

> demontowac do tego jeszcze, nie mieli miesca pod maska wiec go

> jakos od spodu upcheli,

> niestety ciezki dostep aby sie tam uczyc..

> w drugim aucie bym bym nawet nie myslal a gazowniku, bo tam jest tyle

> miejsca ze bym jeszcze 10 parownikow wsadzil

no jak dostęp do pupy to nie ma co kombinować frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.