jarecki76 Napisano 11 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 Witajcie, mam pytanie, wczoraj dałem auto żonie (zakupy z koleżankami). dzisiaj wsiadam i coś mi kurna nie gra i nie mogę odblokować kiery. wiecie co zrobiła? jak miała koło kierownicy w pozycji obróconej o 180 stopni to na siłę zaczęła naciągać kierownicę aż do zaskoczenia blokady. o kurde jak zapytałem to coś kręciła ale zachowałem 100 % spokoju. Panowie nic mi tam nie spieprzyła w układzie kierowniczym (luzy itp) ? pozdrawiam : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 11 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 Blokada kierownicy zaskakuje dokładnie co obrót kierownicą, bo ma takie wycięcie gdzie blokada wskakuje, może to być na prostych kołach lub na skręconych i w żaden sposób nie wpływa to na układ jezdny ani na układ kierowniczy. Odblokowanie kierownicy na skręconych kołach jest dlatego trudniejsze gdyż układ sprężynuje do położenia na wprost, dlatego aby odblokować należy kierownicę pchać w kierunku skręconych kół aż blokada puści. Na miejscu kolegi nie denerwowałbym się i dał żonie buzi, bo nic złego nie zrobiła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 11 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 Poruszaj lekko kierownicą w obie strony podczas przekręcania kluczyka i blokada powinna puścić. Jak jest kierownica "napięta" to normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 11 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 > Poruszaj lekko kierownicą w obie strony podczas przekręcania kluczyka > i blokada powinna puścić. Myslę, ze to już ma za sobą. Żona przecież jakoś wróciła do domu Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2009 sorry że tak późno, nie chodzi mi o to że koła były skręcone, bo nie były, lecz przy wyprostowanych kołach po wyłaczeniu silnika musiała jej się kierownica ułożyć w "pionie" i póżniej na siłę dociągała kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara do zaskoczenia blokady zrobiła prawie pół obrotu, wiem bo jak rano odblokowałem to kiera się odkręciła.zpowrotem w lewo. ale oki rozumiem że nie ma to żadnego negatywnego wpływu ? czy tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacknn Napisano 12 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2009 A co za różnica na postoju czy nie, czy na włączonym silniku czy nie. Ogólnie jest zasada nie kręcenie na postoju bo opony się ścierają czy to na włączonym silniku czy nie. Jak masz wspomaganie to różnica jest taka, że jak motor nie pracuje to kręci się dużo ciężej i tyle. Aby Cię uspokoić, nic się nie stało i nic się nei stanie jak zrobi tak twoja żona jeszcze z 1000 razy, szukasz problemu tam gdzie go nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Lipca 2009 dzięki za wyjaśnienia pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.