leszekb64 Napisano 2 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2009 Witam Do cewki przekaźnika pompy paliwa nie dochodzi napięcie (brak masy, "+" jest) Masę do przekaźnika podaje centralka sterująca ECU. Przekaźnik jest sprawny. Po podłączeniu "+" do pompy silnik odpala i wtedy na cewce przekaźnika jest napięcie, ale gdy "+" odłączę od pompy silnik gaśnie. Po załączeniu zapłonu przekaźnik łapie na chwilę. Po wyjęciu przekaźnika z gniazda jest 12V po włożeniu brak masy. Może ktoś potrafi pomóc, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 2 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2009 A gdzie jest ten przekaźnik umiejscowiony, bo nie wiem, a chciałbym wiedzieć tak na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 2 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2009 Sprawdzałeś wyłącznik bezwładnościowy na prawym nadkolu? Ten przekaźnik zazwyczaj znajduje się na prawym (frontem do komory silnia) nadkolu nad serwem obok cewki (1.0). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb64 Napisano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2009 Przekaźnik pompy znajduje się w komorze silnika obok serwa, pod czarnym plastykowym deklem z naklejką błyskawicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb64 Napisano 3 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2009 > Sprawdzałeś wyłącznik bezwładnościowy na prawym nadkolu? Sprawdzałem, u mnie znajduje się z prawej strony pod deską rozdzielczą obok głośnika. Gdy podłącze zasilanie do pompy to silnik odpala, więc wyłącznik bezwładnościowy jest chyba dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb64 Napisano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 A może ktoś wie co ma wpływ na przekaźnik pompy paliwa. Może jakiś czujnik jest uszkodzony, albo sterownik EKU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 > Witam > Do cewki przekaźnika pompy paliwa nie dochodzi napięcie (brak masy, > "+" jest) Masę do przekaźnika podaje centralka sterująca ECU. > Przekaźnik jest sprawny. Po podłączeniu "+" do pompy silnik > odpala i wtedy na cewce przekaźnika jest napięcie, ale gdy "+" > odłączę od pompy silnik gaśnie. Po załączeniu zapłonu przekaźnik > łapie na chwilę. Po wyjęciu przekaźnika z gniazda jest 12V po > włożeniu brak masy. > Może ktoś potrafi pomóc, pozdrawiam. ogarnij się skoro brak masy a plus jest na przekaźniku to jak podajesz plus na pompę to gdzie jest masa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 > ogarnij się > skoro brak masy a plus jest na przekaźniku to jak podajesz plus na > pompę to gdzie jest masa ja wsio rozumiem z opisu brak masy sterującej przekaźnikiem, czyli nie załącza się, co skutkuje brakiem prądu na pompie, dając plus na pompę zaczyna normalnie działać ponieważ pompa ma własną masę, z punktu przy lewej lampie jak się nie mylę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb64 Napisano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > ogarnij się > skoro brak masy a plus jest na przekaźniku to jak podajesz plus na > pompę to gdzie jest masa Tak jak kolega "jozekuno" napisał, brak masy do cewki przekaźnika pompy paliwa. Pompa ma własną masę i gdy się podłączy do niej bezpośrednio zasilanie "+12V" to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb64 Napisano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 Szkoda, że nikt nie wie jak rozwiązać ten problem. Na razie podłączam "+" do zasilania pompy paliwa, odpalam i tak jeżdżę. Podejrzewam uszkodzoną centralkę sterującą ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 14 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 > Szkoda, że nikt nie wie jak rozwiązać ten problem. > Na razie podłączam "+" do zasilania pompy paliwa, odpalam i tak > jeżdżę. Podejrzewam uszkodzoną centralkę sterującą ECU masz autoalarm z immo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb64 Napisano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 > masz autoalarm z immo? Mam autoalarm FOX BAMBINO jest bez immo. Sprawdzałem go i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 14 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 > Mam autoalarm FOX BAMBINO jest bez immo. Sprawdzałem go i jest ok. a wiesz o tym, że jak przekręcisz kluczyk w stacyjce to pojawia się na chwilkę napięcie na pompie paliwa a potem ginie i pojawia się dopiero w chwili kiedy uruchamiasz silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb64 Napisano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 > a wiesz o tym, że jak przekręcisz kluczyk w stacyjce to pojawia się > na chwilkę napięcie na pompie paliwa a potem ginie > i pojawia się dopiero w chwili kiedy uruchamiasz silnik Tak wiem, pisałem o tym na początku "Po załączeniu zapłonu przekaźnik łapie na chwilę." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.